خرید انواع موتورسیکلت های هوندا اصل

۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۱:۵۸
کد خبر: ۱۴۳۸۸۱۴
خرید انواع موتورسیکلت های هوندا اصل
این روزها می توانید نام برند هوندا را در بسیاری از محصولات به ویژه وسایل نقلیه موتوری بشنوید. خودروهای هوندا، SUV‌ها، تجهیزات برقی، ATV‌ های آفرود و UTV و ... به‌علاوه خیلی محصولات دیگر که این شرکت می سازد آن ها را در سراسر جهان می‌فروشد.

این روزها می توانید نام برند هوندا را در بسیاری از محصولات به ویژه وسایل نقلیه موتوری بشنوید. خودروهای هوندا، SUV‌ها، تجهیزات برقی، ATV‌ های آفرود و UTV و ... به‌علاوه خیلی محصولات دیگر که این شرکت می سازد آن ها را در سراسر جهان می‌فروشد. این برند درواقع موفقیت خود را مدیون یک محصول خاص است – و آن هم موتورسیکلت های هوندا است.

این روزها می توانید نام برند هوندا را در بسیاری از محصولات به ویژه وسایل نقلیه موتوری بشنوید. خودروهای هوندا، SUV‌ها، تجهیزات برقی، ATV‌ های آفرود و UTV و ... به‌علاوه خیلی محصولات دیگر که این شرکت می سازد آن ها را در سراسر جهان می‌فروشد. این برند درواقع موفقیت خود را مدیون یک محصول خاص است – و آن هم موتورسیکلت های هوندا است.

در حال حاضر، این شرکت ده‌ها نوع موتورسیکلت، در وزن ها و ابعاد و قدرت های مختلف تولید می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موتورسیکلت های فعلی هوندا، قیمت آنها و نوع موتورسیکلت مناسب شما، ادامه این مطلب را بخوانید.

انواع موتور سیکلت هوندا

هوندا طیف گسترده ای از سبک های مختلف موتورسیکلت را برای انتخاب در اختیار مشتریان قرار داده است. رایج ترین انواع آن عبارتند از رزمناوها، موتورسیکلت های دوقلو، اسکوتر، موتورسیکلت های اسپرت و موتورسیکلت های استاندارد. این برند همچنین دارای مجموعه گسترده ای از موتورسیکلت های آفرود است. اینها شامل موتورسیکلت ها خاکی و همچنین مدل‌های جاده‌ای است که به موتورسیکلت های دوگانه اسپرت و ماجراجویی گفته می‌شود.

هوندا یکی از محبوب ترین تولید کنندگان موتور سیکلت در جهان است. در اینجا برخی از بهترین مدل های موتور سیکلت را از نظر طرفداران وفادار آنها آورده ایم.

  1. Honda Monkey

هوندا مانکی راه اندازی مجدد به روز Z50 کلاسیک است. این یک مینی موتورسیکلت به سبک رترو با موتور 125 سی سی و گیربکس چهار سرعته است. سبک است و تنها 231 پوند وزن دارد و دارای چرخ های جمع و جور 12 اینچی است.

  1. Honda The Reb

The Rebچیزی شبیه به یک موتورسیکلت کلاسیک کالت است. اما در سال های اخیر به روز شده است، از جمله با انتخاب موتورهای 300/500 سی سی. این سریع، راحت و پر نگرش است، به همین دلیل است که توسط کارشناسان به عنوان بهترین موتورسیکلت خیابانی و رزمناو سبک وزن انتخاب شده است.

  1. Honda CRF450R

از بسیاری از موتور سواران درمورد این موتورسیکلت بپرسید و اکثر آن ها این مدل را ستایش خواهند کرد. از زمانی که موتورسیکلت Honda CRF450R در سال 2000 راه اندازی شد، بارها به روز شده است، اما هنوز موتور 4 زمانه تک سیلندر خنک کننده مایع 449 سی سی خود را حفظ کرده است.

  1. Honda CB750

هوندا CB750 هنگامی که در سال 1969 عرضه شد، تغییری در سرعت خود ایجاد کرد. با موتور 750 سی سی چهار سیلندر، ترمزهای دیسکی و سایر ویژگی های سطح مسابقه، اولین سوپربایک موجود در بازار بود.

  1. Honda Super Cub

هوندا سوپر کاب چندین دهه است که وجود دارد و هنوز هم یکی از محبوب ترین موتورسیکلت های روی کره زمین است. نه تنها ارزان و ساده است، بلکه سخت پوشیده و بسیار قابل اعتماد است.

  1. CBR 600F Hurricane

CBR 600F Hurricaneهوندا هوریکن آنقدر راحت و قابل اعتماد است که به راحتی می توان سرعت حرکت آن را فراموش کرد. فقط به سابقه کار نگاه کنید و خواهید دید که چند عنوان برنده شده است. با این حال هنوز نسبتاً ارزان است.

  1. CRF Africa Twin

آفریقای دوقلو با موتور دوقلوی موازی چهار زمانه هشت سوپاپ یونیکام با مایع خنک کننده مایع 998 سی سی، فقط یک موتورسیکلت زیبا نیست. همچنین دارای سیستم تعلیق عالی، ABS دو کاناله و کلید خاموش کشویی لاستیک عقب است. بهترین از همه این است که در زمین‌های مختلف کار می‌کند.

  1. Honda Gold Wing

یکی از نمادین ترین موتورسیکلت های هوندا، موتورسیکلت تورینگ Gold Wing است و دلیل خوبی هم دارد. موتور بال طلایی - که گاهی اوقات "گلدوینگ" نوشته می شود – بسیار قدرتمند است و برای سواری در مسافت های طولانی بسیار راحت می باشد. همچنین مجهز به آخرین ویژگی هایی است که می توانید در یک موتور سیکلت به آن نیاز داشته باشید. هوندا از بال طلایی با گارانتی طولانی سه ساله/مسافت پیموده شده نامحدود حمایت می کند.

علیرغم راحتی و کاربردی بودن Honda Gold Wing در حمل بار، به دلیل وزن زیاد آن که بین 790 تا 840 پوند متغیر است، گزینه خوبی برای مبتدیان نیست. این موتورسیکلت برای یک سوارکار تازه کار بسیار زیاد است.

موتورسیکلت های اسپرت هوندا

 

موتورسیکلت های اسپرت هوندا

اگر می خواهید بهترین عملکرد موجود روی موتورسیکلت دلخواه خود را داشته باشید و به دنبال یک موتورسیکلت اسپرت هستید. این موتورسیکلت های الهام گرفته از مسابقه برای حداکثر سرعت و حرکت در اطراف جاده های پر پیچ و خم ساخته شده اند. در نتیجه، موتورهای ورزشی برای رفت و آمد مناسب نیستند. آنها همچنین به دلیل واکنش حساس گاز و ترمز سریع و تیزی که دارند، برای مبتدیان عالی نیستند.

هوندا پنج موتورسیکلت اسپرت را برای انتخاب ارائه می دهد: CBR300R، CBR500R، CBR650R، CBR600RR و CBR1000RR. دو سوپر موتورسیکلت نیز وجود دارد: CBR600RR و CBR1000RR.

  1. هوندا CB300R

اگر یک سوارکار مبتدی هستید، CB300R سطح پایه (4649 دلار) یک انتخاب ایده آل است. CB300R از همان موتور 286 سی‌سی با دور آزاد مشابه Rebel 300 و CBR300R بهره می‌برد و وزن آن با باک پر به 313 پوند می‌رسد. همچنین به‌اندازه مدل‌های پرقدرت این خانواده، محکم به نظر می‌رسد. تجهیزات استاندارد شامل گیربکس شش سرعته، مخزن سوخت 2.7 گالن، گیج دیجیتال، استارت برقی، سیستم تعلیق قابل تنظیم عقب، ترمزهای دیسکی و رینگ های آلیاژی 17 اینچی است. ABS اختیاری است.

  1. هوندا CB500F

CB500F سطح بالا قدرت را به یک موتور دوقلو موازی 471 سی سی افزایش می دهد. در غیر این صورت، مجهز به همان CB300R است.

  1. هوندا CB650R

این موتورسیکلت دارای یک موتور 4 سیلندر 649 سی سی و ترمزهای دیسکی جلو دوگانه به همراه ویژگی های موجود در CB300R و CB500F است.

  1. هوندا CB1000R

علاوه بر تمام ویژگی های موتورسیکلت های سطح پایین، دارای یک چهار سیلندر 998 سی سی بزرگتر، سیستم تعلیق جلو قابل تنظیم، و ABS به عنوان استاندارد است.

  1. هوندا CBR300R

مدل پایه قابل دسترس ترین در میان این دسته است. این خودرو دارای موتور تک سیلندر 286 سی سی، گیربکس شش سرعته و وزن آن با سوخت کامل حدود 360 پوند است. تجهیزات استاندارد شامل مخزن سوخت 3.4 گالن، گیج دیجیتال، استارت برقی، سیستم تعلیق قابل تنظیم عقب، ترمزهای دیسکی و رینگ های آلیاژی 17 اینچی است.

قیمت موتور سیکلت هوندا

قیمت موتور سیکلت هوندا

برای کسب اطلاعات درمورد مدل های مختلف موتورسیکلت هوندا، از نمایندگی هوندا و یا فروشگاه هوندا کلیک سوالات مرتبط با قیمت موتور هوندا را بپرسید. در این فروشگاه انواع موتورسیکلت هوندا اصل با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می شود.

گارانتی موتور سیکلت هوندا

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد گارانتی موتورسیکلت هوندا، قیمت مدل های مختلف آن و ... کافی است با همکاران ما در فروشگاه هوندا کلیک تماس بگیرید.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز