دانلود قسمت ۱۴ سریال پدرخوانده نسخه کامل | دانلود برنامه رئالیتی شو پدرخوانده ایرانی قسمت چهاردهم ۱۴

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۹:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۱۰۴۹
دانلود قسمت ۱۴ سریال پدرخوانده نسخه کامل | دانلود برنامه رئالیتی شو پدرخوانده ایرانی قسمت چهاردهم ۱۴

دانلود قسمت ۱۴ سریال پدرخوانده قسمت چهاردهم 14 فینال با حجم رایگان، دانلود برنامه رئالیتی شو پدرخوانده قسمت 14 چهاردهم، دانلود قسمت ۱۴ مسابقه پدرخوانده فینال دوم با لینک مستقیم و به صورت قانونی، Godfather Series Episode 14

 

دانلود قسمت ۱۴ سریال پدرخوانده فینال ساخته سعید ابوطالب در ادامه امکانپذیر است. قسمت چهاردهم 14 برنامه رئالیتی شو پدرخوانده دومین رقابت از فینال فصل نخست این سریال جذاب محسوب می‌شود. برای دانلود قسمت 14 سریال مسابقه پدرخوانده نسخه کامل با حجم نیمه رایگان روی لینک زیر کلیک کنید:

*********************

برای دانلود قسمت چهاردهم 14 پدرخوانده روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 14 رئالیتی شو پدر خوانده

*********************

درباره سریال پدرخوانده قسمت 14 چهاردهم

سریال رئالیتی شو پدرخوانده مافیا به روایت سعید ابوطالب حالا به ایستگاه چهاردهم رسیده است. در فصل نخست مسابقه پدرخوانده ابتدا شرکت‌کنندگان که همگی از هنرمندان مطرح و محبوب کشورمان بودند، در قالب گروه‌های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند تا بهترین‌ها به فینال راه پیدا کنند تا اکنون در قسمت 14 سریال پدرخوانده رقابت دوم فینال برگزار شود تا تکلیف برندگان این فصل مشخص شود.

برای دانلود قسمت ۱۴ سریال پدرخوانده ایرانی نسخه کامل با ترافیک نیم بها روی لینک بالا کیک کرده و کیفیت دلخواه خود را با سرعت بالا دانلود نمایید

عوامل و بازیگران سریال رئالیتی شو پدرخوانده قسمت چهاردهم 14

همانطور که مشاهده کرده‌اید در فصل اول رئالیتی شو پدرخوانده شاهد رقابت مافیابازترین! هنرمندان سینما، موسیقی و تلویزیون کشور بودیم تا چهره بهترین‌ها مشخص شده و راهی فینال شوند.

در رقابت دوم فینال مسابقه پدرخوانده ارسلان قاسمی، بهاره افشاری، امیر حسین رستمی، امیرعلی نبویان، بهنام تشکر، سمیرا حسن پور، باربد بابایی، علی صبوری، مجید واشقانی، شکیب شجره و نیکی میربها حضور دارند.

همانند اپیودهای گذشته در قسمت 14 پدرخوانده نیز کامبیز دیرباز در نقش مجری و گرداننده مسابقه حضور خواهد داشت.کسی که تا به اینجای کار به خوبی از عهده اجرای این رپالیتی شو برآمده است.

گفتنی است کارگردانی و تهیه‌کنندگی این مجموعه را نیز سعید ابوطالب بر عهده دارد. ابوطالب پیش از این با ساخت سریال شب‌های مافیا، کارنامه خوبی از خود در حوزه ساخت برنامه‌های رئالیتی شو برجای گذاشته بود.

اگر از علاقه‌مندان بازی مافیا هستید و مافیا به روایت سعید ابوطالب را تا بدین جا دنبال کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم دانلود قسمت چهاردهم برنامه رئالیتی شو پدرخوانده را از دست ندهید.

زمان پخش قسمت ۱۴ سریال پدرخوانده

سریال پدرخوانده از پاییز 1401 دوشنبه هر هفته میهمان خانه‌های ایرانیان شده است. بر همین اساس قسمت چهاردهم مسابقه پدرخوانده ایرانی نیز در روز دوشنبه 29 اسفند ماه 1401 در شبکه نمایش خانگی منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

برای دانلود قسمت ۱۴ مسابقه رئالیتی شو پدرخوانده به لینک ابتدای صفحه مراجعه کرده و این قسمت را در کیفیت دلخواه ار میان کیفیت‌های Bluray, 1080HQ, 1080p, 720p, 480p دانلود نمایید.

2

شخصیت‌ها و نقش‌های بازی پدرخوانده

در برنامه و بازی پدرخوانده از کاراکترهای معروف فیلم‌های سینمایی همچون همشهری کین، لئون، پدرخوانده، دکتر واتسون و تعدادی دیگر از کاراکترهای معروف برای نام‌گذاری شخصیت‌های بازی استفاده شده است.

بازیکنان در این بازی به سه دسته تقسیم می‌شوند. گروه اول مافیا هستند که در نقش‌های پدرخوانده، ماتادور، ساول گودمن به ایفای نقش خود می‌پردازند.

گروه دوم را شهروندان شکل می‌دهند که با نقش‌های کنستانتین، لئون حرفه‌ای، همشهری کین و دکتر واتسون شناخته می‌شوند. نهایتاً نقش مستقل بازی را هم نوستراداموس بازی می‌کند.

برای دانلود قسمت 14 سریال پدرخوانده قسمت چهاردهم می‌توانید به لینک ابتدای متن مراجعه کرده و علاوه بر این قسمت، تمام قسمت‌های این سریال و صدها فیلم و سریال دیگر را با ترافیک نیم‌بها از سایت سریالینو دریافت نمایید.

3

در پایان باید اشاره کرده که از علاقه‌مندان سریال‌های شبکه نمایش خانگی هستید، بدون شک این روزها نام و آوازه سریال پوست شیر به گوش‌تان خورده است. سریالی که چند هفته‌ای است به ترند اول توییتر فارسی و پرفروش‌ترین سریال نمایش خانگی بدل شده و در شبکه‌های اجتماعی همه نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

شما می‌توانید برای دانلود قسمت جدید این سریال یعنی قسمت ۴ فصل سوم سریال پوست شیر روی همین لینک کرده و آن را با حجم نیم بها و در کیفیت دلخواه دانلود نمایید.

امیدواریم در این روزهای ابتدایی سال جدید ضمن لذت بردن از سریال‌های نمایش خانگی، لحظات شاد و مفرحی را در کنار عزیزان‌تان تجربه نمایید.

 

 

 

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز