چه کارتخوانی برای کسب و کار شما مناسب است؟

۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۰۹:۵۰:۳۶
کد خبر: ۱۲۷۵۶۰۹
چه کارتخوانی برای کسب و کار شما مناسب است؟
از پر فروشترین کارتخوان های موجود در بازار می توان به کارتخوان S90 و کارتخوان newpos 7210 اشاره کرد.

به گزارش برنا، دستگاه کارتخوان یک دستگاه الکترونیکی است که برای پردازش تراکنش ها استفاده می شود. این دستگاه ها اطلاعات کارت اعتباری مشتری را خوانده و بررسی می ‌کنند که آیا وجوه موجود در حساب بانکی آنها برای خرید کافی است یا خیر، همچنین وجه را از حساب مشتری به حساب فروشنده منتقل نموده، معامله را ثبت می کنند و در انتها رسید معامله صورت گرفته را چاپ می‌ کنند.

دستگاه های کارتخوان ترکیبی از نرم‌افزار و سخت‌افزار هستند که به فروشندگان این امکان را می دهند تا پرداخت ها را بدون مراجعه به بانک و از طریق کارت به کارت کردن پول از حساب مشتری به حساب خود انجام دهند.

مزایای استفاده از دستگاه کارتخوان

با توجه به اینکه استفاده از دستگاه های پوز مزایای زیادی دارد، به همین دلیل تقاضا برای خرید دستگاه کارتخوان افزایش یافته است. برخی از مهمترین مزایای این دستگاه ها عبارتند از :

1.مدیریت بهتر موجودی

استفاده از دستگاه کارتخوان باعث می شود کنترل موجودی شما آسان‌ تر شود. این امر به شما این امکان را می دهد که موجودی خود را بسادگی مدیریت کنید .

2.پرداخت سریع

استفاده از دستگاه کارتخوان به پرداخت سریع تر کمک می کند. مشتریان پس از خرید با استفاده از این دستگاه ها می توانند وجه خود را آسانتر پرداخت نموده و تراکنش ها را انجام دهند.

استفاده از دستگاه پوز باعث می شود زمان انتظار برای مصرف کنندگان کمتر شده و کارمندان در تکمیل تراکنش ها کارآمد تر باشند.

3. امنیت بیشتر

مشتری نیازی به حمل پول نقد زیاد ندارد و شما نیازی به نگهداری مقادیر زیاد پول در فروشگاه ندارید .  از جمله مزایای دیگر استفاده از دستگاه های کارتخوان می ‌توان به دسترسی ساده به صورت حساب ها ،مدیریت بهتر پرداخت مشتری ، تجربه بهتر مشتری در هنگام خرید ، افزایش کارایی ، کاهش خطا ، دریافت گزارش های پرداخت  و برخورداری از پشتیبانی فنی و فناوری روز اشاره کرد.

چه کارتخوانی برای کسب و کار شما مناسب است؟

با توجه به شیوع ویروس کرونا و الزام رعایت شدید موارد بهداشتی برای عدم ابتلا به این ویروس افراد بسیار زیادی از دست زدن به اسکناس و پول و رد وبدل کردن پول نقد در هنگام خرید اجتناب نموده و به جای آن از کارت های عابر بانک خود برای خرید اقلام ضروری خود استفاده می کنند. به همین دلیل وجود دستگاه کارتخوان یا پوز در مشاغل گوناگون ضرورت یافته است.

در صورتی که قصد خرید کارتخوان برای کسب و کار خود را دارید ابتدا باید به ویژگی های کسب و کار خود توجه نموده و با توجه به آن مدلی را انتخاب کنید که به کار شما آمده و توسط آن بتوانید به سرعت تراکنش های خود را انجام دهید. به عنوان مثال در صورتی که دارای یک فروشگاه بزرگ یا یک درمانگاه  پر از مراجعه کننده هستید باید مدل هایی از کارت خوان ها را انتخاب کنید که سرعت انجام تراکنش در آنها زیاد می باشد تا علاوه بر انجام شدن سریع کارها مشتری نیز معطل نشود.

اگر کسب و کار شما به گونه ای است که نیاز به یک محل ثابت نداشته و برای فروش کالا یا عرضه خدمات خود مرتب در حال رفت و آمد به مسیرهای مختلف هستید باید علاوه بر سیار بودن کارت خوان به ویژگی های دیگری مانند کم وزن بودن دستگاه ، قابلیت برقراری ارتباط با سرور بانک در تمام مکانها ،ارائه امکانات ویژه و غیره دقت کنید. 

از پر فروشترین کارتخوان های موجود در بازار می توان به کارتخوان S90 و کارتخوان newpos 7210 اشاره کرد.

www.roshac.com

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز