آموزش تغییر رمز قفل دیجیتال سامسونگ

۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۱:۰۶
کد خبر: ۱۴۳۴۰۰۲
آموزش تغییر رمز قفل دیجیتال سامسونگ
پس از خرید قفل هوشمند، ممکن است سؤالات زیادی برای شما در مورد نحوه استفاده از آن مطرح شود، یکی از پرتکرارترین موارد، راه‌اندازی و همین‌طور ست‌کردن قفل برای این محصولات دیجیتال است.

  پس از خرید قفل هوشمند، ممکن است سؤالات زیادی برای شما در مورد نحوه استفاده از آن مطرح شود، یکی از پرتکرارترین موارد، راه‌اندازی و همین‌طور ست‌کردن قفل برای این محصولات دیجیتال است.

پس از خرید قفل هوشمند، ممکن است سؤالات زیادی برای شما در مورد نحوه استفاده از آن مطرح شود، یکی از پرتکرارترین موارد، راه‌اندازی و همین‌طور ست‌کردن قفل برای این محصولات دیجیتال است. درصورتی‌که دسترسی مستقیم به قفل‌ها را داشته باشید به‌راحتی می‌توانید با استفاده از تنظیمات متداول و ریست فکتوری، این کار را انجام دهید. در بسیاری از این دستگاه‌ها مستر کد نیز تعریف شده است.

بعد از خرید قفل هوشمند در وهله اول، شما نیاز به تغییر رمز اولیه خواهید داشت. درصورتی‌که برای اولین‌بار این کار را انجام می‌دهید؛ می‌بایست این کار را با شماره‌سریال روی جعبه انجام دهید. سپس اگر رمز قبلی که وارد شده است نیاز باشد؛ آن را نیز ثبت کنید. فراموش نکنید که به‌طورکلی، تغییر رمز نیاز به کد قبلی خواهد داشت. شما دو بار رمز قبلی را وارد کرده و سپس پردازش توسط قفل دیجیتال سامسونگ انجام می‌شود.

برای این کار با فشردن دکمه I یا R و عدد یک، بعد از آن نماد هشتگ را درج کرده و سپس مستر کد جدید خود را انتخاب می‌کنید. معمولاً طول این کد 4 تا 10 کاراکتر خواهد بود. اما توسط خود دستگاه نیز به شما اعلام می‌شود.

برای تعریف سطح دسترسی در قفل‌های سامسونگ، می‌توانید در هر حالت امنیتی یا شرایط معمول، دکمه‌های I و یا R را وارد کنید. سپس هر یک از دسترسی‌ها را به‌صورت جداگانه از طریق کاراکتر ستاره وارد کرده و در نهایت، دوباره دکمه I یا R را ثبت کنید.

آموزش تغییر رمز قفل سامسونگ

دستگیره‌های دیجیتال به طور معمول در حالت امنیتی و عادی، تفاوتی در ازای تخصیص رمز نخواهد داشت. شما نیاز است که دکمه REG را فشرده و سپس دسترسی به بخش‌های مختلف پروتکل‌های ایمنی اعم از: رمز، اثر انگشت و کارت را تعریف نمایید. در این شرایط لازم است که کارت‌ها یکی بعد از دیگری با ستاره از هم جدا او توسط دستگاه تشخیص داده شوند.

ضمن این که در نهایت باید کد REG را درج کنید. درصورتی‌که رمز را فراموش کرده باشید، می‌توانید با استفاده از دکمه RESET، این کار را انجام دهید.

و در مدل‌های دیگر، می‌توانید از این آموزش استفاده کنید:

  1. قفل را باز کنید و در را باز کنید
  2. درپوش باتری را بردارید
  3. دکمه [REG] را فشار دهید تا ثبت‌ شروع شود: Ding-dong
  4. کد پین فعلی را وارد کنید (پیش‌فرض 1234 است) + *
  5. ثبت موفقیت: دینگ دنگ دنگ -> دینگ دینگ
  6. ثبت ناموفق: دینگ دونگ دینگ دونگ
  7. کد پین اصلی جدید (4-10 رقمی) را وارد کنید + *

مشکلات متداول قفل‌های سامسونگ

در برخی موارد، ممکن است دستگاه‌ها رمز نپذیرفته و دچار مشکلاتی شوند؛ در ادامه آن‌ها را شرح خواهیم داد.

images_1675792494_63e2906e47ea4.png

قفل هوشمند درب سامسونگ کار نمی‌کند

اگر قفل درب هوشمند سامسونگ شما کار نمی‌کند، چندین چیز وجود دارد که باید قبل از تماس با یک قفل‌ساز برای بیرون آمدن و تعمیر آن، بررسی کنید.

سطح باتری دستگاه خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که حداقل 30٪ است و قبل از استفاده مجدد آن را خاموش کنید. اگر باتری کم باشد، نمی‌توانید درب خود را از راه دور باز یا بسته کنید.

بررسی کنید که قفل درب شما به‌درستی نصب شده باشد! لطفاً مطمئن شوید که قفل هوشمند و سنسورهای آن کاملاً متصل هستند. در صورت وجود هرگونه مشکل در سیم‌کشی یا نصب، باید با یک متخصص برای کمک تماس بگیرید.

آسیب فیزیکی دستگاه را بررسی کنید. فرض کنید در هر قسمت از دستگاه (به‌خصوص در اطراف جایی که سنسورها قرار دارند) فرورفتگی یا خراش مشاهده می‌کنید. این می‌تواند نشان دهد که چیزی در داخل آن در حین حمل‌ونقل یا نصب جابه‌جا شده است و بر نحوه عملکرد آن تأثیر می‌گذارد.

همه اتصالات بین دستگاه‌ها را بررسی کرد و تأیید کرد که سالم هستند

با باز کردن برنامه آن در Android یا iOS (یا هر دو) بررسی کنید که هاب SmartThings سامسونگ شما به Wi-Fi متصل است یا خیر. همچنین قبل از ادامه کار باید اطمینان حاصل کنید که بلوتوث در هیچ‌کدام از دستگاه‌ها غیرفعال نیست.

باز نشدن قفل درب سامسونگ

اگر قفل درب سامسونگ شما باز نمی‌شود، این نکات عیب‌یابی را امتحان کنید:

کد کاربری یا کارت کلید خود را بررسی کنید. شاید برای باز کردن آن از کد یا کارت کلید درست استفاده نکرده باشید، به‌جای جاکلیدی از کارت کلید استفاده می‌کنید، یا مشکل دیگری در مورد خود قفل وجود دارد.

مطمئن شوید که باتری‌های قفل درب سامسونگ شما تمام نشده و به‌درستی نصب شده‌اند. قطب‌های مثبت و منفی باتری باید کاملاً قرار گیرند وگرنه درست کار نمی‌کنند.

کنتاکت‌های باتری موتور قفل درب را بررسی کنید. اگر کثیف یا خورده هستند، از یک‌پارچه نرم برای تمیزکردن آنها استفاده کنید.

محفظه باتری را بررسی کنید. مطمئن شوید که تمیز و عاری از زباله است. اگر کثیف یا پر از گردوغبار یا کثیفی باشد، می‌تواند از اتصال مناسب بین باتری‌های شما و مخاطبین آنها جلوگیری کند. همچنین مطمئن شوید که در محفظه باتری خود هیچ شکاف یا سوراخی وجود نداشته باشد که ممکن است آب با اجزای داخلی تماس پیدا کند (این می‌تواند باعث خوردگی شود).

اتصالات برد مدار قفل درب را بررسی کنید. مطمئن شوید که هیچ‌کدام شل یا شکسته نشده باشند.

قفل هوشمند درب سامسونگ به‌صورت خودکار قفل نمی‌شود

بررسی کنید که آیا قفل خودکار تنظیم شده است یا خیر. هنگامی که قفل دستی تنظیم شده است، لمس‌کردن [صفحه لمسی] در را قفل می‌کند.

اگر با تنظیم قفل خودکار درب به طور خودکار قفل نشود، قفل به‌اشتباه نصب شده است.

عملکرد قفل خودکار زمانی که باتری‌ها کاملاً خالی شده‌اند فعال نمی‌شود. بررسی کنید که آیا باتری‌ها خارج شده‌اند یا خیر.

قفل هوشمند درب سامسونگ نمی‌تواند کد پین اصلی را تغییر دهد

هنگام تغییر کد پین اخیر وجود داشت. هنگام تغییر کد پین، صفحه لمسی باید روشن باشد. همچنین پس از واردکردن رقم اول، رقم بعدی باید ظرف مدت 10 ثانیه وارد شود.

چگونه قفل درب سامسونگ را با باتری خالی باز کنید؟

اگر نمی‌توانید قفل دیجیتالی درب سامسونگ خود را هنگام ازبین‌رفتن باتری باز کنید، نترسید. چند راه برای باز کردن درب وجود دارد.

از یک کلید یدکی استفاده کنید.

اگر یکی دارید، همین‌الان از آن استفاده کنید! این ممکن است ساده‌ترین گزینه باشد؛ زیرا به ابزار یا لوازم اضافی نیاز ندارد. در صورت‌باز بودن درب، می‌توانید از کلید خود برای باز کردن درب از داخل یا خارج خودرو استفاده کنید.

اگر بعد از به صدا درآمدن ملودی تعویض به طور مداوم بدون تعویض باتری از قفل درب استفاده کنید، باتری‌ها کاملاً خالی می‌شوند و قفل درب از کار می‌افتد.

  1. برای استفاده از باتری اضطراری برای باز کردن قفل دیجیتالی درب سامسونگ
  2. یک باتری اضطراری (9 ولت) را از نزدیک‌ترین فروشگاه خریداری کنید.
  3. یک باتری 9 ولتی را در پریز برق خارجی قرار دهید، برچسب کارت/کلید را روی کارت‌خوان قرار دهید یا رمز عبور را وارد کنید.

انتخاب بهترین مدل قفل دیجیتال سامسونگ

امروزه تنوع زیادی باتوجه‌به محبوب و پرفروش بودن انواع تجهیزات خانه هوشمند در بازار وجود دارد که می‌توانید بنا به نیاز خود، هرکدام از آن‌ها را با بودجه خودتان خریداری کنید.

 جهان اسمارت در حال حاضر عرضه‌کننده انواع تجهیزات خانه هوشمند و در صدر آن‌ها، قفل دیجیتال است. اگر مایل به خرید انواع قفل‌های هوشمند سامسونگ یا هر برند دیگری هستید، می‌توانید در این مورد مشاوره‌های تخصصی را از پشتیبان فروش دریافت کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز