فری‌لنسری حرفه‌ای بدون نگرانی از بلاک شدن حساب با vps

۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۴۴۴۶۷۳
فری‌لنسری حرفه‌ای بدون نگرانی از بلاک شدن حساب با vps
احتمالا برای شما هم پیش آمده است که به فکر کسب درآمد دلاری افتاده باشید و بخواهید در سایت‌های خارجی فریلنسری به فعالیت بپردازید اما به دلیل محدودیت‌های اعمال شده روی آی‌پی‌ ایران با مشکل مواجه شده باشید.

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که به فکر کسب درآمد دلاری افتاده باشید و بخواهید در سایت‌های خارجی فریلنسری به فعالیت بپردازید اما به دلیل محدودیت‌های اعمال شده روی آی‌پی‌ ایران با مشکل مواجه شده باشید.

فعالیت در سایت‌های فریلنسری مستلزم برخورداری از یک حساب پرداخت ارزی مانند پی پال است که استفاده از چنین حسابی با آی‌پی ایران امکان پذیر نیست. بعلاوه لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد تایید اکانت فریلنسری و فعالیت در خود سایت نیز با آی‌پی ایران امکان پذیر نیست.

در چنین مواردی احتمالا اولین راه حلی که پیش روی خود می‌بینید استفاده از VPN‌ برای تغییر آی‌پی است. با این وجود باید در نظر داشته باشید که استفاده از این سرویس به هیچ‌عنوان ایمن نبوده و ممکن است با قطع شدن آن، سایت آی‌پی شما را شناسایی کرده و به سرعت اقدام به مسدود کردن حساب شما نماید.

اکنون این سوال به وجود می‌آید که اگر استفاده از VPN امن نیست، چه راه دیگری برای چنین فعالیت‌هایی وجود دارد؟ بهترین راه حل برای فعالیت در سایت‌های فریلنسری و استفاده از حساب پی پال استفاده از یک سرور مجازی واقع در لوکیشن‌های مجاز برای فعالیت در سایت مربوطه است.

به طور معمول سرور مجازی ترکیه،، سرور مجازی امارات و سرور مجازی هلند، بهترین گزینه برای فعالیت در چنین سایت‌هایی هستند، در صورتی که به فعالیت فریلنسری علاقه دارید و نیاز به VPS دارید، شرکت مبین هاست به دلیل ارائه سرور مجازی از بهترین دیتاسنترهای از لوکیشن‌های اروپایی، آسیایی و آمریکا یکی از بهترین گزینه‌ها است.

اهمیت برخورداری از آی‌پی ثابت برای فعالیت فریلنسری

برای فعالیت در حوزه‌های مختف فریلنسری بدون نگرانی از بلاک شدن حساب، به یک سرور مجازی یا vps با آی‌پی ثابت نیاز دارید.

زمانی که از یک سرویس ناامن مانند VPN استفاده می‌کنید، آی‌پی شما با هر بار مراجعه تغییر می‌کند و یا در صورت بروز قطعی در سرویس آی‌پی اصلی شما توسط سایت مربوطه شناسایی می‌شود و می‌تواند موجب بلاک شدن حساب شما شود.

نکته‌ای که وجود دارد این است که علاوه بر این که برای چنین فعالیت‌هایی به یک اتصال پایدار نیاز است بلکه با هر بار اتصال باید آی‌پی شما ثابت بماند (یعنی همان آی‌پی که آخرین بار با آن به سایت وارد شدید).

با استفاده از سرور مجازی، اینترنتی که با آن به سایت فریلنسری مورد نظرتان متصل هستید در واقع اینترنت سرور شماست بنابراین اتصال شما پایدار بوده و به دلیل ثابت بودن آی‌پی خارجی می‌توانید بدون نگرانی برای بلاک شدن حساب و از دست رفتن سرمایه خود به فعالیت بپردازید.

مزایای استفاده از سرور مجازی فریلنسری

با خرید سرور مجازی فریلنسری، یک سرور مجازی ویندوز با آی‌پی ثابت و لوکیشن صد در صد واقعی به شما ارائه می‌شود. برای مثال اگر یک سرور مجازی ترکیه تهیه کرده باشید می‌توانید از تمام امکانات شهروندان ترکیه در سطح اینترنت بهره‌مند شوید. سرور مجازی فریلنسری مبین هاست از بهترین سخت افزار ممکن (پردازنده قدرتمند و هارد SSD) برخوردار است و  آپتایم بسیار بالایی دارد، بنابراین می‌توانید با بالاترین سرعت و پینگ پایین فعالیت‌های خود را انجام دهید.

مشکلات استفاده از VPN برای فریلنسرها

2

بزرگ‌ترین مشکلات استفاده از vpn برای فریلنسرها این است که آی‌پی ثابتی ندارند و هم‌چنین در صورت قطع شدن vpn،‌ آی‌پی اصلی شما برای سایت مورد نظر آشکار می‌شود. پس از چند بار تغییر آی‌پی و یا پس از چند بار قطع و وصل شدن، سایت تحریم آی‌پی شما را تشخیص داده و در نتیجه حساب شما را مسدود می‌کند.

به این ترتیب شما به سرویسی نیاز دارید که حتی در صورت قطع شدن بتواند آی‌پی شما در سایت مربوطه را ثابت نگه دارد. بهترین سرویسی که می‌توانید به این منظور تهیه کنید سرور مجازی یکی از لوکیشن‌های مجاز و مورد تایید سایتی است که قصد فعالیت در آن را دارید.

اشتباهات رایج افراد در سایت‌های فریلنسری

برخی افراد با موفقیت حساب کاربری خود را وریفای می‌کنند اما با مرتکب شدن اشتباهاتی باعث مسدود شدن این حساب می‌شوند. بهتر است شما نیز پیش از شروع فعالیت خود با این اشتباهات آشنا شوید.

از ایجاد دو حساب فریلنسری در یک سایت بپرهیزید. معمولا سایت‌های فریلنسری مانند Freelancer.com روی چنین مواردی حساسیت بالایی دارند و با فردی که مرتکب چنین اشتباهی شده باشد برخورد می‌کنند.

از ارائه اطلاعات تماس شخصی خود مانند آدرس، آدرس ایمیل، شماره تلفن، آیدی شبکه‌های اجتماعی و مواردی از این قبیل به کارفرما بپرهیزید. تبادل اطلاعات تماس در سایت‌های فریلنسری ممنوع است و تنها باید از طریق پلتفرم خود سایت با کارفرما در تماس باشید.

برای فعالیت از سرویس‌هایی که ممکن است آی‌پی شما را برای سایت آشکار کنند (مانند سرویس VPS) استفاده نکنید.

توجه کنید که آی‌پی کشوری که با آن در سایت ثبت نام کرده‌اید با آی‌پی سرور مجازی شما مغایرت نداشته باشد برای مثال اگر در سایت با آی‌پی امارات ثبت نام کرده باشید باید سرور مجازی خود را نیز از لوکیشن امارات تهیه کنید.

یکی دیگر از اشتباهات رایج در این سایت‌ها استفاده از کشور ثابت با آی‌پی‌های متغیر است. برای مثال اگر شما کشور خود را امارات انتخاب کنید اما از آی‌پی‌های متفاوتی از کشور امارات استفاده کنید سایت این موضوع را کلاهبرداری در نظر گرفته و اکانت شما را به حالت تعلیق در می‌آورد.

شماره تلفن شما باید با محل ثبت نام اکانت یکسان باشد. به این معنا که اکانت شما در هر لوکیشنی که ایجاد شده باشد، شماره تلفن شما نیز باید متعلق به همین کشور باشد.

انواع فعالیت‌های فریلنسری‎

3

اگر تمایل دارید ساعت کاری آزاد و منعطفی داشته باشید و پروژه‌های متنوعی با توجه به علاقه خود بگیرید، شاید یکی از بهترین انتخاب‌هایی که پیش رو دارید فعالیت‌های فریلنسری باشد.

در این بخش به برخی از رایج‌ترین فعالیت‌های فریلنسری که شاید شما نیز به آن‌ها علاقه داشته باشید می‌پردازیم:

کپی رایتر

حوزه‌ی کپی رایتینگ، یکی از رایج‌ترین زمینه‌ها برای فعالیت‌های فریلنسری است. شما بعنوان یک کپی‌رایتر می‌توانید به ایجاد مواردی همچون خبرنامه، انواع تبلیغات، ایمیل، کتاب الکترونیکی، مقاله و غیره بپردازید که توجه خوانندگان بسیاری را به خود جلب می‌کند.

طراحی وب

یکی دیگر از مشاغلی که در میان فریلنسرها طرفداران زیادی دارد طراحی وب سایت است. طراحان وب به کسب‌و‌کارها و افراد کمک می‌کنند تا وب سایت‌هایی را مطابق با نیازهای خود ایجاد کنند.

با این وجود فعالیت در این زمینه، نیاز به توسعه مهارت‌ در زبان‌های برنامه‌نویسی به خصوصی نظیر جاوا اسکریپت، پایتون، یا SQL و مهارت در برنامه‌های نرم‌افزاری مربوطه دارد. بسته به میزان تجربه می‌توانید در پلتفرم‌هایی مانند Upwork بین ۱۵ تا ۳۰ دلار درآمد داشته باشید.

4

مشاور دیجیتال مارکتینگ

شما می‌توانید به عنوان یک دیجیتال مارکتر به کسب‌و‌کارها کمک کنید تا در دنیای دیجیتال بهتر دیده شوند و فروش خود را افزایش دهند.

شما می‌توانید از طریق فعالیت‌های مختلفی بهینه سازی موتورهای جست‌و‌جو (SEO)، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوایی و تبلیغات آنلاین درآمد کسب کنید. نرخ متوسط برای بازاریابان دیجیتال در Upwork بسته به عوامل مختلف بین ۱۵ تا ۴۵ دلار متغیر است.

مدیر شبکه‌های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی کانال‌هایی بسیار سودآور برای کسب‌و‌کارها جهت ارائه مستقیم محصولات و خدمات به مشتریان هدف آن‌ها هستند. ادمین‌های رسانه‌های اجتماعی به کسب‌و‌کارها کمک می‌کنند تا استراتژی‌های بازاریابی خود را برای افزایش تولید سرنخ یا lead تدوین کنند.

یک ادمین رسانه‌های اجتماعی می‌تواند از طریق پلتفرم‌های مختلف چیزی بین ۱۴ تا ۳۵ دلار در ساعت درآمد داشته باشد.

 

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز