قبل از سفر به روسیه محتوای زیر را بخوانید

۱۴۰۲/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۴:۵۸
کد خبر: ۱۴۵۳۶۰۱
قبل از سفر به روسیه محتوای زیر را بخوانید

سفر کردن یکی از کارهای لذت بخش است. خاطره ی هر سفری که می رویم، چه سفری یک روزه باشد و چه داخلی یا خارجی تا سال ها در ذهن ما می ماند. چیزهایی که ما در سفر یاد می گیریم و تجربه هایی که کسب می کنیم بسیار مفید هستند. دیدن اقوام مختلف، کسب و کارهایی که در گوشه گوشه جهان جریان دارند و نوآوری ها و طبیعت متفاوت هر کشور روح انسان را زنده می کند. با تمام محاسن سفر، عیبی به نام هزینه های زیاد باعث می شود عده ی زیادی دست از آن بشویند. آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز امکان سفرهای اقساطی از جمله تور اقساطی روسیه را فراهم کرده است. شما می توانید به صورت قسطی با پرداخت مقداری پیش پرداخت از هزینه تور، به سفری جذاب به دل کشور روسیه بروید. برای اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تور اقساطی روسیه؛ سفری به سرزمین تزارها

کاترین کبیر و پیتر بزرگ، رمان نویس های معروفی مثل تولستوی و داستایوفسکی کشور روسیه را به ذهن ما می آورند. این کشور بزرگ و تاریخی از نظر جغرافیایی در قاره آسیا قرار دارد. این کشور بزرگ ترین کشور دنیاست، البته بسیاری از مناطق آن مانند سیبری اصلا قابل سکونت نیستند. جالب است بدانید روسیه به قدری پهناور است که شرق و غرب آن با هم نه ساعت اختلاف زمانی دارند. زبان و خط رسمی روسیه، روسی است. واحد پولی که در سفر با تور اقساطی روسیه باید استفاده کنید، روبل است. هر روبل روسیه به 100 کوپک تقسیم می شود. هر واحد روبل در زمان نگارش این مقاله یعنی اسفند 1401 برابر 625 تومان است. آب و هوای روسیه بسیار متغیر است. در زمستان می توانید در بخش هایی از این کشور دمای منفی 40 درجه سانتی گراد و در تابستان دمای بالای 40 درجه را مشاهده کنید.

جالب است بدانید به خاطر هوای سرد روسیه، این کشور برای کشاورزی مناسب نیست. محصولات کشاورزی مورد نیاز روسیه از کشورهای دیگر از جمله ایران تامین می شود. به دلیل این صادرات، تاجران ایرانی روابط خوبی با روس ها دارند. برای سفر به روسیه باید ویزا دریافت کنید. ویزای روسیه برای ایرانی ها به راحتی صادر می شود و نیاز به هیچ تشریفات خاصی ندارید. حتی به عنوان یک ایرانی برای سفر به روسیه می توانید از ویزای الکترونیکی رایگان استفاده می کنید. بیش از 50 درصد از مردم روسیه به مسیحیت ارتدوکس اعتقاد دارند. اقوام مسلمان و بودایی و یهودی نیز در روسیه زندگی می کنند. بهترین زمان سفر با تور اقساطی روسیه، اواسط بهار تا انتهای تابستان است زیرا زمستان آن بسیار سرد می شود. با این وجود تفریحاتی مثل اسکی و ورزش های زمستانی در فصول سرد رونق دارند.

 

 

تور اقساطی مسکو؛ پایتخت روسیه

تور اقساطی مسکو سفری به پایتخت کشور پهناور روسیه است. با شنیدن نام مسکو معمولا کاخ کرملین که مرکز سیاسی روسیه است به ذهن می آید. با این حال تصویری از یک ساختمان با نمای گنبدی شکل رنگارنگ نیز تصویری جا افتاده از مسکو است. این مکان کلیسای سنت باسیل مسکو می باشد. نمای رنگارنگ این ساختمان انسان را به یاد بستنی های قیفی با طعم مختلف می اندازد. جالب است بدانید این بنا با این ظاهر شاد توسط یکی از تزارهای خوفناک روسیه به نام ایوان وحشتناک ساخته شده است. گفته می شود معماران این بنا بعد از به اتمام رساندن این بنا کور شده اند تا دیگر نتوانند بنایی به این زیبایی در جهان بسازند! در سفر با تور اقساطی مسکو نباید بازدید از این بنا و خواندن داستان های متنوع و جالب آن را فراموش کنید. از غذاهای جالبی شهر مسکو گوشت گوزن و پنیر خاچاپوری است.

جاذبه ی دیگر در سفر با تور اقساطی مسکو، میدان سرخ است. این میدان بزرگ ترین میدان روسیه و مرکز شهر مسکو است. اکثر جاذبه های تاریخی روسیه در اطراف این میدان قرار دارند. دیوارهای کاخ کرملین نیز از این منطقه قابل مشاهده است. در شهر مسکو امکان بازدید از باغ وحش روسی، آکواریوم و قایق رانی را هم دارید. معروف ترین سوغات مسکو عروسک روسی است. شکلات روسی و خاویار نیز از سوغاتی های خوردنی این شهر هستند. کلاه ها و چکمه های روسی نیز از نمادهای معروف این کشور هستند که برای پوشیدن در مناطق سردسیر مناسب هستند.

 

 

 

 

تور اقساطی سنت پترزبورگ؛ سفری به شهر پتر کبیر

سنت پترزبورگ یادگار پتر کبیر است. این شهر به دستور این پادشاه بزرگ بنا نهاده شده و به نام او نیز نام گذاری شده است. تور اقساطی سنت پترزبورگ شما را به جایی می برد که تا زمان لنین پایتخت روسیه تزاری بود. زمانی نام این شهر را پتروگراد نهادند و با ظهور لنین و فروپاشی روسیه تزاری، به نام لنین، لنینگراد نامیده شد. بعد از فروپاشی شوروی مجددا نام سنت پترزبورگ به این شهر بازگشت. تور اقساطی سنت پترزبورگ، سفر به شهر شب های سفید است! این شهر به خاطر تابش طولانی آفتاب در تابستان ب آن، هرگز تاریک نمی شود و حتی شب ها هم حالتی گرگ و میش دارد. سنت پترزبورگ در بخش اروپایی روسیه واقع است و به پایتخت شمالی نیز شهرت دارد. اختلاف زمانی این شهر با ایران نیز نیم ساعت است که باعث می شود تفاوت زمان خاصی را احساس نکنید.

بهترین زمان سفر برای تور اقساطی سنت پترزبورگ فصل تابستان است. از زیباترین جاذبه های سفر به سنت پترزبورگ بازدید از کاخ کاترین است. این کاخ با رنگ های آبی، سفید و طلایی خود زمانی محل زندگی ملکه ای قدرتمند و مقتدر بوده است. کلیسای ناجی خون ریخته شده که گنبدی طلایی و معماری زیبایی دارد، تا حدی شبیه به کلیسای سنت باسیل مسکو است. با مراجعه به موزه تاریخ سیاسی سنت پترزبورگ می توانید از احوال روسیه در دوران شوروی نیز اطلاعات زیادی کسب کنید. موزه آرمیتاژ به عنوان سومین موزه بزرگ جهان در سنت پترزبورگ قرار دارد که بیش از سه میلیون شئ تاریخی در آن یافت می شوند. فستیوال ستاره های شب های سفید با موسیقی و رقص خاص روسی نیز در ماه مه تا ژوئن در سنت پترزبورگ برگزار می شود. جشنواره بادبان های سرخ سنت پترزبورگ نیز در این زمان برگزار می شود که طرفدارهای زیادی از سراسر جهان دارد.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com/

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز