بهترین پاساژ های تهران کدام اند؟

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۳۲۱۰۸۸
بهترین پاساژ های تهران کدام اند؟
امروزه با وجود چندین پاساژ و مرکز خرید در تهران، ممکن است برخی از افراد قادر به تشخیص برترین و بهترین پاساژ های این کلانشهر بزرگ نباشند. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله بهترین پاساژ های تهران را که برای خرید و گشت و گزار مناسب هستند را به شما عزیزان معرفی نماییم. معمولا گشت و گزار در مراکز خرید و پاساژ ها نوعی گردش و تفریح به حساب می آید. مخصوصا برای جوانان که در اوقات فراغت شان ترجیح می دهند به مکان های دیدنی و تفریحی رفته و خاطرات به یادماندنی را به ثبت برسانند.

 حال اگر قصد رفتن به مکان تفریحی جدید تری را دارید، می توانید با گردش در بهترین پاساژ های تهران شروع کنید.

بهترین پاساژ های تهران کدام اند؟

از آنجایی که پاساژ های برتر در تهران، دارای طبقات مختلفی هستند، خدمات متفاوتی را نیز ارائه می کنند. به عنوان مثال پاساژ کوروش تهران دارای شهربازی، اتاق فرار، رستوران ها، کافه ها و فود کورت های مختلفی است که می تواند روز به یادماندنی را برای شما رقم زند. توجه داشته باشید که پاساژ های واقع در تهران، در محله های مختلفی واقع شده اند و قطعا شما با تمامی آنها آشنایی ندارید. به همین خاطر ما این مطلب را تدوین کرده ایم تا شما بیشتر با پاساژ ها و مراکز خرید در تهران آشنا شوید.

لیستی از برترین پاساژ های تهران

طی سال های اخیر، پاساژ های متنوع و گوناگونی در تهران ساخته و افتتاح شده است. البته برخی دیگر از پاساژ ها نیز همچنان در حال ساخت هستند و ممکن است در چند سال آینده افتتاح شوند. همانطور که می دانید، تمامی پاساژ های تهران دارای طبقات مختلفی هستند که برخی از آن طبقات مختص به فروشگاه ها و برخی دیگر مختص به امکانات تفریحی است. امکاناتی مثل سینما، رستوران، شهربازی، بولینگ، باشگاه، هایپر مارکت و... . البته تمامی پاساژ ها دارای بخش های اداری نیز می باشند که این بخش های اداری شامل پیشخوان دولت، بانک و... می شود.

مرکز خرید بام لند

یکی از مراکز خرید محبوب در تهران، مرکز خرید بام لند می باشد. این مرکز خرید واقع در کنار دریاچه چیتگر و یکی از مراکز خرید متفاوت در کلانشهر تهران است. شما برای دسترسی به این پاساژ باید به کمک پله برقی یک طبقه پایین بروید. این پاساژ به گونه ای طراحی شده است که دارای 2 طبقه روی زمین و دو طبقه زیر زمین است. قطعا معماری متفاوت و منحصر به فرد این پاساژ موجب محبوبیت این مرکز خرید شده است.

امکانات تفریحی که در این مرکز خرید م یتوانید تجربه کنید، شامل شهربازی، رستوران، دوچرخه سواری، کشتی رستوران روی دریاچه، ماهیگیری، گیم نت واقعیت مجازی، تشک پرش آزاد، قایق سواری و... می باشد. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 11 تا 23 پذیرای شما عزیزان می باشد.

پاساژ گلدیس

یکی دیگر از مراکز خرید محبوب در تهران، مرکز خرید گلدیس است. این مرکز خرید واقع درضلع شرقی میدان صادقیه می باشد. پاساژ گلدیس با دارا بودن 16 طبقه، یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در تهران است. البته فروشگاه های موجود در این پاساژ تمامی محصولات خود را با قیمتی مناسب ارائه می دهند. شما عزیزان می توانید برای داشتن تجربه خریدی متفاوت به این پاساژ سر بزنید. پاساژ گلدیس دارای 300 واحد تجاری می باشد که در هر یک از واحد های آن محصولات متفاوتی ارائه می شود. شما می توانید محصولات گوناگونی اعم از، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم جانبی موبایل، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک زنانه و مردانه، اکسسوری و... را در این پاساژ مشاهده نمایید.

پاساژ گلدیس

پاساژ محبوب گلدیس همه روزه از ساعت 11 تا 22 شب پذیرای شما عزیزان می باشد. راه های دسترسی به این پاساژ بسیار متنوع می باشد و شما می توانید هم با وسایل نقلیه عمومی و هم با ماشین شخصی به این پاساژ بیایید.

مرکز خرید میلاد نور

یکی دیگر از مراکز خرید در تهران، مرکز خرید میلاد نور می باشد. این مرکز خرید واقع در شهرک غرب تهران است و محبوبیت زیادی را در بین افراد داراست. این پاساژ محبوب از آنجایی که تمامی محصولاتش از برند های ایرانی و خارجی می باشد، توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب نماید. علاوه بر این، تنوع محصولات ارائه شده در این پاساژ به قدری بالاست که شما به راحتی می توانید محصولی را که مد نظرتان است را پیدا نمایید.

مرکز خرید ارگ

از دیگر مراکز برتر خرید و محبوب در تهران می توان به مرکز خرید ارگ اشاره کرد. این مرکز خرید بزرگ واقع در محله تجریش تهران است و یکی از لوکس ترین مراکز خرید به شمار می ِآد. این مرکز خرید بزرگ دارای محصولات متنوع و با کیفیتی است. همین امر نیز موجب محبوبیت بیشتر آن نزد افراد شده است. علاوه بر این، معماری و طراحی منحصر به فرد این پاساژ موجب شده است که به تعداد بازدید کنندگان آن نیز افزوده شود. محصولات متنوع و با کیفیتی که در این پاساژ ارائه شده است، شامل پوشاک زنانه و مردانه، پوشاک بچگانه، اکسسوری، طلا و جواهرات، شال و روسری، مانتو، تیشرت، لباس مجلسی زنانه و مردانه، لباس های راحتی، لباس زیر، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی موبایل، ساعت، عینک و... می باشد.

پاساژ ارگ دارای 10 طبقه می باشد که پنج طبقه آن به واحد های تجاری اختصاص داده شده است. سایر طبقات این پاساژ نیز به پارکینگ اختصاص داده شده تا خریداران و بازدید کنندگان دیگر دغدغه پیدا کردن جای پارک را نداشته باشند. وجود یک پارکینگ اختصاصی را می توان یکی از اصلی ترین و بهترین ویژگی های یک پاساژ در نظر گرفت؛ چرا که دیگر افراد با آسودگی خاطر می توانند برای خرید و بازدید به این پاساژ بیایند.

این پاساژ محبوب و منحصر به فرد همه روزه از ساعت 11 تا 23 میزبان شما عزیزان می باشد و می تواند خاطرات به یاد ماندنی را برای شما به ثبت برساند. آدرس عبارت است از، میدان تجریش، ابتدای خیابان سعد آباد. شما عزیزان می توانید هم با وسایل نقلیه عمومی و هم با ماشین شخصی تان به این پاساژ محبوب و برتر بیایید.

خبرگزاری برنا: محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز