نقد و بررسی سریال ساخت ایران ۳ با بازی امین حیایی

۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۱۱:۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۶۲۷۰
نقد و بررسی سریال ساخت ایران ۳ با بازی امین حیایی
مجموعه نمایش خانگی ساخت ایران 3 جدیدترین سری از مجموعه ساخت ایران می باشد که فیلم‌برداری آن از شهریور سال 1400 به کارگردانی بهمن گودرزی، شروع شد.

مجموعه نمایش خانگی ساخت ایران 3 جدیدترین سری از مجموعه ساخت ایران می باشد که فیلم‌برداری آن از شهریور سال 1400 به کارگردانی بهمن گودرزی، شروع شد. تمام سری های 1 و 2 این مجموعه دنباله دار، به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش شدند. در ادامه به نقد و بررسی اطلاعات این سریال کمدی و پر ماجرا خواهیم پرداخت.

نقد و بررسی سریال ساخت ایران 3 با بازی امین حیایی

علاوه بر سریال ساخت ایران، مجموعه های دیگری نیز به صورت انحصاری از فیلیمو پخش می شوند. سریال های جذابی مانند فیلم یاغی، جادوگر، روزی روزگاری مریخ و مینی سریال درمانگر. همه عزیزان می توانند برای تماشا یا دانلود جادوگر، یاغی، ساخت ایران و درمانگر، به وبسایت و یا اپلیکیشن رسمی فیلیمو مراجعه نمایند.

بررسی اطلاعات سریال ساخت ایران 3

فصل سوم مجموعه نمایش خانگی ساخت ایران، در شهریور ماه سال 1400 با انجام واکسیناسیون تمام عوامل، شروع گردید. سپس این مجموعه کمدی و خانوادگی به کارگردانی بهمن گودرزی در بهار 1401 از پلتفرم فیلیمو منتشر شد.

خلاصه داستان ساخت ایران 3

در فصل سوم سریال ساخت ایران که ادامه فصل 1 و 2 این سریال می باشد، داستان حول محور زندگی ستاره و اتفاقاتی که برای او رخ می دهد می چرخد. روزی ستاره بدهی بسیار سنگینی بالا می آورد و ظلی حکم جلب او را می گیرد. غلام که غواصی در جنوب کشور می باشد، به دلیل علاقه اش به ستاره، سعی می کنم تا مشکلش را حل نماید.

سپس غلام که می داند به تنهایی نمی تواند به ستاره کمکی بکند، از مرتضی برای این کار کمک می خواهد. پس از این که مرتضی قبول می کند، آنها با هم همراه شده و خود را به دردسر های بزرگی می اندازند. مسیر آنها پر می شود از موانعی که هرکدام پس از دیگری از راه می رسند و غلام و مرتضی باید به آنها غلبه نمایند.

در طرف دیگر ماجرا، سیاوش به دلیل علاقه ای که به شیرین دارد، ستوده که همسر قبلی شیرین است را تعقیب می کند. هدف او از تعقیب ستوده این است که بفهمد ستوده به دنبال چیست. از طرف دیگر، غلام که سیاوش را می شناسد، در یکی از مشکلاتی که با آن برخورد می کند، از سیاوش کمک می خواهد. بنابراین سیاوش با مرتضی و غلام همراه می شود و داستان طلب ظلی از ستاره و انتقام شیرین از ستوده، به هم گره می خورند.

خلاصه داستان ساخت ایران 3

زمان پخش سریال ساخت ایران 3 از فیلیمو

پخش فصل سوم این مجموعه نمایش خانگی، از اواخر اسفند سال 1400 شروع شد. این سریال، هر چهارشنبه روی پلتفرم فیلیمو بارگذاری می شود.

بازیگران سریال ساخت ایران 3

در هر فصل از مجموعه ساخت ایران، بازیگرانی به این سریال اضافه یا از آن کم شدند که این مورد در افزایش و یا کاهش جذابیت فیلم تأثیر بسزایی نداشته است.

اسامی بازیگران سریال ساخت ایران 3:

امین حیایی، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، هومن برق نورد، مینا وحید، الهام کردا، حسین امیدی، بهرنگ علوی، محمدرضا صولتی، نوشین تبریزی، عزالدین توفیق، سعید امیر سلیمانی، غلامرضا نیکخواه، نادر سلیمانی، عزت الله مهرآوران، عایشه گل جوشن، ماهان کشفی، بردیا گودرزی

عوامل پشت صحنه سریال ساخت ایران 3

عوامل پشت صحنه و بازیگران این سریال زحمات زیادی برای افزایش جذابیت و کمدی این مجموعه کردند که متأسفانه تمام این تلاش ها بی نتیجه ماند و این اتفاق را می توان از ناراضی بودن افرادی که این سریال را دنبال می کنند، فهمید.

اسامی عوامل پشت صحنه سریال ساخت ایران 3:

  • کارگردان: بهمن گودرزی
  • تهیه کننده: سید امیر پروین حسینی
  • نویسنده: امیر عربی

نقد سریال ساخت ایران 3

در ادامه به نقد های نه چندان کمی خواهیم پرداخت که به این مجموعه نمایش خانگی وارد شده و دلایل اصلی ناراضی بودن بینندگان از این سریال را بازگو خواهیم کرد.

ضعف های سریال

شوخی هایی که در هر 3 سری ساخت ایران و به خصوص در فصل آخر این سریال به چشم می خورند، بسیار سطحی هستند و می شود گفت که کمتر کسی با آنها خنده‌اش می گیرد. این مجموعه بسیار طولانی شده و متن فیلم ضعیف و کلیشه ای می باشد؛ بهتر بود برای فصل 3 سناریویی بهتر نسبت به فصل های قبل را به اجرا در می آوردند.

شخصیت پردازی افراد بسیار ضعیف است و می توان گفت تمام شخصیت ها از غلام، مرتضی و ستاره گرفته تا شیرین و سیاوش و ستوده، به شکلی برگرفته از شخصیت های فیلم های تلویزیونی هستند. کم کاری در تدوین و ویرایش جلوه های بصری سریال به اندازه ای بد است که بیننده می تواند پرده های کروماکی سبز را پشت بازیگران مشاهده کند.

به نظر می رسد برای جذب مخاطب در این سریال، به جای استفاده از متن قوی تر برای فیلم و اضافه کردن شخصیت های جدید، بیشتر روی فیلم برداری در ترکیه و خارج از کشور استفاده شده است. فصل سوم سریال بی هدف تر و بی داستان تر از فصل های قبل خود می باشد به گونه ای که مخاطب با خود می گوید کاش سریال بعد از همان فصل دوم تمام می شد و فصل بعدی در کار نبود.

تنها نقطه اشتراک فصل سوم سریال با فصل های پیشین حضور امین حیایی در نقش غلام است و عوض شدن بسیاری از بازیگر های نقش اصلی، نسبت به فصل های 1 و 2، از دیگر عواملی است که جذابیت این سریال را به شدت کاهش داده. احمق و ساده لوح نشان دادن همان غلام که در هر فصل عاشق یک نفر می شود و در آخر ناکام می ماند نیز، از عوامل خسته کننده بودن این مجموعه می باشد.

بازی های اغراق آمیز و به قولی نچسب مجید صالحی و امین حیایی در قالب نقش های اصلی فیلم باعث شد تا گویی مخاطبان دلتنگ محمدرضا گلزار شوند. در تمام داستان، غلام با وجود بی فکر بودن راهنمای مرتضی شده و گویی احمق و احمق تر به هم افتاده اند تا خراب کاری های بی پایان و اعصاب خرد کنشان، فقط داستان فیلم را خراب کرده باشد.

انتشار ساخت ایران 3 آنقدر ناامید کننده به نظر می رسد که می توان آن را بدترین فصل این مجموعه دانست. داستان آشفته سریال با سکانس هایی قطعه‌قطعه که تکلیف مخاطب را روشن نمی کنند و محتوای بسیار ضعیف؛ همه و همه موجب دلسردی طرفداران این مجموعه از آخرین فصل آن شده است.

سخن پایانی

در این مطلب، تمامی اطلاعات و نقد های وارده به سریال ساخت ایران 3 را برای شما عزیزان شرح دادیم. شما می توانید برای دانلود و تماشای ساخت ایران، به وبسایت رسمی فیلیمو مراجعه نمایید.

نظر شما
نظرات
علی ایده
|
-
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
0
0
‎ بیوگرافی

علی باقی (زادهٔ 4 آذر 1375، تهران) مدل و بدن‌ساز
ایرانی است. وی همچنین به عنوان بازیگر و مدل تبلیغات
تلویزیونی نیز فعالیت داشته‌است.
‎تولد: 4 آذر 1375 (25 سال); تهران
‎محل زندگی: تهران
‎مدرک تحصیلی: مدیریت بازرگانی








علی باقی متولد ۴ آذر ۱۳۷۵ در تهران مدل، طراح، بازیگر و خواننده ایرانی است.

وی دارای مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی است و در کنار مدلینگ به طراحی و عکاسی نیز می پردازد او اغلب اوقات خود را صرف مطالعه و مطالعه می کند. او ساکن تهران است.

مدلینگ را از سال ۱۳۹۵ در 20 سالگی در تهران شروع کردم، آن زمان در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل می کردم و با آن فوتبال بازی می کردم.

من مشتاق همکاری با برند Chanel هستم و دلیل آن حضور آقای کارل راگرفلد در آن است.

همچنین برند تام فورد چون به نظر من در این زمینه نابغه هستند. من هم به دلیل عکاسان و مدل های حرفه ای که دارند به همکاری با D&G علاقه مند هستم.




بیو گرافی بازیگر
علی باقی (زادهٔ 4 آذر 1375) بازیگر و خوانندهٔ ایرانی است. او در سال 1395 کمترین دستمزد در بین بازیگران بود[2] و یکی از بازیگران ایران است.[3] علی در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی به عنوان دستیار کارگردان(1394)، آینه بغل به عنوان دستیار کارگردان(1396) ، رحمان ۱۴۰۰به عنوان دستیار کارگردان (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸)به عنوان دستیار کارگردان حضور داشته‌است. غیر از فعالیت های سینمایی در چند پروژه تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) به دستیار کارگردان ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰)

علی باقی با بیش از صدها برند تجاری و به صورت حرفه ای تلنت های مدلینگ کشور هفته مد تهران حضور درخشانی داشته است.


بیو گرافی مدلینگ
علی باقی (زادهٔ 4 آذر 1375
، )[۱] مدل و بدن‌ساز ا ایرانی است. وی همچنین به عنوان بازیگر و مدل تبلیغات تلویزیونی نیز فعالیت داشته‌است[۲]. وی که به عنوان یک مدل مرد در ایران شناخته شده‌است تاکنون با بیش از ۱۰۰ برند همکاری کرده و به صورت حرفه ای در تلنتتهران های مدلینگ کشور همانند هفته مد تهران [۳] حضور درخشانی داشته است. گراد، سامسونگ، مارال چرم، دنت از جمله برندهای معروفی هستند که علی با آن‌ها کار کرده‌است.

محتویات

زندگی شخصی

علی باقی در چهار آذر ماه سال 1375 در تهران زاده شد. علی فرزند دوم خانواده و یک خواهر بزرگ تر از خود دارد.

حرفه

دوران فعالیت حرفه ای حوزه فشن و مدلینک علی باقی از سال 1395 با حضور در Catwalk Tehran fashion Week[۴] که به اختصار هفته مد تهران شناخته می شود شروع شد. چند سال بعد از فعایت حرفه ای و همکاری با برند های مختلف همچون دنت، سامسونگ، گراد، مارال چرم[۵]، کال ویدو، توسط مجله های داخلی فارسی[۶] و انگلیسی مورد استقبال قرار می گیرد.او همچنین در حوضه فعالیت حرفه ای خود، سابقه بازیگری در موزیک ویدیو به نام "عادت کردم"[۷]. خواننده پاپ معروف ایرانی علیشمس را دارد
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز