آیا می‌توان به یک نصاب حرفه‌ای کولرگازی تبدیل شد و کسب درآمد کرد؟

۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۴:۴۵
کد خبر: ۱۴۴۴۷۵۱
آیا می‌توان به یک نصاب حرفه‌ای کولرگازی تبدیل شد و کسب درآمد کرد؟
در سال‌های اخیر که هوا به نسب سالهای قبل کمی گرم‌تر شده است، استفاده از انواع و اقسام کولرهای گازی در کشورمان ایران رواج پیدا کرده است. این کولرها به نسبت کولرها چندین مزیت دارند و همین مزایا باعث محبوبیت آنها شده است.

در سال‌های اخیر که هوا به نسب سالهای قبل کمی گرم‌تر شده است، استفاده از انواع و اقسام کولرهای گازی در کشورمان ایران رواج پیدا کرده است. این کولرها به نسبت کولرها چندین مزیت دارند و همین مزایا باعث محبوبیت آنها شده است. یکی از مزایای بسیار بزرگ کولرهای گازی خنک‌کنندگی بسیار خوب آنهاست. این مدل از کولرها رطوبت موجود در هوا را می‌گیرند و هوایی مطبوع به شما تحویل می‌دهند. به همین منظور از آنها در مناطق شمالی کشور به وفور استفاده می‌شود.

اما آیا پس از خرید، این کولرها به راحتی قابل نصب هستند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر. این کولرها نیاز به نصب استاندارد و اصولی دارند تا بتوانند بهترین بازدهی را داشته باشند و دائما دچار مشکلات و عیب فنی نشوند. بنابراین مصرف‌کنندگان همیشه پس از خرید جهت نصب و راه‌اندازی این کولرها به نصاب حرفه‌ای و آموزش دیده نیاز دارند.

4

علاوه بر نصب، کولرهای گازی باید سر زمان مشخص هر چند وقت یکبار سرویس و تعمیر شوند. این سیستم‌های الکتریکی برای سرویس و رفع برخی مشکلات بازهم به متخصصین حرفه‌ای نیاز دارند. بنابراین اگر شما به عنوان یک فرد به دنبال کسب درآمد هستید می‌توانید با آموزش کولر گازی وارد این حوزه کاری شوید و درآمد بالایی به دست بیاورید. اما باید برای آموزش چه کاری انجام داد؟ ما در ادامه این مقاله در اینباره با شما بیشتر صحبت خواهیم کرد.

چگونه می توانیم به عنوان تعمیرکار و نصاب حرفه ای کولر گازی فعالیت کنیم؟

برای اینکه بتوانید به عنوان یک تعمیرکار و نصاب حرفه‌ای کولر گازی فعالیت خود را آغاز کنید باید آموزش‌های لازم را ببینید و مهارت‌ها لازمه را بیاموزید. اما از کجا؟ آموزشگاه سروش جاوید برگزارکننده دوره‌های مختلفی است که این دوره‌ها کاملا مهارت محور بوده و همه افرادی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند قادرند پس از مدتی به صورت مستقل کار کنند و درآمد خوبی داشته باشند. برای اطلاع از دوره‌های آموزش کولرگازی و سایر دوره‌های فنی و تخصصی سروش جاوید می‌توانید به وبسایت این آموزشگاه به نشانی soroushjavid.com مراجعه کنید.

5

در آموزشگاه سروش جاوید از اساتید با تجربه و ماهری استفاده شده است که تمامی دانش و تجربه خود را با کارآموزان به اشتراک می‌گذارند. این دوره‌های تخصصی به گونه‌ای طراحی شده که در انتهای دوره کارآموزان مهارت و تجربه لازم را بدست می‌آورند و می‌توانند به راحتی در حوزه نصب و راه‌اندازی و همچنین تعمیر و حل مشکلات کولرگازی فعالیتشان را آغاز کنند و وارد بازار کار شوند. در پایان هر دوره شما از سوی آموزشگاه سروش جاوید مدرک معتبری نیز دریافت خواهید کرد.

با دریافت مدرک آموزشگاهی و معتبر شما راحت‌تر می‌توانید وارد بازار کار شوید. مدت زمان برگزاری این کلاس‌ها برای افراد طولانی مدت نیست و فرد برای ورود به بازار کار و کسب درآمد می‌توانید به صورت فشرده در چند ماه این مهارت را آموزش ببیند. در دوره آموزش کولرگازی آموزشگاه سروش جاوید کارآموزان با انواع کولرگازی و همچنین قطعات آن آشنا می‌شوند و از این پس می‌توانند خودشان کولرها را نصب یا در صورت هر گونه مشکلی عیب‌یابی را انجام دهند.

برای اینکه بتوانید به یک نصاب و تعمیرکاری حرفه‌ای کولرگازی تبدیل شوید باید ابزارها و همچنین نحوه صحیح استفاده از آنها را به خوبی یاد بگیرید. به همین منظور با شرکت در دوره‌های آموزش کولرگازی شما می‌توانید به شناخت درستی از ابزارها و تجهیزات برسید. در واقع با بهره از ابزارهای مناسب می‌توانید راحت‌تر مشکلات کولر را عیب‌‎یابی و آنها را حل کنید. در غیراینصورت ممکن است مشکلات جبران‌ناپذیری به بار بیاورید و به دستگاه آسیب وارد کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که برای ثبت نام در این دوره‌ها و تبدیل شدن به یک نصاب و تعمیرکار حرفه‌ای نیاز به مدرک تحصیلی ندارد. شما برای موفقیت در این شغل به تنها چیزی که نیاز دارید، یادگیری این حرفه و مهارت آن در یک آموزشگاه تخصصی است.

 یک تعمیرکار و نصاب حرفه‌ای کولر گازی باید چه مهارت‌هایی داشته باشد؟

همانطور که در بالاتر نیز مطالعه کردید، تعمیر و نصب کولر گازی یک کار کاملا تخصصی است که هر کسی نمی‌تواند در این حوزه فعالیت کند و به موفقیت برسد. یک تعمیرکار و نصاب حرفه‌ای کولرگازی باید مهارت‌های مشخصی را در این زمینه یاد بگیرد.

6

برخی از مهارت‌های لازم یک تعمیرکار و نصاب حرفه‌ای کولرگازی به شرح زیر است:

  • آشنایی با انواع کولر گازی
  • مهارت در یافتن جای مناسب برای نصب یونیت داخلی و خارجی کولر گازی
  • مهارت در نصب اصولی یونیت داخلی و خارجی کولر گازی
  • مهارت در بریدن، گشاد کردن و خم کردن لوله‌های مسی
  • مهارت در شارژ کردن گاز کولر گازی
  • مهارت در جوشکاری
  • مهارت در سیم کشی و کابل‌کشی
  • نصب داکت‌ها در مدارهای کولر گازی
  • مهارت در سرویس کردن کولر گازی
  • مهارت در عیب‌یابی و تعمیر یا تعویض قطعات
  • مهارت در تعمیر و عیب‌یابی برد الکترونیکی کولرگازی
  • و غیره.

چگونه به عنوان تعمیرکار و نصاب حرفه ای کولر گازی شروع به کار کنیم؟

شما با گذراندن دوره‌های تخصصی تعمیرات و نصب کولرگازی در زمینه‌های بسیار زیادی مهارت پیدا می‌کنید اما این بدان معنا نیست که شما با وجود این مهارت به درآمد می‌رسید. شما برای ورود به بازار کار و موفقیت در این حوزه باید علاوه بر آموزش، بتوانید خودتان را ارتقاء دهید و اعتبار به دست بیاورید. مهارت، اعتبار و تجربه عوامل تاثیرگذاری هستند که می‌توانند سطح درآمدی شما را بالا ببرند.

شما برای کسب تجربه کافی می‌توانید مدت زمان کوتاهی را کنار دست یک استاد کار حرفه‌ای کار کنید. شما از این طریق می‌توانید به مرور زمان تجربه کافی را کسب و در شغل تعمیر و نصب کولرگازی به موفقیت برسید و به صورت مستقل و با اعتماد به نفس کافی شروع به کار کنید.

ارائه خدمات آموزشگاه سروش جاوید

همانطور که در بالاتر مطالعه کردید، شغل تعمیرکاری کولرگازی یکی از شغل‌هاییست که به نسبت درآمد خوبی در ایران دارد. به همین منظور اگر به این شغل علاقه دارید می‌توانید در یک دوره معتبر ثبت نام کنید و این مهارت را آموزش ببینید. آموزشگاه سروش جاوید دوره‌های مختلفی را برگزار می‌کند که شما با شرکت در هر دوره‌ می‌توانید مهارت‌های مختلفی را آموزش ببینید و از این طریق وارد بازار کار شوید و به درآمد برسید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما