از چه سایتی برای دانلود فیلم و سریال خارجی با تماشا آنلاین استفاده کنیم؟

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۰:۲۱:۴۲
کد خبر: ۱۲۵۷۵۳۲
از چه سایتی برای دانلود فیلم و سریال خارجی با تماشا آنلاین استفاده کنیم؟
رسانه ایران تی وی با یک تجربه کاربری عالی و ظاهر سایت کاملا مناسب اونایی که فیلم بازن باعث ایجاد حس و حال فیلم گردی شما خواهد شد.

به گزارش برنا، برای پاسخ و پرسش کمی عجول نباشید تا ابتدا به برخی چالش های سایت های فیلم اشاره کنیم، رسانه های زیادی در دسترس جهت دانلود فیلم خارجی و سریال خارجی هستند. اما نبود شفافیت، گنگ بودن محتوا، طبقه بندی نادرست، عدم ارائه پخش آنلاین، خلاصه بودن و نبود نسخه دوبله و زیرنویس چسبیده از مهم ترین مشکلات سایت های فیلم هستند. یک کاربر هنگام وبگردی راه کمی تا فیلم باز شدن دارد، اما تجربه بد می تواند او را حساس کند چراکه در مقوله دانلود فیلم خصوصا از نوع خارجی باید زبان فیلم، نوع زیرنویس (زیرنویس چسبیده یا جداگانه)، سانسور شده یا بدون سانسور بودن فیلم کاملا معین شد.

دانلود فیلم با لینک مستقیم و تماشا آنلاین بدون چالش !

نقطه سر خط ..! رسیدیم به اصل موضوع ، با تکرار سوال از چه سایتی یا بهترین سایت دانلود فیلم و سریال با تماشا آنلاین چیست؟ یک جواب میتوانیم به آن بدهیم. "ایران تی وی" . رسانه ایران تی وی با یک تجربه کاربری عالی و ظاهر سایت کاملا مناسب اونایی که فیلم بازن باعث ایجاد حس و حال فیلم گردی شما خواهد شد. طبقه بندی فیلم ها به صورت صحیح، ارائه نسخه زیرنویس چسبیده فارسی با فونت و متن زیرنویس بصورت رنگی و کاملا بولد که هنگام فیلم تماشا کردن اصلا اذیت نخواهید شد. ارائه نقد ، آرشیو بازیگران و .. باعث میشه همه چیزهایی که باید بدونید و داشته باشید رو یکجا تجربه کنید و مهم ترین ویژگی ارائه یک پخش آنلاین اختصاصی و در خور برای بینندگان هستند. سرور Stream Movie بر بستر سایت ایران وجود دارد که قادرید پخش آنلاین تمامی آثار موجود در سایت را با یک کلیک و کیفیت دلخواه بدون گیر زدن یا افت سرعت مشاهده کنید. در این بستر امکان عقب جلو کردن فیلم، فعال یا غیرفعال کردن زیرنویس و صوت دوبله را خواهید داشت.

تقویت زبان خارجی با دانلود فیلم خارجی جدید و یاد گرفتن نکات آموزنده با دیالوگ های ماندگار

فیلم های خارجی فارغ از خوش ساخت بودن و داستان هایی که آن ها را شاید برتر از آثار ایرانی کند مزیت های دیگری دارند. کسانی که غالباً فیلم ها را با زبان اصلی تماشا می کنند ناخودآگاه زبان انگلیسی قوی تری دارند. باور ندارید؟ میتونید سراغ اونایی که خیلی با فیلم های خارجی جورن برید و بسنجید. دیالوگ هایی زیبایی در اینگونه فیلم ها قرار دارد که یاد گرفتن اونا خیلی پند آموزه، بیایید چند دیالوگ رو بررسی کنیم:

دیالوگ اول:

"من از مردن نمیترسم

نگرانم که به اندازه ی کافی زندگی نکرده باشم

باید روی همه ی تخته سیاه های کلاس ها نوشته بشه

زندگی یه زمین بازیه

نه چیز دیگه...

Mr. Nobody 2009

"

دیالوگ دوم:

جوکر(هیث لجر) : می دونی چرا از چاقو استفاده می کنم ؟

تفنگ ها خیلی سریعن ، با تفنگ نمی تونی اون حسه طرفت رو درک کنی ...

یاد گرفتن دیالوگ هایی زیبا و این چنینی در آثار خارجی باعث رشد مغز و البته خودباوری خواهد شد. سایت ایران تی وی آثار پرمغز و پربار سینمای جهان را با دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده در اختیار شما قرار خواهد داد. هم چنین نقد و جدیدترین حواشی و اخبار از فیلم هایی که بزودی ارائه می شود نیز در این رسانه یافت می شود.

دانلود فیلم + ایران تی وی + فیلم گردی

دانلود سریال خارجی 2022 با چندین کیفیت و تماشا آنلاین سریال های جدید ایرانی و خارجی

سریال های خارجی زیادی در جهان محبوبند. از گیم اف ترونز تا همین اواخر سریال بازی مرکب. وقتی خیلی اسم بازی مرکب مرتب در فضای مجاز و بیرون به گوشم خورد ترغیب شدم اونو مشاهده کنم. اما دو مشکل وجود داشت: وقتم تنگ بود و سرعت نت در اون لحظه به شدت پایین ، دوم اینکه قصد تماشا با خانواده رو داشتم و اکثر سایت هایی که مراجعه کردم چیزی از اینکه این سریال سانسوره یا نه بیان نکرده بودند ..یکم بیشتر وقت گذاشتم تا رسیدن به رسانه ایران تی وی. کاش از خدا یه چیز دیگه میخواستم!!!! دقیقا همون چیزهایی که توی ذهنم بود رو جلوم میدیدم! نخست اینکه نوشته بود مناسب جهت تماشا در جمع خانواده و دوم جلوی هر قسمت پخش آنلاینش قرار داشت. همون لحظه پخش آنلاین رو شروع به مشاهده کردم دیدم نه بد نیست! خیلی راحت و بدون قطع وصلی میتونم همه قسمت ها رو با کیفیت دلخواهم ببینم. تمامی قسمت های این سریال رو بدون اینکه بخوانم دانلود کنم با تماشا آنلاین سایت ایران تی وی دیدم و لذت بردم.

پیشنهاد میکنم جهت دانلود سریال های خارجی به این آدرس مراجعه کنید: https://www.irantv.me/foreign-series/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز