خرید ملک مطمئن در ترکیه با ترکی بست هوم

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۵:۵۱
کد خبر: ۱۳۵۷۶۴۸
خرید ملک مطمئن در ترکیه با ترکی بست هوم
بازار املاک ترکیه طی سال گذشته ، افزایش قیمت بسیار زیادی را تجربه کرده ، به طوری که در اوایل سال 2021 30 درصد افزایش یافته است. این بدان معناست که این بازار به نفع فروشندگان حرکت می کند، اما خبر خوب برای خریداران این است که اخیراً پروژه‌های توسعه و بازسازی مسکن رونق گرفته و این امر می‌تواند منجر به افزایش سهام مسکن در بازار شود.

بازار املاک ترکیه طی سال گذشته ، افزایش قیمت بسیار زیادی را تجربه کرده ، به طوری که در اوایل سال 2021 30 درصد افزایش یافته است. این بدان معناست که این بازار به نفع فروشندگان حرکت می کند، اما خبر خوب برای خریداران این است که اخیراً پروژه‌های توسعه و بازسازی مسکن رونق گرفته و این امر می‌تواند منجر به افزایش سهام مسکن در بازار شود.

در چند سال گذشته، تقاضا برای خرید ملک در استانبول و دریافت شهروندی ترکیه و همچنین دریافت پاسپورت ترکیه توسط خریداران خارجی افزایش یافته است. هرچند که به دلیل همه‌گیری کووید-19 این تقاضا کاهش پیدا کرد، اما بازار ملک به دلیل تقاضای محلی و کاهش نرخ‌های بهره حفظ شده است.

برای خرید ملک در استانبول و به طور کلی ترکیه ، لازم نیست شهروند یا مقیم ترکیه باشید. با این حال، خرید خانه در این کشور به طور خودکار حق زندگی در آنجا را به شما اعطا نمی کند. خارجی ها ممکن است با وجود خرید ملک ، هنوز نیاز به درخواست ویزا یا اجازه اقامت داشته باشند.

همچنین چند محدودیت وجود دارد که خریداران خارجی باید قبل از شروع جستجوی ملک خود در ترکیه از آن آگاه باشند:

  1. شهروندان خارجی نمی توانند بیش از 30 هکتار ملک در ترکیه خریداری کنند.

  2. خرید یا اجاره ملک در مناطق ممنوعه نظامی مجاز نیست.

آیا خرید ملک در ترکیه مطمئن است؟

خرید ملک در خارج از کشور همیشه ریسک بیشتری نسبت به داخل کشور دارد، این امر تا حدی به این دلیل می باشد که با فرآیندهای قانونی کشورهای دیگر آشنایی ندارید.

البته لازم به ذکر است که بازار املاک ترکیه از گذشته در بین خریداران خارجی از شهرت خوبی برخوردار نبوده است. خواندن داستان های وحشتناک گاه به گاه کلاهبرداری و مشکلات دیگر در رابطه با خرید ملک در استانبول، برخی از خریداران بالقوه را ترسانده است.

به خصوص در سال های اولیه رونق املاک و مستغلات در ترکیه، چند داستان ترسناک املاک و مستغلات از افرادی که ملکی را در ترکیه خریدند، وجود داشت. این خریداران گفتند که پس از خرید به آنچه فکر می کردند نرسیدند یا متوجه شدند که مالک ملک را به چندین خریدار فروخته است. حتی کسانی می گفتند که از آنها کلاهبرداری شده است و از سرمایه گذاری خود چیزی پس نگرفتند.

هرچند که اکثریت قریب به اتفاق معاملات خرید ملک در ترکیه با موفقیت انجام شد و اکثر مردم از سرمایه گذاری خود بسیار راضی بودند، اما این موارد نادر در انجمن های آنلاین و غیره برجسته شدند. این امر موجب بدنامی و شهرت بدی برای کل بازار مسکن و کارگزاران املاک در ترکیه گردید.

خوشبختانه، افزایش سرمایه گذاری خارجی دولت ترکیه را بر آن داشته است تا برای جلوگیری از تقلب در املاک، کنترل ها را تشدید کند و مجازات ها را افزایش دهد. از آنجایی که اقدامات احتیاطی لازم انجام شده است، این مشکلات به مرور زمان کم و بیش از بین رفته اند. با این حال، این بدان معنا نیست که همه چیز تضمین شده است. خرید ملک در ترکیه بسیار امن و آسان است، اما اگر کارها را به درستی انجام دهید و با یک شرکت املاک و مستغلات حرفه ای کار کنید که کار را بلد باشد. کارشناسان ما در ترکی بست هوم می کوشند تا بهترین خدمات را در رابطه با خرید ملک در استانبول و به طور کلی ترکیه ، دریافت شهروندی ترکیه و همچنین پاسپورت ترکیه ، به شما عرضه نمایند.

البته شما هنوز هم باید اقداماتی را برای محافظت از خود انجام دهید، از جمله:

به طور کامل در مورد وکلا و نمایندگان املاک تحقیق کنید و مطمئن شوید که آنها صلاحیت و اعتبار صحیح را دارند.

برای جلوگیری از خطر ارتباط نادرست ، از همکاری متخصصان انگلیسی زبان و ماهر استفاده نمایید.

آیا می توانم در ترکیه ملک بخرم و تابعیت بگیرم؟

مانند برخی از کشورها، ترکیه نیز دارای یک طرح "ویزای طلایی" است که به خارجی ها در ازای انجام حداقل میزان سرمایه گذاری ، دریافت شهروندی ترکیه را اعطا می کند.

چند راه برای دریافت شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری در این کشور وجود دارد، از جمله راه اندازی کسب و کار یا واریز مبلغ مشخصی در بانک ترکیه.

اما یکی از بهترین و سودآورترین راه ها برای دریافت شهروندی ترکیه خرید ملک می باشد. شما می توانید در ترکیه ملک بخرید و تابعیت دریافت کنید، البته به شرطی که حداقل 250000 دلار (یا معادل آن به ارزهای دیگر) سرمایه پرداخت نمایید. به محض اینکه خانه خود را خریدید، کارت اقامت دائم دریافت می کنید و می توانید بلافاصله برای دریافت شهروندی ترکیه درخواست دهید. همچنین شما می توانید پاسپورت ترکیه خود را در کمتر از 3 تا 6 ماه5 دریافت نمایید.

طی 15 سال گذشته، ترکیه به مکانی تبدیل شده است که بیشتر خارجی ها ترجیح می دهند ملکی را برای زندگی یا راه اندازی کسب و کار خریداری کنند. در ابتدا هجوم اتباع خارجی برای خرید ملک در استانبول و به طور کلی ترکیه ، به این دلیل بود که این کشور در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی، گزینه های ملکی فوق العاده ارزانی را ارائه کرد. لازم به ذکر است که هنوز هم می‌توانید معاملات خوب یا حتی فوق العاده به صرفه ای در این کشور داشته باشید زیرا ترکیه وعده یک سبک زندگی امن و راحت با شرایط آب و هوایی عالی با قیمت‌های مناسب را می‌دهد.

ما در ترکی بست هوم با در نظر گرفتن شرایط و ضوابط قانونی ، با همکاری تیمی متشکل از کارشناسان و وکلای باتجربه ، شما را در تمامی مراحل 

خرید ملک در استانبول و به طور کلی ترکیه ، دریافت شهروندی ترکیه و همچنین پاسپورت ترکیه همراهی می کنیم.

مشاورین املاک ترکی بست هوم آماده ارائه خدمات مشاوره به صورت تلفنی از طریق شماره واتس اپ 00905551900440 و هم بصورت حضوری به آدرس زیر می باشند.

Huzur Mh. Azerbaycan Cd. Skyland Istanbul, B blok, 6 Kat, D:104 , 34415 Sarıyer/İstanbul

شما قبل از حضور در ترکیه می توانید به صورت ویژه تصاویر و اطلاعات واحدهای مورد نظر را دریافت نمایید، تا در کمترین زمان پس از حضورتان در ترکیه بتوانید بهترین ملک ها را بازدید نموده و اقدام به خرید نمایید.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
نظرات
مجتبی نگهی
|
-
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
0
به موضوعات خوبی اشاره کرده بودین عالی بود یک سوال خرید خانه در استانبول مناطق اروپایی بهتره یا مناطق آسیایی ؟ رشد کدوم منطقه بهتره از نظر سرمایه گذاری
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز