آشنایی با علی حسنی؛ جوان ترین کارآفرین ایرانی در زمینه ارزهای دیجیتال

۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۱:۰۳
کد خبر: ۱۳۲۵۴۷۷
آشنایی با علی حسنی؛ جوان ترین کارآفرین ایرانی در زمینه ارزهای دیجیتال
امروزه فضای مجازی بستر مناسبی برای توسعه انواع کسب و کار و رونق اقتصادی در کشور به‌وجود آورده است.

امروزه فضای مجازی بستر مناسبی برای توسعه انواع کسب و کار و رونق اقتصادی در کشور به‌وجود آورده است. فقط باید با ایده‌پردازی، تخصص و انرژی کافی بتوانید یکی از نیازهای جامعه کنونی را تأمین نمایید و از این طریق درآمد کسب کنید. کسب و کارهای مرتبط با ارز دیجیتال یکی از زودبازده‌ترین و مؤثرترین روش‌های درآمدزایی دنیا و به‌ویژه در ایران است. به نحوی که تعداد زیادی از افراد با استفاده از رمزارزها به‌عنوان صاحب کسب و کار و کارآفرین ایرانی موفق در سطح جهان شناخته شده‌اند. در این بخش قصد داریم تا شما را با برندینگ علی حسنی به‌عنوان یکی از جوان‌ترین و موفق‌ترین کارآفرینان ایرانی آشنا سازیم.

برای اینکه بتوان صاحب کسب و کار یا برند اختصاصی شد، باید نیاز جامعه را شناسایی کرد و با ارائه ایده نو درصدد رفع آن برآمد. در این‌صورت می‌توان با ارتقاء سطح کیفی خدمات و افزایش درآمد پایه‌های یک برند دارای کارایی و کیفیت مناسب را بنا کرد. قطعاً هرچه دامنه خدمات و فعالیت شما وسیع‌تر باشد، به نسبت مخاطبین بیشتری جذب خواهید کرد. آری علی حسنی نیز با این روش و رویکرد توانست به‌عنوان یک کارآفرین موفق در سطح ایران و جهان شناخته شود.

علی حسنی کیست؟

در دنیای امروز که اینترنت و فضای مجازی به یکی از اجزای جدایی ناپذیر زندگی بشر تبدیل شده، کمتر کسی است که با نام و برندینگ علی حسنی آشنایی نداشته باشد. این کارآفرین ایرانی با ایده‌پردازی، خلاقیت و شناخت نیاز جامعه کنونی توانسته کمپینی متشکل از افراد متخصص، کارآمد و با تجربه راه‌اندازی کند. در مجموعه ایشان تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی حوزه‌های  مختلف اقتصادی، اجتماعی و هنری انجام می‌شود. این جوان رفع نیاز جامعه را دغدغه خود می‌داند و با این تفکر توانسته در کنار تولید یک برند جهانی، رونق اقتصادی در کشور ایجاد کند.

خاطر نشان می‌شود که این کارآفرین جوان از سنین پایین تر یعنی 14 سالگی با دنیای کارآفرینی آشنا شده است. ایشان فعل توانستن را به بهترین شکل ممکن صرف نموده و با مدنظر قرار دادن اشتغال‌زایی در سرلوحه کار خود، بیش از 700 نفر را در کمپین تبلیغاتی به‌کار گرفته است. این نحوه عملکرد یک تحول عظیم در شرایط بد اقتصادی کشور ایجاد کرده و پله ترقّی وی در سال‌های اخیر شده است.

شروع کار با کمترین هزینه

برای تولید برندینگ و شروع کسب و کار حتماً نباید سرمایه زیادی در اختیار داشته باشید. برای شروع فعالیت و جذب مخاطب می‌توانید با سرمایه اندک خود کار را استارت بزنید و به مرور زمان آن را توسعه دهید. اگر بخواهید از همان روز اول یک شرکت بزرگ با صدها پرسنل داشته باشید، قطعاً موفق نخواهید شد و موفقیت در این راه برایتان غیرممکن می‌شود. علی حسنی نیز بر این اساس کار خود را آغاز کرد و تا به‌حال توانسته مشتریان زیادی را در داخل کشور جذب کند. شما نیز می‌توانید با الگو گرفتن از ایشان به یک کارآفرین موفق در رشته مورد علاقه‌تان تبدیل شوید.

شناسایی نیاز جامعه هدف؛ گام نخست در تولید برندینگ

در صورتی‌که قصد راه‌اندازی کسب و کار دارید، باید بدانید که در کنار تخصص می‌بایست نسبت به نیاز جامعه کنونی شناخت داشته باشید. بدین منظور با تحقیق و بررسی همه‌جانبه در کنار اندکی خلاقیت می‌توانید کاری را آغاز کنید که افراد جامعه به آن نیاز دارند و از بدو تولید محصول یا ارائه خدمات با استقبال گسترده آنان مواجه خواهید شد. نمی‌توان گفت که موفقیت در این راه کار ساده‌ای است؛ اما با کار، تلاش و پشتکار مثل علی حسنی برندینگ مشهور ایرانی می‌توانید به یک صاحب کسب و کار موفق در ایران تبدیل شوید.

مردم جامعه امروز ما برای شروع کسب و کار خود به تبلیغ گسترده نیاز دارند. تبلیغی که نه تنها در سطح شهر بلکه در اقصی‌نقاط کشور انجام شود. در این راستا افرادی موفق عمل می‌کنند که بتوانند این نیاز این دسته از افراد که عمدتاً صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ هستند را برطرف سازند. علی حسنی نیز کار خود را بر همین اساس شروع کرد و با انجام تبلیغات در کنار فعالیت‌های مرتبط با ارز دیجیتال، برند خود را به یک مجموعه بزرگ و پویا مبدل کرده است.

تبلیغات؛ جزء جدایی ناپذیر جامعه

همان‌طور که می‌دانید رونق همه مشاغل تا حدودی زیادی به نحوه تبلیغ و جذب مخاطب بستگی دارند. به طبع هر چه در این راه موفق تر عمل کنید، به نسبت مشتریان بیشتری خواهید داشت. با این توصیف باید گفت که تبلیغات یکی از ضروریان جامعه است و با شناسایی کاستی‌های آن می‌توان تبلیغات را نحوی انجام داد که سریع‌تر و بهتر نظر مخاطب را جلب کند. به‌عبارت دیگر تبلیغات شما زمانی نتیجه بخش خواهد بود که بتواند نظر مخاطبان بیشتر را جذب کند و موجب توسعه کسب و کار شود. در غیر این‌صورت تبلیغات صورت گرفته نه تنها نتیجه‌بخش نیست، بلکه فقط یک هزینه اضافی و بیهوده برای مشاغل محسوب می‌شود.

تبلیغات گسترده اینستاگرامی در مجموعه علی حسنی

علی حسنی این هنرمند و کارآفرین ایرانی کار خود را در زمینه مشاوره و تبلیغات حوزه دیجیتال مارکتینگ گسترش داده است. به نحوی که با برگزاری انواع کلاس‌های مشاوره دیجیتال مارکتینگ و نحوه جذب مشتری توانسته نیاز بسیاری از کسب و کارها را برطرف سازد. ایشان از سن 14 سالگی با کامیپوتری و دنیای ارز دیجیتال آشنایی پیدا کرده‌اند و با استفاده از آموزش‌های لازم طراحی سایت را به‌طور کامل فرا گرفته است. اما در کنار طراحی انواع سایت و ارائه خدمات به صاحبان مشاغل، سعی نموده تا با در دست گرفتن تبلیغات شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام بتواند مخاطبان خود را افزایش دهد.

بر این اساس یک دفتر اختصاصی برای مجموعه کاری خود راه اندازی نموده و با استخدام ده‌ها و صدها نفر از افراد با تجربه در زمینه طراحی سایت، تبلیغات سایت و شبکه‌های اجتماعی و غیره به این موفقیت بزرگ دست پیدا کرده است. قطعاً فعالیت‌های خستگی ناپذیر تیم متخصص او، سبب شده تا علی حسنی به‌عنوان یک کارآفرین جوان موفق در دهه گذشته شناخته شود.

استخدام کارمندان غیرحضوری؛ استفاده از توانایی افراد سراسر کشور

علی حسنی به غیر کارمندان دفتری خود که به صورت فیزیکی در دفتر حضور پیدا می کنند، پرسنل غیرحضوری فراوانی استخدام کرده است. به‌طوری که تا به‌حال بیش از 700 نفر بازاریابی حرفه‌ای اینترنتی برای مجموعه ایشان فعالیت می‌کنند. بازاریابان با استفاده از یک گوشی تلفن همراه و به‌صورت دورکاری فعالیت خود را انجام می‌دهند. با این روش نه تنها تعداد زیادی جوان ایرانی مشغول به‌کار شده‌اند، بلکه مجموعه آقای علی حسنی با استفاده از توانایی این افراد توانسته مشتریان زیادی را از اقصی‌نقاط کشور جذب کند.

تولید محتواهای تبلیغاتی توسط کارمندان حضوری و غیرحضوری

در ابتدای کار آقای علی حسنی پرسنل غیرحضوری خود را به صورت پاره‌وقت استخدام کرده بود. بدین صورت که براساس حجم تولید محتوا و ساعات کار به آنها حقوق پرداخت می‌کرد. اما پس از مدتی توانست با جذب مشتریان بیشتر ساعت کاری مجموعه را افزایش دهد. بر همین اساس کارمندان حضوری و غیرحضوری او به صورت تمام وقت در مجموعه فعالیت دارند و مشفول تولید محتوا، مشاوره و ارائه انواع خدمات در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستند.

 در حال حاضر علی حسنی یک دفتر اختصاصی با تعداد زیادی کارمند دارد. در مجموعه ایشان علاوه بر آموزش و ارائه مشاوره به کاربران، تولید محتوا و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها انجام می‌شود. علاوه بر این تمامی فرآیندهای مرتبط با بازاریابی و مدیریت شبکه‌های فعال در فضای مجازی نظیر اینستاگرام به بهترین نحو ممکن انجام می‌گیرد. از آنجایی‌که زمینه کسب و کار و نیاز مشتریان متفاوت است، در برندینگ علی حسنی به این امر توجه ویژه‌ای شده و با تولید انواع محتواهای متنی، صوتی، تصویری و ویدئوی نیاز کاربران در این زمینه برطرف گردیده است.

 

سخن پایانی

علی حسنی یکی از جوانان ایرانی است که با پشتکار و تلاش پیگیرانه توانسته به‌عنوان یک کارآفرین ایرانی موفق در حوزه دیجیتال مارکتینگ و مشاغل مرتبط با ارز دیجیتال تبدیل شود. نحوه زندگی، کسب و کار و نگاه او به آینده می‌تواند چراغ راهی برای سایر جوانان کشور باشد و آنان نیز با الگوگیری از این جوان خستگی ناپذیر بتوانند به موفقیت‌های چشمگیر دست پیدا کنند.

نظر شما
نظرات
محمد معلایی
|
-
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
0
0
ایشان جزو برترین کلاهبرداران کشور هستن
نان پدر و شیر مادر حلالت کلاهبردار
میاد یه ارز بی ارزش رو با تبلیغ تو پاچه ملت بدبخت می‌کنه بعد جمع می کنه می ره شد کارآفرین
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز