درب ضدسرقت؛ از چیستی تا معرفی بهترین‌های ضدسرقت در ایران

۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۲:۴۴
کد خبر: ۱۳۵۰۴۶۱
درب ضدسرقت؛ از چیستی تا معرفی بهترین‌های ضدسرقت در ایران
در روزگارانی زندگی می‌کنیم که امنیت حرف اول را قبل از هر چیز دیگری می‌زند؛ هرچند که حفظ اموال با ارزش و جان در تمام طول تاریخ، دغدغه همه مردمان بوده است.

در روزگارانی زندگی می‌کنیم که امنیت حرف اول را قبل از هر چیز دیگری می‌زند؛ هرچند که حفظ اموال با ارزش و جان در تمام طول تاریخ، دغدغه همه مردمان بوده است.

امروزه روش‌های محافظت از اموال در مقایسه با قدیم زمین تا آسمان فرق کرده است؛ روش‌های پنهان کردن اشیای قیمتی در دل خاک یا قراردادن در پستوی خانه‌ها شکل ساده‌تری به خود گرفته است که درب ضد سرقت نام دارد.

درب همان‌طور که از نامش پیداست نسبت به درب‌های  معمولی از امنیت بیشتری برخوردارند. یک درب ضد سرقت خوب، اولین خط دفاعی هر واحد مسکونی در برابر خطراتی مانند سرقت، سیل، آتش‌سوزی و ... است.

 

درب ضدسرقت نصب شده توسط دُرسی

 

اجزای درب  ضد سرقت چیست؟

شاید اگر بخواهیم مهم‌ترین تفاوت درهای ضد سرقت را با مدل‌های معمولی مقایسه کنیم، مقاومت این درب‌ها در برابر فشار، بریدن، شکستن و دست‌کاری قفل است. تمامی این خصوصیات، پکیجی طراحی کرده به نام درب ضد سرقت که در برابر آتش، زلزله، گرما و سرما نیز امنیت خوبی دارد.

اجزای یک درب ضد سرقت عالی از یک اسکلت چندلایه تشکیل شده است که به‌صورت یک ورقه فلزی بین دولایه روکش چوبی قرار گرفته است. در داخل این درها از عایقی مانند پشم سنگ جهت عایق شدن صوت و حرارت استفاده می‌کنند.

درب های ضد سرقت به اسکلت چهارچوب محدود نمی‌شود و از اجزای دیگری تشکیل شده‌اند که به شرح زیر است:

  • ورقه فلزی
  • رویه درب
  • لولا
  • قفل ضد سرقت
  • کلید درب ضد سرقت
  • دستگیره
  • چشمی
  • شب‌بند (زنجیر)
  • درکوب

 

همه ما از کودکی وقتی می‌خواستیم از چیزی بترسیم ناخودآگاه به یاد سرقت می‌افتادیم، خیلی از ما این ترس را در دوران بزرگسالی هم با خودمان آوردیم. شاید درب ضد سرقت پایانی بر این موضوع باشد. درب‌هایی که علاوه بر فراهم‌کردن امنیت، زیبایی ورودی خانه‌هایمان را نیز به همراه دارد.

 

درب ضدسرقت نصب شده در دُرسی

پرفروش‌ترین‌های درب ضدسرقت چه مدل‌هایی هستند؟

درب‌های ضد سرقت باتوجه‌به عملکردی که دارند برای تأمین امنیت بالا ساخته می‌شوند؛ برخی ویژگی‌های خاص دیگری نیز دارند که آنها را در رده پرفروش‌ترین درهای واحدهای مسکونی قرار داده است، طراحی جذاب و منحصربه‌فرد و متریال باکیفیت.

در ادامه ما به بررسی 10 مدل از انواع  پرفروش‌ترین درب ضد سرقت در بازار می‌پردازیم:

  1. درب ضد سرقت مدل آپادانا
  2. ونوس
  3. دیپلمات
  4. نگین
  5. الماس
  6. تارویژ
  7. سه قاب پنج
  8. ونی گلس
  9. ماهور
  10. سی گل

 

ویژگی‌های مدل‌هایی پرفروش درب ضد سرقت چیست؟

درب‌های ضد سرقت از چهارچوب‌های محکمی ساخته شده‌اند. روکش اغلب آنها از جنس راش است که چوبی بسیار محکم و بادوام است. ظاهر جذاب آن‌ها برگرفته از طراحی‌های نوین، توانسته این درب‌های ضد سرقت را به مدل‌های پرفروش تبدیل کرده است.

در ادامه به ویژگی‌های 3 مدل درب ضد سرقت پرفروش در دُرسی می‌پردازیم که بیشترین تقاضا را در بازار دارد.

 

  1. درب ضد سرقت مدل ونوس:

درب ضد سرقت ونوساز جمله مدل‌هایی است که دارای روکش چوب راش است. به همین دلیل، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و جلوه‌ای لوکس و مدرن به ساختمان شما می‌دهد. ضخامت روکش این درب ۸ میلیمتر بوده و می‌توان از قفل کاله ترکیه نیز برای آن استفاده کرد.

  1. درب ضد سرقت مدل دیپلمات:

یکی دیگر از پرفروش‌ترین درب ضد سرقت، درب مدل دیپلمات است. استفاده از خطوط لوزی شکل درون مستطیل اصلی باعث جذابیت بیشتر این مدل شده است که می‌توان از آن در مجتمع‌های مسکونی استفاده کرد.

  1. درب ضد سرقت مدل تاوریژ:

اگر به دنبال یک درب ورودی لاکچری و گران‌قیمت هستید، درب ضد سرقت مدل تاوریژ به شما پیشنهاد می‌شود. داشتن برجستگی‌های چشم‌نواز و منبت‌کاری استادانه باعث شده است که مدل تاوریژ یک محصول خاص باشد و به‌عنوان پرفروش‌ترین درب ضد سرقت نیز شناخته شود.

 

برای همه ما از کودکی، خانه امن‌ترین مکان دنیاست. کمی که بزرگ‌تر شدیم، دریافتیم این امنیت به جز وجود خانواده به عوامل دیگری نیز وابسته است. خرید درب ضد سرقت می‌تواند از حریم امن خانه‌مان بیشتر پاسبانی کند.وقتی در آستانه ورودی منزل قرار می‌گیریم، منظره یک درب ضد سرقت زیبا، جذابیت را به امنیت خانه‌مان اضافه خواهد کرد و آغوش گرم منزل را برای ما به زیبایی باز خواهد کرد.

 

بهترین درب ضدسرقت در معرض آب و آفتاب چه ویژگی دارد؟

وقتی به این سؤال می‌رسیم که کدام نوع از درب ضد سرقت بهترین است، باید انواع درب ضد سرقت از نظر جنس را بدانیم.

به‌طورکلی درب‌های ضد سرقت به دو نوع چوبی و فلزی تقسیم‌بندی می‌شوند که هرکدام خصوصیات خاص خودش را دارد؛ اما در جواب این که کدام بهتر و یا پرفروش‌تر است باید بگوییم، درب ضد سرقت فلزی.

درب‌های فلزی ضد سرقت معمولاً با آهن ساخته می‌شوند و  از نظر امنیت و دوام در برابر آب و یا آفتاب در  رتبه ‌بالای درهای چوبی قرار دارند.

ازآنجایی‌که تنوع رنگ در این جنس از درها بیشتر از چوبی است، دلیل دیگری بر پرفروش بودن آنها شده است. درهای فلزی نیازی به تقویت اضافی نیاز ندارد و بهترین گزینه برای محافظت در برابر سارقین و بلایای طبیعی مانند آب‌وآتش و البته نور آفتاب هستند.

 استراکچر درب های ضدسرقت دُرسی

 

مهم‌ترین دلایل برای خرید درب ضد سرقت فلزی چیست؟

بی شک، ویژگی‌های منحصربه‌فردی که این درب در مقایسه با درب چوبی دارد آن را  به پرفروش‌ترین درب‌های ضد سرقت در چند سال اخیر تبدیل کرده است. همچنین قیمت درب ضد سرقت فلزی نسبت به مدل چوبی بسیار پایین‌تر و معقولانه‌تر است.

در واقع قیمت درب ضد سرقت فلزی نسبت به مزایای آن بسیار ناچیز است و جز  درب ضد سرقت ارزان ایرانی محسوب می‌شود.

  • ایجاد امنیت بیشتر
  • حفاظت در برابر حرارت و آب
  • طراحی و رنگ‌های متنوع

 

درب ضد سرقت رویه فلزی واژه‌ای است که برخلاف آن چیزی که خوانده می‌شود در پس آن حس امنیت و آرامش نهفته است، امنیت و آرامشی که با این درب فراهم می‌شود به هیچ صورت خدشه‌دار نمی‌شود. درب ضد سرقت فلزی نگین انگشتری هر خانه‌ای است که در نگاه اول چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

 

برای خرید درب ضد سرقت به کجا مراجعه کنیم؟

وقتی تمام جوانب یک درب ضد سرقت خوب را بررسی کردیم، حالا نوبت به خرید آن از یک مرکز معتبر می‌رسد. پیشنهاد ما به شما مجموعه درسی است.

درسی با بهره‌گیری از سازندگان مجرب و متریال باکیفیت، تمامی نیاز برای خرید درب ضد سرقت را برای شما فراهم کرده است. در این سایت، انواع درب ضد سرقت فلزی و چوبی و همچنین انواع درب‌های ضد سرقت ایرانی و ترکیه‌ای  برای مشتریان عزیز قرار گرفته است.

خدمات پس از فروش و ارسال به همراه نصاب در تهران بزودی در  سراسر کشور از دیگر مزایای مجموعه دُرسی می باشد.

جهت خرید و مشاهده قیمت درب های ضدسرقت و دریافت  اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز