۱۰ استایل پیشنهادی برای فصل بهار و تابستان

۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۸:۱۳
کد خبر: ۱۳۰۶۱۶۱
۱۰ استایل پیشنهادی برای فصل بهار و تابستان
در ادامه با چند استایل پیشنهادی برای فصل بهار و تابستان آشنا می‌شوید که از میان آن‌ها می‌توانید استایل موردعلاقه خود را انتخاب کنید.

اگرچه ممکن است هنوز به پایان زمستان نرسیده باشیم اما اکنون زمان آن است که برای بهار و تابستان برنامه‌ریزی کنیم و در کمد لباس خود، لباس‌های مناسب این فصول را در نظر بگیریم. بنابراین، اگر می‌خواهید استایلی جذاب در بهار و تابستان داشته باشید، مهم است که از ترندهای امسال آگاه باشید و از سوی دیگر، بدانید که کدامیک از این ترندها برای شما مناسب هستند. در ادامه با چند استایل پیشنهادی برای فصل بهار و تابستان آشنا می‌شوید که از میان آن‌ها می‌توانید استایل موردعلاقه خود را انتخاب کنید.

پیراهن کلاسیک بهاری

این استایل دربرگیرنده عناصر زمستان و پاییز است. برای داشتن این استایل، کافی است یک لباس که بر روی آن طرح گل‌دار چاپ شده است را با یک ژاکت چرمی ست کنید. سپس با پوشیدن کفش چرمی و جوراب سفید، این استایل را تکمیل کنید. گل‌های چاپ‌شده بر روی پیراهن، نشان‌دهنده فرارسیدن بهار هستند و از سوی دیگر، ژاکت به شما کمک می‌کند که در خنکی فصل بهار، سردتان نشود.

بنابراین، اگر برای عکس پروفایل عید نوروز به دنبال ایده‌ای خاص هستید می‌توانید از چنین استایلی استفاده کنید. معمولا با رسیدن نوروز می‌خواهیم از عکس نوشته نوروز برای پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنیم که پیراهن کلاسیک بهاری می‌تواند انتخاب مناسبی برای عکس پروفایل نوروز باشد. این استایل به‌خصوص زمانی جذاب است که بخواهید عکسی عاشقانه از خودتان بگیرید.

90

لباس ریلکس

یکی از راه‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن لباس‌های خود را ست کنید و از سوی دیگر، پول زیادی خرج نکنید این است که لباس‌هایی یکنواخت بپوشید که به سبک مینیمالیستی طراحی شده‌اند. برای داشتن این استایل، کت‌وشلواری بپوشید که کمی برایتان گشاد است و در زیر آن، بلوزی یقه دار بپوشید تا تناسب‌اندامتان حفظ شود. این استایل برای کسانی ایده‌آل است که می‌خواهند در عین شیک بودن، در هنگام پوشیدن لباس، احساس راحتی داشته باشند.

کفش‌های سبز

در هفته مد امسال، آنچه بیشتر از همه دیده می‌شد کفش سبز به‌ویژه کفش سبز پاشنه‌بلند بود. بااین‌حال، علاوه بر کفش پاشنه‌بلند سبز، کفش تنیس و کفش تخت سبز نیز توسط مدل‌ها پوشیده شده بود. کفش سبز را می‌توانید تقریبا با هر لباسی بپوشید. این رنگ برای فصول بهار و تابستان نیز رنگ مناسبی است و می‌تواند نمایانگر تازگی و طراوت این فصل‌ها باشد.

اکسسوری‌های سبز

اگرچه امسال کفش سبز در میان ترندها قرار دارد اما اکسسوری‌های سبز نیز به‌شدت محبوب شده‌اند. برای مثال، شما می‌توانید در فصل بهار و تابستان از روسری و کیف سبز استفاده کنید. در این صورت نه‌تنها استایلتان بسیار به‌روز است، بلکه با فصل‌های بهار و تابستان نیز همخوانی زیادی دارد.

کت‌های سایزبزرگ و دارای رنگ روشن

در بهار امسال، انتظار داشته باشید که کت‌هایی با رنگ‌های روشن و برش‌های بزرگ در تن دیگران ببینید. بهار فصل مناسبی برای پوشیدن کت‌هایی است که رنگ آن‌ها برای پاییز یا زمستان بسیار روشن است. می‌توانید زیر کت، تاپ چسبان بپوشید تا اندامتان متناسب نشان داده شود.

کت بافت و لباس نخی

در بهار امسال، لباس‌های اسلیپ همچنان ترند هستند. بااین‌حال، شما می‌توانید این لباس‌ها را با کت دارای بافت درشت ست کنید. برای فصل بهار رنگ‌های روشن و شاد مانند صورتی را در نظر بگیرید تا استایل بهاری‌تری داشته باشید و از سوی دیگر، با استفاده از گردنبندهای چوکر و کیف‌های زینتی استایل خود را تکمیل کنید. بنابراین، اگر به دنبال خرید لباس عید 1401 هستید این مدل لباس می‌تواند برای لباس عید نوروز انتخاب مناسبی باشد.

لباس‌هایی با رنگ نئونی

انتظار می‌رود که در فصل‌های بهار و تابستان، استایل‌های زیادی با رنگ‌های نئونی را مشاهده کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید بر طبق مد پیش بروید برای امسال، از رنگ‌های نئونی غافل نشوید. شما می‌توانید لباس‌هایی را بپوشید که ازنظر جنسیت خنثی هستند اما رنگ آن‌ها را از رنگ‌های نئونی انتخاب کنید.

کت‌وشلوار سایزبزرگ با رنگ روشن

یکی از حرکت‌های مهم به سمت استفاده از لباس‌های خنثی ازنظر جنسیت این است که کت‌وشلوار سایزبزرگ بپوشید. از سوی دیگر، وقتی رنگ‌های روشن را برای این استایل در نظر می‌گیرید، جلوه بهاری و تابستانی را به استایل خود می‌بخشید. حتی می‌توانید برای داشتن ظاهری جسورتر، زیر کت خود یک تاپ کوتاه بپوشید.

91

لباس‌هایی با رنگ پاستلی

وقتی برای فصل جدید در حال خرید لباس هستید، احتمالا مشاهده می‌کنید که طراحان لباس برای طراحی لباس‌های جدید از بستنی‌فروش‌ها الهام گرفته‌اند. رنگ‌های ملایم پاستلی برای هر نوع استایلی کمی شیرینی به ارمغان می‌آورد که از این رنگ‌ها می‌توان در هر نوع لباسی از لباس‌های ماکسی تا حتی کت‌وشلوارها استفاده کرد. رنگ‌های پاستلی به‌خصوص برای فصل‌های بهار و تابستان مناسب هستند و می‌توانند نشان‌دهنده تازگی و طراوت این فصول باشند.

لباس‌های راه‌راه

ممکن است لباس‌هایی با طرح گل‌دار برای فصل بهار و تابستان ازنظر شما کلیشه‌ای به نظر برسد یا از این استایل خوشتان نیاید. در این شرایط، ما به شما پوشیدن لباس‌های راه‌راه را پیشنهاد می‌دهیم. این استایل به‌خصوص برای افرادی مناسب است که می‌خواهند قدشان بلندتر نشان داده شود. برای داشتن چنین استایلی، لباسی بپوشید که از سرتاپا راه‌راه باشد.

درنهایت، معمولا با نزدیک شدن به بهار و تابستان سعی می‌کنیم لباس‌های تازه‌ای را تهیه کنیم که نشان‌دهنده نو شدن، طراوت و درخشندگی این فصل‌ها باشند. به همین دلیل، داشتن استایل متناسب با فصل بهار و تابستان اهمیت زیادی در جذاب بودن ما دارد. پیشنهاداتی که در این مقاله مطرح شد به شما کمک می‌کند که برای این فصول، بهترین استایل ممکن را انتخاب کنید.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز