رزرو آنلاین بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۴:۰۷
کد خبر: ۱۴۰۶۹۷۲
رزرو آنلاین بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی
با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، اکثر خدمات به سمت اینترنتی و آنلاین شدن رفته اند. یکی از این خدمات، خرید بلیط هواپیما است. در گذشته برای خرید بلیط هواپیما باید به دفاتر هواپیمایی مراجعه می شد؛ اما اکنون دیگر نیازی به این کار نیست.

با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، اکثر خدمات به سمت اینترنتی و آنلاین شدن رفته اند. یکی از این خدمات، خرید بلیط هواپیما است. در گذشته برای خرید بلیط هواپیما باید به دفاتر هواپیمایی مراجعه می شد؛ اما اکنون دیگر نیازی به این کار نیست. حالا دیگر می توان به سایت شرکت های هواپیمایی مانند سایت هواپیمایی ماهان یا سایت هواپیمایی آسمان مراجعه کرد و از جزئیات پروازهای آنها باخبر شد. همچنین پلتفرم هایی مانند فلای تودی امکان رزرو بلیط هواپیما را فراهم کرده اند. در این مطلب می خواهیم به رزرو آنلاین بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی از طریق فلای تودی بپردازیم.

مزایای رزرو آنلاین بلیط هواپیما در فلای تودی

با رزرو آنلاین بلیط هواپیما از طریق فلای تودی، از مزایای زیر بهره مند خواهید شد.

دسترسی به تمامی پروازهای داخلی و خارجی

از مهم ترین مزایای رزرو آنلاین بلیط هواپیما در فلای تودی این است که برای پروازهای خارجی می توانید به اطلاعات و جزئیات بیش از 900 ایرلاین خارجی دسترسی داشته باشید. همچنین تمامی شرکت های هواپیمایی فعال داخلی نیز در فلای تودی حاضر هستند. در حال حاضر 16 شرکت هواپیمایی فعال در ایران در حالت فعالیت هستند که می توان به راحتی بلیط های آنها را در این سایت رصد کرد.

با جستجوی هر پرواز داخلی و خارجی در سایت فلای تودی، می توان تمامی اطلاعات پرواز مورد نظر شامل برنامه پروازها، مدت زمان پرواز، تعداد توقف ها و ... را مشاهده کرد.

پنل اختصاصی فلای تودی

برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی در فلای تودی، با مراجعه به این سامانه باید ثبت نام کنید. پس از ثبت نام شما دارای یک پنل اختصاصی خواهید شد. دسترسی به این پنل باعث صرفه جویی در زمان می شود. همچنین می توانید تاریخچه بلیط های رزرو شده خود در گذشته را مشاهده کنید و پروازهای جدیدی که به تازگی رزرو کرده اید را پیگیری کنید.

استفاده از فیلترها برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما

در سامانه فلای تودی، به سادگی بلیط پرواز داخلی یا خارجی مورد نظر خود را جستجو و رزرو کنید. با استفاده از فیلترهای موجود در فلای تودی، جستجوهای خود را شخصی سازی کنید. به این ترتیب با سرعت بیشتری می توانید پرواز مورد نظر خود را پیدا کنید.

با مراجعه به فلای تودی و همین طور سایت هواپیمایی ماهان یا سایت هواپیمایی آسمان، می توانید از پروازهای این ایرلاین ها باخبر شوید.

اطلاع از قیمت ها به طور لحظه ای

با بررسی لحظه ای قیمت ها، شما این امکان را خواهید داشت تا بلیط ارزان تری خریداری کنید. پس از مراجعه به فلای تودی و جستجوی بلیط مورد نظر خود، سرویس اطلاع از آخرین قیمت ها بر صفحه نمایش داده می شود. می توانید با وارد کردن ایمیل خود، از تغییر قیمت بلیط مورد نظرتان به سرعت باخبر شوید. به این ترتیب، این امکان را خواهید داشت که بلیط را ارزان تر خریداری کنید.

امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما

چنانچه پس از خرید بلیط هواپیما به هر دلیل قصد کنسل کردن آن را داشتید، می توانید از طریق استرداد آنلاین بلیط هواپیما در فلای تودی، این کار را انجام دهید. تنها کافی است درخواست خود را برای استرداد بلیط هواپیما در سامانه فلای تودی ثبت کنید تا پس از کنسلی بلیط، وجه آن به صورت آنی و آنلاین به حساب شما واریز شود.

استفاده از خدمات پشتیبانی فلای تودی

از مشکلات زمان رزرو آنلاین بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی می توان به اختلال در اینترنت، بروز مشکل در درگاه پرداخت بانکی و عدم صدور بلیط و مشکلاتی از این دست اشاره کرد. در صورت بروز این مشکلات در زمان خرید بلیط هواپیما از فلای تودی، تیم پشتیبانی این سامانه در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته با شما خواهد بود. همچنین در هر مرحله ای از بررسی و رزرو بلیط هواپیما می توانید با فلای تودی تماس بگیرید و سؤالات خود را بپرسید تا مشکلاتتان برطرف شوند.

مراحل رزرو آنلاین بلیط هواپیما از فلای تودی

مراحل رزرو آنلاین بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی از طریق فلای تودی به شرح زیر هستند:

مرحله اول: جستجوی پرواز مورد نظر

  • وارد حساب کاربری خود شوید.
  • در پنل جستجو نوع پرواز (پرواز داخلی یا پرواز خارجی) را انتخاب کنید.
  • نوع مسیر پروازی (یکطرفه یا رفت و برگشت)، مبدأ و مقصد سفر، تاریخ سفر، تعداد مسافرین و کلاس پروازی (اکونومی، بیزینس کلاس و ...) را انتخاب کنید.
  • روی گزینه جستجوی پرواز، کلیک کنید.

مرحله دوم: انتخاب پرواز

  • روی جستجوی پرواز کلیک کنید تا صفحه نتایج جستجو نمایش داده شود.
  • در این صفحه، تمامی پروازهای موجود به ترتیب از ارزان ترین بلیط هواپیما، به نمایش در خواهد آمد. می توانید با کلیک روی گزینه انتخاب و خرید، قیمت و دیگر جزئیات بلیط هواپیما را ببینید.
  • در سمت راست صفحه، لیستی از فیلترهای موجود قابل مشاهده هستند. با اعمال هر یک از این فیلترها، انتخاب دقیق تری را از بین پروازهای موجود در اختیار خواهید داشت.
  • با کلیک روی تقویم قیمتی فلای تودی، تمامی پروازهای ارزان در حوالی تاریخ پروازتان ظاهر خواهند شد. از این بخش می توانید ارزان ترین پرواز را انتخاب کنید.
  • با کلیک روی اعلان تغییر قیمت ها، در پنجره ای که برایتان باز می شود، پس از ثبت ایمیل خود هر گونه تغییر نرخ در پروازها به شما اطلاع داده خواهد شد.

2

مرحله سوم: ثبت اطلاعات مسافرین

  • پس از کلیک کردن روی دکمه خرید پرواز، به صفحه ثبت اطلاعات خریدار و مسافرین خواهید رفت.
  • پس از ثبت اطلاعات مسافرین، مشخصات آنها به همراه جمع کل مبلغ روی صفحه نمایش داده می شود.
  • تیک مربوط به پذیرش قوانین و مقررات را بزنید و در انتها با کلیک روی گزینه خرید بلیط، به صفحه پرداخت بروید و خرید خود را نهایی کنید.
  • اگر کد تخفیف فلای تودی دارید، در این مرحله وارد کنید.
  • پس از کلیک روی گزینه خرید بلیط، به درگاه بانکی هدایت می شوید که از آنجا می توانید خرید خود را نهایی کنید.

مرحله چهارم: دریافت بلیط

  • برای دریافت بلیط خریداری شده، ابتدا وارد داشبورد حساب کاربری خود شوید و روی گزینه سفارشات کلیک کنید.
  • با کلیک روی بلیط مورد نظر خود، اطلاعات بلیط برایتان به نمایش در می آید. چنانچه قصد چاپ بلیط را دارید، روی آیکن پرینتر کلیک کنید.

جمع بندی

با پیشرفت هر روزه تکنولوژی، خرید بلیط هواپیما نیز به صورت آنلاین قابل انجام است. در سایت شرکت های هواپیمایی مختلف مانند سایت هواپیمایی ماهان و سایت هواپیمایی آسمان اطلاعات پروازهای آن ها آمده است که در صورت تمایل می توانید به آنها رجوع کنید. اما گزینه بهتر، مراجعه به سامانه هایی مانند فلای تودی است. در این مطلب رزرو آنلاین بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی در فلای تودی را با هم مرور کردیم. فراموش نکنید که در این سایت امکان خرید بلیط ارزان هواپیما را خواهید داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز