بهترین کلبه‌ جنگلی ایران؟

۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۵:۴۴
کد خبر: ۱۴۴۵۲۹۶
بهترین کلبه‌ جنگلی ایران؟
اگر اهل طبیعت گردی هستند سفر به جنگل می‌تواند یک گزینه خوب باشد کلبه‌های جنگلی از جمله کلبه‌هایی هستند که افرادی که به دنبال تنوع در سفرشان هستند یک گزینه بسیار عالی به حساب می‌آید.

اگر اهل طبیعت گردی هستند سفر به جنگل می‌تواند یک گزینه خوب باشد کلبه‌های جنگلی از جمله کلبه‌هایی هستند که افرادی که به دنبال تنوع در سفرشان هستند یک گزینه بسیار عالی به حساب می‌آید. اجاره کلبه جنگلی و چوبی (https://www.alibaba.ir/accommodation/all-cottage) به‌شکل آنلاین فقط چند دقیقه از شما زمان می‌گیرد.

لیست کلبه‌های جنگلی را به طور کلی نمی‌توان شرح داد اما در این مجموعه مهم ترین و زیباترین هتل‌های جنگلی را به شما معرفی می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر متن زیر را تا انتها بخوانید تا بتوانید کلبه جنگلی زیبا را در دل جنگل‌های شمال ایران تهیه کنید .

هتل چالدره تنکابن

این هتل ۴ ستاره است و در کیلومتر ۱۸ جاده ۲۰۰۰ تکابن ساخته شده است. در میان درختان سر به فلک کشیده و در میان جنگل سرسبز که از مه پوشیده شده است شما کلبه‌های چوبی بسیار زیبایی را می‌بینید که در زیر درختان بزرگ جنگل سایه افکنده است.

 شما هنگامی‌که به این هتل پا می‌گذارید احساس آرامش می‌کنید این هتل در نزدیک تقاطع رودخانه وجود دارد و موقعیت بی نظیر برای علاقه مندان به مکان‌های گردشگری و طبیعت گردی به وجود آورده است.

کلبه‌های چوبی مزرعه قوهای لاهیجان

اگر به شهر لاهیجان سفر کرده اید و به دنبال یک اقامتگاه باکیفیت و ارزان هستید بهتر است در کلبه‌های چوبی اقامت گزینید زندگی در کلبه‌های چوبی لاهیجان حس و حال عجیب را می‌دهند این هتل یکی از زیباترین و با صفا ترین هتل‌ها ی ایران است و امکانات تفریحی و ورزشی و گردشگری فراوانی دارد از جمله این امکانات می‌توان به:

  • سالن ماساژ
  • استخر
  • زمین بازی
  • پینگ پنگ
  • سالن بیلیارد
  • زمین گلف
  • خدمات ماهی درمانی

 اشاره کرد در واقع همه این‌ها دست به دست هم دادند تا یک مرکز تفریحی گردشگری اقامتی زیبا در دل جنگل‌های لاهیجان ایران به وجود بیاید.

2

کلبه چوبی عادل بابا

یکی از انواع اقامتگاه‌هایی که در دل جنگل‌های شمال ایران قرار دارد کلبه چوبی عادل بابا است. اگرچه این کلبه ستاره ای ندارد اما طرفداران خاص خودش را دارد این کلبه بر روی آب واقع نشده است اما هنگامی‌که افراد در آن را میبینند احساس می‌کنند که این کلبه بر روی آب واقع شده است اگر اهل طبیعت گردی باشید می‌توانید این هتل را برای به وجود آوردن فضای ساکت و آرام بخش انتخاب کنید معمولاً اتاق‌های عادل بابا چهار نفره است.

در صورت تمایل به اجاره ویلا برای عید 1402 میتوانید به سایت علی بابا مراجعه کنید و انواع اقامتگاه  و ویلا را رزرو کنید.

کلبه جنگلی الیزه

اگر قصد سفر به استان مازندران را دارید بهتر است از این هتل دیدن کنید. همان طور که می‌دانید مازندران از بخش جلگه و کوهستانی ساخته شده که دارای آب و هوای سرد است. چشم انداز زیبای بابل به وجود آمده است که همین سبب شده افراد بسیاری از آن دیدن کنند از جمله تجهیزات آن می‌توان به:

  • تلویزیون
  • اسپلیت
  • باربیکیو
  • سرویس بهداشتی
  • حمام
  • ناهار
  • صبحانه با کیفیت

اشاره کرد این مرکز جنگل واقع شده است. هیچ گونه مواد مصنوعی در ساخت آن به کار نرفته است همانطور که می‌دانید این هتل از جمله هتل‌های خاص و لاکچری استان مازندران به حساب می‌آید که سالانه گردش دیگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

کلبه چوبی آ-روم

یکی از هتل‌هایی که در روستای تنکابن مازندران واقع شده است و جای بکر و بی نقص در مزرعه برنج و چای است. کلبه چوبی است.

 این کلبه چوبی از اقامتگاه‌های جنگلئ‌های انگلستان نشات گرفته است و سالانه افراد زیادی از این کلبه چوبی دیدن می‌کنند در واقع این کلبه چوبی زیباترین کلبه‌های ایران به حساب می‌آید و شکلی شبیه مثلث دارد.

3

 کلبه چوبی ظرفیت حدود چهار نفر است و هر ساله افراد زیادی از این کلبه دیدن می‌کند. این کلبه چوب برای کسانی که اهل رمز و راز هستند و سفرهای حیرت انگیز را دوست دارند مناسب است زیرا سحرانگیز می‌باشد همچنین با دیدن پنجره این اقامتگاه می‌توانید کهکشان راه شیری را ببینید.

 این هتل بسیار کوچک است از یک طبقه همکف و یک اتاق جمع و جور ساخته شده است با استفاده از نردبان می‌توانید به اتاق بالا راه پیدا کنید سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی نیز در آن وجود دارد.

زمانی که در این اقامتگاه پا می‌گذارید می‌توانید از محصولات طبیعی و ارگانیک باغ بذت ببرید. این هتل یا اقامتگاه از جمله لاکچری ترین اقامتگاه‌های جنگلی ایران به حساب می‌‌آید.

هتل بام سبز رامسر

از جمله هتل‌های جنگلی که طرفداران زیادی دارد می‌توان به هتل بام سبز رامسر اشاره کرد. این هتل ارتفاع ۷۰۰ متر از دریا فاصله دارد و حتماً برای رسیدن به این هتل باید از تله کابین استفاده کنید و همچنین برای رسیدن به این هتل هیجانات زیادی را باید پشت سر بگذرانید دکوراسیون کلبه بی حد است و هر کلبه رنگ خاص خودش را دارد.

 مثلا یک کلبه که به رنگ زرد و طوسی . برای اینکه به این اقامتگاه برسید باید حتماً از تله کابین استفاده کنید. نباید با خودتان چمدان‌های بزرگ و حجیم ببرید زیرا چمدان‌ها باید با استفاده از تله کابین جابجا شد همچنین در این هتل صبحانه و ناهار و شام سرو می‌شود و شما می‌توانید در هر زمان که بخواهید از میان وعده‌های این هتل استفاده کنید.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که اقامت در جنگلی پر رمز و راز را به هتل‌های گران قیمت شهری ترجیح می‌دهید بهتر است نسبت به هتلی که میخواهید سفر کنید و اقامت کنید تحقیقات لازم را انجام دهید.

بهتر است این اقامتگاه‌ها را از مراکز گردشگری معتبر رزرو کنید تا همه زمان سفرتان به درستی پیش برود و شما سفری عالی و ماندگار را تجربه کنید.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
پرونده ویژه