با استخر های بادی آشنا شوید

۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۲۱:۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۳۴۰۸۴۰
با استخر های بادی آشنا شوید
استخرهای بادی یکی از جایگزین‌های بسیار مناسب برای استخرها بوده که عمدتا به صورت قابل حمل تولید می‌شوند. جنس این استخرها از پی وی سی بوده تا در برابر دما و فشار آب حداکثر مقاومت را داشته باشد.

استخرهای بادی یکی از جایگزین‌های بسیار مناسب برای استخرها بوده که عمدتا به صورت قابل حمل تولید می‌شوند. جنس این استخرها از پی وی سی بوده تا در برابر دما و فشار آب حداکثر مقاومت را داشته باشد. تنوع استخرهای بادی بسیار بالا بوده به طوری که می‌توان آن را در ابعاد، ظرفیت، اشکال، رنگ بندی و ارگونومیک مشاهده کرد.

 

قیمت استخر بادی به چه صورتی است؟

قیمت استخر بادی بسته به فاکتورهای مختلفی از جمله ابعاد استخر می‌تواند از چند صد هزار تومان آغاز و تا چند میلیون تومان نیز در دسترس باشد. اما موضوع قابل توجه در هنگام خرید، فکر کردن به میزان بودجه و خرید متناسب با آن است. همچنین لازم است بدانید استخر های بادی به سه شکل کلی مربع، مستطیل و دایره طراحی شده‌اند و افراد می‌توانند بسته به فضای مد نظر خرید خود را انجام دهند.

چه نکاتی در هنگام خرید استخر بادی اهمیت دارد؟

از نکات مهم در خصوص خرید استخر بادی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

جنس استخر بادی

از اساسی‌ترین نکات هنگام خرید استخر بادی، توجه به جنس بدنه و یا همان متریال به کار رفته در آن هنگام  تولید محصول است. بسیاری از شرکت‌های تولیدی و طراحی استخر بادی از ماده پی وی سی استفاده می‌کنند این ماده بسیار سبک و منعطف بوده و همین موضوع سبب شده تا در صورت سوراخ شدن یا وجود هرگونه ایراد و نقصی امکان تعمیر آن وجود داشته باشد. لازم است بدانید جنس تمام این استخرهای بادی در برابر برخورد با اشیای تیز و برنده تخریب پذیر بوده و آسیب خواهد دید.

 

ظرفیت استخر بادی

از دیگر نکات مهم در خصوص استخر بادی که می‌توان به آن اشاره کرد ظرفیت محصول مورد نظر است. هنگام خرید این سبک از تجهیزات تفریحی می‌بایست به تعداد نفراتی که قرار است از آن استفاده کنند توجه داشته کنید.

 

توان پمپ باد همراه با استخر بادی

از نکات دیگر مهم در فرآیند خرید استخر بادی، توان و کیفیت کاری پمپ بادی همراه آن است. فراموش نکنید برای وسایل بادی کوچک از پمپ‌های دستی و برای وسایل بادی بزرگ از پمپ‌های بادی برقی استفاده خواهد شد که این پمپ‌ها به صورت دو کاره عمل کرده و علاوه بر باد کردن استخر در تخلیه هرچه سریع‌تر باد داخل آن نیز نقش خواهد داشت.

 

سن استفاده کنندگان

در میان موارد ذکر شده توجه به سن افرادی که قرار است از استخر بادی استفاده کنند؛ نیز بسیار مهم است زیرا در واقع هر استخر بسته به طول، عرض، ارتفاع و ارگونومی که دارند مناسب برای یک گروه سنی خاص خواهد بود.

 

استخرهای پیش ساخته با چه رنجی قیمتی خرید و فروش می‌شوند؟

استخرهای پیش ساخته روکار بوده و برای انواع امور مانند پرورش ماهی، شنا برای باغ و ویلاهای شخصی و...استفاده می‌شود. از مزیت‌های این استخرهای پیش ساخته می‌توان به جنس پلاستیکی و امکان نصب سهل و آسان آن در همه‌جا حتی فضاهای بسته اشاره کرد. این استخرها انواع مختلفی داشته و در ابعاد ۲متری، ۳ متری، ۴ متری، ۵ متری، ۶متری، ۷ متری با عرض‌های مختلف و ارتفاع‌های ۸۵ و ۱۳۰ سانتی متر به بازار عرضه می‌شود.

ویژگی‌های ترغیب کننده خرید استخر پیش ساخته

  • یکی از مسائل مهم در هنگام خرید استخر پیش ساخته موضوع کیفیت بدنه و جنس این استخرها است. معمولا این استخرها را از بدنه‌ای با جنس برزنتی و با الیاف شمعی و ابریشمی خواهند ساخت که این موضوع سبب ایجاد کیفیت عالی با ضخامت بسیار مناسب در آن‌ها شده و از آسیب‌های احتمالی تا حد امکان جلوگیری خواهد کرد.
  • از دیگر نکات مهم در خصوص خرید استخر پیش ساخته می‌توان به طراحی صورت گرفته بر روی این استخرها اشاره کرد؛ که معمولا ساده بوده و با استفاده از یک رنگ بندی خاص طراحی و تولید استخر انجام شده است. عمده رنگ‌های موجود برای استخرهای پیش ساخته آبی، قهوه‌ای و خاکستری بوده که در میان آن‌ها مدل‌ها و طرح‌هایی با چوب نیز موجود است که از نظر قیمتی گران‌تر اما زیبایی چندین برابری خواهد داشت.
  • از ویژگی‌های بسیار خوب کمپانی‌های تولید کننده استخرهای پیش ساخته و تجهیزات تفریحی نظیر آن قرار دادن اقلامی مهم مانند پمپ تصفیه آب، نردبان پیش ساخته، زیر انداز و درپوش در بسته بندی همراه با محصول است. این موضوع خود به تنهایی سبب شده تا مشتریان به بهترین شکل ممکن و بدون نیاز به صرف هزینه اضافی تمامی ابزارآلات مورد نیاز خود را به صورت یکجا در اختیار داشته باشند.

 

وان بادی چه کاربردهایی دارد؟

نوعی از وان بادی مخصوص حمام بوده و جهت آب درمانی بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این سبک از وان در داخل حمام خانه استفاده شده و کیفیت بسیار بالایی را نیز دارا است. از ویژگی‌های بارز این وان بادی می‌توان به باز و بسته شدن آن در کوتاه‌ترین زمان و مقاومت جنس آن در برابر آسیب دیدگی اشاره کرد. استفاده از این وان بادی مورد تایید پزشکی قرار گرفته و بیمارانی که از مشکلاتی نظیر دیسک کمر، این استخوان درد، درد مفاصل رنج می‌برند؛ بسیار کارآمد خواهد بود.

 

 تجهیزات تفریحی بادی کمک کننده مسیر لذت بخش زندگی

استخرهای بادی که از جایگزین‌های قابل حمل استخرها بوده که امروز جایگاه ویژه‌ای میان مردم پیدا کرده و دارای کیفیت مناسبی نیز است. علاوه بر این استخرها سبک دیگری از استخر با عنوان استخر پیش ساخته نیز به بازار عرضه شده که امکان استفاده در فضای بسته را نیز سهل و آسان کرده و می‌توان آن را در هرجایی و برای هر منظوری استفاده نمود. در این میان وان‌های بادی نیز وجود دارد که یکی از سبک‌های آن در حمام استفاده شده و در درمان بیماری‌ها نقش دارد.

یکی از شرکت‌های تولید کننده این تجهیزات تفریحی بادی اینتکس است که تولیدی اعم از استخر بادی، تشک بادی، وان بادی، پمپ تصفیه و... را تولید و به بازار عرضه می‌کند. از ویژگی‌های این شرکت داشتن اعتبار بسیار بالا و داشتن گارانتی بسیار مناسب  آن است. برای تهیه این محصولات می‌توانید برند اینتکس را گزینه اول خود قرار دهید.

 

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز