معرفی ۲ تا از هتل های کیش برای نوروز ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۷:۲۲
کد خبر: ۱۴۴۵۴۶۷
معرفی ۲ تا از هتل های کیش برای نوروز ۱۴۰۱
وقتی جزیره کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنید، حتما در ذهن خود اقامت در یکی از هتل‌ های مدرنش را هم تصور خواهید کرد. جالب است بدانید جزیره کیش دارای انواع هتل متناسب با هدف و نیت شما از سفر است.

وقتی جزیره کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنید، حتما در ذهن خود اقامت در یکی از هتل‌ های مدرنش را هم تصور خواهید کرد. جالب است بدانید جزیره کیش دارای انواع هتل متناسب با هدف و نیت شما از سفر است. تنوع هتل ‌های کیش از سبک معماری گرفته تا تفریحات، امکانات، خدمات، نوع اتاق، موقعیت مکانی و نزدیکی آنها به پاساژها و جاذبه‌های گردشگری. پس دستتان به شدت برای انتخاب هتل در کیش باز است. جالب است بدانید جزیره کیش دارای بهترین هتل های ساحلی بوده و برای افرادی مناسب است که به قصد لذت بردن از دریا و تجربه تفریحات ساحلی راهی سفر می‌شوند. 

این هتل ها در فاصله کمی از دریا قرار دارند و بهترین گزینه برای اقامت خانواده‌ها و زوجین است. با رزرو این نوع از هتل ها می‌توانید جذاب‌ترین سفر عمرتان را رقم بزنید. همچنین هتل‌هایی در کیش هستند که بسیار نزدیک بازار قرار دارند. اگر در عید نوروز قصد خرید و بازارگردی داشته باشید، بهتر است این هتل ها را برای اقامت انتخاب کنید. البته که شرط اول شناخت این هتل ها است. ما در ادامه این مقاله دو تا از بهترین هتل های کیش را به شما معرفی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید تا پایان این مقاله جذاب...

بهترین زمان سفر به کیش و رزرو هتل های کیش چه زمانی است؟

کیش جزیره ای در خلیج فارس است. گردشگرانی که به سفر های تفریحی و آرامش بخش علاقه دارند، تفریحات دریایی، خرید از پاساژها و جاذبه های گردشگری کیش تفاوت هایی را برای انتخاب فصل سفر به کیش و انتخاب محل اقامت و رزرو هتل های کیش ایجاد کرده است. ماه های خنک بهترین زمان سفر به جزیره کیش است البته به خاطر شلوغی این فصل بهتر است از قبل برای رزرو هتل کیش با مناسب ترین و بهترین قیمت اقدام کنید و با بررسی هتل های کیش، رزرو آنلاین خودتان را نهایی کنید.

هتل داریوش کیش

 

2

از جمله بهترین هتل های کیش، هتل داریوش است. این هتل سه طبقه دارای ۱۶۸ باب اتاق و سوئیت شیک و مدرن است. یکی از شاخصه‌های هتل داریوش کیش، سبک معماری آن بوده که از تخت‌جمشید و پاسارگاد الهام گرفته شده است. از دیگر مزایای رزرو این هتل بزرگ و زیبا موقعیت مکانی مناسب آن است. هتل پنج ستاره داریوش کیش، دسترسی خوبی به مجتمع تجاری سارینا ۱، بازار پردیس ۲ و ساحل دارد.

امکانات و خدمات هتل داریوش کیش نیز بسیار عالی به نظر می‌رسد که نمونه آنها فروشگاه و غرفه، دستگاه خودپرداز، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، لابی بزرگ و مجلل، تاکسی سرویس، تراس عمومی، کافی شاپ، رستوران، فست فود، سالن صبحانه خوری، فضای سبز، خدمات روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته، لاندری، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، صبحانه و نهار در اتاق، خدمات تور، فکس، اتاق چمدان، فتوکپی، ترانسفر استقبال رایگان، خدمات باربری، پرینتر، اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان است.

هتل داریوش کیش چه امکاناتی دارد؟

هتل داریوش کیش یکی از لوکس ترین هتل های کیش است. این هتل لوکس با الهام از تخت جمشید و پاسارگارد طراحی و ساخته شده است. هتل داریوش کیش در سه طبقه بنا شده و 184 واحد اقامتی دارد. واحدهای اقامتی این هتل بسیار مدرن و مجهز است. کاباناها، اتاق ها و سوئیت های لوکس این هتل چشم اندازی رو به دریا و باغ دارند. رستوران آپادانا تنها رستوران این هتل پنج ستاره است که در طبقه همکف قرار دارد. کافی شاپ هتل نیز در طبقه همکف قرار گرفته است. ازجمله امکانات تفریحی و رفاهی این هتل می توان از غـواصی اختصاصی، ماساژ تایلندی، زمین تنیس و سالن بیلیارد نام برد. این هتل مجهز به استخر روباز برای بانوان و آقایان است. استخر روباز آقان مشرف به چشم انداز خلیج فارس است. امکان انجام تفریحات و ورزش های آبی همچون قایقرانی و پینت بال از دیگر تفریحات این هتل است. در ساحل مشرف به هتل نیز آلاچیق های ساحلی قرار دارند. سالن بدنسازی، گیم نت، مسیر دوچرخه سواری، فضای سبز و فضای باغ در هتل از دیگر امکانات هتل داریوش کیش است. این هتل همچنین مجهز به یک سالن همایش است. ترانسفر رایگان از فرودگاه کیش تا هتل نیز یکی دیگر از امکانات هتل داریوش کیش است. سهولت دسترسی و نزدیکی به مراکز خرید کیش نیز از دیگر نقاط قوت این هتل است.

واحدهای اقامتی هتل داریوش کیش

علاوه بر تمام مزایایی که نام بردیم، هتل داریوش دارای بهترین و لوکس‌ترین واحدهای اقامتی است. از جمله آنها اتاق دو نفره استاندارد رو به باغ، اتاق دو نفره استاندارد رو به دریا، اتاق دو نفره لوکس رو به باغ، اتاق دو نفره لوکس رو به دریا، سوئیت استودیو لوکس رو به باغ برای دو نفر، سوئیت لوکس یکخوابه آتوسا رو به باغ برای دو نفر، سوئیت لوکس یکخوابه آتوسا رو به دریا برای دو نفر، سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به باغ، سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا، کابانا در محوطه باغ با حمام سانروف و کابانا در محوطه باغ با ویو دریا است.

امکانات داخلی هر یک از این اتاق‌ها نیز شامل صندوق امانات، تلفن، دراور، مبلمان، کارت هوشمند اتاق، آباژور، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کف پوش سرامیک، فرش، سشوار، حمام، حوله حمام، سرویس فرنگی، اتاق عایق صدا، آب معدنی رایگان، پنجره دوجداره، سیستم اطفاء حریق، دستگاه چای ساز، اسپلیت، کاناپه، مینی بار با هزینه، پاور سوئیچ، جا لباسی و تلویزیون است. اگر به هتل داریوش کیش علاقه‌‌مند شدین میتونید از لینک زیر اقدام به رزرو آنلاین این هتل کنید.

https://www.iranhotelonline.com/kish-hotels/هتل-داریوش/

هتل کوروش کیش

 

3

قیمت هتل در کیش یکی از مهم‌ترین مسائل رزرو اقامتگاه است. البته اگر بخواهید هتل کوروش کیش را به صورت آنلاین رزرو کنید، از آفرهای ویژه بهره‌مند خواهید شد. این هتل زیبا و بزرگ دسترسی ساده‌ای به مراکز خرید پردیس ۱ و پردیس ۲ دارد. هتل کوروش کیش در نوروز ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسید. این هتل دارای ۱۶ طبقه بوده که در مجموع ۱۹۸ واحد اقامتی را دربرمی‌گیرد. جالب است بدانید هتل کوروش کیش به سیستم استفاده از انرژی خورشیدی در بسیاری از بخش‌ها مجهز بوده و از این رو اولین هتل سبز ایران شناخته می‌شود.

امکانات و خدمات هتل کوروش کیش یک پکیج کامل برای فراهم آوردن رفاه و آسایش شماست؛ نظیر آنها اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفای حریق، اتاق چمدان، دستگاه فکس و کپی، واکس کفش، خشکشویی، دستگاه خودپرداز، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۰ خودرو، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات باربری، تور شهری، سونا، جکوزی، حمام ترکی، دو استخر سرپوشیده برای بانوان و آقایان، فروشگاه، صرافی، خدمات پزشکی و آتلیه عکاسی است.

واحدهای اقامتی هتل کوروش کیش

 

4

جالب است بدانید هتل کوروش کیش دارای انواع واحدهای اقامتی لوکس و مدرن است. اتاق دو تخته استاندارد، اتاق دو تخته سمت دریا، سوئیت رویال یک خوابه برای دو نفر رو به جزیره، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق سه تخته سمت دریا، سوئیت رویال دو خوابه برای چهار نفر رو به جزیره و سوئیت رویال دو خوابه برای چهار نفر رو به دریا نمونه‌ای از فضاهای اقامتی هتل کوروش کیش است.

معمولا سوئیت‌ها دارای سالن نشیمن و اتاق خواب هستند. سرویس نفر اضافه به صورت تخت‌تاشو ارائه می‌شود. امکانات سوئیت‌ها بسیار کامل بوده که نظیر آنها مبلمان، یخچال، دراور، رخت آویز، کمد لباس، آباژور، تلویزیون و شبکه پخش فیلم، چایساز، حمام و لوازم بهداشتی، تلفن، پاور سوئیچ، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اعلام و اطفای حریق، مینی بار، اینترنت، صندوق امانات و سرویس بهداشتی فرنگی است.

درباره هتل های کیش آن هم بهترین هتل های این جزیره، اطلاعات لازم را به دست آوردید. حالا اگر تصمیم شما برای رزرو هتل در کیش قطعی شده می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین (iranhotelonline.com) مراجعه کنید و به صورت آنلاین هتل موردنظر خود را رزرو کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت هتل های کیش می‌توانید به این وبسایت مراجعه نمایید.

 

 

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما