مقایسه ۵ سایت فعال در ارائه تورهای مسافرتی

۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۹:۳۲
کد خبر: ۱۴۳۸۷۹۷
مقایسه ۵ سایت فعال در ارائه تورهای مسافرتی
وقتی تصمیم به سفر می‌گیرید چگونه تور گردشگری را خریداری می‌کنید؟ بلیط هواپیما، قطار و اقامتگاه را چگونه رزرو می‌کنید؟ از طریق کدام سایت برای رزرو تور مسافرتی اقدام می‌کنید؟ ما در ادامه سایت‌های مطرح درزمینه تورهای داخلی و خارجی را مقایسه کرده‌ایم.

معرفی سایت های برتر خرید تور مسافرتی

وقتی تصمیم به سفر می‌گیرید چگونه تور گردشگری را خریداری می‌کنید؟ بلیط هواپیما، قطار و اقامتگاه را چگونه رزرو می‌کنید؟ از طریق کدام سایت برای رزرو تور مسافرتی اقدام می‌کنید؟ ما در ادامه سایت‌های مطرح درزمینه تورهای داخلی و خارجی را مقایسه کرده‌ایم.

برای جستجوی تور در سایت‌های گردشگری، دیگر نیازی نیست برای خرید پرواز به آژانس‌های مسافرتی بروید و با هتل‌ها برای رزرو اتاق به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید؛ چراکه در زمانی کوتاه و بسیار سریع تنها با چند کلیک می‌توانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید و پرواز و هتل مورد نظر خود را رزرو نمایید. در این مقاله تصمیم گرفتیم سایت های رزرو تور را به شما معرفی کنیم تا با خیالی راحت خرید خود را انجام داده و سفری ماندگار را تجربه کنید. با ما همراه باشید.

علی بابا

قطعا تا به حال نام علی بابا به گوشتان خورده است. سایت علی بابا یکی از سایت‌های معروف گردشگری است که علاوه بر رزرو آنلاین تور می‌توانید خرید پرواز داخلی، پرواز خارجی، قطار، اتوبوس، رزرو هتل و انواع ویلاها و اقامتگاه‌ها را در این سایت انجام دهید.

برای جستجوی تور و مشاهده تمامی تورهای مسافرتی کافیست مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را وارد کنید تا پرواز‌ها و هتل‌هایی که به صورت تور رزرو می‌شوند را مشاهده کنید. با مقایسه این قیمت‌ها می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه خود بهترین آن را برای سفر انتخاب کنید.

 

2

 

لحظه آخر

اگر جزو آن افرادی هستید که چمدانتان همیشه بسته و برای سفر آماده‌اید و به دنبال تور لحظه آخری با قیمت مناسب می‌گردید، سایت لحظه آخر سایت رزرو تور مسافرتی مورد نظر شماست. در این سایت انواع تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی با نرخ های مناسب به چشم می‌خورد و بدون شک سفری مقرون به صرفه را برایتان رقم می‌زند.

در سایت لحظه آخر تور مسافرتی و هتل قابل رزرو است و خرید پرواز تک نیز به زودی به امکانات این سایت اضافه می‌شود. برای رزرو تور از این سایت باید شهر مبدا، مقصد، تاریخ رفت و تعداد شب‌هایی که می‌خواهید اقامت داشته باشید را وارد کنید. سپس انواع تور لحظه آخری کیش از مشهد، تهران و سایر مبادی و تور سایر شهرها را به همراه قیمت آن‌ها مشاهده خواهید کرد. با انتخاب تور مورد نظر وارد صفحه جدیدی می‌شوید.

در این صفحه هتل‌هایی که می‌توانید با تور انتخابی خود رزرو کنید نمایش داده می‌‌شود. پس از انتخاب هتل با کلیک روی دکمه مشاهده هتل، امکانات و توضیحات بیشتر درباره هتل را خواهید دید. علاوه بر این در سایت تور لحظه آخر برخی از تورهای مسافرتی به صورت اقساطی قابل خرید است و از خدمات ویژه این سایت به شمار می‌رود.

3

رزرو تور با تورگردان

یکی دیگر از سایت های رزرو تور مسافرتی، سایت تورگردان است. این سایت اولین موتور جستجوی تور است و امکانات زیادی را با کاربری آسان برای افراد فراهم کرده است تا به راحتی بتوانند خرید خود را انجام دهند. رزرو آنلاین تور داخلی و خارجی، رزرو هتل داخلی، خرید پرواز داخلی و خارجی و رزرو تفریحات کیش از جمله خدمات این سایت هستند و خدمات ویزا نیز به زودی به این امکانات اضافه می‌شود.

برای جستجوی تور و رزرو از این سایت کافیست مبدا و مقصد خود را وارد نمایید. پس از آن صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که در آن تمام تورهای موجود در تاریخ‌های مختلف و هتل‌های متنوع به همراه قیمت و خدمات هتل برای شما نمایش داده می‌شود که با کلیک روی هر یک و مشاهده جزئیات بیشتر تور می‌توانید تصمیم خود را قطعی کرده و با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید تا خرید شما را انجام دهند. رزرو تور از این مجموعه به دلیل متغییر بودن قیمت‌ها و پر شدن پرواز‌ها به صورت تلفنی انجام می‌شود و پس از چک کردن نهایی توسط کارشناسان تور خرید شما انجام می‌شود.

شخصی سازی سفر یکی دیگر از امکانات ویژه و منحصر به فرد تورگردان است که مشابه رزرو تور بوده اما به صورت آنلاین انجام می‌شود. مثلا برای اینکه بخواهید برنامه تور مشهد را به سلیقه خود بچینید باید در بسته سفر مبدا، مقصد و تاریخ رفت و برگشت را انتخاب نمایید. پس از آن با جستجو در تمام ایرلاین‌های پروازی، پروازهای رفت و برگشت موجود را خواهید دید؛ در نتیجه می‌توانید با سلیقه خود هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید. در مرحله بعد انواع هتل‌های دو ستاره تا پنج ستاره شهر مقصد را به همراه امکانات و اتاق‌های متنوع می‌بینید که انتخاب آن نیز بر عهده خودتان است.

پس از انتخاب اتاق مورد نظر و تایید رزرو، قیمت نهایی شامل بلیط پرواز رفت و برگشت و هتل به ازای هر نفر محاسبه می‌شود که در صورت تمایل به خرید با کلیک بر روی تایید نهایی وارد مرحله بعد خواهید شد. در این مرحله باید اطلاعات میهمانان را وارد کنید و پس از تایید از طریق درگاه بانکی هزینه مورد نظر را پرداخت کرده و به همین راحتی خرید بسته سفر شما در زمانی کوتاه و به سلیقه خودتان به پایان می‌رسد.

برای خرید تور کیش از تهران و سایر مبادی از طریق تورگردان همین حالا اقدام نمایید تا علاوه بر تخفیف ویژه از آفرهای گردشگری نیز بهره‌مند شده و سفری لوکس را تجربه کنید.

 

4

الی گشت

الی گشت را هم می‌توان به فهرست سایت های رزرو آنلاین تور گردشگری اضافه کرد. این سایت محبوب نیز خدمات گردشگری بسیار خوبی نظیر بلیط هواپیما، رزرو هتل، تور مسافرتی، قطار، بیمه مسافرتی و... را به گردشگران ارائه می‌دهد. برای رزرو تور از طریق سایت الی گشت، باید مبدا، مقصد و تاریخ رفت و برگشت را وارد کنید. پس از آن تورهای مختلف با انواع هتل‌ها و قیمت‌های گوناگون به نمایش در خواهد آمد که می‌توانید برای رزرو هر یک به صورت آنلاین اقدام نمایید.

لست سکند

لست سکند را هم می‌توانید به عنوان یک «سایت برای رزرو تور مسافرتی» در نظر داشته باشید. در این سایت تنها خرید تور داخلی و خارجی و پرواز انجام می‌شود و اطلاعاتی درباره هتل‌های مختلف را به کاربران می‌دهد. رزرو هتل تک و ایرانگردی نیز از خدماتی است که به زودی به این سایت اضافه می‌شود. اگر قصد داشته باشید خرید خود را از این سایت تور انجام دهید، باید مبدا، مقصد و تاریخ رفت و برگشت یا مدت اقامت و در صورت تمایل محدوده قیمت را مشخص کنید. پس از آن تورهای مختلف به همراه قیمت، خدمات تور و نام شرکت هواپیمایی برای شما نمایش داده می‌شوید و می‌توانید به صورت آنلاین خرید هر یک از آن‌ها را انجام دهید.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم نمونه‌های سایت رزرو آنلاین تور را به شما معرفی کرده و نحوه جستجو و رزرو آنلاین تور در هر یک از این سایت‌ها را به شما نشان دهیم. علی بابا، لحظه آخر، لست سکند، تورگردان و الی گشت، ۵ سایت برتر رزرو تور داخلی و خارجی هستند و با خدمات و امکانات شایسته رضایت و اعتماد کاربران خود را جلب کرده‌اند. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز