سریال یاغی، آفتاب پرست، خون سرد (پرفروش و جنجالی!)

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۳۵۸۵۵۴
سریال یاغی، آفتاب پرست، خون سرد (پرفروش و جنجالی!)
سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۱ تا به اینجا بسیار عالی عمل کرده و طرفداران بسیاری را جذب خود کرده اند. در ادامه قصد داریم با سه سریال جدید ایرانی که در سال ۱۴۰۱ منتشر شده است آشنا شویم.

سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۱ تا به اینجا بسیار عالی عمل کرده و طرفداران بسیاری را جذب خود کرده اند. در ادامه قصد داریم با سه سریال جدید ایرانی که در سال ۱۴۰۱ منتشر شده است آشنا شویم. در ادامه به معرفی سریال یاغی و سریال آفتاب پرست و سریال خون سرد میپردازیم. با ما همراه باشید.

تصاویر سریال یاغی

سریال یاغی

سریال یاغی ساخته محمد کارت کارگردان 36 ساله جوان و جوایای نام شیرازی که با فیلم سینمایی شنای پروانه به گیشه سینما پا گذاشت و توانست با این فیلم نگاه و نظرات منتقدین و تماشاگران را به خود جذب نماید این کارگردان جوان حال تصمیم گرفته با یاغی پا به عرصه شبکه نمایش خانگی بگذارد او در فیلم ها و سریال های خود سکانس های جذابی را روایت می کند و میتواند از توانایی های بازیگر خود به خوبی استفاده کند این را میتوان در شنای پروانه به خوبی مشاهده کرد. دانلود سریال یاغی از هکس دانلود.

در سریال یاغی بازیگر نقش اول سریال پارسا پیروزفر است که مدت هاست به دلیل نامعلوم تصمیم گرفته که کمتر جلوی دوربین برود اما محمد کارت توانسته پیروزفر را قانع نماید که در سریال خود به ایفای نقش بپردازد. در سریال یاغی پیروزفر تنها ستاره این سریال نمی باشد و طناز طباطبایی هم مانند پیروز فر کم کار تر از همیشه اینبار در این سریال ایفای نقش کرده اند آخرین سریالی که طباطبایی در شبکه نمایش خانگی در آن جلوی دوربین رفته است شاهگوش بود اما پس از چند سال حال دوباره به عرصه نمایش خانگی بازگشته است.

از بازیگران سریال یاغی میتوان به طناز طباطبایی در نقش طلا، پارسا پیروزفر بازیگر نقش بهمن، علی شادمان ایفاگر نقش جاوید، الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا، امیر جعفری ایفاگر شخصیت اسی قلک، مه لقا باقری بازیگر نقش مادر ابرا، آبان عسکری در نقش عاطفه، مهدی حسینی نیا ایفاگر نقش حمید، افشین حسنلو بازیگر نقش لالی، جواد خواجوی بازیگر نقش خواننده، با حضور افتخاری نیکی کریمی اشاره کرد.

سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب پرست با موضوع کمدی محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، این کارگردان 50 ساله متولد گرگان که در رزومه کاری خود سریال هایی با موضوع طنز را تا پیش از در شبکه نمایش خانگی و تلویزیونی کارگردانی کرده است که تمامی سریال های او یکی از یکی موفق تر بوده و توانسته اند کاربران را به خود جذب نمایند.

نیک نژاد پیش از سریال آفتاب پرست سریال هایی دردسر های عظیم 1 و 2 را برای تلویزیون کارگردانی کرده است که هنوز هم یکی از محبوب ترین سریال های کمدی تلویزیون ایران می باشد و در شبکه نمایش خانگی هم نیک نژاد پیش از این با سریال ساخت ایران 2 حضور داشته توانست یکی از موفق ترین سریال های شبکه نمایش خانگی را به خود اختصاص دهد پس نیک نژاد کارگردانی نیست که با ژانر کمدی ناآشنا باشد این کارگردان 50 ساله در رزومه کاری خود سریال موفقی را کارگردانی و نویسندگی کرده است.

در سریال ایرانی آفتاب پرست نویسندگی داستان و فیلمنامه سریال جدید نیک نژاد بر عهده کسی می باشد که او هم همانند کارگردان تخصصش در ژانر های کمدی می باشد و خوب می داند که تماشاگر ایرانی چه می خواهد و او کسی نیست جز امیر برادران فیلمنامه نویس و طنز پرداز 41 ساله متولد تهران کسی که هر تماشگر ایرانی حداقل یکی از کارهای او را دیده است و فیلمنامه های او قطعا برای خود رکورد دار هستند چرا که او نویسندگی فیلمنامه فیلم هزارپا را بر عهده داشته است که یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران محسوب می شود و هنوز هم بعد از گذشت 3 سال از پایان اکران این فیلم هنوز کلیپ هایی از این فیلم در فضای مجازی منتشر و پخش می شود و هنوز هم مورد استقبال تماشاگران قرار میگیرد.

برادران در حالی فیلمنامه آفتاب پرست را بر عهده دارد که پیش از این هم در سریال هایی همچون هیولا و دراکولا به کارگردانی مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی حضور داشته است و تلویزیون هم مجموعه ساختمان پزشکان و مسافران را نویسندگی کرده است که هنوز هم سریال های او جزو دوست داشتنی ترین سریال های کمدی تلویزیون ایران محسوب می شوند پس تا اینجای کار میشود فهمید که هم کارگردان و نویسنده یک روزمه کاری بسیار خوب و پر از تجربه های موفق را در لیست خود دارند که نوید یک سریال موفق دیگر از این دو شخص می دهد.

در سریال جدید آفتاب پرست سعی شده است از بازیگرانی استفاده شود که هر کدام در سریال های کمدی به خوبی توانسته اند نظر مخاطبان را به خود جلب نمایند، در آفتاب پرست بازیگر نقش اول پژمان جمشیدی است که این روزها بیشتر از هر ستاره ی سینما فیلم ها و سریال های او مورد استقبال قرار میگیرد کسی که در سال 1401 با فیلم علفزار که در ژانری متفاوت از جمشیدی می باشد توانسته موفقیت های فراوانی را در گیشه به دست آورد و تبدیل به پرفروش ترین فیلم غیر کمدی سال تبدیل شود در کنار پژمان جمشیدی هنرمندان دیگری همچون امیرحسین رستمی، باران کوثری، حسن زارعی، حمیدرضا آذرنگ، روشنک گرامی، سولماز غنی، سیاوش چراغی‌ پور، گلاره عباسی قرار است که به هنرنمایی بپردازند.

جهت دانلود سریال آفتاب پرست میتوانید از سایت هکس دانلود اقدام به دانلود نمایید. 

سریال خون سرد

سریال خون سرد

سریال خون سرد محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی امیرحسین ترابی، کسی که از سال 70 با دستیاری کارگردانی وارد سینما شد و با ساخت 13 فیلم کوتاه و غیره بعد از مدت ها پس از کسب تجربه های زیاد بعد از ساخت فیلم های کوتاه در سال 1397 اولین فیلم بلند خود را با عنوان هزارتو روانه سینما کرد، امیرحسین ترابی در دومین تجربه کارگردانی خود بلافاصله قرار است که با سریال جدید خون سرد وارد شبکه نمایش خانگی شود ترابی در ساخت فیلم هایی با پیچیدگی و جنایی آشنا است و اولین فیلم بلند او با نام هزارتو هم دارای یک موضوع با پیچیدگی خاص به نمایش درآمد در کنار امیرحسین ترابی بهمن کامیار تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارد بر خلاف ترابی کامیار در زمینه کارگردانی و نویسندگی تجربه بیشتری دارد و فیلم های فراوانی را در سینما ساخته و به پخش رسانده است از مهمترین فیلم های کامیار می شود در وجه حامل، مرداد و … همچنین کامیار برای اولین بار نیست که در زمینه تهیه کنندگی ورود کرده است او در فیلم هایی همچنین سد معبر ، کارت پرواز و … تهیه کنندگی آنها را بر عهده داشته است.

برای دانلود سریال خون سرد میتوانید از سایت هکس دانلود اقدام نمایید.

حال کامیار و ترابی قرار است که در کنار هم سریال خون سرد را در یک ژانر جدیدی که در سینما و شبکه نمایش خانگی بسیار کم و شاید به تعداد انگشت های دست باشد روانه بازار شبکه نمایش خانگی کنند از نکات قابل توجه سریال جدید خون سرد رده بندی سنی آن می باشد که برای اولین بار یک سریال در شبکه نمایش خانگی با رده بندی گروه سنی + 17 سال منتشر میشود.

 در سریال خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار تا کنون نام این هنرپیشگان به عنوان بازیگر در این سریال اعلام شده است که نام های آنها به ترتیب عبارتند از: امیر آقایی ، فرخ نعمتی ، لیندا کیانی ، شهرام حقیقت دوست ، امیر رضا دلواری ، سارا بهرامی ، پری وش نظریه و ….

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز