آبایان پروفیل، تولید کننده پروفیل UPVC

۱۴۰۱/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۰:۴۸
کد خبر: ۱۳۶۶۰۸۴
آبایان پروفیل، تولید کننده پروفیل UPVC
آبایان پروفیل یکی از تولید کننده های پروفیل UPVC است.

آبایان پروفیل با اتکا به توانایی‌های داخلی کشور، محصولاتی از دسته‌ی پروفیل ‌ UPVC درب و پنجره‌ دوجداره را همراه با استانداردهای بین‌المللی تولید می‌کند.

استفاده از درب و پنجره‌های دوجداره، امروزه به یکی از روش‌های کاربردی و البته رایج برای کنترل دمای خانه و بهینه‌سازی مصرف انرژی تبدیل شده است. در عین حال این سازه‌ها به شکلی کارساز و قابل اعتماد می‌توانند در برابر نفوذ سروصدا و حفظ امنیت خانه در مقایسه با درب و پنجره‌های چوبی و فلزی عمل کنند و به بهبود کیفیت واحد‌های مسکونی و تجاری کمک کنند.

پروفیل‌های UPVC تولید شده توسط گروه آبایان پروفیل که تحت آزمایش‌های مختلف استانداردسازی قرار می‌گیرند، بهترین گزینه‌ ممکن برای تعبیه در واحد‌های مسکونی و تجاری‌ هستند که با قیمتی استثنایی امکان بهره‌مندی ساختمان‌های مختلف از درب و پنجره‌های دوجداره‌ ایمن را فراهم می‌کنند. آزمایش‌های انجام شده روی محصولات آبایان پروفیل https://abayanprofile.ir شامل آزمایش فرمولاسیون و ترکیب مواد اولیه، آزمایش میزان رطوبت مواد اولیه، آزمایش مقاومت در برابر سرما، گرما، مقاومت جوش، مقاومت در برابر اسیدی و بازی و خمیدگی، آزمایش جرم واحد طول، ابعاد و ضخامت می‌شوند که پس از انجام آن‌ها محصول به دست آمده در بهترین حالت ممکن در برابر تمامی شرایط سخت و قابل پیش‌بینی از خود مقاومت نشان می‌دهد و امکان نصب در تمامی‌ ساختمان‌ها همراه با کیفیت و عمر مفید طولانی را دارا خواهد بود.

محصولات آبایان پروفیل علاوه بر دارا بودن کیفیت و مقاومت بسیار بالا، برای بهبود نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی منزل هم مناسب هستند. بر همین اساس محصولات این شرکت تولیدی علاوه بر تولید با رنگ سفید، همراه با لمینت‌های رنگی هم طراحی و تولید شده‌اند تا در کنار قابلیت‌ها و استانداردهای لازم، ابزاری مناسب برای حفظ زیبایی و جذابیت داخلی و خارجی انواع ساختمان نیز باشند.

افتخارات و کیفیت محصولات آبایان پروفیل

انجام تحقیقات و آزمایش‌های استانداردسازی لازم در کنار به‌کاربردن مواد اولیه‌ باکیفیت به همراه به‌کارگیری روش‌های نوین طراحی باعث شده تا محصولات آبایان پروفیل از کیفیتی بی‌نظیر برخوردار باشند. تولید باکیفیت‌ترین پروفیل‌های UPVC توسط آبایان پروفیل باعث شده محصولات این شرکت همراه با ضمانت‌نامه و بیمه‌ کیفیت؛ آماده عرضه به مصرف‌کنندگان و انبوه‌سازان شوند.

شعار اصلی آبایان پروفیل مقاومت بالا، استفاده از مواد اولیه‌ درجه یک و کیفیت ماندگار است و به همین دلیل محصولات این شرکت با تضمین کیفیت، مقاومت و عملکرد مناسب آماده‌ عرضه به مصرف‌کنندگان می‌شوند.

بر همین اساس آبایان پروفیل علاوه بر تضمین کیفیت محصولات خود، تأکید کرده که در صورت بروز هرگونه نقص یا ناکارآمدی محصول خریداری شده، حاضر به جبران خسارت‌های وارده به مشتریانی است که بیمه‌نامه‌ کیفیت را برای پروفیل‌های UPVC خریداری شده در اختیار دارند.

گفتنی است، تمامی محصولات گروه آبایان پروفیل مطابق با استانداردها و آئین‌نامه‌های بین‌المللی آماده عرضه شده‌اند و همواره هدف اصلی این شرکت کسب رضایت مشتریان و حفظ اعتماد و اطمینان آن‌ها بوده است. آبایان پروفیل به خاطر کیفیت بالای محصولات تولیدی خود تا به امروز موفق به دریافت افتخاراتی نظیر لوح «واحد نمونه‌ از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان» و لوح سپاس از «دهمین و یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته» در دو سال متوالی ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ شده است. همچنین در سال 1401 به عنوان برند محبوب از نگاه مصرف کنندگان انتخاب شده است.

مشخصات فنی آبایان پروفیل

آبایان پروفیل در حقیقت پروفیل‌های UPVC مناسب برای استفاده در پنجره‌ها و درب‌های دارای شیشه‌های دوجداره است که باکیفیت و دوام بسیار بالا تولید می‌شوند. استفاده از مواد اولیه باکیفیت همراه با فرمولاسیون پیشرفته در کنار انجام آزمایش‌های مختلف برای سنجش مقاومت باعث شده تا محصولات تولید شده تحت این برند، از لحاظ استحکام، مقاومت و طول عمر در جایگاهی مناسب قرار داشته باشند. آبایان پروفیل دارای ۴ حفره همراه با ضخامت‌های استاندارد است که توسط متخصصین آلمانی طراحی و به دست نیروهای توانمند ایرانی تولید شده است.

این پروفیل پیشرفته، دارای سطح مقطع ۶۰ میلی‌متر بوده و در آن لاستیک‌های درزبندی TPE تعبیه شده است که امکان جوش‌پذیری بسیار بالایی دارند و به سادگی سطحی عایق را تشکیل می‌دهند. شیشه‌های مورد استفاده در آبایان پروفیل از نوع شیشه‌های دوجداره‌‌ی دارای ضخامت ۲۰ میلی‌متر هستند که از لحاظ توانایی، کارکرد و زیبایی در بهترین شرایط ممکن قرار دارند.

نصب این پروفیل‌ها همراه با شیشه‌های دوجداره به عنوان درب و پنجره‌های یک واحد ساختمانی علاوه بر کاهش مصرف انرژی به میزان ۴۰ درصد، باعث کاهش میزان آلودگی صوتی تا ۴۰ دسی‌بل نیز خواهد شد. علاوه بر این، مواد به کار رفته در این پروفیل‌ها به گونه‌ای ترکیب شده که در گذر زمان، با تابش پرتوهای فرابنفش خورشید و برخورد باران‌های اسیدی و مواد شوینده‌ مختلف، تغییر حالت و تغییر رنگ نداشته باشند و بتوانند به بهترین شکل ممکن حالت اولیه خود را حفظ کنند.

قیمت در و پنجره پروفیل آبایان پروفیل

قیمت پروفیل درب و پنجره تولید شده توسط گروه آبایان پروفیل بسته به نوع مقاطع، کاربری و متراژ آن‌ها متفاوت است. بر این اساس پروفیل‌های UPVC آبایان در پنج نوع اصلی شامل فریم، سش، پنل، مولین و زهوار تک‌جداره و دوجداره طراحی و تولید شده‌اند که امکان بازسازی و طراحی فریم‌ها را بسته به خواست مشتریان و مصرف‌کنندگان فراهم می‌آورد. برای خرید پروفیل در و پنجره آبایان می‌توانید با نمایندگان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

محصولات آبایان بسته به نوع، مقاطع و کاربری قیمت‌های متفاوتی دارند؛ یکی از دسته‌بندی محصولات این گروه تولیدی با عنوان آبایان گرین آماده عرضه به مصرف‌کنندگان است و این محصولات مقرون به صرفه و اقتصادی به حساب می‌آیند. هدف آبایان پروفیل از تولید این پروفیل‌های UPVC ارزان قیمت، امکان دسترسی تمامی افراد به در و پنجره‌های دوجداره‌ باکیفیت است که باعث می‌شود تا علاوه بر ایجاد شرایط مناسب برای فراهم آوردن آسایش همه‌ی اقشار جامعه، میزان مصرف انرژی توسط عموم افراد نیز اصلاح شود و همه‌ افراد بتوانند در حفظ منابع ارزشمند انرژی سهیم باشند.

علاوه بر محصولات اکونومی، آبایان پروفیل محصولاتی منحصر به فرد را برای تنظیم هارمونی و طراحی نمای ساختمان‌ها در کنار دکوراسیون داخلی خانه‌ها تولید کرده است. این محصولات که شامل پروفیل‌های لمینت رنگی می‌شوند، بسته به رنگ‌های متفاوت امکان تغییر ظاهر در و پنجره‌های نصب شده در واحد‌های ساختمانی را فراهم می‌آورند. این محصولات از یک طرف هماهنگی مناسبی با نمای بیرونی ساختمان ایجاد می‌کنند و از سوی دیگر به زیباسازی بخش‌های داخلی واحد‌ها از طریق رنگ‌بندی و ظاهر ویژه و منحصر به فرد خود کمک می‌کنند.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز