طراحی وب چیست؟

۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۰:۱۱
کد خبر: ۱۴۴۵۶۰۹
طراحی وب چیست؟
طراحی وب چیزی است که ظاهر و احساس کلی را هنگام استفاده از یک وب سایت ایجاد می کند. درواقع این فرآیند برنامه ریزی و ساختن عناصر وب سایت شما از ساختار و چیدمان گرفته تا تصاویر، رنگ ها، فونت ها و گرافیک است.

طراحی وب چیزی است که ظاهر و احساس کلی را هنگام استفاده از یک وب سایت ایجاد می کند. درواقع این فرآیند برنامه ریزی و ساختن عناصر وب سایت شما از ساختار و چیدمان گرفته تا تصاویر، رنگ ها، فونت ها و گرافیک است. طراحی وب دارای اجزای متعددی است که با هم کار می کنند تا تجربه نهایی یک وب سایت را ایجاد کنند، از جمله طراحی گرافیکی، طراحی تجربه کاربر، طراحی رابط، بهینه سازی متورهای جستجو

(SEO) و تولید محتوا.

این عناصر تعیین می کنند که یک وب سایت چگونه به نظر می رسد، احساس می کند و در دستگاه های مختلف کار می کند.  پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی داردوهمچنین سئو سایت وردپرس شما حائز اهمیت است،که ما درمهراکت به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و درخور نام شما راداریم.

مراحل فرآیند طراحی سایت:

از مرحله کشف، جایی که شرکت رویاها، نیازها و الزامات مشتری را مورد بحث قرار می دهد تا راه اندازی نسخه نهایی و ارائه تعمیرات مداوم، فرآیند طراحی وب شامل مراحل متعددی است که تیم طراحی وب برای ارائه بهترین نتیجه به مشتریان انجام می دهد. این مراحل در شش مرحله اولیه گروه بندی می شوند:

1. مختصر

با یک چیز شروع می شود - اولین مصاحبه مشترک، یا همان اولین تماس با پروژه. این مهمترین بخش از کل فرآیند طراحی وب است. همه چیزهایی که در اینجا مورد بحث قرار می گیرند بر نتیجه تأثیر می گذارد. اگر چیزی را از دست بدهید، همه چیز ممکن است به اشتباه پیش برود و نتیجه ای باکیفیت، روابط خوب و پول و زمان زیادی را به همراه داشته باشد.

2. برنامه ریزی

پس از دریافت تمام اطلاعات لازم از مشتری و ایجاد یک هدف مشخص، زمان برنامه ریزی همه چیز از بالا به پایین فرا رسیده است. این مرحله معمولاً با تعریف خزش دامنه شروع می شود.

در طول این مرحله، کارهای تحقیقاتی زیادی انجام می شود. همچنین مرحله ای برای طوفان فکری و ارائه ایده ها و نمونه های اولیه برای برآورده کردن مشخصات مشتری است. اینکه مشتری چه چیزی را می خواد وبرای آنها اهمیت دارد آیا بخش طراحی برای مشتریان اهمیت دارد یا اینکه سئو سایت دروردپرس حائز اهمیت است.

3. طراحی

زمان آن فرا رسیده است که به قاب های سیمی تک رنگ، ملایم و بدون چهره ظاهری واقعی ببخشیم. مرحله سوم شامل ارائه ویژگی های طراحی، سبک ها و عناصری است که کل زیبایی شناسی و فضای کلی را ایجاد می کند.

به عنوان یک قاعده، این مرحله با تحقیق شروع می شود زیرا تیم باید الهاماتی برای طراحی پیدا کند. همراه با آن، تیم هویت برند شرکت و طراحی وب سایت رقبا را تجزیه و تحلیل می کند.

که با طراحی سایت در شیرازتمام این امکانات برای شما فراهم می شود.

 

2

4. توسعه سایت

 مرحله طراحی همه چیز در مورد چیزهای زیبایی است که وب سایت را برجسته می کند، در حالی که مرحله توسعه همه چیز در مورد زنده کردن این چیزهای زیبا و اجازه دادن به آنها کار خود را انجام می دهد. اینجاست که همه جادو اتفاق می افتد و همه چیز واقعی می شود.

 

5. راه اندازی کنید

وب سایت در این مرحله از فرآیند طراحی وب یا تقریباً آماده راه اندازی است. معامله این است که انتظار نداشته باشید مرحله پرتاب بی عیب و نقص پیش رود. اشتباهات همیشه اتفاق می‌افتند: توسعه وب ‌سایت مستعد چیزها و چالش‌های غیرمنتظره است. با این حال، زمانی که همه چیز در مراحل طراحی وب سایت به خوبی انجام شود، احتمال فاجعه حداقل است.

مرحله راه اندازی شامل این مراحل است:

تست های نهایی در مورد عملکرد، عملکرد و امنیت.

وب سایت را به سرور مشتری منتقل کنید.

ادغام قطعات اضافی مانند تجزیه و تحلیل کد گوگل، ابزار بازاریابی ایمیلی، تبلیغات و غیره.

تست های نهایی در مورد تجربه کاربر

علاوه بر این، برخی از شرکت های طراحی وب به مشتریان و تیم های آنها آموزش و مستندات عمیق برای استفاده از ویژگی های خاص سایت ارائه می دهند.

 

1

6. تعمیر و نگهداری

وقتی سایت راه اندازی شد، هیچ چیز تمام نمی شود. اگرچه مرحله تعمیر و نگهداری به طور گسترده اختیاری در نظر گرفته می شود، اما برای کسانی که استراتژی های بازاریابی را در اولویت قرار می دهند، الزامی است. در این مرحله از فرآیند طراحی وب، فروشنده خدماتی از قبیل:

حمایت کردن؛

عیب یابی؛

تست های امنیتی؛

به روز رسانی ها یا نصب های افزودنی؛

ادغام ویژگی های جدید؛

به روز رسانی و ایجاد محتوا

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز