قیمت ایمپلنت دندان ( سوئیسی ، آمریکایی و کره ای )

۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۰:۲۲
کد خبر: ۱۲۹۶۹۶۲
قیمت ایمپلنت دندان ( سوئیسی ، آمریکایی و کره ای )
ایمپلنت های دندانی جایگزین بریج های سنتی می باشد که در کاربرد این درمان برای افرادی است که دچار بی دندانی هستند. ایمپلنت های دندانی دارای بیشترین شباهت به دندان طبیعی است.

به گزارش برنا، در این پایه ایمپلنت که نام دیگر آن فیکسچر است ، در درون استخوان فک قرار می گیرد و این پایه به علت سازگاری بسیار بالایی که با بدن انسان دارد، به استخوان فک جوش می خورد. اصولا پایه های ایمپلنت از جنس تیتانیوم هستند و نقش ریشه دندان را ایفا می کنند.  این پایه ها به وسیله رابطی به نام اباتمنت به روکش دندان متصل می شوند و روکش نقش همان تاج دندان را ایفا می کند.

ایمپلنت های دندان دارای طول عمر و استحکام بسیار بالایی هستند و همچنین از تحلیل استخوان و لثه جلوگیری می کنند. از مهمترین مزایای ایمپلنت دندان این است که به سایر دندان های طبیعی هیچ آسیبی وارد نمی کند.

قیمت ایمپلنت دندان

 

قیمت ایمپلنت های دندانی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و این عوامل به طور مستقیم بر روی هزینه نهایی تاثیر گذار هستند اعم از :

  • قیمت فیکسچر ایمپلنت
  • نوع ایمپلنت
  • هزینه روکش ایمپلنت
  • میزان تخصص و تبهر دندانپزشک
  • تعداد واحد ایمپلنت

قیمت های دندان به طور کلی در حال تغییر هستند و برای دریافت قیمت روز ایمپلنت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید. در این صفحه قیمت های ایمپلنت به صورت مداوم در حال اپدیت می باشد.

84

قیمت ایمپلنت دندان

قیمت فیکسچر ایمپلنت

به طور کلی می توان گفت اصلی ترین تفاوت بین ایمپلنت در کیفیت پایه می باشد و این پایه ها به طور مستقیم بر روی میزان موفقیت ایمپلنت و طول عمر آن موثر هستند. پایه های ایمپلنت در کیفیت های مختلف توسط شرکت گوناگون تولید می شوند.

امروزه بیشتر ایمپلنت های دندانی توسط کشور های سازنده های آن نامبرده می شوند و باید دقت شود که برند ایمپلنت دندان است که دارای اهمیت است و هر کشوری می تواند دارای ایمپلنت های با کیفیت و بی کیفیت باشد.

 

قیمت ایمپلنت سوئیسی

از دسته کشور های پیشرو در ایمپلنت های دندانی، کشور سوئیس می باشد که دارای برندهای اشترومن ، نئودنت و ..... می باشد که این برندها در سطح جهان شناخته شده هستند.

به طور کلی قیمت ایمپلنت های سوئیسی مانند اشترومن و نئودنت به علت کیفیت و تکنولوژی بسیار بالای آن ها ، کمی بالا می باشد و این اختلاف هزینه کاملا طبیعی می باشد.

قیمت ایمپلنت آمریکایی

ایمپلنت های آمریکایی با ایمپلنت های سوئیسی دارای رقابت بسیار شدیدی هستند و هر کدام دارای تکنولوژی مخصوص به خود می باشند و از ایمپلنت های معروف ایمپلنت آمریکایی می توان به ایمپلنت زیمر و اینترالاک اشاره کرد.

ایمپلنت های آمریکایی در ایران موجود هستند و از محبوبیت مخصوص به خود برخوردار هستند. قیمت ایمپلنت زیمر آمریکایی به نسبت ایمپلنت های سوئیسی بیشتر می باشد.

ایمپلنت کره ای

ایمپلنت های کره ای در ایران دارای محبوبیت بسیار زیادی هستند و این کشور دارای های بسیار گوناگونی است که از ایمپلنت های اقتصادی تا ایمپلنت های گران را می توان در آن ها یافت کرد.

علت محبوبیت ایمپلنت کره ای در ایران ، هزینه و کیفیت مناسب آن ها است. ایمپلنت های کره به نسبت ایمپلنت های آمریکایی و سوئیسی از کیفیت پایین تری برخوردار هستند.

قیمت ایمپلنت کره ای ارزانتر از ایمپلنت آمریکایی و سوئیسی است و به نسبت قیمت خود کیفیت مناسب را ارائه می دهد.

ایمپلنت آلمانی

ایمپلنت های آلمانی از دیگر کشور های سازنده ایمپلنت است که در ایران به نسبت ایمپلنت های سوئیسی ، آمریکایی و کره ای محبوبیت ندارد و قیمت ایمپلنت آلمانی بین ایمپلنت کره ای و سوئیسی می باشد. از دسته ایمپلنت های محبوب آلمانی در ایران می توان به icx  و bego  اشاره کرد.  

قیمت انواع ایمپلنت دندان

ایمپلنت های دندانی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از این انواع دارای کاربرد، مزایا و معایب مخصوص به خود هستند که ما در این مقاله از نظر قیمتی آن های بررسی خواهیم کرد.

قیمت ایمپلنت فوری

86

 

ایمپلنت های معمولی مدت زمانی حدودی بین چند ماه زمان نیاز دارند که به استخوان فک جوش بخورند ولی برای افرادی که این زمان برای آن ها اهمیت زیادی دارد، ایمپلنت فوری پیشنهاد می شوند.

سرعت جوش خوردن ایمپلنت های فوری بسیار بیشتر از ایمپلنت های معمولی می باشد و به عنوان ایمپلنت های یک روزه شناخته می شوند.

قیمت ایمپلنت فوری به طور حتم بیشتر از ایمپلنت های معمولی می باشد و علت تفاوت قیمت در روکش موقت و تکنولوژی بالاتر پایه ایمپلنت است.

قیمت ایمپلنت کامل

در گذشته برای بی دندانی وسیع از دندان مصنوعی استفاده می شد که دارای معایب بسیار زیادی بوده است. امروزه ایمپلنت های دندانی جایگزین آن ها شده اند و از درمان جدیدی به نام اوردنچر برای ایمپلنت کامل استفاده می شود.

در اوردنچر در هر فک حدود 4 الی 6 عدد پایه ایمپلنت قرار داده می شود و دست دندان بر روی آن قرار می گیرد و دیگر مشکلات استحکام پایین و لقی دندان های مصنوعی وجود ندارد.

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین بسته به تعداد پایه ، کیفیت دست دندان هایی که قرار داده می شود  دارد و از هزینه بیشتر به نسبت دندان های مصنوعی برخوردار هستند.

قیمت ایمپلنت دیجیتال

ایمپلنت دیجیتال از دسته دیگر ایمپلنت می باشد که به جراحی ایمپلنت به کمک شبیه سازی های سه بعدی انجام می شود و به عنوان جراحی با حداقل برش شناخته می شود. از مزایای ایمپلنت درد و خونریزی کمتر و دقت بالای آن است.

قیمت ایمپلنت دیجیتال به نسبت بیشتر از ایمپلنت های معمولی است.

قیمت روکش ایمپلنت

ایمپلنت های دندانی جدای از تفاوت های پایه ایمپلنت ، در روکش نیز دارای تفاوت هستند. قیمت روکش ایمپلنت نیز همانند قیمت ایمپلنت دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد :

  • کیفیت لابراتور
  • نوع روکش

روکش های رایج در ایمپلنت دندان امروزه پی اف ام ، زیرکونیا و ایمکس هستند و از نظر قیمت به صورت از هزینه بیشتر به کمتر به این گونه است :

  • ایمپلنت ایمکس
  • ایمپلنت زیر کونیا
  • ایمپلنت پی اف ام

نتیجه گیری

همانطور که مطالعه کردید ، قیمت ایمپلنت دندان به عوامل بسیار متفاوتی بستگی دارد و بدون داشتن دانش کافی در این زمینه ، انتخاب بسیار سخت می باشد. پیشنهاد ما به شما این است که با انجام تحقیق کافی به یک مرکز ایمپلنت مراجعه کنید که در آنجا تمامی توضیحات لازمه خدمت شما ارائه شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما