تور فستیوال خرید دبی ۲۰۲۲ با خدمات ویژه نهال گشت

۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۱:۲۳:۱۹
کد خبر: ۱۳۹۲۰۴۶
تور فستیوال خرید دبی ۲۰۲۲ با خدمات ویژه نهال گشت
اکثر سفرها با بستن چمدان‌هایی پر از لباس شروع می‌شوند اما این بار باید چمدانتان را باز بگذارید! زیرا با چمدانی پر از کالا به ایران باز می‌گردید، پس باید جای خالی داشته باشید.

اکثر سفرها با بستن چمدان‌هایی پر از لباس شروع می‌شوند اما این بار باید چمدانتان را باز بگذارید! زیرا با چمدانی پر از کالا به ایران باز می‌گردید، پس باید جای خالی داشته باشید. تور فستیوال خرید دبی 2022 نهال گشت به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در بازه 24 آذر تا 9 بهمن 1401 از جشن‌ها، حراجی‌ها و قرعه‌کشی‌های جشنواره خرید دبی نهایت استفاده را ببرید. آژانس گردشگری نهال گشت شرایط ویژه‌ای را برای این سفر در نظر گرفته است. در ادامه این شرایط را به همراه قیمت تور دبی برای فستیوال خرید، نحوه برگزاری تور و بهترین زمان رزرو آن به شما خواهیم گفت.

خدمات تور دبی فستیوال خرید 2022 نهال گشت

خدمات تور دبی نهال گشت در هر پکیج مسافرتی متفاوت است. اما در کل برای فستیوال خرید دبی 2022 خدمات اخذ ویزای دبی، اقامت در هتل‌های 4 و 5 ستاره نزدیک به مراکز خرید با صبحانه رایگان، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، بیمه‌نامه مسافرتی، راهنمای محلی، تور لیدر فارسی زبان و بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما به مسافرین شرکت نهال گشت ارائه می‌شود.

اخذ ویزای امارات در کمتری زمان برای مسافران تور دبی

یکی از اصلی‌ترین خدمات ارائه شده توسط نهال گشت، اخذ ویزای دبی است که جزو دغدغه‌های مهم مسافرین به حساب می‌آید. بسیاری از آژانس‌های گردشگری اهمیت چندان زیادی به اخذ ویزا نمی‌دهند و با اشتباه وارد کردن مشخصات فردی و سهل‌انگاری، باعث ریجت ویزای توریستی مسافر می‌شوند. اما شرکت نهال گشت می‌تواند توسط کارشناسان مجرب خود در مدت 1 الی 3 روز ویزای امارات شما را بدون هیچ دردسری دریافت کند. همچنین با توجه به اینکه خدمات اخذ ویزا بر روی تور ارائه می‌شود، هزینه آن برای مسافران نهال گشت کمتر از اخذ ویزا به صورت تکی خواهد بود.

2

تور جشنواره خرید دبی 1401 را چند روزه رزرو کنیم؟

بیست و هشتمین فستیوال خرید دبی به مدت 44 روز برگزار می‌شود. شما هر چند مدت که بخواهید می‌توانید تور جشنواره خرید دبی 1401 را رزرو کنید. اما بهترین زمان بین 4 الی 8 روز است. در این ایام می‌توانید علاوه بر خرید از مراکز تجاری که در جشنواره شرکت کردند از مکان‌های دیدنی دبی نیز بازدید کنید. پیشنهاد می‌کنیم روز اول را به استراحت بپردازید، سه روز را به خرید اختصاص دهید و در باقی روزها به اماکن تفریحی، فرهنگی و دیدنی دبی بروید.

بهترین زمان برای رزرو تور فستیوال خرید دبی

با توجه به بین‌المللی بودن جشنواره خرید دبی، مسافرین زیادی از تمامی دنیا در این رویداد شرکت می‌کنند. به همین دلیل احتمال پر شدن اتاق‌های هتل‌های نزدیک به مراکز خرید زیاد می‌شود. همچنین با افزایش تعداد مسافر، نرخ اقامت در هتل‌های دبی نیز افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه بهتر است در آبان یا آذر نسبت به رزرو تور دبی برای دی یا بهمن اقدام کنید. پیش خرید این تورها، هزینه سفرتان را کاهش داده و فرصت اقامت در بهترین هتل‌های دبی نزدیک به مراکز خرید را به شما می‌دهد.

تور دبی از چه شهرهایی برگزار می‌شود؟

امکان رزرو تور دبی از مشهد، تهران، قشم، شیراز، اصفهان و اهواز وجود دارد. اما اگر در شهرهایی به‌غیراز موارد ذکر شده ساکن هستید، بایستی خودتان را به نزدیک‌ترین شهر دارای پرواز به دبی برسانید. البته کارشناسان نهال گشت می‌توانند علاوه بر خرید بلیط پرواز دبی برای شما، بلیط اتوبوس یا پرواز به نزدیک‌ترین شهر که قابلیت برگزاری تور دبی 1401 دارد را نیز تهیه کنند.

مدارک و شرایط موردنیاز تور فستیوال خرید دبی 2022

مهم‌ترین مدرکی که برای رزرو تور فستیوال خرید دبی 2022 نیازمند آن هستید ویزا است. برای اخذ ویزای امارات نیز بایستی تصویر صفحه اول پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار، تصویر کارت ملی، تصویر شناسنامه و عکس پرسنلی خود را به آژانس گردشگری نهال گشت ارسال کنید.

محدودیت‌های کرونایی در ایام برگزاری جشنواره خرید

با توجه به اینکه مردم از سراسر دبی و کشورهای مختلف برای شرکت در فستیوال خرید به دبی می‌آیند، یکسری شرایط توسط دولت امارات برای مسافرین تور دبی وضع شده است. انجام تست PCR حداکثر 72 ساعت قبل از پرواز از مهم‌ترین این شرایط به حساب می‌آید. البته کودکان زیر 12 ساعت و افرادی که دچار ناتوانی‌های شدید یا متوسط هستند نیازی به انجام این تست ندارند. افراد معمولی بایستی نتیجه منفی PCR خود را با زبان عربی یا انگلیسی چاپ کرده و در فرودگاه تحویل دهند.

به غیر از دریافت نتیجه تست PCR تمامی مسافرین بایستی بیمه مسافرتی شده باشند. نهال گشت این بیمه را برای شما دریافت می‌کند.

جشنواره خرید دبی در چه مکانی برگزار می‌شود؟

تقریبا تمامی مراکز خرید معتبر و بزرگ دبی در فستیوال خرید دبی 2022 شرکت می‌کنند. بازارهای سنتی، بازار طلا و بازار ادویه دبی نیز در این مدت حراجی‌های خوبی برگزار می‌کنند. به غیر از برگزاری حراجی، انواع مختلفی از قرعه‌کشی‌ها نیز در این مراکز برگزار می‌شود. اما پیشنهاد ما خرید از مراکز تجاری معروف و پرمخاطب دبی است زیرا در آن‌ها فرصت بیشتری برای استفاده از تخفیف‌های مختلفی را خواهید داشت. برخی از این مراکز خرید شامل دبی مال، امارت مال، مرکز خرید ابن بطوطه، فستیوال سیتی و برجمان می‌شوند.

بهترین هتل‌های دبی نزدیک به مراکز خرید

فستیوال خرید در دبی داخل مراکز خرید معتبر برگزار می‌شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در هتل‌های نزدیک به این مراکز خرید اقامت داشته باشید تا هزینه کمتری بابت تاکسی و وسایل حمل‌ونقل پرداخت کنید. از بهترین هتل‌هایی که نزدیک به مراکز خرید دبی هستند می‌توان به هتل‌های راو سیتی سنتر، پولمن دبی کریک سیتی سنتر و رافلز دبی اشاره کرد.

نحوه رزرو تور دبی برای فستیوال خرید دبی 2022

برای رزرو تور دبی برای فستیوال خرید 2022 کافیست از طریق شماره 02191008111 با مشاورین سفر به دبی نهال گشت تماس بگیرید. کارشناسان این شرکت راهنمایی‌های لازم را در رابطه با رزرو تور فستیوال خرید دبی 2022 را به شما ارائه خواهند داد. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت nahalgasht.com از تور لحظه آخری دبی، قیمت آن و دیگر تورهای این شهر نیز اطلاع پیدا کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز