تلویزیون سامسونگ BU۸۰۰۰ ( قیمت ، خرید بهترین مدل ۲۰۲۳ )

۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۲:۵۳
کد خبر: ۱۴۳۳۴۵۱
تلویزیون سامسونگ BU۸۰۰۰ ( قیمت ، خرید بهترین مدل ۲۰۲۳ )
قاعدتا اگر فردی قصد تهیه یک تلویزیون خوب و با کیفیت را داشته باشد ، مطمئنا اولین سوالی که به ذهن می رسد این است که آیا قیمت آن کالا اقتصادی است یا خیر ؟

قاعدتا اگر فردی قصد تهیه یک تلویزیون خوب و با کیفیت را داشته باشد ، مطمئنا اولین سوالی که به ذهن می رسد این است که آیا قیمت آن کالا اقتصادی است یا خیر ؟ در پاسخ به این سوال می توانیم بگوییم که امروزه به دلیل رقابتی بودن بازار لوازم خانگی ، بیشتر شرکت های تولید کننده در این عرصه ، تلاش می کنند تا محصولات خود را در یک رنج قیمت مناسب به بازار های جهانی عرضه کنند ، تا علاوه بر فروش بیشتر ، در میان مخاطبان نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار باشند .

برند خوش نام و کهنه کار SAMSUNG ، در سال 2022 میلادی ، قدرت و تبحر خود را با ساخت دو مدل از تلویزیون های سری 8 ، با نام های BU8000 و BU8500 به جهانیان نشان داد و توانست این دو محصول جذاب را به یکی از پرفروش ترین ها در رنج قیمت قیمت اقتصادی خود تبدیل کند و عامه ی مشتریان خود را ، حتی در سال میلادی جدید ، نسبت به خرید آن ها سوق دهد .

همچنین اگر شما عزیزان به مطالب تخصصی تر در خصوص این سری از تلویزیون های سامسونگ نیاز دارید و از آن دسته افرادی هستید که به برررسی های دقیق و جامع علاقه ی بیشتری نشان می دهند ، می توانید به مقاله ی خرید تلویزیون سامسونگ BU8000 در لینک فوق هم سری بزنید و علاوه بر مطالعه ی کامل مشخصات این تلویزیون پر طرفدار و خوش قیمت ، نسبت به خرید آن هم اقدام کنید .

کیفیت تصویری استادانه و مهیج

تلویزیون های BU8000 و BU8500 سامسونگ دارای صفحه نمایش تختCrystal  با نور پس زمینه ی ویژه ی Edge LED و پنل VA با زاویه ی دید مناسب می باشند ، همچنین از وضوح تصویر4K UHD  پشتیبانی می کنند که در نهایت سبب می شود تصاویری استثنایی و با کیفیت و بدور از هرگونه نویز و نا خالصی تولید شوند .

2

کمپانی سامسونگ جهت ارتقای کیفیت تصاویر از پردازنده ی Crystal Processor 4K در تلویزیون های نسل جدید خود استفاده کرده است که نقش بسزایی در روند تجزیه و تحلیل تصویر و ارائه ی بهترین وضوح خروجی را دارد . البته کمپانی سامسونگ این پردازنده را به منظور ادغام رنگ های پویا و تولید تصاویر بهتر در تلویزیون های کریستالی خود تعبیه کرده است .

سامسونگ همچنین برای نمایش محتوایی سریع تر ، از فناوری Motion Xcelerator در تلویزیون های خود استفاده کرده است که به صورت خودکار به جبران فریم های از دست رفته می پردازد تا جزئیات در تصاویری که دارای صحنه های سریع هستند حفظ شود و مشاهده ی محتوا در واقعی ترین حالت ممکن امکان پذیر باشد .

صوتی پر قدرت و طنین انداز

همانطور که مطلب قیمت تلویزیون سامسونگ BU8500 هم به صورت تخصصی به آن پرداختیم ، تلویزیون های میان رده ی سامسونگ از جمله سری 8000 ، از توان صوتی بالایی برخوردار هستند و با وجود اینکه در رنج قیمت مناسبی قرار دارند ، اما باز هم می توانند نیاز های هر مخاطبی را در این زمینه برآورده کنند . از این رو شما عزیزان می توانید به مطالعه ی مقاله ی قرار گرفته در لینک فوق بپردازید و علاوه بررسی دقیق مشخصات این تلویزیون ، همه روزه لیست قیمت آپدیت شده ی انواع تلویزیون های سامسونگ را هم ببینید .

سیستم صوتی تلویزیون های BU8000 و BU8500 به صورت دوکاناله طراحی شده است و می تواند به راحتی 20 وات صدای خروجی پر قدرت را تولید کند . به علاوه میزبانی از فناوری دالبی دیجیتال پلاس در این سیستم سبب شده است که اصوات به صورت فراگیر و همه جانبه در فضای منزل شما به گردش درآیند و صوتی دلنشین و آرامش بخش را برای شما به ارمغان آورند .

یکی دیگر از فناوری های جدید بخش صوتی OTS Lite نام دارد که با ردیابی اشیاء متحرک بر روی صفحه نمایش ، صدا را از یک بخش به بخش دیگر منتقل می کند و به صورت کاملا هوشمندانه ریز ترین فرکانس های صدا را هم تشخیص می دهد و به این ترتیب اصوات تولید شده به صورت 3 بعدی و کاملا شفاف به گوش می رسند .

رابط کاربری محبوب تایزن در تلویزیون های سامسونگ

در جهان امروزی تعبیه کردن امکانات و قابلیت های هوشمند در تلویزیون ها از سوی شرکت های سازنده ، نوعی مزیت را هم برای آن کمپانی به دنبال خواهد آورد چرا که باعث فروش بیشتر محصولاتشان می شود . البته این واقعیت را هم نمی توان نادیده گرفت که در جهان فعلی افراد انتظاراتی بیشتر از کیفیت تصویر و صدا دارند و معمولا تکنولوژی و فناوری های پیشرفته را مقدم تر می دانند .

3

تلویزیون های نسل جدید سامسونگ به وسیله ی سیستم عامل پیشرفته ی Tizen ارتقا داده شده اند که قابلیت گشت و گذار بی حد و مرز شما را در فضای گسترده ی اینترنت فراهم می کند و دسترسی به انواع برنامه های جذاب و فیلم و سریال های شبکه های جهانی معروف مانند Netflix و Prime Video را برای شما به راحتی امکان پذیر می سازد ، به علاوه این رابط کاربری جذاب امکان شخصی سازی اطلاعات و دسته بندی محتوای مورد علاقه ی کاربران را نیز در درون خود جا داده است .

حضور فعال و موثر دستیار صوتی Bixby در مدل های جدید سامسونگ به وضوح دیده می شود چرا که به راحتی زمینه ی کنترل و تنظیم تلویزیون را فراهم می کند و به عنوان یک رابط میان شما و صفحه نمایشگر عمل می کند که می تواند فرمان های صوتی کاربران را هم مخابره کند .

شما کاربران عزیز با استفاده از Samsung TV Plus هم می توانید از پخش زنده ی برنامه ی های تلویزیونی ، اخبار و مسابقات ورزشی لذت ببرید و با انواع شبکه های متنوع جهانی ارتباطی فراگیر برقرار کنید . نیازی به راه اندازی دشوار و خسته کننده نیست ، تنها چیزی که لازم دارید کانکت شدن به اینترنت است تا شما را به دنیایی از کانال های کاربردی و شگفت انگیز هدایت کند .

سخن پایانی

تلویزیون های محبوب و پرطرفدار شرکت سامسونگ ، امروزه در مدل و سایز های متنوعی تولید و روانه ی بازار می شوند که می توانند به نیاز های مختلف انواع کاربران جامه ی عمل بپوشانند ، به علاوه از بهترین گزینه های شما مشتریان عزیز برای خرید باشند ، پس اگر یک تلویزیون فول امکانات یا به اصلاح همه چی تمام می خواهید ، وقت را تلف نکنید و یکی از مدل های جذاب سری 8 را به لیست لوازم خانگی خود اضافه کنید .

شما می توانید جدید ترین تلویزیون های سامسونگ را با قیمتی مناسب و ارزان از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ممتاز کالا خریداری کنید و از 2 سال گارانتی معتبر شرکتی و 5 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید . از مزایای خرید از فروشگاه ما تحویل سریع درب منزل است که بعد از تست و سلامت محصول می توانید هزینه ی آن را پرداخت کنید . همچنین می توانید برای مطلع شدن از قیمت تلویزیون و ثبت سفارش ، علاوه بر دنبال کردن لینک فوق و مشاهده ی انواع لیست قیمت قرار گرفته در این صفحه ، از طریق راه های ارتباطی موجود در پایین صفحه هم با کارشناسان فروش مجرب ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس : 09186663742

آدرس سایت : momtazkala.info

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز