آب معدنی لاکچری در تهران، آیا ارزش خرید دارند؟

۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۳۱۶۶۳۹
آب معدنی لاکچری در تهران، آیا ارزش خرید دارند؟
در این مقاله قصد داریم در مورد آب معدنی لاکچری صحبت کنیم آیا واقعاً آب معدنی به نام آب معدنی لاکچری در بازار ایران وجود دارد یا خیر اینکه این آب معدنی لاکچری چه ویژگی هایی نسبت به دیگر آب‌معدنی ها دارد،

به گزارش برنا،  قبل از اینکه وارد مبحث آب معدنی لاکچری شویم کمی راجع به اهمیت آب معدنی صحبت کنیم این که وجود آب معدنی و خوردن آب معدنی چه تاثیری بر عملکرد بدن به صورت روزانه دارد.

اهمیت آب معدنی بر عملکرد بدن و زندگی روزانه افراد

بدن انسان به صورت طبیعی از ۶۰ درصد آب تشکیل شده است این به این معنی است که باید به این ۶۰ درصد از بدن توجه بیشتر شود هم از این نظر که توجه داشته باشیم تا دچار کم آبی نشویم و دوم اینکه چه نوع آبی به بدن تان می رسانید تا این 60 درصد پر شود.

 با توجه به اینکه به روزهای گرم بهار و تابستان نزدیک هستیم تعداد افراد بیشتری دچار کم آبی می‌شوند دلایل زیادی از جمله تعرق بیشتر در این فصول گرم و چندین دلیل دیگر که اگر علاقه مند به خواندن آن هستید می توانید روی مقاله کم آبی بدن و درمان آن  کلیک کنید و مطالعه کنید .

پس با توجه به اینکه آب نقش مهمی در سیستم بدن دارد آشامیدن و خوردن آب سالم در سلامت عملکرد و سیستم بدن نقش بسیار مهمی دارد وظیفه ما رساندن آب سالم به بدن برای عملکرد بهتر است،اهمیت نقش آب و اکسیژن برای بدن را با این جمله که :"بدون هوا چند دقیقه ،بدون آب چند روز ،بدون غذا چند ماه زنده خواهیم ماند ."را می توانیم متوجه شویم.

آب معدنی به آبی گفته می‌شود که دارای هیچ گونه آلودگی نمی باشد و همچنین شامل :املاح و ترکیبات معدنی مورد نیاز بدن مانند :پتاسیم، کلسیم: منیزیم و دیگر عناصر مفید برای بدن میباشد همچنین آب معدنی مواد و ترکیبات خطرناکی که آب آشامیدنی در آن وجود دارد نیز نمی باشد این مواد شامل : نیترات و نیتریت و اسیدیته آب معدنی می باشند، در آب معدنی ها یبا کیفیت میزان این 3 عنصر از همه کم تر می باشد.

 

آب آشامیدنی لاکچری به جای آب معدنی لاکچری

در دنیا یکی از دلایلی که باعث می شود تا مبلغ یک بطری آب، هزینه بالاتری نسبت به بقیه انواع آب های موجود در بازار داشته باشد کیفیت و خواص آن آب می باشد. همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم به صورت کلی یکی از با کیفیت ترین و مفید ترین آبی که در دنیا وجود دارد آب معدنی می باشد پس مطمئناً دسته بندی آب های آشامیدنی به هیچ وجه در گروه انواع آب معدنی لاکچری قرار نمی‌گیرند، متاسفانه در ایران بسیاری از شرکت‌ها آب‌های آشامیدنی را با بسته بندی زیباتر به عنوان آب معدنی به مردم به فروش می‌رسانند .

 

انواع آب معدنی لاکچری

آب معدنی های لاکچری چند درصد دسته بندی آب معدنی های لاکچری بر اساس معیار و یا استاندارد خاصی انجام نشده است به صورت کلی بیا بر اساس بسته بندی آب معدنی و یا بر اساس ترکیبات آب معدنی و میزان کیفیت آب معدنی، آب معدنی های لاکچری تقسیم بندی می شوند.

 

انواع آب معدنی لاکچری با توجه به بسته بندی

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود تا یک آب معدنی در دسته آب معدنی های لاکچری قراربگیرد نوع بسته بندی آب معدنی می باشد صرف نظر از این که ممکن است بعضی از سودجویان آب آشامیدنی را به جای آب معدنی بفروشند، ما فرض میکنیم که آب مورد نظر حتما اّب معدنی با بسته بندی لاکچری می باشد.

استفاده از بسته بندی های لاکچری یکی از تکنیک های فروش و بازاریابی برای محصولات به حساب می‌آید زیبایی بطری باعث می شود تا خریدار کمتر به محتویات و ترکیبات آب معدنی توجه داشته باشد و توجه خریدار بیشتر به سمت زیبایی ظاهری بطری آب معدنی جلب شود.

انواع آب معدنی لاکچری

انواع آب معدنی لاکچری با توجه به ترکیبات

 یکی دیگر از معیارهای گروه بندی آب معدنی های لاکچری ترکیبات انواع آب معدنی می باشد همان طور که می دانید آب معدنی ها به صورت طبیعی دارای املاح و ترکیبات معدنی همچون :کلسیم، پتاسیم، منیزیم ،نمک ،نیتریت نیترات و اسید می باشند، املاح و مواد معدنی همچون: کلسیم، پتاسیم ،منیزیم و نمک برای بدن و عملکرد آن بسیار مفید هستند ، نکته جالبی که بسیاری از افراد ممکن است در مورد انواع آب معدنی ندانند این می باشد که این ترکیبات که در واقع میزان لاکچری بودن و کیفیت آب معدنی را مشخص میکند .

 

در ترکیبات آب معدنی های لاکچری که از تجهیزات پیشرفته تر و سرچشمه های بهتر و با کیفیت تر تولید می شوند میزان اسیدی بودن آب معدنی پایین تر میباشد همچنین میزان دو عنصر نیترات و نیتریت در این نوع آب معدنی لاکچری هم پایین تر می باشد که معمولاً این نوع از آب های معدنی دارای طعم و بوی بسیار بهتری هستند، آب معدنی کرست با توجه به بررسی های انجام شده با توجه به ترکیباتی که دارد در رده با کیفیت ترین آب معدنی های موجود در بازار به حساب می آید، ما این آب معدنی را خریداری کردیم و ترکیبات آن را با دیگر آب معدنی ها مقایسه کردیم، شما هم حتما امتحان کنید.

 

آب معدنی کرست چرا لاکچری به حساب می آید؟

بسیاری از آب هایی که امروزه در بازار با بطری های خاص و رنگی عرضه می شود یا جزو آب‌های آشامیدنی محسوب می‌شوند که به خریداران با عنوان آب معدنی فروخته می شود یا از جمله آب معدنی هایی هستند که از نظر میزان خاصیت و ترکیبات آب معدنی و مفید بودن برای بدن در سطح پایین تری از کیفیت هستند و با قصد بازاریابی تولید می شوند، که این دسته از آب معدنی های به ظاهر لاکچری در بازار به وفور وجود دارند و نیاز به ذکر نام این دسته از آب معدنی ها نیست .

یکی از کارهای جالب برند آب معدنی کرست در مقایسه با برندهای دیگر آب معدنی، تولید بطری های آب معدنی طبیعت دوست می باشد چرا که همانطور که میدانید بطری‌های آب معدنی یکی از مضرترین و ترکیبات برای طبیعت هستند چون پلاستیک ها تجزیه ناپذیر هستند و به طبیعت باز نمیگردند،  اما آب معدنی کرست برای کمک به طبیعت ایران سعی کرد تا بطری های آب معدنی تجزیه پذیر برای آب های معدنی کرست استفاده کند ،صرف نظر از اینکه این بطری های آب معدنی از نظر ظاهری زیبا هستند اما با توجه به اینکه طبیعت دوست هستند و طبیعت آسیب نمیزنند، مطمئناً در رتبه اول آب معدنی های لاکچری ایران قرار می گیرند.

آب معدنی کرست حتی اگر از نظر بسته بندی نسبت به دیگر آب‌های معدنی بسته بندی های خیلی لاکچری و رنگی و پر زرق و برق نداشته باشد، اما با توجه به اینکه این بطری ها بی ضرر هستند هم برای طبیعت و هم برای بدن انسان پس در رتبه اول دسته بندی آب معدنی های لاکچری بازار ایران و بین المللی قرار گرفتند.

 

در پایان این صحبت هم پیشنهاد میکنیم گول گران بودن بطری های آب معدنی و یا آب آشامیدنی موجود در بازار را نخورید، برای انتخاب آب معدنی لاکچری به میزان مفید بودن و ترکیبات آن دقت کنید و از آشامیدن آب های معدنی خارجی به دلیل شرایط بد نگهداری ضمن واردات پرهیز کنید.

منبع : لینک

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز