دانلود سریال جوکر فصل پنجم قسمت دوم کامل | سریال جوکر فصل ۵ قسمت ۲ با ترافیک نیم‌بها

۱۴۰۱/۰۱/۱۶ - ۲۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۳۰۵۹
دانلود سریال جوکر فصل پنجم قسمت دوم کامل | سریال جوکر فصل ۵ قسمت ۲ با ترافیک نیم‌بها
فصل 5 قسمت 2 جوکر با اجرای سیامک انصاری منتشر شد. برای دانلود جوکر فصل پنجم قسمت دوم کلیک کنید. دانلود قسمت دوم 2 فصل پنجم 5 سریال جوکر با ترافیک نیم‌بها و لینک مستقیم

به گزارش برنا و بنابر اعلام سریالینو، قسمت دوم فصل پنجم سریال جوکر در تاریخ 8 فروردین 1401 منتشر شد که در ادامه تقدیم شما می‌شود و می‌توانید در ایام نوروز لحظات خوش و به‌یادماندنی‌ای در کنار خانواده و عزیزان خود داشته باشید. فصل پنجم سریال جوکر که همزمان با شروع سال جدید آغاز شده است، به قسمت دوم رسید. در فصل 5 سریال جوکر محمدرضا علیمردانی، علی مشهدی، امیرحسین صدیق، حامد آهنگی، مجید واشقانی، علی اوجی، سیروس میمنت و مهران غفوریان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

*******************

برای دانلود قسمت دوم فصل پنجم جوکر به صورت کامل بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود فصل پنجم قسمت دوم جوکر

دانلود قسمت‌های قبلی :دانلود سریال جوکر

 

خلاصه قسمت قبلی رئالیتی شو جوکر

در فصل‌‌های 1 تا 4 جوکر که تا اینجای کار بسیار جذاب بوده و به قول معروف از آب درآمده و با استقبال بی‌نظیر مخاطبان نیز روبرو شده، بازیگران و کمدین‌هایی همچون بهنام تشکر، یوسف تیموری، بسف صیادی، حمید لولایی، هومن برق نورد، شهرام قائدی، هومن حاجی عبدالهی و امین حیایی حضور داشته‌اند و در رقابتی جذاب برای خنداندن دیگران و نخندیدن خودشان، هر چه در توان داشته‌اند رو کرده‌اند. حالا در فصل پنجم با چهره‌های جدید و محبوب دیگری همراه خواهیم بود. فصل 5 جوکر را به هیچ وجه از دست ندهید که به اذعان سازندگان آن از بهترین فصل‌های این رئالیتی شو است.

خلاصه فصل 5 قسمت دوم مسابقه جوکر

این روزها مسابقه جوکر در میان سریال‌های نمایش خانگی از لحاظ تعداد بیننده و وایرال شدن در شبکه‌های اجتماعی در صدر قرار گرفته و با کنار هم جمع کردن کمدین‌های مشهور کشورمان، فضایی شاد و نشاط‌آور را برای بینندگان به وجود آورده است. در ادامه جزئیات بیشتری درباره دومین قسمت از فصل پنجم رئالیتی شو جوکر را در مشاهده کنید.

در این فصل چهره‌هایی همچون مهران غفوریان، محمدرضا علیمردانی، علی مشهدی و مجید واشقانی حضور دارند اما نکته جالب آن حضور محمدرضا علیمردانی و حامد آهنگی است. چهره‌های محبوبی که بیشتر آن‌ها را با کاراکتری جدی دیده‌ایم. اما هنرنمایی‌شان در خنداندن دیگر افراد این فصل، لحظات بامزه‎‌ای در برنامه ایجاد می‌کند و این تضاد مخاطب را به خنده می‌اندازد. مطمئناً پس از تماشای این فصل دیگر کاراکتری جدی را از این دو در ذهن نخواهید داشت.

زمان پخش سریال جوکر

قسمت جدید سریال جوکر هر هفته دوشنبه ساعت 8 صبح در شبکه نماش خانگی منتشر و توزیع می‌شود. شما می‌توانید برای دانلود قسمت جدید، یعنی قسمت 2 فصل 5 سریال جوکر به صورت کامل از لینک بالا اقدام نمایید. این اپیزود، قسمت دوم فصل پنجم جوکر خواهد بود. فصل‌های قبلی این رئالیتی شو نیز به صورت کامل در سایت سریالینو موجود است.

عوامل و بازیگران فصل 5 قسمت 2 سریال جوکر

بازیگران: محمدرضا علیمردانی، امیرحسین صدیق، حامد آهنگی، سیروس میمنت، علی اوجی، مجید واشقانی، علی مشهدی و مهران غفوریان

کارگردان: احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی

نویسنده: ایمان قیاسی، علی رضازاده، عمادالدین کریمیان، مهرداد نعیمی، مریم آقایی، فاطمه خوش خلق

صداپیشه: ژاله صامتی و ناصر طهماسب

مجری: سیامک انصاری

خواننده: سینا حجازی

قسمت 2 فصل 5 سریال جوکر

داستان و روش بازی جوکر چگونه است؟

با شنیدن اسم جوکر همه یاد جوکرهای فیلم‌های تاریخ سینما می‌افتیم. شخصیت‌هایی با ویژگی‌های منحصربفرد سینمایی، اما جوکر در این مسابقه یک تعریف ساده‌تر دارد: «هرکی بخنده باخته!» این خلاصه این مسابقه است که در ادامه درباره ویژگی‌ها و شرایط آن بیشتر توضیح می‌دهیم.

اگر بخواهیم مسابقه جوکر (Joker) را به فارسی ترجمه کنیم، معادل آن لطیفه‌گو یا بذله‌گو خواهد بود. در واقع سریال جوکر (Joker) یک مسابقه کمدی است که در آن شرکت‌کنندگان برای مدت مشخصی در یک اتاق بزرگ محبوس می‌شوند. شرکت‌کنندگان این رئالیتی شو هنرمندان شناخته شده هستند و هریک از آن‌ها 6 ساعت زمان دارند تا با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند بدون اینکه خودشان بخندند. این مسابقه همچنین یک گرداننده یا میزبان دارد که سیامک انصاری این نقش را عهده‌دار است و در واقع داوری مسابقه را انجام می‌دهد.

هر زمان که خنده یکی از شرکت‌کنندگان توسط داور که در یک اتاق دیگر حاضر است و از طریق مانیتور افراد شرکت‌کننده را زیر نظر دارد، دیده شود، بازی را متوقف کرده و خاطی را جریمه می‌کند.

آیا سریال جوکر مشابه خارجی دارد؟

برنامه‌های موفق جهانی که مورد لستقبال بینندگان خود قرار می‌گیرند، تبدیل به الگوی جدیدی برای برنامه‌سازان تبدیل می‌شوند. الهام گرفتن از برنامه‌های موفق خارجی و برگرداندن آن به فرهنگ زبان کشور خود، امری مرسوم و متداول در دنیا به حساب می‌آید.

مسابقه یا رئالیتی شو جوکر نیز که از فیلیمو پخش می‌شود، برنامه‌ای است الهام گرفته شده از یک بازی معروف جهانی. بازی‌ای که یک قانون ساده دارد: باید دیگران را خنداند در عین حال نخندید. اولین بار این بازی توسط یک کمدین مشهور ژاپنی ابداع کرد و پس از آن در کشورهای مختلف برنامه‌های جذابی بر اساس آن ساخته و پخش شد.

سریال جوکر که نمونه ایرانی این نوع رئالیتی شو می‌باشد که در سال 1400 تولید شده است. در حال حاضر چهار فصل آن به اتمام رسیده و قسمت دوم فصل پنجم آن به تازگی منتشر شده که می‌توانید برای دانلود آن به صورت کامل با ترافیک نیم‌بها از لینک موجود در بالای همین صفحه استفاده نمایید.

نظرات برخی کاربران درباره فصل پنجم 5 قسمت دوم 2 جوکر

- وای خیلی خوبه حامد آهنگی تو فصل جدید هست

- واقعا نظرم راجع به یوسف صیادی عوض شد اصلا این دوره خیلی عالین من هر قسمت چندبار دیدم هی خدیدم واقعا باحال بود

- به نظرم این فصل می‌تونه بهترین فصل جوکر باشه. مهران غفوریان و محمدرضا علیمردانی عالین

- واقعا برنامه جذاب و باحالیه کاش فصل های بعدیش رو هم بسازین

- عالی عالی عالی مهران غفوریان بی نظیره. به نظرم فصل پنجم جوکر در کنار فصل 1 بهترین فصل ها بودن

- علی مشهدی بهترین کمدینه عالیه این پسر فکر نمیکردم علیمردانی اینقدر کمدی باشه هر دفعه میبنم خسته نمیشم خیلی طنزه

- اگه مهران غفوریان بره مزه ی فیلم از بین میره خیلی با این فصل حال کردم همه فصل های جوکر یه طرف این فصل 5 یه طرف

- آقای علیمردانی هم هست واااییی این فصل میترکونههههه

- این فصل خیلی عالی بود مخصوصا جوکر تایم حامد اهنگیی

- خدای من ۹۰ درصد خنده ها بخاطر حامد اهنگی بود اگه موافقین لایک کنید

قسمت دوم فصل پنجم سریال جوکر

بیوگرافی مهران غفوریان بازیگر فصل پنجم جوکر

مهران غفوریان متولد ۳ شهریور ۱۳۵۳ از بازیگران و کمدین‌های توانا و بااستعداد سینما و تلویزیون است که علاوه بر بازیگری دستی بر کارگردانی نیز دارد. شاید متعجب شوید چنانچه بدانید غفوریان فارغ‌التحصیل رشته نقاشی است و نه رشته‌های مرتبط با سینما. اما او با بازی در مجموعه لبخند سوم، خود را به عنوان بازیگری توانا معرفی کرد و به عرصه تلویزیون پیوست. غفوریان سپس از سال ۱۳۸۰ با کارگردانی سری مجموعه‌های سریال زیر آسمان شهر به شهرت بیشتری رسید. از کارهای او می‌توان به فیلم سینمایی‌هایی همچون داش‌آکل و ما همه با هم هستیم و سریال‌هایی همچون در حاشیه و نیسان آبی نیز اشاره کرد.

او که به تازگی در سریال نیسان آبی بازی کرده است، در قست 5 قسمت 2 سریال جوکر که هم اکنون در شبکه نمایش خانگی درحال پخش است نیز حضور دارد

سایت سریالینو: https://serialino.ir

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز