تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک چیست؟

۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۷:۳۴
کد خبر: ۱۳۲۰۱۰۰
تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک چیست؟
در این مقاله قصد داریم به بررسی تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک بپردازیم لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید؛

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی متن، گزارش یا مقاله‌ای است جهت تبلیغ، معرفی خدمات و یا پاسخ به یک پرسش متداول کاربران راجب خدمات و محصولات شما. در گذشته افراد جهت رونق کسب و کار خود به دلیل نبود اینترنت و شبکه های مجازی به روش های دیگری عمل می کردند. چند مورد از این روش ها چاپ آگهی کسب و کار در روزنامه، چاپ تراکت های تبلیغاتی و چاپ آگهی روی دیوار بود اما امروزه جهت نگارش رپورتاژ آگهی از فضای مجازی و اینترنت استفاده بسیاری می شود.

در واقع رپورتاژ آگهی هر شکلی از مطلب است که در ازای دریافت پول منتشر می شود اما شیوه ی نگارش، طراحی و پیاده سازی آن را شبیه خبر، داستان و مقاله جلوه می دهند تا کاربران متوجه تبلیغاتی بودن آن نشوند. رپورتاژ آگهی در هر قالبی شکل متن چاپی تا پخش تصویری یا صوتی می تواند باشد. اصطلاح رپورتاژ آگهی برای نخستین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات رسانه ای اضافه شد و امروزه در قالب محتواهای پیشرفته تر و به روز تر در میان افراد جای خود را باز کرده است. امروزه ابعاد مختلفی از رپورتاژ آگهی در فضای مجازی به چشم می خورد و شما هم ممکن است دیده باشید که متنی با محتوای علمی و خبری در سایتی درج شده است که در واقع این متن به طور زیر پوستی جنبه تبلیغاتی دارد. این متن ها همان رپورتاژ آگهی هستند. طراحی و نوشتن رپورتاژ آگهی نیاز به مهارت دارد و هر فردی توانایی انجام آن را ندارد. در ادامه به انواع رپورتاژ آگهی اشاره می کنیم.

 

انواع رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی دارای انواع مختلفی است که در این مقاله به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد؛

۱_رپورتاژ تصویری

در این نوع رپورتاژ از انواع المان های تصویری و بصری جذاب در کنار محتواهای ارزشمند به تبلیغ برند، محصولات خاص یا خدمات خاصی استفاده می کنند. حتما همه شما هم می دانید که یک تصویر مناسب گویا تر از هزاران خط نوشته است. در صورت استفاده از تصاویر گویا و مناسب این نوع رپورتاژ بسیار تاثیر گذار و مناسب خواهد بود.

۲_رپورتاژ نوشتاری

این نوع رپورتاژ از گذشته تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است چرا که در گذشته نیز از چاپ مقاله و آگهی در روز نامه ها جهت رونق کسب و کار خود استفاده می کردند. این نوع رپورتاژ ها معمولا در قالب مقاله یا محتواهای علمی و خبری به چاپ می رسند.

۳_رپورتاژ ویدیویی

در این نوع رپورتاژ برای تبلیغ فیلمی از محصولات برند خود تهیه کرده یا ممکن است از فیلم های آموزشی وعلمی نیز در کنار محتوای نوشتاری استفاده کنند که تاثیر بسزایی در جلب مخاطب خواهد داشت.

11

بک لینک چیست؟

اگر بخواهیم به زبان ساده تر بک لینک را تعریف کنیم هنگامی که سایتی به سایت دیگر لینک می دهد آن لینک بک لینک نام دارد. در واقع شما برای پربازدید تر شدن سایت خود در آن لینکی قرار می دهید که مخاطب را به سایت دیگری هدایت می کند. بک لینک باعث پر بازدید شدن سایت شما، بالاتر رفتن رتبه در گوگل و سئو شدن سایت شما می شود اما در استفاده از بک لینک باید نکاتی را حتما مد نظر داشته باشید. اول این که به این نکته توجه کنید بک لینک سایتی که می دهید کاملا مرتبط با سایت خودتان باشد و موضوع دو سایت کاملا با هم مرتبط بود و هم خوانی داشته باشد یا این که مطالب سایت بک لینک مکمل مطالب و محتوای سایت خودتان باشد. دومین نکته ای که در استفاده از بک لینک باید به آن توجه کنید این است که سایتی که لینک آن را در سایت خود قرار می دهید باید سایت معتبری باشد و دارای ارزش و اعتبار بالایی در گوگل باشد. هر چه این سایت معتبر تر باشد گوگل مطالب سایت شما را نیز ارزشمند شناخته و این موضوع در افزایش رتبه گوگل و سئو سایت شما تاثیر بسزایی دارد.

 

111

تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک چیست؟

اکنون که با معنای کلمه رپورتاژ آگهی و بک لینک آشنا شدیم قصد داریم به بررسی تفاوت این دو کلمه بپردازیم. رپورتاژ آگهی  یک استراتژی قدیمی و موفق است که حتی قبل از به وجود آمدن اینترنت و شبکه های مجازی هم وجود داشته است. اساس کار رپورتاژ آگهی معرفی خدمات، محصولا ت یا برند خاص و جلب مشتری است. در این روش شما برای تبلیغات از یک وب سایت پر بازدید در زمینه اخبار و مسائل مربوط به حوزه کاری خودتان استفاده می کنید. در این گزارش ها معمولا از یک یا چند لینک استفاده می کنید که این باعث می شود علاوه بر این که سایت شما سئو و پر بازدید می شود یک یا چند لینک با کیفیت  در سایت خود نیز ایجاد کرده باشید. رپورتاژ و بک لینک هر دو باعث افزایش بازدید و تعداد لینک های وارد شده به سایت شما می شوند اما با این حال تفاوت رپورتاژ و بک لینک زمانی مشخص می شود که شما استراتژی تبلیغات خود را مشخص کرده باشید. اگر بودجه مالی مناسبی دارید پیشنهاد می شود از رپوتاژ آگهی و بک لینک در کنار هم استفاده کنید اما اگر بودجه شما پایین است پیشنهاد می کنیم از رپورتاژ استفاده کنید. در هر صورت رپورتاژ آگهی و بک لینک اگر به درستی طراحی نشوند هیچ تاثیری در سئو شدن سایت شما نخواهند داشت بنابراین به شما توصیه می کنیم که این کار را دست افراد ماهر بسپارید.امروزه مراکزی ابداع شده اند که شما می توانید خرید رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک را از آن جا انجام دهید. مجموعه راش وب یکی از معتبر ترین و برترین مجموعه هایی است که کلیه مطالب، عکس، فیلم و... مرتبط با حوزه کاری شما را جمع آوری کرده و اقدام به تهیه رپورتاژ آگهی و بک لینک می کند. جهت خرید رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک می توانید با تیم پشتیبانی مجموعه بزرگ راش وب در ارتباط باشد.بدون شک راش وب بک لینک را با رعایت کلیه اصول و قواعد خاص خود ایجاد می کند و سایت شما را به سایت های معتبر و پر بازدید ارجاع می دهد جهت خرید بک لینک با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

خبرگزاری برنا: محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز