کابینت ممبران را از کابینت بازار بخواهید

۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۰۲۵۸
کابینت ممبران را از کابینت بازار بخواهید
با انتخاب هر یک از متریال های مختلف، ظاهر، سبک و حتی عملکرد سطوح آشپزخانه خود را بهبود بخشید. آشپزخانه شما شایسته بهترین عملکرد و زیبایی است. به هر حال، چه کسی یک آشپزخانه زیبا را دوست ندارد؟ همچنین انتخاب پالت رنگی که دوست دارید بسیار مهم است.

با انتخاب هر یک از متریال های مختلف، ظاهر، سبک و حتی عملکرد سطوح آشپزخانه خود را بهبود بخشید. آشپزخانه شما شایسته بهترین عملکرد و زیبایی است. به هر حال، چه کسی یک آشپزخانه زیبا را دوست ندارد؟ همچنین انتخاب پالت رنگی که دوست دارید بسیار مهم است.

اما چیز دیگری وجود دارد که می تواند ظاهر آشپزخانه شما را بهتر یا آن را خراب کند. توجه به موقعیت، فضایی که در اختیار دارید، شرایطی که آشپزخانه شما دارد و مقدار هزینه ای که می خواهید برای تغییر کابینت خود انجام دهید بسیار حائز اهمیت است. ممبران نیز از جمله متریال های رایج برای ساخت انواع کابینت، انواع درب ها، کمد و حتی مبلمان است که مزایای و معایب خاص خود را دارد.

ممبران چیست؟

معنی واژه ممبران در واقع روکش و پوسته است که به عنوان روکش با فشار بسیار زیاد بر روی صفحات ام دی اف (MDF) نصب می شود. در تعریف علمی این ماده نیز باید بگوییم ممبران نوعی فویل وینیل کلراید (PVC) است که می توان آن را اشکال مختلف و همچنین طرح و رنگ های مختلف پیاده سازی کرد. حالت هایی مانند ممبران براق، مات و حتی روکش هایی مشابه چوب را می توان به راحتی با ممبران ایجاد کرد. دو طراحی از این نوع کابینت موجود است که با عنوان کابینت ممبران کلاسیک و کابینت ممبران مدرن شناخته می شود. البته در ایران کابینت ممبران کلاسیک طرفداران بیشتری دارد.

درابتدا شاید ممبران برای شما تداعی کننده یک متریال نوظهور باشد که به تازگی کشف شده و کاربرد پیدا کرده است اما در حقیقت این نوع کابینت همان کابینت های ام دی اف است که با یک روکش نوین پوشیده شده و کابینت ممبران مزایای بسیار بیشتری نسبت به ام دی اف معمولی دارد. محصول جدید از نظر زیبایی و دوام نیز بهبود پیدا کرده است. کابینت ممبران طرح چوب را می تواند به راحتی جایگزین کابیت چوبی کرد و در عین حال در هزینه ها نیز صرفه جویی خواهد شد.

تفاوت بین روکش لمینت و روکش ممبران چیست؟

چه خریدی با بودجه خیلی پایین باشد یا یک سرمایه گذاری هنگفت با هزینه های زیاد، ترفند برنده در ایجاد یک آشپزخانه زیبا اغلب در نوع پرداختی است که برای کابینت و سایر مبلمان انتخاب می کنید. این سرخط قدرتمند می تواند یک سوال واضح را در ذهن شما ایجاد کند، اینکه کدام نوع انتخاب بهتری خواهد بود؟ با توجه به اینکه این پوشش های نهایی در آشپزخانه دید بالایی دارند، واقعاً سزاوار تفکر و توجه زیادی در طول فرآیند طراحی آشپزخانه شما هستند. بنابراین، چگونه می توانید به انتخاب مناسب برسید؟

روکش لمینت از مواد مصنوعی، معمولاً رزین های پلاستیکی و کاغذ تشکیل شده است تا لایه نازکی را تشکیل دهد که با طرح یا رنگ تزئینی چاپ می شود و اغلب دارای یک روکش براق و بازتابنده است. در مقایسه روکش های لمینت و ممبران هیچ برنده مشخصی وجود ندارد. انتخاب هر یک از آنها واقعاً به شرایط آشپزخانه، برنامه تمیز کردن و مقرون به صرفه بودن بستگی دارد.

با توجه به قیمت کابینت ممبران، اگر گزینه ای مقرون به صرفه و متناسب با بودجه ساختار یافته همان چیزی است که به دنبال آن هستید، لمینت ها می توانند انتخاب مناسب شما باشند. از طرف دیگر، اگر به دنبال یک روکش بادوام تر هستید که ماندگاری خوبی داشته باشد، پس روکش های ممبران انتخاب بهتری خواهد بود. شما همچنین می توانید بین این دو بر اساس رنگ و سبک آنها تصمیم بگیرید. روکش ممبران زنده تر است اما مصنوعی به نظر می رسد. در مقابل لمینت صاف و طبیعی به نظر می رسد و ظاهری بکر و پیچیده به آشپزخانه می بخشد. اگر باز هم تصمیم گیری برای شما آسان نیست می ‌توانید یک استراتژی طراحی جدید را انتخاب کنید که در آن ترکیبی از هر دو لایه لمینت و ممبران را برای آشپزخانه استفاده کند. به عنوان مثال، مناطقی از آشپزخانه که نیاز به ظاهری پر جنب و جوش دارند را می توان با لمینت ها پوشش داد در حالی که مناطقی که به راحتی فرسوده می شوند را می توان با پوشش های ممبران پوشاند.

کارشناسان ما در کابینت بازار | https://cabinetbazar.com/ می توانند با توجه به شرایط و موقعیت آشپزخانه شما بهترین انتخاب را پیشنهاد دهند و به شما در تصمیم گیری درست کمک کنند. کابینت بازار با سابقه و تجربه چندین ساله خود توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز