بهترین کولر گازی های مناطق گرمسیری

۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۹:۴۸
کد خبر: ۱۳۸۵۴۶۵
بهترین کولر گازی های مناطق گرمسیری
ما در این مقاله قصد داریم مناسب ترین کولر گازی های مناطق گرمسیری که دارای آب و هوای گرم و خشک می باشند را به شما معرفی کنیم.

ما در این مقاله قصد داریم مناسب ترین کولر گازی های مناطق گرمسیری که دارای آب و هوای  گرم و خشک می باشند را به شما معرفی کنیم. مثل شهرهای یزد، زاهدان که دارای آب و هوای بسیار گرم و طاقت فرسا می باشند. گرمی هوا به قدری بالاست که دمای محیط تا 50 درجه سانتیگراد و گاهی بالاتر می رسد. مخصوصا در مناطقی مثل بوشهر و اهواز آنقدر گرمای هوا بالاست که کولرهای آبی اصلا بازدهی خوبی نداشتند .صنعت کولر گازی آنقدر پیشرفت کرد که امروزه ما شاهد کولر گازی هایی هستیم که در دمای بالاتر از 55 درجه سانتیگراد عملکرد مطلوبی دارند.ونداد کولر عرضه کننده کولرگازی هایی با مدلهای مختلف و مناسب شرایط آب و هوایی معتدل،سردسیری و گرمسیری می باشد.

 

11

آشنایی با کلاس های آب و هوایی و کمپرسور مناسب

کلاس آب و هوایی T1 یعنی دارای شرایط جغرافیایی با آب و هوای معتدل می باشد.مناسب ترین کمپرسور جهت کولر گازی با این کلاس روتاری می باشد که در این مناطق عملکرد مطلوب دارد. کلاس آب و هوایی T2  یعنی محیط دارای آب و هوای سرد می باشد و مناسبترین کمپرسور جهت این کلاس از نوع اسکرول می باشند.کلاس آب و هوایی T3 به مناطقی  که دارای آب و هوای بسیارگرم و خشک می باشند و کمپرسورکولر گازی از نوع پیستونی باید باشد. شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله بهترین کولر گازی برای مناطق معتدل و مقاله بهترین کولر گازی برای مناطق سردسیری را مطالعه کنید تا کولر گازی مناسب شرایط آب و هوایی محل سکونت خود را سفارش دهید.

جهت تهیه کولر گازی مناسب مناطق گرمسیری به چه نکاتی توجه کنیم؟

نوع کلاس آب و هوایی که روی برچسب انرژی درج گردیده است.

 توجه به نوع کمپرسور بکار گرفته شده در کولر گازی که بسیار مهم است.

گاز مبرد کولر گازی که چه نوع گازی در کولر استفاده می شود.

توجه به ابعاد محیط

توجه به گرید انرژی کولر گازی ،بهترین رده انرژی A می باشد.

فضایی که کولر بکار گرفته می شود مناسب با میزان رفت و آمد باشد.اگر قرار است کولر گازی جهت بکارگیری در محیطی که رفت و آمد زیاد است ، باشد حتما از ظرفیت بالاتر استفاده گردد.

توجه به ارتفاع محیط

عایق بندی پنجره ها جهت جلوگیری از اتلاف انرژی

نکته:اگر کولر گازی که تهیه می کنید مناسب شرایط آب و هوایی محیط نباشد ،علاوه بر افزایش مصرف انرژی ،باعث کاهش طول عمر کولر خواهد شد و کولر کارآیی مطلوبی نشان نمی دهد.

معرفی بهترین برندهای کولر گازی جهت مناطق گرمسیری

کولر گازی ال جی

یکی از بهترین برندهای مورد استفاده در مناطق گرمسیری کولر گازی ال جی می باشد.عملکرد مطلوب ،رده انرژی پایین ،کیفیت بالای قطعات که عامل اصلی دوام کولر در مناطق گرمسیری می باشد ازویژگیهای کولر گازی ال جی می باشد.زیرا در بعضی مناطق انقدر دمای هوا بالاست که به عملکرد کولر گازی آسیب می زند.گاز مصرفی کولر گازی ال جی R410 می باشد که با محیط زیست سازگاری دارد و باعث کارآیی بهتر کولر گازی می شود. اطلاعات بیشتر در مورد کولر گازی ال جی را در این لینک ببینید

کولر گازی سامسونگ

سامسونگ کولر گازی هایی با ظرفیت های مختلف و مناسب انواع شرایز آب و هوایی تولید کرده است .یکی از پرکاربردترین کولرها در مناطق گرمسیری سامسونگ می باشد که کیفیت بالای این دستگاه باعث افزایش متقاضیان خرید شده است .قابلیت اسمارت اسکن دارد که حضور اشخاص در محیط را درک می کند و طبق آن دمای محیط را کم و زیاد می کند.فیلترهای بکار گرفته شده در این محصول گردو غبار و باکتری ها را از محیط دور می کند و هوایی پاک وارد محیط می کند.

33

کولر گازی اجنرال

یکی دیگر از برندهای معتبر پر کاربرد در مناطق گرمسیری یا T3 کولر گازی اجنرال می باشد که دارای رده انرژی A می باشد .کمپرسور کولر گازی اجنرال بسیار پرقدرت می باشد که باعث مقاومت کولر در این مناطق می شود.گاز بکار گرفته شده در این کولر از نوعR410  می باشد که با عملکرد کولر سازگار است.فیلتر پلاس در این کولر گازی بکار رفته که سبب از بین رفتن میکروبها و تهویه ی مطبوع محیط می شود.

2

کولر گازی گری

گری نیز یکی از بهترین کولرها جهت استفاده در مناطق گرمسیری می باشد که دارای مدلهای مختلف می باشد.گاز مصرفی این کولر از نوع R410  می باشد که عملکرد کولر را بهبود می بخشد.دارای رده انرژی A می باشد که بسیار کم مصرف است.کولر گازی گری قادر است در دمایی بین 15 تا 65 درجه سانتیگراد عملکرد مطلوبی داشته باشد.تنظیم خودکار دما نیزاز دیگر مزایای کولر گازی گری می باشد.

کولر گازی هایسنس

کولر گازی هایسنس از مدلها و ظرفیت های مختلف برخوردار است و قادر است در دمای بالا عملکرد مطلوب داشته باشد.کیفیت بالای قطعات و برخوداری از کمپرسورهای با قدرت علت محبوبیت این کولر گازی در مناطق گرمسیری می باشد. فین های طلایی بکار گرفته شده در این کولر مانع زنگ زدگی و خوردگی می شود.فیلترهای بکار گرفته شده در این کولر باعث تهویه ی مطبوع محیط می شود و میکروبها را از محیط حذف می کند.اگر قصد خرید کولر گازی هایسنس با قیمت ارزان، جهت مناطق گرمسیری دارید  می توانید ازکولر گازی هایسنس فروشگاه ونداد کولر بازدید فرمائید.

سخن پایانی

در این مقاله با نکاتی که قبل از خرید کولر گازی باید به آنها توجه کنیم و کولر گازی های مناسب مناطق گرمسیری آشنا شدیم .حالا دیگر می توانید با خیال راحت به فروشگاه اینترنتی ونداد کولر به آدرس https://vandadcooler.com/ سر بزنید و تنوع کالاهای این فروشگاه را ببینید و با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید.حتی اگر به راهنمایی های بیشتر در زمینه خرید  نیاز داشتید می توانید از راهنمای خرید کولر گازی در بانه بازدید کنید و اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.ونداد کولر با بیش از 12 سال سابقه حضوری و 4 سال سابقه فعالیت مجازی پاسخگوی تمام سوالات مشتریان می باشد و محصولات دارای ضمانت اصالت کالا ،قیمت ارزان و با کیفیت را به شما معرفی می کند تا دیگر دغدغه محصول تقلبی و فیک را نداشته باشید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز