آیا آینده رامسر قابل پیش‌بینی است؟ رشد بی‎سابقه ویلاهای لوکس

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۴۵۱۰۴۶
آیا آینده رامسر قابل پیش‌بینی است؟ رشد بی‎سابقه ویلاهای لوکس

چه کسی می‌تواند آینده رامسر را پیش‌بینی کند؟ عروس شهرهای ایران این روزها با رشد بی‌سابقه‌ای روبه‌روست و مسافران زیادی از سراسر کشور برای گذراندن اوقات فراغت و تفریحات سالیانه، این شهر را انتخاب می‌کنند. متعاقب آن ویلاهای زیادی از لوکس گرفته تا اقتصادی در این شهر و ییلاقات اطرافش ساخته می‎شود و هر کسی می‌تواند با سلیقه و بودجه مورد نظر خود، ویلای خود را در رامسر انتخاب کند. به نظر شما آیا رشد با بی‎سابقه ویلاهای لوکس آینده رامسر قابل پیش‌بینی است؟ 

 

آینده ویلاهای لوکس ساحلی رامسر قابل پیش‌بینی است؟ 

رامسر دارای دو بخش ساحلی است: یک ساحل شنی با ماسه‌های طلایی و یک ساحل سنگی که مناسب کسانی است که دوست دارند پس از شنا و هنگام بازگشت به ویلا، شن و ماسه به آنها نچسبد. در رامسر ویلاهای لوکس ساحلی زیادی وجود دارد که مناسب افرادی است که دوست دارند مناظر مختلفی از دریا را ببینند و هنگام تفریحات آبی، بتوانند به سرعت به خانه باز گردند. با مراجعه به سایت‌های اجاره ویلا می‌بینیم، ویلاهای لوکس ساحلی رشد بی‌سابقه داشته‌اند و امکان مناسبی برای کسانی به شمار می‌آیند که در جستجوی چشم‌اندازی از دریا هستند.      

آینده ویلاهای لوکس جنگلی رامسر چگونه است؟

گستره جنگل در رامسر بسیار وسیع است و منطقه بسیار بزرگی را در بر می‌گیرد. به همین دلیل تعداد ویلاهای جنگلی در رامسر به راحتی قابل شمارش نیست و قطعا تعداد زیادی ویلا نیز به آن افزوده می‌شود. از این روی هیچ کس حتی سایت‌های معتبر اجاره ویلا نیز نمی‌توانند آینده رامسر را پیش‌بینی کنند. برخی از ویلاهای جنگلی در نزدیکی یا درون روستاهای بی‌نظیر رامسر وجود دارند که باید آنها را شناخت.  

آیا آینده ویلاهای لوکس جواهرده رامسر قابل پیش‌بینی است؟

آیا تصور می‌کنید آینده ویلاهای لوکس در روستای جواهرده قابل پیش بینی است؟ جواهرده یک روستای بسیار زیبا و معروف است که با مرکز شهر رامسر ۲۷ کیلومتر فاصله داشته و در ارتفاع ۲۰۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد. جواهرده هم‌چون نگینی بر انگشتری رامسر جا گرفته و با جلوه‌گری‌ ویلاهایش باعث می‌شود که احساس کنید چند روزی را در این بهشت می‎گذرانید. این روستا دارای آبشارهای زیبا و چشم‌اندازی از جنگل در کنار مناظری فوق‌العاده از دریاست. یکی از جاذبه‌های جواهرده دریاچه‌ قو است که در فاصله کمی از آن قرار داشته و با قایق‌های پدالی و آلاچیق‌های چوبی از مسافران برای گذراندن یک تعطیلات عالی دعوت می‎کند. 

آینده ویلاهای لوکس گرسماسر رامسر

روستای گرسماسر در فاصله ۴۰ کیلومتری رامسر دارای مناظر کارت پستالی فوق‌العاده و ویلاهای لوکسی است که آینده آنها قابل پیش‌بینی نیست. نام این روستا به معنی مکانی بالای بهشت یعنی مسافران پس از گذشتن از بهشت، جایی فراتر از آن را خواهند دید. جلوه‌گری گرسماسر به دلیل کوه‌های زیبا، جنگل و دشت‌هایی است که بر فراز ارتفاعات قرار دارند. در اطراف این روستا کوهی به نام دزکول وجود دارد که می‌توان دو شهر رامسر و تنکابن را در یک قاب مشاهده کرد. از گرمساسر مسیری کوهنوردی برای رسیدن به کوه سماموس وجود دارد و مسیر رسیدن به روستا جاده‌ای جنگلی و آسفالته است. امکان رزرو و اجاره ویلا در رامسر از طریق سایت‌های معتبر ممکن است اما هم‌چنان آینده ویلاهای لوکس آن قابل پیش‎بینی نیست. 

آیا آینده ویلاهای لوکس جنگلی جنت رودبار قابل پیش‌بینی است؟

چه کسی می‌تواند آینده ویلاهای لوکسی که در اطراف مزارع بنفش ییلاقی گل گاوزبان قرار دارند را پیش‌بینی کند؟ روستای جنت بار که در نزدیکی رامسر قرار دارد و در مسیر جنگل‌ دالخانی قرار گرفته است، چنین جایی است. در این روستا ویلاهای لوکسی ساخته شده‌اند که درختانی از جنس بلوط، ازگیل، فندق، ولیک، کوله خاس، زرشک و گوجه جنگلی در اطراف آنها جلوه‌گری می‎کنند. آبشارهای زیادی مانند آبشار سیاسرت، حسینیه، هیسیان، ریش بزار، خشکا، چاردر و ازارک در اطراف این روستا وجود دارد که به زیبایی در کار جلوه‌گری و فخر فروشی طبیعت هستند. در سایت‌های مختلف و معتبر اجاره ویلا، می‌توان برای رزرو و اجاره ویلا در این جای دیدنی اقدام نمود.  

2

ویلاهای لوکس روستای نمک دره رامسر

روستای نمک دره در ۲۷ کیلومتری رامسر، جایی است که جنگل‌ زیبای دالخانی در میانه راه آن قرار دارد و برای رسیدن به آن باید از مسیر جنگلی عبور کرد. در این روستا نیز گیاهان دارویی مانند گل بابونه و گل گاو زبان می‌رویند و ترکیب آنها با آب آشامیدنی روستا که از چشمه‌های آب معدنی تامین می‌شود، فوق‌العاده است. آینده این روستای شهرستان رامسر در دستان ویلاهای لوکس و رشد بی‌سابقه آنها قرار دارد. 

آینده ویلاهای لوکس روستای ازره رامسر قابل پیش‌بینی است؟

شاید روستای ازره یا ازراک به اندازه جواهرده معروف نباشد اما با عنوان زیباترین ییلاقات رامسر معروف است.  این روستا که فضای دنج‌تری دارد، بستر مناسبی برای ساخت ویلاهای لوکس و فوق‌العاده است زیرا روستا دارای رودخانه‌ای پرآب و خروشان، هوای سالم، یک آبشار فوق‌العاده زیبا و طبیعتی بکر است و سایت‌های اجاره ویلا اذعان دارند که روستای ازره، رشد فوق‌العاده‌ای را انتظار می‎کشد. مسیر رسیدن به این روستا خاکی است و باید در پنج کیلومتری روستای اربه کله وارد یک جاده فرعی شد.

ویلاهای لوکس روستای لپاسر رامسر

منطقه ییلاقی و ویلایی لپاسر از بلندترین ارتفاعات شهرستان رامسر است. این روستا در دامنه قله سماموس قرار دارد و با تمام جلوه‌‎گری طبیعی‎اش، بسیار زیباست. زمانی که در این منطقه ییلاقی کوهنوردی می‎کنید، طبیعت زیر پای شماست و می‎توانید کوه، چشمه و دشت‌ها و مراتع سرسبز را تماشا کرده و از آب و هوای پاکیزه لذت ببرید. لپاسر دارای یک یخچال طبیعی است و آب خوراکی مردم روستا از چشمه آب معدنی تامین می‎شود. لپاسر روستای بکری است که جاده ماشین‎رو ندارد ولی می‌توان رشد بی‌سابقه‌ای را در آینده برای آن متصور بود. 

پیش بینی آینده ویلاهای لوکس روستای اربه کله رامسر

نام روستای اربه کله به معنای درختان خرمالو است که در این روستا زیاد یافت می‌شوند. این روستا یکی از جذاب‌ترین روستاهای رامسر است که در فاصله ۸ کیلومتری با شهر قرار دارد و ویلاهای لوکس با چشم‌انداز زیبایش از شهر و ساحل و دریا، باعث شده که ویلاسازی در آن رشد بی‌سابقه‌ای داشته باشد. ویلاهای لوکس روستای اربه کله را می‌توان از طریق سایت‌های معتبر اجاره ویلا، رزرو نمود و یک تفریح فوق‌العاده را برای سفری در آینده‌ای نزدیک رقم زد. 

3

آیا آینده ویلاهای لوکس روستای سادات محله رامسر قابل پیش‌بینی است؟

روستای سادات محله در فاصله‌ ۵ کیلومتری شهرستان رامسر قرار دارد و دارای ویژگی‌هایی است که باعث می‎شود آینده رامسر رشد بی‌سابقه‌ای داشته باشد. این روستا دارای چشمه آب‌گرم معدنی با ویژگی‌های درمانی و دارویی و البته ویلاهای لوکس در اطراف آن است. دلیل روستای سادات محله همواره بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب می‎کند زیرا چشمه آبگرم دارای مواد گازدار گوگردی بوده و برای درمان بیماری‌های عصبی، بیماری‌های عضلانی، رماتیسم و بیماری‌های قلبی و عروقی مفید است. شما می‌توانید از سایت‌های اجاره ویلا، یک ویلای لوکس را در سادات محله اجاره نمایید تا نه تنها برای تفریح در رامسر آماده شوید، بلکه درمان را نیز در برنامه کار خود قرار دهید.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
پرونده ویژه