ترکیب دیوار سبز با گل مصنوعی

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۰:۱۷
کد خبر: ۱۴۵۰۷۷۹
ترکیب دیوار سبز با گل مصنوعی

احتمالا تاکنون بارها با نام دیوار سبز مصنوعی در تبلیغات و سایت های مختلف دکوراسیون داخلی مواجه شده اید. به دیوار سبز، گرین وال نیز گفته می شود. انواع گرین وال مصنوعی به دیوارهایی گفته می شود که گیاهان و گل های مصنوعی به صورت متراکم روی آن کار شده اند. بدین صورت هنگام نگاه کردن به دیوار تنها گل ها و گیاهان به نظر می رسند و فضای خالی دیده نمی شود. گرین وال هم به صورت طبیعی و هم به صورت مصنوعی ساخته می شود که البته نوعی مصنوعی آن پرطرفدارتر است. گاهی اوقات دکوراتورها دیوار سبز مصنوعی را با گل مصنوعی می آرایند که جلوه بسیار زیبایی پیدا می کند. در این مقاله از برنا نیوز می خواهیم به معرفی بیشتر و بهتر دیوار سبز مصنوعی بپردازیم.

انواع گرین وال مصنوعی کدامند؟

دیوار سبز مصنوعی انواع مختلفی از نظر شکل فنس و شکل ظاهری گیاهان دارند. گیاهان مصنوعی با استفاده از یک توری که به آن فنس می گویند به دیوار متصل می شوند. این فنس ها در چشمه های 4 سانتی متری و 5 سانتی متری موجود می باشند. چشمه های 4 سانتی متری اصولا مقاومت و طول عمر بهترین نسبت به چشمه 5 سانتی متری دارند. همچنین این دیوارها از نظر شکل ظاهری انواع مختلفی دارند. بنابراین شما به هر گیاهی که علاقه داشته باشید می توانید آن گیاه را روی گرین وال خود نصب کنید. در ادامه به انواع اشکال گیاهانی می پردازیم که به صورت مصنوعی برای گرین وال تولید می شوند.

  • دیوار سبز کاج
  • گرین وال نارنج
  • دیوار سبز مصنوعی ترخون
  • گرین وال گل داوودی
  • گیاه پارسلی
  • گرین وال برگ شمشادی
  • برگ پرتقال

دیوار سبز مصنوعی برای چه محیط هایی کاربرد دارد؟

دیوار سبز مصنوعی یکی از بهترین ایده هایی است که می توان برای جان بخشیدن دوباره به محیط از آن استفاده کرد. یکی از مهم ترین مزایای گرین وال مصنوعی آن است که می توان از آن در تمامی فضاها بدون هیچ محدودیتی استفاده کرد. شرکت ها، ادارات، دفترهای خصوصی، تالارهای عروسی، آتلیه های عکاسی، مراکز تجاری و اداری، هتل ها و ... جزء این فضاها هستند.

ترکیب دیوار سبز با گل مصنوعی

کافه رستوران ها نیز برای القای هر چه بیشتر حس آرامش به مشتریان خود از گرین وال بهره می برند. گرین وال مصنوعی در هر فضایی که نصب شود زیبایی و جلوه بسیار خاصی به آن فضا می بخشد. همچنین افراد با نگاه کردن به گرین وال احساس آرامش کرده و استرس از آن ها دور می شود. به همین دلیل گرین وال در دکوراسیون شرکت های بزرگ جایگاه همیشگی دارد. دیوار سبز مصنوعی برای جلوه دادن بیشتر به بالکن ها، حیاط های شخصی و گاردن روف نیز استفاده می شود

کاربرد گل مصنوعی در گرین وال

برخی از طراحان دکوراسیون برای جلوه دادن بیشتر به دیوار سبز مصنوعی، از گل مصنوعی استفاده می کنند. شاید گل مصنوعی شما را یاد گل های بی کیفیت پلاستیکی بیاندازد اما در این مورد اینگونه نیست. هم گیاهان و هم گل های مصنوعی به کار رفته در گرین وال حالتی بسیار طبیعی دارند. به صورتی که افراد تنها با دست زدن به آن ممکن است به مصنوعی بودن گل ها پی ببرند. کار گذاشتن گل مصنوعی در دیوار سبز می تواند به هر چه طبیعی تر نشان دادن آن کمک کرده و جلوه زیبایی به دیوار ببخشد. گل مصنوعی در طرح ها و رنگ های مختلفی برای گرین وال تولید می شوند.

قیمت گرین وال مصنوعی چقدر می باشد؟

افرادی که قصد استفاده از دیوار سبز مصنوعی را برای دکوراسیون فضای خود دارند در مورد قیمت آن سوال دارند. لازم است بگوییم که قیمت گرین وال مصنوعی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان قیمت خاصی برای آن در نظر گرفت. نوع فنس به کار رفته، نوع و جنس گیاهان مصنوعی، متراژ سطح کار، اعتبار شرکت اجرا کننده و ... همگی بر روی قیمت نهایی موثر هستند. فنس هایی که چشمه های 4 سانتی متری دارند از قیمت بیشتری برخوردارند. هر چه جنس گیاهان مصنوعی به کار رفته بهتر و طبیعی تر باشد، قیمت اجرای کار بالاتر می رود. برخی از شرکت ها با مهارت بالایی دکوراسیون گرین وال را اجرا می کنند بنابراین دستمزد آن ها نیز بیشتر است.

مزایای اجرای دیوار سبز با گل مصنوعی در دکوراسیون داخلی

حال که با انواع دیوار سبز مصنوعی آشنا شدید، بد نیست در مورد مزیت های به کار بردن این دیوار در دکوراسیون هم بدانید. یکی از بزرگ ترین مزیت های گرین وال آن است که حس و حالی تازه و فرش به فضا می بخشد. در واقع این دیوار می تواند حال و هوای فضا را همیشه شاد و سرزنده نگه دارد. یکی دیگر از مزیت های دیوار سبز مصنوعی، عدم نیاز به نگهداری مداوم است. گرین وال طبیعی باید همواره تحت مراقبت باشد و به نگهداری و آبیاری منظم نیاز دارد. اما گرین وال مصنوعی هیچکدام از این دردسرها را نخواهد داشت.

مزیت دیگر دیوار سبز مصنوعی که بسیار مهم است هزینه کم و نداشتن محدودیت در اجرا می باشد. برای گرین وال طبیعی باید فضایی را در نظر گرفت که برای رشد گیاهان مناسب باشد و به زیرسازی های فراوانی احتیاج دارد. به همین دلیل هزینه کار بسیار بالا می رود. اما گرین وال مصنوعی به دلیل نداشتن محدودیت و عدم نیاز به زیرسازی با قیمت بسیار کمی قابل اجرا است.

خرید دیوار سبز مصنوعی ارزان از مرکز پخش

خرید دیوار سبز مصنوعی

اگر قصد خرید دیوار سبز مصنوعی را دارید حتما خرید خود را از شرکت های معتبر انجام دهید. زیرا دیوار مصنوعی برای آن که بتواند دوام و طول عمر بالایی داشته باشد باید از بهترین متریال ساخته شود. برخی از گرین وال ها به دلیل مترال ضعیفی که دارند بعد از مدتی تغییر رنگ داده و یا بافت آنها خراب می شود. بنابراین در خرید گرین وال حتما به کیفیت متریال آن توجه ویژه ای داشته باشید. همچنین در انتخاب رنگ گل های مصنوعی به رنگ دکوراسیون فضای خود دقت کنید تا هارمونی زیبایی بین رنگ های دکوراسیون به وجود بیاید.

سخن آخر

در این مقاله از سایت برنا نیوز به صورت کامل به معرفی دیوار سبز مصنوعی پرداختیم که یکی از پرطرفدارترین محصولات دکوراسیون است. اگر قصد خرید گرین وال را دارید، امیدواریم این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهد. گرین وال مصنوعی اگر باکیفیت باشد و به صورت حرفه ای نصب شود می تواند زیبایی فوق العاده ای به فضا ببخشد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به https://gamantj.com/product-category/green-wall/ مراجعه کنید.

 

برچسب ها : دیوار سبز,دیوار سبز مصنوعی,بام سبز,فضای سبز

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز