چرا نباید کلاه کاسکت ارزان بخرید!

۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۷:۲۶
کد خبر: ۱۴۴۸۳۲۵
چرا نباید کلاه کاسکت ارزان بخرید!

کلاه کاسکت‌ها را باید یکی از اصلی ترین لوازم محافظتی و ایمنی دانست که هر موتور سواری باید از آن استفاده کند. اما از سوی دیگر با بالا رفتن لحظه ای قیمت ها، بسیاری از افراد به دنبال خرید کلاه کاسکت ارزان هستند. اما این دسته از افراد نمی دانند که کلاه کاسکت های ارزان دارای چه معایبی بوده و چه خطراتی را با خود به همراه خواهد داشت. ما در این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل در خصوص این نکته که چرا نباید کلاه کاسکت ارزان بخرید و معایب خرید کلاه کاسکت ارزان، صحبت کنیم.

 

کلاه کاسکت، محافظ جان شما!

کلاه کاسکت یا کلاه ایمنی موتور، وسیله ای است که می تواند حفاظت سر و گردن موتورسوار را به خوبی تامین کند. از این امکان آسیب دیدن بعد از یک تصادف برای افرادی که از کلاه کاسکت استفاده می کنند، به شدت کاهش پیدا می کند. فرقی ندارد که قصد موتورسواری در خیابان های شهر را دارید و یا می خواهید موتورسواری در جنگل و یا کوهستان را تجربه کنید. در هر صورت خرید یک کلاه کاسکت برای شما ضروری خواهد بود.

البته که اگر برای خرید کلاه کاسکت به بازار مراجعه کرده باشید، به خوبی متوجه می شوید که با طیف انبوهی از کلاه کاسکت ها در طرح ها و مدل های مختلف روبرو هستید. از کلاه کاسکت فک متحرک ارزان گرفته تا کلاه کاسکت های کراس گران قیمت. همه آن ها گزینه هایی پیش روی شما هستند. اما به یاد داشته باشید که وظیفه اصلی یک کلاه کاسکت، حافظت از سلامتی و جان شما است. یک کلاه کاسکت ارزان نمی تواند این وظیفه را به خوبی انجام دهد.

کلاه کاسکت باکیفیت و بی کیفیت

 

خرید کلاه کاسکت ارزان ممنوع!

این که شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید یک خرید مقرون به صرفه را داشته باشید، امری کاملا طبیعی خواهد بود. اما آیا به این فکر کرده اید که یک کلاه کاسکت ارزان، چه معایبی با خود به همراه دارد؟ بدون شک، مهم‌ترین دلیلی که افراد جذب خرید کلاه کاسکت های کم قیمت می شوند، وضعیت نا به سامان اقتصادی است. از یک طرف لحظه به لحظه بر قیمت کلاه کاسکت های باکیفیت و مقرون به صرفه افزوده می شود و از سوی دیگر، با بالا رفتن هزینه های خرید، افراد سعی می کنند تا کیفیت را فدای قیمت کنند.

شاید برای شما هم جالب باشد اگر بدانید که بخش عظیمی از تصادفات خیابانی، توسط موتورها رخ می دهد. از سوی دیگر، به دلیل نبود یک پوشش مناسب مانند خودرو، در موتور، حتی یک تصادف جزئی نیز می تواند خطرات و آسیب های جدی را برای موتورسوار به همراه داشته باشد. این در حالی است که استفاده از یک کلاه کاسکت باکیفیت، می تواند به سادگی از بروز آسیب های جدی و صدمات جبران ناپذیر، جلوگیری کند. خرید یک کلاه کاسکت ارزان، به معنای بازی با زندگی خودتان است. از این رو، خرید کلاه کاسکت ارزان، ممنوع!

 

معایب کلاه کاسکت ارزان چیست؟

تا بدین جا به صورت کامل در خصوص این نکته صحبت کردیم که خرید کلاه کاسکت ارزان، چه کلاه کاسکت فک متحرک و چه کلاه کاسکت کراس ارزان، به هیچ عنوان راهی مطمئن و مناسب برای حفاظت از موتورسوار نیست. اما شاید این سوال برای شما هم به وجود آمده باشد که معایب استفاده از یک کلاه کاسکت ارزان چیست و چرا نباید از این مدل از کلاه ها استفاده کرد. در قسمت های قبل اشاره کردیم که یک کلاه کاسکت ارزان، به هیچ عنوان نمی تواند سپر محافظتی برای سر و گردن موتورسوار باشد.

از این رو، کمبود ضریب ایمنی در کلاه کاسکت ارزان، یکی از اصلی ترین معایب این محصولات است. اما اجازه دهید تا در این قسمت به برخی دیگر از معایب کلاه کاسکت ارزان اشاره کنیم:

  • هدر رفتن سرمایه

کلاه کاسکت های ارزان به صورت معمول از مواد اولیه بی کیفیت و نامرغوب ساخته شده اند. این امر به معنای آن است که طول عمر این محصولات طولانی نخواهد بود. از این رو بعد کلاه کاسکت های ارزان قیمت به سرعت مستهلک شده و کارکرد خودشان را به صورت کامل از دست می دهند. از این رو شما مجبور خواهید شد تا مجددا، در یک بازه زمانی کوتاه، نسبت به خرید یک کلاه کاسکت دیگر، اقدام کنید. شاید در نگاه اول خرید کلاه کاسکت ارزان، باعث صرفه جویی در هزینه های شما شود؛ اما در دراز مدت این کار، تنها هدر دادن سرمایه خواهد بود.

  • مشکلات مختلف در حین موتورسواری

یک کلاه کاسکت فک متحرک ارزان و یا یک کلاه کاسکت فک ثابت ارزان قیمت، طراحی حرفه ای و مناسبی ندارد. بسیاری از آن ها تنها کپی از یک محصول باکیفیت هستند. از این رو به خوبی روی سر موتور سوار قرار نگرفته و در زمان موتور سواری می توانند در جای خود چرخش داشته باشند. این امر به سادگی قادر خواهد بود تا دید موتورسوار را در حین رانندگی مختل کرده و موجب ایجاد مشکلات بسیار زیادی شود.

  • دردهای سر و گردن

به صورت معمول، کلاه کاسکت های ارزان قیمت، دارای وزن های غیرمتعارفی هستند. به همین دلیل استفاده کردن طولانی مدت از آن ها، نه تنها می تواند شما را در حین موتورسواری اذیت کند، بلکه قادر است تا فشار زیادی به گردن و سر شما وارد کند. از این رو بعد از گذشت مدت زمانی متوجه خواهید شد که با دردهای مفصلی در ناحیه گردن و سر روبرو شده اید.

 

کلاه کاسکت ساخت ایران

خرید کلاه کاسکت با قیمت مناسب

تا بدین جا به صورت کامل در خصوص دلایل نخریدن کلاه کاسکت ارزان قیمت صحبت کردیم. دلایل بسیار محکمه پسندی نیز برای انجام دادن این کار ارائه شد. اما همه این موارد به معنای آن نیست که باید برای خرید یک کلاه کاسکت، هزینه های سرسام آوری را انجام دهید. برخی از افراد سودجو از همین نقطه استفاده کرده و کلاه های سطح متوسط خود را با قیمت های بسیار بالا و به عنوان کلاه کاسکت های حرفه ای به مشتریان می فروشند.

به عنوان فردی که قصد خرید یک کلاه کاسکت را دارد، در ابتدا باید تحقیقات زیادی را در بازار انجام دهید. به خوبی بدانید که رنج قیمتی کلاه کاسکت های ایمن و دارای استاندارد چقدر است. همچنین به یاد داشته باشید که خرید خودتان را از یک فروشگاه معتبر و شناخته شده انجام دهید تا مطمئن شوید که دست به خرید یک کلاه کاسکت با قیمت مناسب خواهید زد.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز