در کنفرانس مطبوعاتی سفیر گفتمان تشریح شد:

شاخص های آموزش موثر زبان

۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۴۳۹۶۶۶
شاخص های آموزش موثر زبان
در کنفرانس مطبوعاتی که توسط موسسه سفیر گفتمان برگزار شد اهم فعالیت ها، موفقیت ها و دستاوردها و نیز برنامه های در دست اجرای این مجموعه تشریح شد.

در کنفرانس مطبوعاتی که توسط موسسه سفیر گفتمان برگزار شد اهم فعالیت ها، موفقیت ها و دستاوردها و نیز برنامه های در دست اجرای این مجموعه تشریح شد. 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، گلاره نصیری، مدیر اداره اجرایی موسسه سفیر گفتمان در تهران در کنفرانس مطبوعاتی این مجموعه درباره تاسیس این موسسه اظهار داشت: سفیر گفتمان در سال 1378 در محله قلهک با چند کلاس زبان شروع به کار کرد و با تمرکز بسیار زیاد بر اصول مشتری مداری و کیفیت آموزش با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد.

استقبال بی نظیر شهروندان

وی ادامه داد: جزء معدود موسساتی هستیم که بحث آموزش اساتید را در اولویت کار خود قرار دادیم و پس از استقبال بی نظیر از سوی شهروندان توانستیم در شهرهای دیگر و با حدود ۳۵۰۰ پرسنل و بیش از ۷۰ شعبه موسسه را گسترش بدهیم.

نصیری با بیان اینکه شیوع کرونا و اختلال اینترنت، روند ارائه خدمات را دچار مشکل نکرد افزود: با همکاری 16 شعبه در تهران تلاش کردیم فعالیت های خود را به نحو احسن ادامه دهیم و اکنون در سازمان ها، خدمات آموزشی ارائه می‌شود.

مدیر اداره اجرایی موسسه سفیر گفتمان در تهران تصریح کرد: فعالیت های سفیر به آموزش زبان انگلیسی محدود نمی شود و زبان فرانسه، فعالیت های فرهنگی و ورزشی نیز در راس کار این آموزشگاه قرار دارد.

نصیری از اهداف اصلی این آموزشگاه گفت: فعالیت های فرهنگی و آموزشی از دغدغه های اصلی مجموعه سفیر است. با توجه به اینکه ورزش فوتسال در جامعه جوان پرطرفدار است، مجموعه سفیر از سال 1395 فعالیت در این حوزه را آغاز کرد و در 2 سال نخست، فقط در تهران و در گام بعد در شهرهای دیگر فعالیت خود را در این حوزه گسترش داد و برای اولین بار در سال 1401 در لیگ برتر حضور یافت و توانست رتبه هفتم را کسب کند.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر اهداف ما در این مجموعه بحث هوای پاک و درختکاری و کمک به کاهش آلودگی هوا از طریق فرایندها در سازمان است. در همین راستا این مجموعه توانست از طریق فرایند دیجیتالی سازی قراردادها، ازمون و مجوزها را دریافت کند. همچنین، روزدرختکاری، بیابان زدایی و هوای پاک روز مهمی برای سفیر است.

مدیر اداره اجرایی موسسه سفیر گفتمان تصریح کرد: در بخشی از این مجموعه اختصاصا دوره مکالمه تدریس می‌شود. آموزش زبان فرانسه که به عنوان زبان دوم تدریس می‌شود و مقوله آیلتس که دپارتمان اختصاصی برای این حوزه مطرح است.

سه هدف اساسی ما

وی گفت: برای حفظ استاندارد ها، مجوز های مختلفی گرفتیم مثل ایزوهای آموزشی مختلف، مجوز تدریس و برگزاری دوره بین الملل.

محسن نوروزیه، مدیر ادارات تحقیق و توسعه و آزمون و سنجش موسسه سفیر گفتمان در ادامه افزود: در این موسسه سه نوع هدف اساسی مطرح است: سنجش بین المللی، محتوای آموزشی و روش تدریس اساتید و محتوای آموزشی مطابق با جهان که دائما در حال به روزرسانی است. برای بروز رسانی آموزش، گروه ها و کمیته هایی با حضور کارشناسان خبره تشکیل می شود. طبق روال هر پنج سال یکبار محتوا به روز رسانی می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت مبحث مکالمه در آموزش زبان ادامه داد: درگذشته مبحث آموزش مکالمه به این اندازه مهم نبود اما اکنون به خاطر نیاز زبان آموز این مبحث بسیار مهم است و روش تدریس به سمتی رفته که زبان آموز در کمترین زمان بهترین عملکرد را داشته باشد. محتوایی که برای زبان‌آموز عرضه می شود ویژگی های خاصی دارد. تمرکز بسیار زیاد بر مکالمه، استفاده از تکنولوژی در محتوای کتاب ها و استفاده از اینترنت و فضای مجازی از آن جمله است.

امید شکری، مدیر اداره توسعه و بازاریابی در پایان گفت: در بحث آموزش، بورسیه برای افراد کم بضاعت همیشه مطرح بوده و در کمپینی که به زودی معرفی می‌شود بورسیه نیز به عنوان هدیه معرفی می‌شود.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز