هتل ماریناغ هتل لوکس و ۵ ستاره کیش

۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۰:۳۱
کد خبر: ۱۴۴۴۴۱۳
هتل ماریناغ هتل لوکس و ۵ ستاره کیش
هتل مارینا کیش، یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس کیش بوده که گزینه مناسبی برای سفرهای لوکس کاری و تفریحی به کیش است.

هتل مارینا کیش، یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس کیش بوده که گزینه مناسبی برای سفرهای لوکس کاری و تفریحی به کیش است. این هتل زیبا با معماری خاص و اسکله اختصاصی هرساله مقصد گردشگران زیادی از ایران و جهان است. هتل مارینا پارک، در بین هتل های ایران و خاورمیانه حرفی برای گفتن دارد و با ارائه خدمات عالی، توانسته جوایز بین المللی زیادی را آن خود کند. با فلای تودی همراه باشید تا بیشتر درباره این هتل زیبا در دل آب های خلیج فارس بدانید.

درباره هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا کیش، یکی از هتل های لوکس جزیره کیش با معماری خاص و چشم اندازی بی نظیر به خلیج فارس است.معماری خاص این هتل در فضایی به وسعت بیش از ده هکتار، چشم اندازی خاص به هرکدام از 190 اتاق این مجموعه داده است. علاوه بر معماری بی نظیر، 17 هکتار فضای سبز، آب نماها، گونه های گیاهی متنوع و لابی لوکس توجه هر بیننده ای را در بدو ورود به هتل به خود جلب خواهد کرد.

هتل مارینا، در طی سال ها توانسته افتخارات و تندیس های زیادی را کسب کند. تندیس و گواهینامه طلایی مدیریت جامع کیفیت از سوئیس، جایزه بهترین عملکرد مدیریت از جامعه تحقیقات کیفیت اروپایی-بلژیک و جایزه شعف مشتری از انگلستان، تنها بخشی از افتخارات جمع شده توسط مدیریت و پرسنل این هتل لوکس و زیبا هستند.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هتل مارینا را از سایر هتل های کیش متمایز کرده است، 750 متر ساحل اختصاصی است که فضایی دنج و دل نشین برای شب نشینی و گردش محسوب می‌شود. در این ساحل خدمات تفریحی مارینا فقط برای ساکنین هتل در نظر گرفته شده است.

اتاق های هتل مارینا کیش

یکی از مهم ترین نکات در هتل مارینا کیش، اتاق های متنوع و لوکس آن هستند. هر ضلع هتل مارینا در دو طبقه و مجموعا 190 اتاق ساخته شده است. اتاق های این مجموعه شامل اتاق های استاندارد، دبل، تویین و انواع سوئیت های کوچک و بزرگ هستند. هر اتاق بسته به مساحت، امکانات و خدمات خاص خود را دارد.

اتاق دبل دریا با 36 متر مساحت و پنجره رو به دریا است. این اتاق ها دارای اینترنت پرسرعت رایگان، میز کار و تلویزیون متصل به ماهواره است. اتاق دبل پارک نیز دارای 36 متر مساحت اما ویوی رو به پارک است. سایر امکانات آن نیز مشابه اتاق دبل دریا است.

اتاق های تویین با ویوی رو به دریا و دو تخت مجزا، دارای امکاناتی مانند میز کار، اینترنت پرسرعت و تلویزیون هستند. اتاق های استاندارد هتل مارینا کیش، کمی از اتاق های دبل کوچک تر بوده با چشم انداز پارک همان امکانات اتاق های دبل را دارند.

جونیور سوئیت دوخوابه، با 64 متر مساحت و ویوی دلپذیر رو به پارک اقامتی رؤیایی را برای مسافران به ارمغان می آورد. از جمله امکانات این سوییت می توان به تخت دونفره، اتاق نشیمن بزرگ، میزکار، میزناهارخوری، سرویس چای و قهوه اشاره کرد. جونیور سوئیت های یک خوابه نیز شامل آشپزخانه، مینی بار و اتاق نشیمن با امکانات کامل هستند.

سوئیت رویال با 148 متر مساحت و منظره رو به پارک دارای امکانات بی نظیری مانند دو تخت دونفره، دو تخت مجزا، اتاق نشیمن با تمام امکانات و مینی بار است. سوئیت های رویال یک خوابه نیز با 91 متر مساحت و امکانات مشابه برای رزرو در دسترس هستند.

هتل مارینا پارک کیش کجاست

هتل مارینا کیش، در یکی از بهترین مناطق این جزیره قرار دارد. این هتل در نوار شرقی جزیره و در ساحل مرجانی کیش، جنب برج های دوقلو واقع شده است. از لحاظ نزدیکی، هتل مارینا با فرودگاه کیش 15 دقیقه،‌ ساحل مرجانی 7 دقیقه، پلاژ آقایان 8 دقیقه، اسکله تفریحی 10 دقیقه و تا کشتی یونانی 19 دقیقه فاصله دارد.

این مجموعه به مکان های تفریحی و بازارهای خرید کیش نزدیک بوده و با پارک های بزرگ کیش مثل پارک دلفین ها، باغ پرندگان و آکواریوم بزرگ کیش فاصله زیادی ندارد. اگر اهل خرید و بازار هم هستید، باید بدانید بازار مریم، مرجان و کیش مال همه در نزدیکی این هتل لوکس قرار دارند.

امکانات تفریحی و رفاهی

علاوه بر اتاق های لوکس و چشم انداز زیبا، امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری برای ساکنین این هتل در نظر گرفته شده است. از جمله این تفریحات عبارت اند از:

مجموعه آبی هتل

هتل مارینا کیش دارای یک مجموعه آبی سرپوشیده شامل استخر، سونا، جکوزی و حوضچه آب سرد است. اسپا و ماساژ با تیم تایلندی و استفاده از بهترین متدهای ماساژ از جمله دیگر امکانات این مجموعه آبی سرپوشیده است.

ساحل اختصاصی

ساحل اختصاصی این هتل، علاوه بر ویوی زیبایی که برای اتاق های هتل رقم زده است، دارای امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری است. مرکز آموزش کایت بردینگ، آموزش غواصی، تیوب سواری، پاراسل، قایق‌های بادبانی، گشت دریایی با کشتی‌های لوکس، پدل بورد، جت فلایر، و ماهیگیری در آب‌های کم عمق از جمله این امکانات هستند که به صورت اختصاصی در اختیار مهمانان مارینا قرار دارند.

مجموعه رستوران و کافی شاپ

کافه های ساحلی، رستوران و کافه هتل های متنوع این هتل، با ارائه انواع غذاهای فست فودی، دریایی، سنتی و نوشیدنی های سردوگرم پذیرایی مهمانان هستند. از جمله فضاهای غذاخوری می توان به فست فود رد مارین، کافی شاپ بلو مارین و رستوران سنتی گرین مارین اشاره کرد. رستوران لوتوس با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافه باغ استوایی برای پذیرایی در هنگام شنا، رستوران گل کاغذی با ویوی زیبا در محوطه هتل و تی بار از جمله دیگر خدمات هتل مارینا کیش هستند.

جمع بندی

هتل مارینا کیش، یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره کیش با دسترسی بسیار عالی و امکانات تفریحی رفاهی بسیار است. ساحل اختصاصی با تفریحات بیشمار، استخر سرپوشیده و سالن ورزشی از جمله ویژگی های این مجموعه زیبا هستند. شما می توانید با استفاده از وبسایت فلای تودی، از بین اتاق ها و سوئیت های هتل مارینا با ویوی پارک و دریا رزرو خود را انجام داده و از اقامت در این هتل لذت ببرید.

برچسب ها : فلای تودی,رزرو هتل,بلیط هواپیما

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
پرونده ویژه