فروشگاه گاستروبک

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۳:۱۱
کد خبر: ۱۴۵۳۹۸۸
فروشگاه گاستروبک

در فروشگاه گاستروبک می‌توانید به طیف وسیعی از محصولات برند با کیفیت GASTROBACK دسترسی داشته باشید. ما هم در این مطلب به معرفی برند گاستروبک و همچنین برند با کیفیت مشابه دیگر تحت عنوان برند SAGE پرداخته‌ایم. در ادامهٔ مقاله با بهترین محصولات این دو برند با کیفیت لوازم برقی آشپزخانه و همچنین بهترین روش خرید محصولات دو برند مذکور آشنا خواهید شد. لطفاً تا پایان مطلب همراه ما بمانید.

 

برند گاستروبک (GASTROBACK)

لوازم برقی خانه و آشپزخانه موجود در بازار، توسط برندهای متنوعی ساخته شده‌است. برخی از این برندها نام‌آشناتر هستند و برخی دیگر کمتر شنیده شده‌اند. برند GASTROBACK ساخت کشور آلمان در کنار برندهای معتبری همچون سامسونگ، الجی، بوش و ... محصولات باکیفیتی را تولید و به بازار عرضه کرده‌است.

احتمالاً شما هم در خرید محصولات GASTROBACK دچار شک و دو دلی شده باشید. اما اگر سری به بازارهای حضوری و مجازی بزنید، با تعداد زیادی فروشگاه گاستروبک روبه‌رو خواهید شد. تمامی این فروشگاه‌ها محصولات برند نسبتاً جدید GASTROBACK را به فروش می‌رسانند و روزبه‌روز بر تعداد مشتریان آن‌ها افزوده می‌شود.

جالب است بدانید که برند مذکور یکی از شرکت‌های زیرمجموعهٔ برویل استرالیاست. کمپانی Breville محصولات خود را در کشورهای روسیه با نام (Brok)، در آلمان (Gastroback) و در کشور انگلیس با نام Sage تولید می‌کند. اگر از شهرت و محبوبیت محصولات برند برویل مطلع هستید، می‌توانید از کیفیت خوب محصولات GASTROBACK و سایر نام‌های تجاری این برند نیز مطمئن باشید، بنابراین اگر تاکنون با سوالاتی از قبیل محصولات گاستروبک خوبه بخرم؟ یا این‌که جنس گاستروبک خوبه یا نه روبه‌رو بودید، فروش بالای محصولات این برند در طی سال‌های اخیر به‌ویژه در کشور ایران از کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات این برند خبر می‌دهد.

همچنین اگر سری به فروشگاه اینترنتی GASTROBACK بزنید، شاهد تعداد زیادی نظر و دیدگاه مثبت در خصوص کیفیت محصولات این برند خواهید بود. همین موارد تا حدود زیادی شما را ترغیب به خرید می‌کند، اما بهتر است با بهترین محصولات این برند آشنا شوید، تا خرید هوشمندانه و آگاهانه‌تری داشته باشید.

  • بهترین محصولات گاستروبک

هرچند که بازار ایران توسط برندهای چینی احاطه شده‌است، اما مارک‌های لوازم خانگی آلمانی همیشه حرف اول را زده‌اند. برند معتبر GASTROBACK نیز یک برند لوازم خانگی آلمانی با کیفیت است و محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده‌است. به‌جرأت می‌توانیم بگوییم که امکان خرید جهیزیهٔ کامل از مارک لوازم خانگی آلمانی GASTROBACK میسر است و تقریباً تمام محصولات آن از زیبایی ظاهری، کارایی، دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند.

تمامی لوازم برقی آشپزخانه مارک آلمانی گاسترو بک که در فروشگاه گاستروبک به فروش می‌رسند، توانسته‌اند رضایت مشتریان را به‌دست آورند. ازجمله می‌توان به اسپرسوساز گاستروبک به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند اشاره کرد.

به احتمال زیاد، با کارایی اسپرسوسازها آشنا هستید. این وسیله دستگاهی برای تهیهٔ قهوه به روش اسپرسو است. اسپرسوسازها بیشتر در کافی‌شاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته اگر به‌دنبال یک اسپرسوساز خانگی خوب هستید، حتماً برند GASTROBACK را به‌عنوان یک گزینه در نظر داشته باشید.

  • خرید از فروشگاه گاستروبک

مدل‌های اسپرسوساز GASTROBACK موجود در بازار بسیار متنوع هستند. این مدل‌ها ازلحاظ کاربری، تمیزکاری و نظافت، ظرفیت، جنس بدنه، قدرت و توان موتور، طراحی ظاهری، چندکاره بودن و مهم‌تر از همه قیمت با هم متفاوت هستند. شما می‌توانید مدل‌های متنوع این دستگاه در فروشگاه GASTROBACK مشاهده کنید و پس از بررسی ویژگی‌های آن و تطابق با نیاز و بودجهٔ خود، مدل مناسب را انتخاب کنید.

اگر هم از سایت فروشگاه گاستروبک خرید کنید، امکان مشاهدهٔ تمامی مدل‌های اسپرسوساز مارک آلمانی GASTROBACK را خواهید داشت. ضمن این‌که کارشناسان بخش فروش مشاورهٔ لازم را در خصوص کارایی، قیمت و گارانتی محصولات به شما ارائه خواهند داد.

برند سیج (SAGE)

در حالی که اکثر منازل ایرانی با لوازم خانگی برند آلمانی، چینی، کره‌ای و ژاپنی پُر شده‌است، لوازم خانگی برند انگلیسی کمتر مشاهده می‌شود. در این بخش از مقاله، یکی از بهترین مارک‌های لوازم خانگی به نام Sage را به شما معرفی خواهیم کرد.

جهت آشنایی بیشتر با برند Sage بهتر است بدانید این برند درواقع همان برند برویل استرالیاست که در انگلیس راه‌اندازی شده‌است. شرکت Breville محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرده‌است. ازجمله می‌توان به معروف‌ترین محصول این کمپانی یعنی دستگاه ساندویچ‌ساز برویل اشاره کرد که با فروش اولیهٔ 400 هزار دستگاه، در تمام جهان معروف شده‌است.

  • بهترین محصولات سیج

براساس آنچه گفته شد، تفاوتی ازلحاظ کیفیت و حتی قیمت بین محصولات برویل استرالیا و سیج انگستان وجود ندارد. تمامی محصولات این دو برند از کیفیت ساخت عالی، دوام و طول عمر بالا برخوردار بوده و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند.

جالب است بدانید اسپرسو ساز سیج پرفروش‌ترین محصولات برند Sage است. کمپانی Sage این دستگاه را در انواع مدل‌های مختلفی تولید کرده‌است. برخی از مدل‌های اسپرسو ساز مارک انگلیسی SAGE مناسب کافی‌شاپ و اماکن عمومی هستند. خبر خوب این‌که همین برند برای افراد علاقه‌مند به قهوه نیز مدل‌های اسپرسو ساز خانگی قیمت مناسب با کارایی آسان تولید کرده‌است. شما می‌توانید از طریق فروشگاه رسمی این برند، به تمامی مدل‌های اسپرسوساز و همچنین تمامی محصولات آن دسترسی داشته باشید.

خوشبختانه محصولات برند Sage در بازار ایران نیز موجود است و شما می‌توانید محصولات متنوع این برند ازجمله اسپرسو ساز سیج را از طریق فروشگاه‌های مختلف سطح شهر خریداری کنید. نکتهٔ مهم این است که با خرید از فروشگاه اختصاصی Sage، خرید بهتر و آگاهانه‌تری خواهید داشت. می‌پرسید چرا؟! حتماً پاراگراف بعدی را مطالعه بفرمایید.

 

  • خرید از فروشگاه سیج

همان‌گونه که خرید از فروشگاه گاستروبک امکان دسترسی به محصولات متنوع، همراه با گارانتی و قیمت مناسب را برای شما فراهم می‌آورد. در فروشگاه سیج نیز می‌توانید طیف وسیعی از محصولات با کیفیت این مارک لوازم خانگی انگلیسی را مشاهده کنید. همچنین با ضمانت اصل بودن کالا و بهره‌مندی از خدمات پس از فروش خریدی مطمئن و به‌صرفه را تجربه خواهید کرد.

جمع‌بندی

در این مطلب دو برند مشهور لوازم خانگی باکیفیت و قیمت مناسب GASTROBACK و SAGE که هر دو زیرمجموعهٔ شرکت برویل استرالیا هستند را به شما معرفی کردیم. تلاش ما این بود که در خرید لوازم خانگی برقی و همین‌طور خرید جهیزیهٔ قیمت مناسب، به شما خوانندهٔ عزیز کمک کنیم. امیدوارم مطالب ذکرشده برایتان مفید بوده باشد.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز