بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران کجاست؟

۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۱:۱۱
کد خبر: ۱۳۵۱۶۹۲
بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران کجاست؟
خوشبختانه چند سالی است کلینیک کاشت ابرو به یاری کسانی آمده که ابروهایی پر و کامل ندارند. چشم‌ها گیراترین عضو چهره، و ابروها کامل‌کننده جذابیت چشم‌ها در چهرۀ شما هستند.

بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران کجاست؟

خوشبختانه چند سالی است کلینیک کاشت ابرو به یاری کسانی آمده که ابروهایی پر و کامل ندارند. چشم‌ها گیراترین عضو چهره، و ابروها کامل‌کننده جذابیت چشم‌ها در چهرۀ شما هستند. اگر شما ابروهایی باریک دارید، کاشت ابرو به شما کمک می‌کند تا ابروهایی پرپشت و کامل داشته باشید. ابروهایی که چهره شما را متفاوت نشان دهد و زیبایی و جذابیت شما را بیشتر از پیش نمایان کند. برای شما که دوست دارید ابرویی با مدل خاص داشته باشید، توجه به نکته‌ای ضروری است. پیوند ابرو در کلینیک کاشت ابرو VIP دستیابی به ابروهایی پرپشت، زیبا و با مدل دل‌خواه را برای شما ممکن ساخته است.

چرا پیوند ابرو در کلینیک کاشت ابرو بهترین راه برای داشتن ابروهایی پرپشت است؟

اگر شما به هر دلیلی ابروهای خود را از دست داده باشید، یا به‌صورت مادرزادی ابروهای نازک و کم‌پشتی داشته باشید، ممکن است به راه‌های مختلفی برای برجسته‌سازی ابروی خود روی آورده باشید. مداد کشیدن در ابرو یا استفاده از ریمل ابرو یکی از معمول‌ترین راه‌هایی است که بسیاری از خانم‌ها از آن استفاده می‌کنند. طبیعی است تاثیر این وسیله‌ها موقتی است و پس از هر شست‌وشو دوباره باید تکرار شود.

راه ماندگارتر برای داشتن ابروهایی پرپشت، استفاده از روش‌های دیگری مانند میکروبلیدینگ است. برای پر نشان دادن ابروهای خود با این رو‌ش‌ها نیز باید مراجعه‌های مکرری به آرایشگاه‌ها و مراکز ‌خال‌کوبی داشته باشید. البته هر چند ماه یک‌بار نیز باید این روش‌ها را تجدید کنید. کاشت ابرو راهی برای پایان دادن به همه این درمان‌های موقتی است.

1

 برتری‌های کاشت ابرو در بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران:

کاشت ابرو برای شما که ابروهایتان از فرم اصلی خود خارج شده، برتری‌های زیادی دارد:

* با کاشت ابرو شما ابروهایی پر و کامل خواهید داشت و می‌توانید آنها را به مدل‌های مختلف پیرایش کنید.

* برخلاف خال‌کوبی، نتیجه کاشت ابرو به شکلی است که در پایان کار تفاوتی بین ابروهای کاشته‌شده و موهای طبیعی ابروی شما دیده نمی‌شود.

* با کاشت ابرو شما ابروهایی دائمی خواهید داشت و دیگر نیازی به تتو و هیچ روش دیگری برای پر نشان دادن ابروهایتان نخواهید داشت.

* فرم ابروی شما در بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران بر اساس مدلی که دوست ‌دارید، طراحی می‌شود. در واقع فرم ابروی شما با توجه سلیقه‌تان طراحی می‌شود.

* کاشت ابرو در بهترین کلینیک پیوند ابرو شما را از کشیدن مداد و ریمل ابرو بی‌نیاز می‌کند.

* با کاشت ابرو، جذابیت شما بیشتر می‌شود و اعتمادبه‌نفس خود را باز می‌یابید.

نکته‌های مهم در کاشت ابرو برای کلینیک کاشت ابرو:

کلینیک‌های معتبر در کاشت ابرو گزینه‌های مختلفی را در نظر دارند:

* زاویه رشد ابروها:

حتما دقت کرده‌اید رشد موهای ابروی هرکسی ویژگی‌های خاص خود را دارد. با نگاهی به ابروی اطرافیان خود متوجه می‌شوید جهت رشد موهای ابرو در هر بخشی از ابروهای آنها با دیگری متفاوت است. در صورتی پیوند ابرو موفق خواهد بود که موهای پیوندشده دقیقا در جهت رویش موهای ابروی شما قرار گیرند. پزشکان در کلینیک VIP درباره این مسئله نهایت دقت را به کار می‌برند.

* بهره‌گیری از بهترین موهای سر برای نتیجه بهتر در کاشت ابرو:

برای دستیابی به بهترین نتیجه، پزشکان کاشت ابرو از مناسب‌ترین موهای سر در کاشت ابرو استفاده می‌کنند. مناسب‌ترین موها برای کاشت ابرو در بخش پشت گوش قرار دارند. این موها شباهت بیشتری به موهای ابرو دارند و پیوند آنها موفق‌تر از موی بخش‌های دیگر سر شما خواهد بود.

* دستیابی به بیشترین تراکم:

یکی از مهم‌ترین هدف‌های کاشت ابرو، دستیابی به بالاترین تراکم است. ابرویی پرپشت که تفاوتی با ابروی طبیعی نداشته باشد، هدف نهایی بهترین کلینیک کاشت ابرو است.

چرا کلینیک کاشت ابرو  VIPبهترین کلینیک کاشت تهران است؟

برای بهترین بودن در کاشت ابرو، یک کلینیک باید ویژگی‌های مختلفی داشته باشد:

-1 بهره‌مندی از بهترین دکتر کاشت ابرو تهران:

مهم‌ترین عامل موفقیت یک کلینیک، تیم پزشک پیوند ابرو، و در مرکز آن دکتر کاشت ابرو است. کلینیک VIP با بهره‌مندی از بهترین تیم پزشکی در کاشت مو و ابرو، این کلینیک را به یکی از موفق‌ترین کلینیک‌ها در کاشت ابرو تبدیل کرده‌ است.

2

 

2- بهره‌مندی از پرسنل حرفه‌ای:

حرفه‌ای و باتجربه بودن فقط خاص تیم پزشکی یک کلینیک کاشت مو و ابرو نیست. همه پرسنل کلینیک VIP در هر سمتی که هستند، از افراد حرفه‌ای تشکیل شده‌اند.

 -3 فضا و وسایل استاندارد و بهداشتی:

فضای یک کلینیک پزشکی هم باید متناسب با اهداف آن باشد. اتاق عمل استریل و فضای کاملا بهداشتی از نیازهای اولیه یک کلینیک کاشت مو و ابرو است که کلینیک VIP دارای آن است.

4- تجهیزات مدرن و پیشرفته:

کاشت ابرو در هر روشی نیاز به ابزار و تجهیزات ویژه خود دارد. روش‌های پیشرفته و مدرن کاشت ابرو به وسایل مدرن‌تری‌ نیاز دارند و کلینیک VIP با داشتن دو ویژگی در این زمینه پیشتاز است. نخست اینکه دانش پزشکی کاشت ابروی آن همگام با دانش روز است. دومین ویژگی این کلینیک نیز تجهیزات و وسایل پیشرفته مربوط به مدرن‌ترین روش‌های پیوند ابرو است.

5- به صرفه ترین کلینیک کاشت ابرو غرب تهران:

ویژگی مهم دیگر بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران هزینه‌های معقول آن است. بسیاری از مردم دوست دارند ابروهای پر و زیبایی داشته باشند، اما هزینه‌های بالای کاشت ابرو در کلینیک‌های مختلف بسیاری را از این کار منصرف می‌کند. از برترین ویژگی‌های یک کلینیک پیوند ابرو، هزینه معقول آن است. به همین دلیل است که از کلینیک کاشت ابرو VIP به‌عنوان به صرفه ترین کلـینیک کاشت ابرو غرب تهران نام برده می‌شود.

چه کسانی در کلینیک کاشت ابرو VIP تهران پیوند ابرو انجام داده‌اند؟

افراد مختلفی داوطلب انجام پیوند ابرو هستند و کاشت ابروی خود را در کلینیک VIP انجام داده‌اند:

* افرادی که به صورت مادرزادی ابروهای کم‌پشت و باریکی داشته‌اند.

* کسانی که حادثه‌های مختلفی مانند سوختگی، ضربه خوردن و بخیه باعث خالی شدن ابروهایشان شده است.

* کسانی که خال‌کوبی ابروی خود را دوست ندارند و می‌خواهند مدل ابروهایشان تغییر کند.

* خانم‌هایی که در اثر اصلاح ابروی بیش ‌از حد، ابروهایشان کم‌پشت و خالی شده است.

* افرادی که فرم ابروهای خود را دوست ندارند.

* کسانی که بیماری‌های مختلفی مانند کم‌کاری تیروئید باعث ریزش ابروهایشان شده است.

* افرادی که برخی درمان‌های پزشکی باعث ریزش ابروهایشان شده است.

چه دکترهایی در بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران حضور دارند؟

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران دارای پزشکانی با ویژگی‌هایی خاص است. دو مورد از ویژگی‌های این پزشکان از مهم‌ترین آنها است:

* به روش‌های مختلف کاشت ابرو مسلط هستند:

چند روش پرکاربرد در کاشت ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرند. روش اف یو تی FUT و روش میکروفیت دو روش از معمول‌ترین روش‌های کاشت ابرو هستند. دکترهای کاشت ابرو در کلینیک VIP با تخصص کامل و مهارت در این روش‌ها، تاکنون پیوند‌های ابروی بسیاری انجام داده‌اند.

* تجربه بالایی در زمینه کاشت ابرو دارند:

تجربه در انجام کاشت ابرو زمان پیوند ابرو را کوتاه‌تر می‌کند، همچنین امکان دستیابی به پیوند ابروی موفق را بیشتر می‌سازد. موارد بسیار کاشت ابرو در کلینیک VIP، تجربه و سرعت عمل کادر پزشکی این کلینیک را برای همگان آشکار ساخته است.

آشنایی با دکتر کاشت ابرو در کلینیک کاشت ابرو VIP:

افتخار یک بیمارستان و درمانگاه در درجه اول بهره‌مندی از پزشکان متخصص و ماهری است که در آن محل به درمان مشغول هستند. از برتری‌های کاشت ابرو در کلینیک VIP نیز بهره‌مندی از پزشکانی است که سال‌ها تجربه موفقیت‌آمیز در زمینه کاشت مو و ابرو داشته‌اند.

شماره تماس: 021-44158011

مشاوره مجازی و رایگان:   09120998715

آدرس: ستاری جنوب ، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم

* آشنایی با دکتر های کاشت ابرو کلینیک vip :

افراد مختلف در ابتدا مورد معاینه و مشاوره قرار گرفته و پزشک از آنها پرسش‌های لازم را پرسیده است. همچنین پزشک نتیجه واقعی کاشت ابرو را برای آنها توصیف کرده است.

دکتر کاشت ابروی کلینیک در همه روش‌های نوین کاشت ابرو تخصص داشته و بهترین روش را برای ابروهای آنها پیشنهاد داده است.

تجربه پزشک در این کلینیک کاشت ابرو باعث شده تا بهترین بخش موهای سر آنها برای پیوند به ابرویشان انتخاب شود.

  • طراحی فرم ابرو با توجه به سلیقه، خواست و فرم چهره آنها انجام شده است.
  • فرم ابروهای کاشته‌شده آنها تفاوتی با ابروهای طبیعی نداشته است.
  • ابروهای آنها بالاترین تراکم را پیدا کرده است.
  • ابروی کاشته‌شده با ابروی طبیعی آنها تفاوتی نداشته است.
  • روش کاشت ابرو برای آنها به‌طور کامل متناسب با خواب ابروی آنها بوده است.
  • هیچ‌گونه عوارض جدی پس از پیوند ابرو نداشته‌اند.
  • کاشت ابرو هزینه معقول و متناسبی برای آنها داشته است.
  • دوره بهبودی کوتاهی داشته‌اند و پس از کاشت ابرو به زندگی عادی خود بازگشته‌اند.
  • و نکته جالب اینکه چند ماه پس از پیوند ابرو در کلینیک کاشت ابرو تهران به نتیجه‌ای رسیده‌اند که بهتر از آن چیزی بود که پزشک برایشان پیش‌بینی کرده بود.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز