بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر

۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۰۹:۲۹:۱۰
کد خبر: ۱۲۹۷۸۸۰
بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر
یکی از ارزهای دیجیتالی که قدرت نقدینگی بسیار خوبی دارد، تتر است. تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال با پشتوانه دلار آمریکا به بازار عرضه شده‌اند، اما تتر قدرتمندترین ارز دیجیتال جهان است که بعد از بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین پرقدرت بر جایگاه برترین ارزهای دیجیتال تکیه کرده است.

به گزارش برنا، یکی از ارزهای دیجیتالی که قدرت نقدینگی بسیار خوبی دارد، تتر است. تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال با پشتوانه دلار آمریکا به بازار عرضه شده‌اند، اما تتر قدرتمندترین ارز دیجیتال جهان است که بعد از بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین پرقدرت بر جایگاه برترین ارزهای دیجیتال تکیه کرده است.

بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر

شاخص‌های تکنیکال در تایم‌فریم‌های مختلف می‌توانند وضعیت‌های  خرید و فروش تتر را به‌ صورتی متفاوت نشان دهند، ولی به‌طور معمول تتر نوسان قیمت هیجانی ندارد. آنچه که برای من و شما به‌عنوان کاربران بازار ارزهای دیجیتال بعد از موضوع نوسان قیمت مهم است، همکاری با صرافی‌هایی است که از اعتبار و پشتیبانی مناسب برخوردار باشند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب، به سراغ یکی از صرافی‌های بنام و معتبر در زمینه خرید و فروش تتر برویم. پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

تتر چیست؟

Tether که با نماد USDT نزد کاربران شناخته می‌شود، یکی از نخستین استییل کوین‌ها در بازار است. هر توکن تتر (USDT) یک دلار ارزش داشته و این قیمت، همیشه ثابت باقی می‌ماند. به لطف آن تریدرها به یک نقطه پایدار برای ذخیره دارایی خود بعد از اتمام یک معامله دسترسی دارتد. این معامله با استفاده از بیت کوین، اتریوم یا دیگر رمز ارزها صورت گرفته و احتمالا برای فرد سودآوری داشته است. به وسیله خرید و نگهداری تتر، این سود حفظ خواهد شد.

تتر در سال 2012 خلق شد. در زمان تولد، نام مستر کوین (Mastercoin) برایش انتخاب شد، اما در سال 2014 و زمان عرضه رمز ارز، نام به ریِل کوین (Realcoin) تغییر پیدا کرد. یک سال بعد نوبت به عرضه ارز دیجیتال با عنوان تتر توسط بیتفینکس (Bitfinex) رسید. بیتفینکس یک صرافی ارز دیجیتال بوده و یکی از غول‌های بازار به شمار می‌رود.

بر اساس آمار وب سایت Coinmarketcap، از نظر حجم تبادل و میزان معامله، تتر برترین رمز ارز مهم دنیا محسوب می‌شود. از جمله دلایل این موفقیت عرضه Tether توسط تمامی صرافی‌های کریپتوکارنسی بزرگ و کوچک دنیا است. به لطف آن، سرمایه‌ گذاران و تریدرها می‌توانند USDT را بین صرافی‌های مختلف و بین یکدیگر، برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال، تبادل کنند. تسلط تتر بر بازار ادامه داشته و سهم آن از حجم تبادلات روزانه به طور مستمر افزایش پیدا می‌کند. همانطور که گفتیم افراد زیادی با وجود عدم علاقه به سرمایه‌ گذاری در رمز ارزها، برای انتقال وجه به دیگران از USDT استفاده می‌کنند.

انواع تتر در بازار معاملاتی ارزهای دیجیتال

اگر با بازار ارزهای دیجیتال به‌تازگی آشنا شده‌اید، ممکن است اصطلاحاتی مانند تتر ترون، تتر اتریوم و تتر اومنی را شنیده باشید. این اصطلاحات کمی عجیب به نظر می‌رسند، اما در واقع همه آنها از لحاظ ماهیت و ارزش شبیه هم هستند. در حال حاضر ۸ نوع توکن تتر روی شبکه‌های بلاک چین عرضه شده است:

  1. USDT-Omni مبتنی بر بلاک چین بیت کوین
  2. USDT-ERC۲۰ مبتنی بر بلاک چین اتریوم
  3. USDT-EOS مبتنی بر بلاک چین ایاس
  4. USDT-TRC۲۰ مبتنی بر بلاک چین ترون
  5. USDT-Algorand مبتنی بر بلاک چین الگورند
  6. USDT-SLP مبتنی بلاک چین بیت کوین کش
  7. Liquid USDT بر اساس پروتکل ساید چین لیکویید نتورک مبتنی بر بلاک چین بیت کوین
  8. USDT-OMG Network بر اساس پروتکل سایدچِین layer-2 مبتنی بر بلاک چین اتریوم

پشتوانه تمامی این ارزها، دلار آمریکا و مدیریت آنها بر عهده بنیاد تتر است. بنابراین از نظر ماهیت و ارزش تفاوتی ندارند. در واقع بنیاد تتر برای ایجاد سهولت در بازار معاملات، روی تعداد زیادی از شبکه‌های ارزی، تتر عرضه کرده و این بستگی به کاربر و صرافی‌ها دارد که از کدام تتر پشتیبانی کنند.

معرفی کیف پول‌های تتر

با توجه به سوار بودن بیشتر توکن‌های تتر روی بلاک چین اتریوم، والت‌های متعددی از آن پشتیبانی می‌کنند. والت‌های این ارز دیجیتال را می‌توان به دو دسته‌بندی سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم کرد. Tether پرداختیم.

برای کسب اطلاعات و آموزش از کیف پول‌های رمز ارز تتر USDT می‌توانید به وبسایت https://bit24.cash/ مراجعه کنید.

نحوه خرید و فروش تتر یا USDT در صرافیها

برای خرید و فروش تتر، بهترین کار مراجعه به سایت‌های خرید و فروش ارز دیجیتال یا صرافی‌های آنلاین است. با توجه به محدودیت‌های ناشی از تحریم، کاربران ایرانی برای خرید و فروش تتر از طریق صرافی‌های آنلاین می‌توانند از دو روش زیر اقدام کنند:

  1. خرید مستقیم از صرافی‌های آنلاین با ریال و کارت بانکی
  2. تبدیل سایر ارزهای دیجیتال به تتر در صرافی‌های خارجی مانند بایننس

خرید و فروش تتر در صرافی‌های آنلاین خیلی راحت انجام می‌شود. اما درباره صرافی‌های خارجی باید به این نکته توجه کنیم که به‌دلیل تحریم‌ها امکان فعالیت به آی پی‌های ایرانی داده نمی‌شود و ریسک مسدود شدن حساب‌ها همیشه وجود دارد. قیمت تتر همیشه برابر با ۱ دلار آمریکا است، ولی گاهی دچار نوسانات مختصری می‌شود. اگر بخواهیم کیف پول‌های مناسب برای نگهداری یا خرید یا فروش تتر را نام ببریم، شامل موارد زیر می‌شود:

  • کیف پول رسمی سایت تتر
  • کیف پول‌های تحت وب MyEtherWallet یا CoinPayment و OmniWallet
  • اپلیکیشن‌های موبایلی مانند Coinomi برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس
  • کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند پول ترزور و لجر نانو

صرافی بیت 24  بیش از 250 ارز دیجیتال شامل پراستفاده‌ترین رمز ارز دنیا یعنی تتر پشتیبانی می‌کند. در این پلتفرم قادر به خرید تتر و فروش تتر با تسویه فوری هستید. ما سفارشات را به صورت آنی پردازش و به صورت و خودکار تسویه می‌کنیم. به لطف وجود کیف پول داخلی می‌توانید به منظور سرعت دادن به معاملات خود، دارایی را بعد از خرید داخل والت صرافی نگهداری کنید، اما هیچ اجباری برای این کار وجود ندارد و ارسال به کیف پول شخصی نیز به راحتی امکان‌پذیر است. 

فرآیند خرید تتر ارزان در وب سایت و اپلیکیشن بیت 24 به نحوی طراحی شده که هر دو دسته کاربران حرفه‌ای یا تازه کار به سرعت قادر به ثبت سفارش باشند. با این حال بخش پشتیبانی در 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز