معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم ۲۰۲۲

۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۵:۴۷
کد خبر: ۱۳۰۹۹۵۵
معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم ۲۰۲۲
یک از روش‌­های مؤثر برای از بین بردن موهای زائد بدن بدون هیچ‌گونه دردی، استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم است که در کلینیک‌های سراسر جهان مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ به‌نوعی که می‌توان گفت این دستگاه تنها روش بالینی اثبات‌شده توسط متخصصان برای لیزر موهای زائد است که بدون هیچ‌گونه درد و تورمی صورت می­‌گیرد. در این روش موها به‌راحتی و بدون درد از بین می‌روند.

به گزارش برنا، عملکرد دستگاه لیزر پلاتینیوم بدین گونه است که به‌جای قرار دادن فولیکول‌های مو در معرض مستقیم انرژی و گرمای بسیار زیاد که می‌تواند به پوست بدن آسیب جدی برساند، با گرم کردن تدریجی و اندک فولیکول­‌ها در دمایی که به‌اندازه کافی مؤثر باشد، باعث آسیب رساندن و از بین بردن فولیکول‌های مو شده و از رشد مجدد آن و همچنین از آسیب رسیدن به پوست سطحی بدن جلوگیری می‌کند.

همچنین دستگاه پلاتینیوم به فناوری SHR مجهز است که این تکنولوژی موجب می‌شود تا امواج لیزر به‌درستی و باکیفیت بسیار بالا به عمق زیاد پوست نفوذ کرده و با گرمای مناسب فولیکول‌های مو را از بین ببرد.

ویژگی­های خارق­‌العاده دستگاه لیزر پلاتینیوم

  1. از بین بردن موهای زائد بدن برای پوست‌های روشن و تیره
  2. ایمنی بالای بدن و بدون درد و تورم حتی برای پوست‌های تیره و سیاه
  3. دارا بودن سه طول‌ موج متفاوت و هم‌زمان در یک اپلیکاتور
  4. استفاده از این دستگاه تقریباً بدون درد بوده و با حس ماساژ پوست همراه است.
  5. جلسات درمانی توسط این دستگاه بسیار سریع انجام می‌شوند، حتی برای نواحی وسیعی مانند پاها و کمر
  6. استفاده از این دستگاه ایده‌آل برای هر نقطه­‌ای از بدن همچون نواحی حساس یا نواحی که دسترسی به آن‌ها سخت‌تر است مانند گوش‌ها، سوراخ بینی و خط بیکینی و ... است.
  7. این دستگاه مناسب همه افراد با موهای نازک و هم مناسب افراد با موهای پر و ضخیم است.
  8. ویژگی مهم دیگر دستگاه لیزر پلاتینیوم این است که عوارض این دستگاه بسیار کم است و پس از گذشت مدت‌زمان بسیار کوتاهی می‌توان به فعالیت‌های روزمره بازگشت.

روش عملکرد دستگاه لیزر پلاتینیوم

اساس کار تمام دستگاه‌های لیزر موهای زائد تقریباً مشابه است. به­‌طورکلی در دستگاه‌های لیزر موهای زائد، ابتدا انرژی امواج نورانی لیزر با عبور از لایه ابتدایی و سطحی پوست به انرژی حرارتی تبدیل‌شده و در لایه بعدی پوست و محل قرارگیری فولیکول‌های مو، این حرارت، فولیکول ریشه مو را به‌طور کامل از بین می‌برد.

حرارت و گرمایی که در دستگاه لیزر پلاتینیوم ایجاد می‌شود، تنها روی ناحیه موردنظر اثر کرده و هیچ آسیبی به بافت‌های دیگر بدن و همچنین اطراف فولیکول مو نمی‌رساند. به‌علاوه این روش در مقایسه با دیگر روش‌های از بین بردن مو، به دلیل حذف دائمی فولیکول و ریشه­‌های مو، روشی دائمی برای رفع موهای زائد به‌حساب می‌آید؛ بنابراین موهایی که به‌وسیله لیزر از بین برده می‌شوند، در اکثر موارد امکان رشد مجدد نخواهند داشت.

ازآنجایی‌که این دستگاه از سه طول‌ موج مختلف تشکیل‌ شده است، می‌تواند موهای زائد را به‌طور کامل از بین ببرد. این سه طول‌ موج در یک‌ زمان سه عمق را در فولیکول مو مورد هدف قرار می‌دهند. این لیزر دارای طول‌ موج بلندی است که برای پوست‌های تیره نیز بسیار مناسب خواهد بود.

قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم

قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم بستگی به نوع و برند لیزر دارد؛ زیرا عملکرد هرکدام از دستگاه‌های لیزر بسته به نوع آن متفاوت است و هرکدام از قابلیت‌ها بر قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم تأثیر مستقیم می‌گذارد. ازآنجایی‌که تعمیر دستگاه­‌های لیزر می‌تواند هزینه‌های زیادی را به دنبال داشته باشد، بهتر است در هنگام خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم به گارانتی و ضمانت داشتن آن توجه ویژه شود که دستگاه پلاتینیوم همراه با گارانتی باشد. این دارا بودن گارانتی در قیمت دستگاه پلاتینیوم مؤثر است.

انواع طول‌موج دستگاه پلاتینیوم

طول‌موج الکس: موج الکساندرایت که طول‌ موج آن 755 نانومتراست، جذب انرژی بیشتر و عمیق‌تری را از طریق کروموفور به ارمغان می‌آورد و همچنین آن را برای طیف بیشتری از انواع موها و رنگ‌ها، مخصوصاً موهای نازک و کم‌پشت ایده‌آل می‌کند.

طول‌موج دایود: طول‌موج 810 نانومتر دایود به‌عنوان طول‌موج کلاسیک در دستگاه لیزر پلاتینیوم شناخته‌ شده است که موهای زائد با عمق زیاد را در فولیکول مو با قدرت متوسط رو به بالا تشخیص داده و همچنین با میزان تکرار بالا و اندازه بزرگ، درمان سریعی را برای ازبین بردن موهای زائد ارائه می‌دهد.

طول‌موج YAG: طول‌موج 1064 نانومترعمیق‌ترین نفوذ و تأثیر را در فولیکول مو ایجاد می‌کند و آن را به یک راه‌حل مناسب برای رفع موهای زائد برای انواع پوست‌های تیره تبدیل می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم

  • قابلیت خنک‌کنندگی دستگاه با استفاده از قابلیت چیلر.
  • کاهش خطر سوختگی و آسیب‌دیدگی پوست براثر انجام لیزر.
  • جوان‌سازی و شفاف شدن پوست با سرعت‌بالا.
  • حذف دائمی موهای زائد بدن.
  • قابلیت و توان بسیار بالا برای نفوذ با عمق بالا در پوست.
  • پارامترهای از پیش تنظیم‌شده
  • صفحه‌نمایش لمسی ۱۲ اینچی خودآموز و آسان
  • اثبات اثربخشی بالینی آن برای ۷ سال
  • بهبود مشکلات عروقی و برخی از مشکلات پوستی.
  • افزایش سرعت کلاژن‌سازی برای پوست
  • قیمت بسیار مناسب به نسبت دیگر دستگاه‌های لیزر مو.
  • درمان سریع و آرام برای بیمار

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم

 باید دقت داشته باشید که بسته به نوع تکنیک مورداستفاده و دستگاه لیزری که در کلینیک‌های زیبایی وجود دارد، نحوه درمان و تعداد جلسات برای رفع موهای زائد برای هر فرد متفاوت خواهد بود. این تنوع باید به‌گونه‌ای باشد جوابگوی طیف زیادی از سلایق مشتریان و علاقه‌مندان به لیزر موهای زائد باشد.

برای خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم به موارد زیر توجه داشته باشید:

تعداد سورس یا بارهای لیزر

نحوه کولینگ و سیستم‌های کولینگ

تعداد شات­‌های دستگاه

وزن هندپیس

تعداد جلساتی که بیمار در آن پاسخ می‌گیرد

مراقبت‌­های قبل از لیزر

بهتر است در طول درمان توسط دستگاه پلاتینیوم از روش‌های دیگری که موهای زائد بدن را از بین می‌برند مانند اپیلاسیون اجتناب شود. همچنین بهتر است چهار هفته قبل از استفاده از دستگاه لیزر نیز از این روش‌ها استفاده نشود. در مراقبت قبل از لیزر توصیه می‌شود که تا یک ماه قبل از لیزر کردن از برنزه کردن با آفتاب یا سولاریوم خودداری شود. توصیه می‌شود که موها حتماً باید ضخیم و تیره باشد؛ چون در این صورت طی مدت‌زمان کمتری نتیجه خواهید گرفت. افرادی که دارای موی کرکی و نازک هستند، ممکن است با انجام لیزر، دچار پرمویی و یا موهای زبر شوند.

در صورت استفاده از کرم، لوسیون، مام، بادی اسپلش، اسپری و دیگر مواد آرایشی در نواحی موردنظر، حتماً قبل از لیزر با آب و شامپو کاملاً تمیز و خشک شود. پیشنهادی که در هنگام خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم می‌شود این است که قبل و بعد از درمان از محل مورد درمان عکس‌برداری شود تا تغییرات به‌طور جزئی و دقیق ملاحظه گردد.

مراقبت‌­های پس از عمل لیزر

پس از هر دوره درمانی توسط این دستگاه لیزر، اگر نیاز به اصلاح و شیو کردن باشد، بهتر است که از تیغ استفاده شود. بهتر است که پس از انجام لیزر توسط این دستگاه به مدت چند روز از ورزش‌های سنگین و هرگونه تحرک زیاد خودداری شود تا عوارض پس از درمان آن به حداقل برسد. پس از انجام لیزر از قرار گرفتن در فضای باز همراه با نور مستقیم آفتاب خودداری کنید و یا بهتر است که همراه با استفاده از ضد آفتاب باشد. در طی جلسات لیزر موهای زائد، در صورت رشد موها فقط با تیغ و یا کرم‌های موبر شیو کنید و تحت هیچ شرایطی از بند، موچین و اپیلاسیون استفاده نکنید. برای جلسه بعدی لیزر صورت، ۱ماه بعد و برای لیزر بدن حداقل ۴۰ روز بعد به کلینیک مراجعه کنید.

در چه مواردی از لیزر پلاتینیوم نباید استفاده کرد؟

هرچه ملانین موجود در فولیکول مو بیشتر باشد، تأثیر درمان موهای زائد نیز بیشتر است. موهای بسیار ریز و کرکی ممکن است بهترین گزینه برای از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر نباشد؛ زیرا موهای فاقد چگالی کافی ممکن است حاوی ملانین کافی برای نتیجه مؤثر نباشند.

دستگاه لیزر پلاتینیوم برای هر نوع پوستی ازجمله پوست‌های برنزه و تیره نیز مناسب است. افراد زیر 18 سال، مشتریانی که آکوتان مصرف می‌کنند یا طی 6 تا 12 ماه گذشته آکوتان مصرف کرده‌اند، یا همچنین مشتریانی که روزانه به‌طور منظم آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کنند، خانم‌هایی که باردار هستند یا خانم‌هایی که قصد بارداری دارند، بهتر است از لیزر پلاتینیوم استفاده نکنند.

افرادی که قبل از انجام لیزر دچار آفتاب‌سوختگی شده‌اند، یا کمتر از 1 هفته قبل از لیزر برنزه مصنوعی انجام داده باشند و همچنین سابقه تب‌خال یا بیماری ویروسی در ناحیه درمان داشته باشند، باید به مدت 3 روز و یک روز قبل از عمل لیزر از داروهای ضدویروس استفاده کنند.

مقایسه دستگاه لیزر پلاتینیوم با دایود

یکی از ارزان­ترین دستگاه‌های لیزر برای رفع موهای زائد دستگاه دایود است که قدرت کمتری نیز دارد. دایود، پرتوی واگرای بیشتری تولید می‌کند، مشکل گرمایشی زیاد و اساسی دارد و برای راه‌اندازی گلوله‌های بزرگ لیزر، به جریان درایو بالا نیاز دارد. بیماران با پوست‌های تیره معمولاً به این دستگاه احتیاج بیشتری دارند. همچنین این دستگاه یک فناوری نسبتاً جدید است و هنوز مقدار مناسبی از داده‌ها برای ارزیابی نتایج طولانی‌مدت آن وجود ندارد.

جمع‌بندی

از بین بردن موهای زائد بدن همیشه موجب احساس بسیار خوبی در فرد می‌شود که اگر این عمل بدون درد و همراه با سرعت و عملکرد بیشتر باشد، دوچندان می‌شود که دستیابی به آن با دستگاه لیزر پلاتینیوم امکان‌پذیر است. این دستگاه یکی از جدیدترین و به‌روزترین دستگاه‌های لیزر از بین برنده موهای زائد است که مزایا و ویژگی­‌های بالایی داشته و موهای زائد بدن را بدون درد و سوختگی از بین می‌برد. با استفاده از این دستگاه کاربردی می‌توان موهای زائد بدن را به‌طور دائمی و مؤثر از بین برد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز