ساخت تابلو تبلیغاتی با تخفیف ویژه در مجموعه رساسروش

۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۳:۰۹
کد خبر: ۱۴۲۴۴۲۴
ساخت تابلو تبلیغاتی با تخفیف ویژه در مجموعه رساسروش
از زمانی که در خاطرمان هست تبلیغات را می‌شناسیم و با آن به‌خوبی آشنا هستیم و هر چه که به جلو حرکت می‌کنیم به همان میزان نیز تبلیغات رشد روز افزونی داشته است.

از زمانی که در خاطرمان هست تبلیغات را می‌شناسیم و با آن به‌خوبی آشنا هستیم و هر چه که به جلو حرکت می‌کنیم به همان میزان نیز تبلیغات رشد روز افزونی داشته است. اما در این مقاله من‌حیث‌المجموع تنها به تبلیغات بصری که نمونه بارز آن تابلو تبلیغاتی است اشاره می‌کنیم.

بنا بر گزارش‌های به‌دست‌آمده نخستین تابلوهای تبلیغاتی از مصر منشأ پیدا کرده‌اند چرا که بیش‌ازپیش با پاپیروس و صنعت کاغذ و پارچه آشنایی داشته‌اند. دنباله این مکاشفات را که بگیریم به ایران می‌رسیم و متوجه می‌شویم تابلوهای تبلیغاتی از آنجایی در ایران حضور داشته‌اند که بر سر در مغازه‌ها و یا بوتیک‌ها با چسباندن پارچه‌های متقال سفید که روی آن‌ها با خط خوش نگارش شده بوده است و تنها به نام مغازه اشاره می‌شده و بر سر در مغازه نصب می‌شده است و یا تکه‌های چوب که با اتصال آن‌ها به یکدیگر و با قراردادن پارچه‌ای بر روی این تابلوهای چوبی به تبلیغ محصول و یا برند موردنظر می‌پرداختند.

امروزه تابلوهای تبلیغاتی به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که در این بخش به ذکر و توضیح آنها می‌پردازیم.

⬛  تابلوهای حروف برجسته

⬛ تابلوهای فلکسی

⬛ تابلوهای چلنیوم

⬛ تابلوهای پلکسی

⬛ بیلبوردهای تبلیغاتی

تابلوهای حروف برجسته

این نوع تابلوها نیز به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند از جمله: پانچی، پلاستیک، استیل، فلزی و رینگی که هرکدام در جاهای مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرند. البته باید خاطرنشان شد که تابلوهای حروف برجسته را بیشتر در مکان‌های مرتفع به کار می‌برند تا از دید بهتر آن‌ها در ارتفاعات بتوان بهره برد و جلوه بیشتری داشته باشند و یا نمای ساختمان‌ها که در معرض دید بیشتری هستند و صدالبته به ساختمان نیز زیبایی می‌بخشند.

تابلوهای فلکسی

انواع مختلف آن‌ها ریلی، سپری، مکعبی و فلزی است. در این تابلوها از نورپردازی لامپ‌های فلورسنت استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های استفاده از تابلوهای فلکسی قابلیت تعویض سطح فلکس این تابلوها است و همچنین قدرت کارکرد لامپ‌ها که تا یک سال قابلیت استفاده دارند. این خدمات توسط مجموعه رساسروش انجام میشود که میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس : https://rasasoroush.com/shop-signs/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%81%db%8c%d8%b3/ مراجعه فرمایید.

تابلوهای چلنیوم

چلنیوم ستاره‌ای، الماسی، کریستالی و طلایی از این دسته هستند که تفاوت آن‌ها در اشکال نورپردازی، جنس رویه و سطوح، نوع اجناس حروف برجسته و نحوه جانمایی لامپ‌ها بر سطوح تابلوها است. در زمینه تابلو چلنیوم با مراجعه به آدرس: https://rasasoroush.com/shop-signs/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%da%86%d9%84%d9%86%db%8c%d9%88%d9%85/ میتوانید اطلاعات کامل تری را دریافت نمایید.

تابلوهای پلکسی

این‌ها بیشتر در مکان‌هایی استفاده می‌شوند که به راهنما احتیاج است. مثلاً تابلوهای راهنمای طبقه‌های یک ساختمان، تابلوهایی که برای شناساندن نوع اتاق مربوطه به کار می‌روند و یا تابلوهای خروجی و ورودی درهای ساختمان‌ها. البته باید گفت که جنس این تابلوها می‌تواند از رنگ‌های متنوعی نیز برخوردار باشد.

2

بیلبوردهای تبلیغاتی

یکی از مهم‌ترین نوع تابلوهای تبلیغاتی بیلبوردهای بزرگ در سطح شهرها و جاده‌ها هستند. حال به بررسی اجمالی بیلبوردها می‌پردازیم. با این پیش‌زمینه که بیلبوردها در سایزهای بسیار بزرگ در سطح شهرها ساخته می‌شوند؛ بنابراین بیلبوردهای تبلیغاتی هم هزینه‌های بیشتری جهت ساخت، طراحی و تولید به خود اختصاص می‌دهند و هم از مزیت‌های بیشتری نسبت به دیگر تابلوهای تبلیغاتی بهره‌مند هستند.

 نکات مثبت بیلبوردهای تبلیغاتی

برای ساخت و تولید بیلبوردهای تبلیغاتی باید از طرح‌های منحصربه‌فرد و برنامه‌ریزی‌های مدون هم‌، جهت طرح پیاده شده بر روی بیلبورد و هم جانمایی درست و اصولی این بیلبوردها اطمینان حاصل کرد. عموماً این تابلوها در مکان‌هایی پرتردد نصب می‌شوند تا از میزان بالای تأثیرگذاری برخوردار باشند و ذکر این نکته خالی‌ازلطف نیست که هر شخص برای مدتی کوتاه و به طرز عبوری به مشاهده بیلبورد می‌پردازد؛ بنابراین سازنده این بیلبوردها تنها چند ثانیه طلایی فرصت دارد تا تأثیر خود را بر مخاطب بگذارد.

مزایای تابلوهای تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی می‌تواند به هر چه بیشتر جذاب شدن فضاهای شهری کمک شایانی داشته باشد. حتی می‌توان از این تابلوها در جهت ایجاد مبلمان شهری نیز بهره برد. با نصب یک تابلوی تبلیغاتی در سطح شهرها در نظر اول باید اطلاعاتی مفید از مکان، خدمات و در کل شناسنامه آن واحد صنفی را به معرض نمایش گذاشت. این نوع تابلوها در ارتباطی مستقیم با افراد هستند که صاحبان برندها آن‌ها را با نام مشتری می‌شناسند؛ بنابراین برای ایجاد ارتباطی بدون واسطه میان این دو باید فضایی مناسب را دراین‌بین ایجاد کرد تا واسطه‌ها دراین‌ارتباط حذف شوند.

حتی می‌توان افراد یعنی مشتری‌ها را به سمت مکانی که انتظار می‌رود هدایت کرد به این معنی که با تبلیغات گسترده و اصولی می‌توان افراد را به سمت مرکز خرید و یا برند مورد تقاضا رهنمون کرد. همچنین تبلیغات محیطی می‌تواند تأثیرات به سزایی در انتخاب نوع محصول و یا برند موردنظر در دیدگان مشتری‌ها داشته باشد و حتی سبب ایجاد درآمدزایی برای برندهای کوچک‌تر نیز باشد.  

قوانین استفاده از تابلوهای تبلیغاتی

برخی جوامع شهری با ایجاد چارچوب‌هایی در طراحی و ساخت در برخی اوقات باعث ایجاد صدماتی در فضای شهری می‌شوند. یکی از این قوانین ایجاد محدودیت در سایزبندی، تنوع رنگی و استفاده از دایره لغات محدود در طراحی این تابلوهاست که باعث می‌شود فضایی یکدست و بدون تنوع ایجاد شود و همین امر از منظر زیبایی‌شناختی منجر به یکنواختی و ایجاد محدودیت بصری در مقابل دید مشتری می‌شود.

علایم زیبایی‌شناختی در تابلوهای تبلیغاتی

عواملی را می‌توان معرفی کرد که باعث می‌شود نتیجه بهتری در ساخت تابلو تبلیغاتی گرفت. طراحی تابلوهای تبلیغاتی و پردازش ایده بر روی متریال موردنظر نباید از شلوغی بیش از حد برخوردار باشد چرا که باعث خستگی چشم، سردرگمی در انتخاب و برقرارنشدن ارتباط لازم می‌شود. همچنین با درنظرگرفتن نوع محصول، فعالیت و برند موردنظر باید طراحی را انجام داد و نسبت به ساخت تابلو تبلیغاتی همت گمارد.

3

اهداف ویژه

هر شخصی که صاحب کسب‌وکاری متفاوت و مدرن و یا سنتی و مربوط به گذشته باشد می‌تواند از تابلو تبلیغاتی استفاده کند. چرا که تابلوهای تبلیغاتی پلی هستند میان مشتریان و صاحبان برندها که این پل می‌تواند نقش یک میان بر را نیز ایفا کند و در جامعه امروزی تنها با برقراری تماس‌های تلفنی و یا مراجعه به سایت‌ها و صفحه‌ها در فضای مجازی بتوان بازخورد مثبتی از برخورد با یک تابلو تبلیغاتی گرفت و نیازهای قدیم مانند مراجعه حضوری را به حد الامکان رساند.

تخفیفات ویژه

مجموعه رساسروش در زمینه ساخت تابلو تبلیغاتی با تخفیف ویژه توانسته است نیاز مشتریان را در زمینه خدمت‌رسانی طراحی، تولید و ساخت تابلوهای تبلیغاتی برآورده سازد. مشتریان می‌توانند در زمانی تعیین شده با ارتباطی بدون واسطه با مسئولین امر این مجموعه چه از طریق سایت و چه از طریق شماره‌های تماس این مجموعه سفارش‌های خود را با درج تخفیفاتی ویژه ثبت کنند. اگر نیاز به خدمات تابلو سازی داشتید حتما از سایت مجموعه رساسروش دیدن نمایید.

   

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز