تورهای جذاب در فصل بهار

۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۸:۳۱
کد خبر: ۱۴۴۹۶۳۰
تورهای جذاب در فصل بهار
هر فصل از سال ممکن است جذابیت خاص خود را برای سفر داشته باشد، اما بهار و پاییز، دو فصلی که قدرت و زیبایی منحصر به فرد طبیعت را نشان می دهند، می توانند احساس متفاوتی داشته باشند. بهار با شکوفه های زیبا در درختانی که همین چند هفته پیش خشک و مرده بودند می تواند برای هر کسی واقعا شگفت انگیز باشد.

هر فصل از سال ممکن است جذابیت خاص خود را برای سفر داشته باشد، اما بهار و پاییز، دو فصلی که قدرت و زیبایی منحصر به فرد طبیعت را نشان می دهند، می توانند احساس متفاوتی داشته باشند. بهار با شکوفه های زیبا در درختانی که همین چند هفته پیش خشک و مرده بودند می تواند برای هر کسی واقعا شگفت انگیز باشد. با در نظر گرفتن جذابیت غیرقابل انکار سفرهای بهاری، در این مطلب، به معرفی تورهای جذاب در فصل بهار اشاره می‌کنیم، پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

سفر به تایلند ، قطعه ای از بهشت

شب های طولانی در پاتایا و پوکت بهترین تجربه برای سفرهای بهاری است، این کشور با شهرهای ساحلی، جزایر زیبا و زندگی شبانه فعال قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد. تایلند یکی از جذاب‌ترین کشورهای دنیا است که امکانات تفریحی و خدمات رفاهی مناسبی را برای گردشگران تعبیه نموده است. تور تایلند با اینکه یک سفر لاکچری است قیمت مناسبی دارد و هتل‌های آن از 3 ستاره تا 5 ستاره از کیفیت بالایی برخوردار است. تمامی هتل‌های پیشنهادی آژانس آرزوی سفر دارای صبحانه هستند تا روز خود را پر انرژی آغاز کنید.

 برای سفر به این کشور انتخاب‌های متنوعی دارید هم میتوانید به صورت تور تک از یکی از شهرهای پوکت ، پاتایا و یا بانکوک دیدن کنید، همچنین میتوانید تور خود را به صورت ترکیبی انتخاب نموده و از چند شهر دیدن کنید. در حال حاضر محبوب ترین تورهای تایلند عبارتند از: تور تایلند ترکیبی، تور پوکت، تور پاتایا، تور بانکوک، تور سامویی و کرابی که هر کدام جاذبه های گردشگری خاص خود را دارند.

جاذبه های گردشگری تایلند را می توان در دو کلمه خلاصه کرد: باور نکردنی. کشور تایلند مملو از معماری بی‌نظیر، جنگل‌های باشکوه و سواحل زیبا است. بانکوک شهر پر سر و صدا، شلوغ، رنگارنگ، هیجان انگیز و جادویی. بانکوک با معابد و مکان‌های باستانی با قرن‌ها قدمت که در کنار مراکز خرید قرن بیست و یکمی قرار دارند ، می تواند غافلگیر کننده باشد. بانکوک همچنین به عنوان دروازه ورود به بسیاری از نقاط دیگر تایلند عمل می کند . از اینجا می توانید یک پرواز کوتاه به پوکت، چیانگ مای، کوه سامویی و سایر مقاصد محبوب داشته باشید. بانکوک با مراکز خرید خوب، بهترین تجربه خرید سالانه است. حتما از میدان سیام و خیابان پراتوام دیدن کنید. اگر به دنبال مراکز خرید خوب هستید، حتما به Siam Paragon و Central Word بروید. در سفر به بانکوک بازدید از کاخ بزرگ، معبد وات فو و معبد وات آرون را فراموش نکنید.

پوکت بزرگترین جزیره تایلند و مسلماً مشهورترین آن است. آب های آبی، سواحل شنی، غذاهای تند تایلندی، غواصی و تفریحات آبی عالی همه بخشی از جذابیت های این جزیره هستند. در تور پوکت در ساحل پاتونگ آفتاب بگیرید، در شن های طلایی ساحل کاتا قدم بزنید، در ساحل کارون شنا کنید و از شهر قدیمی پوکت دیدن کنید تا با گذشته و فرهنگ این شهر بیش تر از پیش آشنا شوید.

پاتایا یکی از محبوبترین شهرهای تایلند است که به دلیل وجود کلاب ها و زندگی شبانه فعال معروف است. پاتایا شهری با مراکز تجاری و تفریحی و جاذبه های طبیعی فراوان است. به همین دلیل است که اگر به دنبال مقصدی جذاب برای تعطیلات در بهار هستید، پاتایا یکی از جاذبه گردشگری برتر تایلند است.

جاذبه‌های شگفت انگیز را تور روسیه ببینید

برای چشیدن طعم شکوه روسیه آماده اید؟ سفر به روسیه به قدری هیجان انگیز خواهد بود که برای دیدن دوباره از دیدنی‌های مسکو و سن پترزبورگ لحظه شماری میکنید. بهترین زمان برای سفر به روسیه از اواسط بهار تا اواخر تابستان است که هوا گرمای دلچسبی دارد. میتوانید از زیبایی های شهر لذت ببرید و ساعت های زیادی را صرف گشت و گذار و بازدید از جاذبه های گردشگری نمایید.

2

در مسکو از خیابان پتروسکا و مغازه های رنگارنگ دیدن کنید، در میدان سرخ قدم بزنید، با کلیسای رنگارنگ سنت باسیل عکس یادگاری بگیرید و در مترو ، کاخ های زیرزمینی روسیه تردد کنید. در سنت پترزبورگ زیبا می توانید ببینید که چگونه رودخانه نوا به خلیج فنلاند می ریزد و طراوت و زیبایی بی نظیری به شهر می بخشد. همچنین از دیدن هرمیتاژ بسیار شگفت زده خواهید شد. منظره کاخ بزرگ با این ویلاهای مجلل از زمان تزارهای روسیه شما را شگفت زده خواهد کرد. برای چند شبی که در این شهر خواهید ماند، برنامه سفر دقیقی را تهیه کنید.

آژانس آرزوی سفر مجری تورهای روسیه با ارائه بهترین و ارزان‌ترین خدمات اقدام به برگزاری تورهای تک و ترکیبی مسکو و سن پترزبورگ می‌نماید تا مسافران به راحتی به این کشور سفر کنند. برای سفر ارزانتر به روسیه نیز می توانید یک هتل سه ستاره خوب را انتخاب کنید و باقی مانده پول را برای گشت و گذار در این شهر خرج کنید. اما سفر خود را به تعویق نیندازید زیرا تنها چیزی که بیشتر از پول ارزش دارد تجربه این سفرهاست. با کارشناسان آژانس آرزوی سفر تماس بگیرید و تور خود را رزرو کنید.

ترکیه مقصد محبوب ایرانیان

اگر از هر کسی بپرسید بهترین و راحت ترین و البته یکی از زیباترین مکان ها برای داشتن تعطیلات پرطرفدار و شاد چیست، بدون شک نام ترکیه در میان گزینه های آنهاست. ترکیه از بسیاری جهات به عنوان مقصد اصلی گردشگری برای ایرانیان به حساب می آید. هر زمان که از تور ترکیه صحبت می شود، تمام توجهات به آنتالیا و استانبول است که انگار ترکیه فقط دارای همین دو شهر است. اما حتما می دانید که گردشگری ترکیه به این دو شهر ختم نمی شود و ترکیه شهرهای توریستی دیگری نیز دارد.

استانبول به دلیل جاذبه‌های طبیعی و زندگی شبانه پر جنب و جوش مشهور است . قدم زدن بر روی پل گالاتا بر روی آب های شاخ طلایی در زیر آسمان پرستاره، تست غذاهای خوشمزه خیابانی و طعم زندگی شبانه پر جنب و جوش خاطراتی است که هرگز فراموش نخواهید کرد.

3

کوش آداسی یک شهر ساحلی کوچک با  زیباترین و تمیزترین سواحل دریای اژه است. در سفر به کوش آداسی، رستوران های درجه یک، پارک های آبی، هتل های لوکس و کافه های ساحلی بسیار دلپذیر را خواهید دید. مارماریس دیگر شهر توریستی ترکیه که در بین گردشگران اروپایی محبوب است، مرکز اصلی قایقرانی و فعالیت‌های آبی در ترکیه است. هنگام بازدید از مارماریس، از تفریحات شبانه دیدن کنید و تورهای آفرود و سافاری را فراموش نکنید. دوچرخه سواری نیز از جمله فعالیت های جذاب در سواحل زیبای مارماریس است.

 

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز