افزایش ۳۵ درصدی ناوگان حمل و نقل شرکت لبنیات

۱۴۰۲/۰۱/۰۵ - ۱۸:۰۴:۳۲
کد خبر: ۱۴۵۲۷۵۷
افزایش ۳۵ درصدی ناوگان حمل و نقل شرکت لبنیات

 مهندس عبدی مدیرعامل شرکت لبنیات پاک خبر از رشد 35 درصدی ناوگان حمل و نقل این شرکت داد،

وی در ادامه بیان کرد: با زحمات دوستان، تلاش همگی و لطف خدا، بیش از 35% به ناوگان فروش مویرگی شرکت لبنیات پاک و حدود 100% به ناوگان حمل و نقل بین شهری شرکت اضافه شدند. 5 سایت جدید را در شیراز، اهواز را راه اندازی کردیم و شعبات یزد، کرمان و تبریز ان شاالله بزودی افتتاح خواهیم کرد و توسعه 5 سایت دیگر را در اقصی نقاط کشور در دستور کار داریم.

وی افزود: پیش بینی‌ این است که با زحمات همه دوستان، برای سال آینده رشدی بیش از 30 درصد، در حوزه تولید و فروش، در شرکت لبنیات پاک محقق خواهد شد. با توسعه ای که برای سال جاری قابل تصور است ان شالله بیش از 500 نفر از هموطنان عزیزمان به خانواده بزرگ پاک اضافه می شوند و این خانواده بزرگ با یک همت جمعی و با تلاش گروهی روز به روز بزرگ تر خواهد شد.

آقای عبدی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان افزود: با طرحی که برنامه ریزی شده، با همکاری شهرداری محترم تهران، در 18 غرفه میادین میوه و تره بار، محصولات شرکت پاک را با تخفیف 20 درصدی جهت رعایت حال مردم شریف عرضه خواهیم کرد. و همچنین در طرح فجر تا فطر وزارت محترم کشاورزی و با دستور ریاست محترم بنیاد مستضعفان، تا پایان ماه مبارک رمضان کالاهای منتخب را در فروشگاه های زنجیره ایِ منتخب با حداکثر تخفیف ممکن برای رفاه حال مردم عزیز و مشتریان محترم، عرضه خواهیم کرد.

وی در پایان صحبت های خود بیان کرد: من این قول را به عنوان خادم و به عنوان عضوی از خانواده بزرگ پاک، به مشتریان و مردم عزیزمان می دهم که با کیفیت ترین و به صرفه ترین کالاها را در جای جای کشور و در این شرایط سخت اقتصادی به دست مردم عزیزمان برسانیم.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
پرونده ویژه