ثبت شرکت در دبی و دریافت اقامت امارات

۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۲۰:۵۳:۵۶
کد خبر: ۱۳۴۷۱۷۱
ثبت شرکت در دبی و دریافت اقامت امارات
با توجه به توسعه فعالیت اقتصادی در امارات و همچنین شهرت فراوانی که اقتصاد این کشور کسب کرده است، آمار ثبت شرکت در این کشور به شدت رو به افزایش است.

با توجه به توسعه فعالیت اقتصادی در امارات و همچنین شهرت فراوانی که اقتصاد این کشور کسب کرده است، آمار ثبت شرکت در این کشور به شدت رو به افزایش است. بسیاری از تاجران و بازرگانان ایرانی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی تصمیم به اخذ مجوز شرکت در دبی گرفته‌اند. بدون شک امارات با پتانسیل بالایی که برای رشد اقتصادی دارد، از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری و حتی مهاجرت است. با داشتن اطلاعات کافی می‌توان تمام مراحل ثبت شرکت در دبی و گرفتن اقامت را به راحتی انجام داد. ما در این مطلب شما را با مراحل ثبت شرکت و دریافت اقامت در امارات بیشتر آشنا خواهیم کرد.

معرفی کشور امارات

ممکن است باور نکنید که کشوری به نام امارات تا سال 1971 وجود نداشت و استقلال خود را از این سال به دست آورده است. تمامی امکانات و برج‌ها در این کشور در عرض 50 سال ساخته شده است. کشور امارات در حال حاضر یکی از برترین کشورها در حوزه اقتصاد است و به نظر می‌رسد، آینده بسیار درخشان‌تری در انتظار این کشور عربی است. با توجه به آمار شهروندان این کشور در رده هفتم ثروتمندترین شهروندان جای گرفته‌اند. 

اگر امارات به همین شکل سیر صعودی تولید ناخالصی خود را حفظ کند، در کمتر از یک دهه در این زمینه از کشور ایران پیشی خواهد گرفت. حدود نیم میلیون ایرانی در این کشور اقامت دارند و بالای 8 هزار شرکت توسط این افراد به ثبت رسیده است. هم اکنون نیز افراد زیادی در تلاشند تا از شرایط جدید بهره‌مند شوند و کارهای ثبت شرکت در دبی را انجام دهند.

Screenshot_20220704-215324_Docs

ثبت شرکت در دبی

شرایطی که در کشور امارات وجود دارد، افراد زیادی را ترغیب می‌کند تا به نوعی در این کشور سرمایه‌گذاری کنند. با گسترش ویروس کرونا و بحران جهانی، مسئولین این کشور از نخبگان و صاحبان حرفه حمایت خاصی به عمل آوردند و افراد زیادی را برای فعالیت در این کشور جذب کردند. به دلیل نزدیک بودن به خاک ایران، ایرانیان نیز برای توسعه کسب و کار خود می‌توانند در این کشور فعالیت داشته باشند. ثبت شرکت در دبی و بین‌المللی کردن کسب و کار راه بسیار مناسبی برای افراد متخصص در حوزه‌های مختلف است.

اگر شما نیز قصد ثبت شرکت در دبی را دارید و می‌خواهید در کسب و کار خود پیشرفت داشته باشید، باید مراحل ثبت شرکت و اقدامات قانونی را به طور دقیق انجام دهید. شناخت یک موسسه معتبر و با سابقه می‌تواند به شما در این زمینه کمک بزرگی باشد و خیال شما از انجام صحیح امور راحت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید راهنمای قبل از سفر به دبی را مطالعه کنید. 

مزایای ثبت شرکت در دبی

دبی را می‌توان موفق‌ترین شهر کشور دانست که سرعت پیشرفت و ترقی این شهر در کل جهان بی‌نظیر بوده است. این شهر تمامی استانداردهای زندگی را دارا بوده و یک شاه‌راه بزرگ بازرگانی و اقتصادی محسوب می‌شود. بدون دلیل و علت نیست که افراد زیادی برای ثبت شرکت در این منطقه اقدام می‌کنند. از مزایایی که در ثبت شرکت در این شهر وجود دارد، می‌توان به اخذ اقامت امارات اشاره داشت که اقامت برای همسر و فرزندان را نیز می‌توان گرفت.

Screenshot_20220704-215334_Docs

توجه داشته باشید که شما برای ثبت شرکت در دبی به هیچ مدرک زبانی نیاز ندارید. نیاز نداشتن به مدرک تحصیلی نیز یک مزیت محسوب می‌شود و فقط برای کسب و کارهای حرفه‎‌ای که بدون مدرک نمی‌توان مشغول به کار شد، مدرک تحصیلی لازم است. در برخی کشورها شرط بر این است که شما از قبل شرکتی داشته باشید و بعد آن را در آن کشور ثبت کنید، اما در امارات شما حتی می‌توانید استارت ثبت شرکت را در این کشور بزنید. شما می‌توانید در این کشور با یک لایسنس یا مجوز تا 10 فعالیت تجاری داشته باشید، به شرطی که همه آنها در یک گروه باشند.

از مزایای ثبت شرکت در امارات نداشتن محدودیت سنی است و هر شخص از 18 تا 60 سال می‌تواند برای این کار اقدام کند. بیمه سلامت و حق تحصیل برای این گونه افراد در امارات در نظر گرفته شده است. اخذ اقامت 3 ساله دبی با قابلیت تمدید، مزیت بسیار بزرگی تلقی می‌شود. شما با ثبت شرکت در این کشور می‌توانید با صدور جاب آفر پس از شروع کار خود، از خارج از امارات، نیروی کاری جذب کنید، حتی می‌توانید افرادی را از ایران برای کار دعوت کنید. توجه داشته باشید که انجام مراحل ثبت شرکت بسیار کوتاه بوده و شما بلافاصله می‌توانید شروع به کار کنید که یک مزیت محسوب می‌شود.

با ثبت شرکت در امارات شما هیچ مالیاتی پرداخت نخواهید کرد و مالکیت صد درصدی شرکت برای شما خواهد بود. امکان ارتباط با کشورهای دیگر برای شما بسیار آسان‌تر خواهد بود و شما مشکل گمرک و ... نخواهید داشت.

مراحل ثبت شرکت در دبی

کاملا بدیهی است که کار ثبت شرکت در دبی کار آسانی نیست و باید مراحل گوناگونی برای آن طی شود. با توجه به تغییر قوانین در سال 2022، ما جدیدترین مراحل ثبت شرکت را برای شما لیست می‌کنیم تا اطلاعات شما در این باره کامل و جامع باشد. به این نکته توجه کنید که در هر مرحله باید شما تمرکز خاصی داشته باشید تا کارها را به طور دقیق انجام دهید و مشکل خاصی در روند گرفتن مجوز شرکت پیش نیاید.

Screenshot_20220704-215343_Docs

انتخاب فعالیت تجاری

برای گرفتن مجوز شرکت مورد نظر خود، در ابتدا لازم است تا نوع فعالیت تجاری خود را انتخاب کنید. به طور حتم هر کس در زمینه تخصصی خود اقدام به ثبت شرکت می‌کند و شما نیز بهتر است در فعالیت اقتصادی که قبلا تجربه دارید، این کار را انجام دهید. با داشتن مدارک آکادمیک روند ثبت شرکت بسیار آسان‌تر پیش خواهد رفت، البته بدون داشتن مدرک نیز می‌توان این کار را انجام داد. در همین مرحله شما نام تجاری برای فعالیت خود انتخاب خواهید کرد و با همان نام در دبی فعالیت می‌کنید.

اخذ ویزای توریستی

پس از انتخاب نوع فعالیت و نام تجاری، لازم است با اخذ ویزای توریستی به امارات سفر کنید. ویزای توریستی آسان‌ترین روش برای سفر به این کشور است و به همین دلیل تمامی افرادی که برای اولین بار می‌خواهند به این کشور برای ثبت شرکت سفر می‌کنند، از ویزای توریستی استفاده می‌کنند. مراجعه به سازمان توسعه اقتصادی امارات برای ثبت شرکت در این کشور مرحله بعدی است که باید طی شود. با مراجعه به این سازمان، گرفتن مجوز شرکت آغاز می‌شود.

اخذ مجوز تجاری

پس از مراجعه به سازمان توسعه اقتصادی امارات، لازم است برای گرفتن مجوز تجاری خود اقدام کنید. با گرفتن این مجوز شما می‌توانید مواد اولیه کسب و کار خود را تهیه کنید و خیالتان از ادامه راه راحت باشد. پس از این مرحله شما می‌توانید به خرید یا اجاره ملک بپردازید و یک منطقه مناسب برای زندگی انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این مجوز بنای اول شرکت شما خواهد بود و با آن امر واردات و صادرات در این کشور را می‌توانید آغاز کنید.

گرفتن ویزای سرمایه‌گذاری

با گرفتن مجوز تجاری نوبت به این می‌رسد که شما ویزای توریستی خود را به ویزای سرمایه‌گذاری تبدیل کنید. برای ثبت شرکت در دبی شما باید به عنوان یک سرمایه‌گذار شناخته شوید و آن هم با داشتن ویزای سرمایه‌گذاری ممکن خواهد بود. این کار نیز بسیار آسان است و شرایط سختی برای آن وجود ندارد. با اخذ این ویزا شما می‌توانید برای اخذ اقامت دبی اقدام کنید. این مراحل باید سلسله‌وار انجام شوند تا شما در عرض یک مدت کوتاه اقامت خود را در این کشور بگیرید و زندگی جدید خود را آغاز کنید.

افتتاح حساب بانکی

کاملا مشخص است که بدون داشتن حساب بانکی نمی‌توان در هیچ کشوری فعالیت اقتصادی داشت. باز کردن حساب بانکی مرحله نهایی ثبت شرکت در دبی است. برای داشتن گردش مالی مشخص، افتتاح حساب بانکی بین‌المللی معتبر بسیار حائز اهمیت است. برای این‌که کار آسانی داشته باشید، به بانک‌های مشهور امارات سر بزنید و حساب خود را در بانک‌های معروف باز کنید. شاید این کار با داشتن ویزای توریستی کمی دشوار باشد، اما با گرفتن ویزای سرمایه‌گذاری به راحتی شما را در بانک‌های معروف قبول خواهند کرد. با افتتاح یک حساب بین‌المللی شما قادر خواهید بود تا انتقال پول را به سراسر جهان انجام دهید و همن مسئله به شما کمک خواهد کرد تا رونق کسب و کار خود را بالا ببرید و پیشرفت چشمگیری داشته باشید.

مدت زمان مراحل ثبت شرکت

در برخی از کشورها انجام این امور شاید مدت زمان زیادی بخواهد، اما در امارات برای انجام تمام مراحلی که ذکر شد بین یک هفته تا 10 روز زمان لازم است. البته اگر شما خوش‌شانس باشید، این کارها در 3 روز نیز انجام می‌شوند. در طول این دوره شما به طور کامل در اختیار دولت امارات باشید و کارهای گفته شده را به طور دقیق انجام دهید. 

انواع مجوز ثبت شرکت در دبی

با توجه به کسب و کار خود باید مجوز خاصی بگیرید. مجوزهای ثبت شرکت در دبی به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شوند. این مجوزها را با نام مجوز حرفه‌ای، تجاری و صنعتی معرفی کرده‌اند. حال شما با توجه به حرفه خود باید یکی از این مجوزها را انتخاب کنید. در ادامه اطلاعات مختصری در این مورد به شما ارائه می‌دهیم.

مجوز حرفه‌ای

این مجوز برای مشاغلی داده می‌شود که فرد تحصیلات آکادمیک گذرانده باشد و از توانایی‌های ذهنی و روش‌های علمی در کسب و کار خود استفاده کند. شرکت‌های مشاوره‌ای، حقوقی، وکالتی، حسابداری و ... در این گروه قرار می‌گیرند. داشتن مدرک مرتبط با شغل مورد نظر و معرفی یک سرمایه گذار از شرایط اساسی اخذ این مجوز است. شما خودتان مالک صددرصدی شرکت خواهید بود.

مجوز تجاری

برای تجارت کالا یا انجام برخی خدمات دیگر در امارات، شما نیازمند گرفتن مجوز تجاری هستید. با داشتن این مجوز شما می‌توانید طیف وسیعی از کالاها را صادر کنید یا به این کشور وارد نمایید. برای تجارت لوازم خودرو، لباس و ... باید این نوع مجوز را کسب کنید. خرید و فروش املاک که یک شغل بسیار سخت و البته پردرآمد است، در این نوع مجوز نیز با توجه به قوانین جدیدی که در امارات تعریف شده است، مالک صددرصدی خود شما خواهید بود. شما با مراجعه به سایت رسمی امارات جهت راهنمایی تجاری می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مجوز صنعتی

افرادی که می‌خواهند در امر تولید و پردازش انواع کالا فعالیت داشته باشند، باید مجوز صنعتی بگیرند. مشاغلی مانند داروسازی، مواد غذایی و ... در این گروه جای می‌گیرند. داشتن دفتر اداری در این کشور با این مجوز الزامی است و نمی‌توان به صورت مجازی فعالیت کرد. قوانین مربوط به کفیل ساقط شده و در این مورد نیز هر شخصی که اقدام به گرفتن مجوز کند، مالک صددرصدی شرکت خواهد بود.

 

انتخاب یک راهنمای کاربلد

همه چیز آنقدر که ساده به نظر می‌رسد نیست و جزئیاتی که در مراحل گفته شده وجود دارد را هر شخصی نمی‌تواند حلاجی کند. بدون شک شما نیز برای انجام کارهای اداری باید یک راهنمای کاربلد داشته باشید تا مرحله به مرحله به شما کمک کند. موسسه‌ها و شرکت‌های زیادی کارهای ثبت شرکت در دبی را انجام می‌دهند، اما نمی‌توان به هر شرکتی این کارها را سپرد. با کوچکترین اشتباه ممکن است سالها بعد مشکلات زیادی برای شما به وجود آید.

یکی از معتبرترین شرکت‌ها در این زمینه، شرکت کاور دل است که با چندین سال سابقه در این حوزه، توانسته راهنمای خوبی برای افراد مختلف باشد. این شرکت کارهای ثبت شرکت را برای شما انجام می‌دهد تا خیال شما از نظر جزئیات مسئله راحت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‎توانید به سایت کاوردل  جهت پشتیبانی تمام مراحل ثبت شرکت در دبی مراجعه و با شماره تماس‌های مندرج در سایت با مسئولین ارتباط برقرار کنید. این شرکت همچنین در حل مشکلات حقوقی شما در این کشور می‌تواند شما را یاری کند. با توجه به داشتن تیمی کامل حتی در خرید ملک و آپارتمان نیز در کنار شما خواهد بود، تا شما زندگی خودتان را در دبی سر پا کنید.

جمع بندی

با توجه به پیشرفت سرسام‌آور کشور امارات در امر اقتصاد و شناخته شدن آن در کل جهان، یکی از راه‌های پیشرفت در کسب و کار، راه اندازی یک شرکت در این کشور است. به نظر می‌رسد، ثبت شرکت در دبی گزینه مناسبی برای پیشرفت اقتصادی است و به همین دلیل افراد زیادی به این کار اقدام می‌کنند. در این مطلب در مورد چگونگی ثبت شرکت، مراحل و مزایای آن مطالبی را ارائه کردیم. برای انجام امور ثبت شرکت نیازمند یک شرکت معتبر هستید که می‌توانید از شرکت کاوردل کمک بگیرید و کارهای خود را انجام دهید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز