قیمت ps۴ به چه فاکتورهایی وابسته است

۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۰:۵۱
کد خبر: ۱۲۶۹۰۸۷
قیمت ps۴ به چه فاکتورهایی وابسته است
در این مقاله قصد داریم تا در خصوص تفاوت قیمت ps4 و مواردی که می توانند روی قیمت تاثیر بگذارند، صحبت کنیم.

به گزارش برنا، قیمت ps4 امروزه تحت تاثیر فاکتورهای مختلف، متفاوت می باشد. همین مورد نیز موجب شده است که گاها خرید برای کاربران دشوار شود. به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که ps4 یک کنسول بازی همه کاره است که به عنوان رقیب ایکس باکس روانه بازار گردید. این روزها در بازار قیمت های مختلف این کنسول بازی خریداران را دچار سردرگمی می نماید. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا در خصوص تفاوت قیمت  ps4 و مواردی که می توانند روی قیمت تاثیر بگذارند، صحبت کنیم.

دلیل تفاوت قیمت انواع  ps4

به عنوان خریدار ps4 باید در نظر داشته باشید که در حال حاضر مدل های متفاوتی از این کنسول در بازار وجود دارد. در حال حاضر سری pro و slim جزء موارد پرکاربرد می باشند. هر کدام از این موارد ویژگی های خاص خود را داند و تفاوت های جزئی با یکدیگر در آنان مشاهده می شود. شاید برای شما نیز این سوال به وجود آید که کدام گزینه بهتر است؟

متخصصان دیدنگار که بیش از یک دهه تجربه فروش بازی هایی از این دست را دارند، به صورت زیر به این سوال پاسخ می دهند:

Ps4 pro در سال 2016 روانه بازار شد و به نسبت دارای سخت افزار قوی، سرعت بالا، گرافیک خوب و ویژگی های کاربردی همانند پشتیبانی از تلویزیون است. این مدل با رزولوشن 4k کاملا سازگار می باشد و از هاردهای اکسترنال نیز پشتیبانی می نماید. این کنسول می تواند از میکروفن گیمینگ نیز پشتیبانی نماید تا تجربه خوب شما را از بازی چندین برابر بهبود دهد.

Ps4 slim نسبت به ورژن pro دارای اندازه کوچکتری است و ارزان تر نیز می باشد. از لحاظ کاربرد این ورژن و نسخه pro در یک سطح هستند اما رابط گرافیکی راحت تری دارد.

قیمت ps4

با توجه به متفاوت بودن قیمت ps4 در زمان خرید باید به چه مواردی دقت نمود؟

با توجه به اینکه قیمت ps4 و قیمت میکروفون گیمینگ در بازار متفاوت است، گاها در زمان خرید دچار سردرگمی می شوید، حال اگر با توجه به توضیحات بالا مدل مد نظر خود را انتخاب نمودید، متخصصان دیدنگار توصیه می نمایند که به موارد زیر در حین خرید توجه داشته باشید:

  • به اقلام موجود در بسته کنسول بازی توجه نمایید:

به صورت کلی در جعبه ps4 لازم است تا یک کابل برق، کابل hdmi، کنترلر، کابل برای usb از نوع میکرو و هدست منو وجود داشته باشد. اگر به جز این موارد، گزینه دیگری در جعبه بازی وجود داشت، قیمت ps4 مذکور به مراتب بیشتر است. در نظر داشته باشید که برای این بازی لازم است تا شما دسته آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

  • به امکانات اضافی ps4 دقت نمایید:

یکی دیگر از مواردی که قیمت ps4 را تحت تاثیر قرار می دهد، امکانات جانبی آن می باشد. به طور مثال برخی از کنسول های بازی امکان بروز رسانی خودکار، فضای ذخیره سازی جداگانه و امکان بارگیری خودکار را دارند که این مورد می تواند قیمت تمام شده نهایی را تا حد زیادی افزایش دهد.

  • فضای ps4:

این کنسول به صورت عادی دارای یک هارد 500 گیگی می باشد و به همین دلیل قیمت ps4 به نسبت بالا است. در نمونه های قبلی نهایتا تا 80 گیگ فضا در اختیار کاربران قرار داده می شد. البته باید در نظر داشته باشید که بازی های ps4 نیز به نسبت به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارند.

 

قیمت ps4

چرا باید ps4 بخریم؟

Ps4 یک کنسول بازی کاملا سازگار می باشد و از همین رو افراد زیادی به سمت آن سوق پیدا می کنند. شما می توانید از طریق دکمه کنترلر، بازی را به اشتراک بگذارید. به عبارت دیگر شما قادر خواهید بود تا بازی های خود را ضبط نموده و آنها را در فضاهای مجازی به اشتراک بگذارید. از سوی دیگر اگر که شما دسترسی به کابل اترنت دارید، به راحتی می توانید یک اتصال سیمی را برقرار نمایید و در طول بازی هیچگونه قطعی یا کندی را مشاهده ننمایید. البته باید در نظر داشته باشید که در حال حاضر بازی های آنلاین زیادی برای این کنسول بازی وجود دارد که همین مورد نیز آن را خاص می نماید. متخصصان دیدنگار بیان می دارند که بر خلاف ایکس باکس ها، PS4 نمی تواند از دیسک های قدیمی پشتیبانی نماید اما این موضوع بدان معنا نیست که شما نمی توانید بازی های قدیمی را به کمک آن انجام دهید.

برای اینکه شما از بازی با PS4 خود بیشترین سود را ببرید لازم است تا از یک میکروفون گیمینگ خوب استفاده نمایید که این میکروفون ها نیز دارای ویژگی های متفاوتی هستند که قیمت میکروفون گیمینگ را تحت تاثیر قرار می دهند. به طور مثال طول کابل میکروفون، نوع کندانسور، بیت ریت و پاسخ فرکانسی از جمله مواردی هستند که در زمان خرید باید به آنها توجه داشته باشید که خرید بهتری انجام دهید و از بازی خود لذت ببرید.

امروزه انواع میکروفونی که دارای پایه ثابت هستند و صدای واضح و شفافی را ارائه می دهند، طرفداران بسیاری دارد.

خرید از دیدنگار:

دیدنگار یک فروشگاه اینترنتی معتبر می باشد که بیش از 10 سال می باشد که در حوزه فروش تجهیزات الکترونیکی، عکاسی و کنسول های بازی فعالیت می نماید. در این فروشگاه ، پشتیبان های حرفه ای و افراد متخصص همواره در تلاش هستند تا با ارائه پاسخ های تخصصی و خوب در زمان خرید، ذهن مشتریان را آگاه نمایند تا خریدی متناسب با نوع نیاز خود داشته باشند. یکی از فاکتورهای مهم که خرید از دیدنگار را متفاوت با سایر فروشگاه ها می کند، این موضوع می باشد که شما امکان خرید تجهیزات دسته دوم با کیفیت و همچنین خرید به صورت اقساطی را دارید. از همین رو می توان انتظار داشت که تمام افراد امکان خرید از این فروشگاه را دارند. متخصصان دیدنگار همچنین یک تالار تخصصی در وبسایت قرار داده اند که سایرین می توانند در آن اطلاعات عمومی و تخصصی خود را در زمینه کار با تجهیزات، عیب یابی و ... افزایش دهند. از همین رو اگر که قصد خرید مطمئن تری را دارید، این فروشگاه با ذکر تمام جزئیات و ارائه راهنمایی های عالی و کاربردی می تواند به راحتی شما را راهنمایی نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز