چه رنگ هایی با جواهرات طلا ست می شوند؟

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۱:۰۸
کد خبر: ۱۳۵۸۵۶۵
چه رنگ هایی با جواهرات طلا ست می شوند؟
آیا در تلاش هستید که بفهمید چه جواهرات طلایی را بپوشید تا با لباس های خود مطابقت داشته باشد؟

آیا در تلاش هستید که بفهمید چه جواهرات طلایی را بپوشید تا با لباس های خود مطابقت داشته باشد؟ آیا پس از پوشیدن زیورآلات طلایی خاص، در انتخاب رنگ لباس خود دچار تردید می‌شود و اغلب مجبور می‌شوید جواهراتی را که با آن احساس زیبایی نمی‌کنید یا عالی به نظر نمی‌رسید را استفاده کنید؟ این مقاله برای شما است. در اینجا، ما به شما کمک می‌کنیم یاد بگیرید چگونه جواهرات خود را با لباس‌های رنگی مختلف هماهنگ کنید. انتخاب لباس مناسب برای پوشیدن در محل کار یا مهمانی در حال حاضر به اندازه کافی سخت است و حتما نمی‌خواهید رنگ جواهرات مشکلی ایجاد کند. بنابراین، در کنار اطمینان از اینکه جواهرات شما با شرایط و موقعیت مناسبت هستند، به شما کمک می‌کنیم تا رنگ مناسب لباس را برای پوشیدن با جواهرات طلای خود انتخاب کنید.

 

اهمیت رنگ پوست

اگر قصد خرید یک مدل سرویس طلا ظریف و جدیدرا داشته باشید اول از همه چیز باید رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. مدل‌های رز گلد و ایتالیایی و انواع مدل‌های طلا سفید در بازار طلا با تنوع بالا موجود است. حتی می‌توانید این اقلام را از سایت‌های معتبر سفارش دهید اما حتما باید رنگ پوست خود را به درستی شناخته و مدل متناسب با آن را در نظر بگیرید. در حال حاضر، ما فرض می‌کنیم که شما جواهرات طلایی رنگ را استفاده می‌کنید زیرا رنگ پوست و ته رنگ پوست گرمی دارید، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که لباس خود را با رنگی انتخاب کنید که که مکمل طلا و پوستتان باشد. کرم و تناژ روشن تا تیره‌ی آن عالی است.

1. مشکی

رنگ مشکی یک روش عالی و فوق‌العاده ساده برای لباس پوشیدن ایجاد می‌کند و جواهرات طلا به خوبی در برابر مشکی جلوه می‌کنند و خود را به بهترین شکل نشان می‌دهند. مشکی به عنوان بی دردسرترین روش برای لباس پوشیدن بدون فکر است و یکی از بهترین و ساده‌ترین ترکیبات به همراه طلا خواهد بود. همچنین، تضاد رنگ مشکی با طلایی، یک تضاد و در عین حال هماهنگی بسیار قدرتمند می‌سازد.

2. قرمز

اگر مطمئن نیستید که با حلقه یا گردنبند طلایی خود چه بپوشید و نمی‌خواهید مشکی بپوشید، قرمز را انتخاب کنید. یک لباس قرمز ظاهر زیبایی را ایجاد می‌کند و در ترکیب با طلایی مانند رنگ مشکی، ترکیب رنگی قدرتمندی ایجاد خواهد کرد که می‌توانید بدون زحمت و فکر کردن آن را ایجاد کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک جین آبی گشاد را به همراه مانتوی یا پیراهن ساده قرمز بپوشید. آستین پیراهن را بالا بزنید و اکسسوری‌های طلای خود را استفاده کنید.

3. سبز زمردی

سبز زمردی یک رنگ منحصر به فرد و زیبا است که چشمگیر به نظر میرسد، به شرطی که بتوانید به خوبی آن را استایل کنید. اما علاوه بر سادگی، یکی از مواردی که سبز زمردی را به یک ترکیب عالی برای جواهرات طلا تبدیل می‌کند، گرم بودن آن است که طلایی را به بهترین گزینه برای تکمیل آن تبدیل می‌کند. شما می‌توانید طلایی را با تمام سبزهای زمردی بپوشید و حتی لازم نیست سر تا پا سبز زمردی بپوشید.

5. طلایی

این ترکیب رنگ ممکن است در ابتدا غیرعادی به نظر برسد، اما اغلب، رنگ‌های تک رنگ کاملاً متعادل می‌شوند و ظاهری تمیز و با هم را به شما می‌دهند. همچنین، استایلی با چنین رنگ خاص و جذابی توجه زیادی را به شما جلب خواهد کرد. از کیف و کفش سفید به همراه این مدل پوشش استفاده کنید.

6. سفید

می توانید بدون هیچگونه زحمت بعد از خرید انواع زیورآلات طلا زنانه یا مردانه آنها را با لباس‌های سفید بپوشید. اگر مطمئن نیستید که با رنگ سفید چه بپوشید، از تکه‌های نقره چشم پوشی کنید و به جای آن مقداری طلا بپوشید. سفید رنگ زیبایی برای استفاده در تمام مجالس است و به خوبی با طلا همخوانی دارد.

7. بنفش

بنفش رنگ دیگری است که به خوبی با جواهرات طلا ست می‌شود. برای هماهنگی بنفش با طلا از شلوار سفید استفاده کنید. صندل بپوشید و اکنون شما آماده هستید.

8. نقره ای

اگر عاشق ترکیب رنگ فلزات هستید، از زیبایی ظاهری طلا در هنگام استفاده از لباس‌های نقره ای شگفت زده خواهید شد.

اکسسوری‌های خود را با فصل عوض کنید

از آنجایی که طلا را می‌توان با اکثر رنگ‌ها پوشید، شما این فرصت منحصر به فرد را دارید که در تمام طول سال از اکسسوری‌های طلا استفاده کنید.

  • به عنوان مثال، درخشش و گرمای انگشتر طلای شما به این معنی است که طلایی رنگ مناسبی از لوازم جانبی برای پوشیدن با کمد لباس تابستانی یا بهاری شماست.

  • اگر به دنبال گزینه های رنگی مناسب برای پوشیدن در تابستان با اکسسوری های طلایی خود هستید، از پوشیدن تکه های طلایی با نارنجی روشن، کمی صورتی مرجانی و حتی پارچه های کتان سفید شگفت زده خواهید شد. این گزینه‌ها ظاهری شیک و پیچیده در تابستان به شما می‌دهند. برای تکمیل ظاهر خود، حلقه‌های اضافی و استایل شلوغ بوهمیایی را خلق کنید. و برای درخشش بیشتر، می‌توانید مقداری آبی را به همراه طلایی به عنوان خط چشم اضافه کنید تا ظاهر تابستانی عالی داشته باشید.

  • در زمستان اکسسوری‌های طلایی همواره پا برجا هستند و باید بتوانید تا حد امکان لباس‌های روشن و درخشانی مانند قرمز و یا کت‌های خردلی به تن کنید. از آنجایی که طلا به راحتی با ژاکت های سایز بزرگ و ترمه مخملی شما مطابقت دارد، به راحتی می‌توانید ظاهری شیک در زمستان داشته باشید. با این حال، شما نباید طلا و نقره را با هم مخلوط کنید.

  • نارنجی پاییزی بسازید. با جواهرات طلای خود مقداری از گل همیشه بهار، نارنجی سوخته و مقداری قهوه ای شکلاتی بپوشید. این‌ رنگ‌های درخشان را در پاییزی برای اینکه با جلوه پاییزی شهر همراه شوید یه شما پیشنهاد می‌کنیم. رنگ‌های دیگری که می‌توانید در پاییز بپوشید عبارتند از یاقوت کبود نارنجی، سیترین و همچنین عقیق های آتشین. اینها با ایجاد ترکیبی ظریف از اکسسوری ها یا قطعات برجسته تر در مقابل طلا به زیبایی خودنمایی می کنند. می توانید اینها را با آرایش طبیعی یا حتی یک چشم گربه ای جسورانه ست کنید.

 

همانطور که گفته شد محدودیتی در هماهنگی رنگ ندارد اما بعضی رنگ ها در کنار طلا جلوه زیباتری خواهند داشت.

نویسنده: سارااقبالی

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز