قیمت کفپوش چوبی فضای باز (آپدیت روزانه)

۱۴۰۲/۰۱/۱۲ - ۱۷:۲۵:۴۱
کد خبر: ۱۴۵۴۹۸۱
قیمت کفپوش چوبی فضای باز (آپدیت روزانه)

قیمت کفپوش چوبی فضای باز (آپدیت روزانه)

 اگر به دنبال انتخاب بهترین کفپوش برای فضای باز مثل حیاط ، تراس و... هستید و میخواهید از قیمت و نحوه خرید آن اطلاع پیدا کنید ، حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

برای ساخت یک پوشش تقریبا دائمی از جنس چوب برای کف حیاط، تراس و بالکن، روف گاردن، اطراف استخر و ... باید از کفپوش های مناسب برای فضای باز استفاده کرد که دوام و زیبایی بالایی داشته باشند. در این بین کفپوش های مورد استفاده در این فضا ها باید قابل شستشو باشند، از هزینه نگهداری کمی برخوردار باشند، در برابر آتش و نور خورشید مقاومت بالایی داشته باشند و همچنین در مقابل حشرات، ساییدگی و آلودگی مقاوم باشند.

تایل های ترمووود یکی از بهترین و پر طرفدار ترین متریال ها برای ساخت کفپوش فضای باز هستند که در کنار زیبایی و جلوه بالا، از استحکام بالا و هزینه بسیار مناسبی برخوردار هستند. می توانید با خرید تایل ترموود از مراکز معتبر، از ماندگاری و زیبایی کفپوش و محیط لذت ببرید. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین کفپوش های مناسب برای فضای باز را که تمامی این ویژگی ها را دارا هستند به شما معرفی کنیم. همچنین در ادامه مقاله قیمت کفپوش چوبی فضای باز به روز و عوامل تاثیر گذار روی قیمت این کفپوش را نیز بیان می کنیم.

انواع متریال های مناسب برای کفپوش فضای باز

در حال حاضر طیف بسیار گسترده ای از انواع کفپوش ها برای استفاده در فضای باز وجود دارد. این مصالح با استفاده از جنس ها، پرداخت ها، تکنیک نصب، رنگ و طرح و ... مختلفی ساخته می شوند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. در ادامه مطلب چند نمونه از بهترین و با کیفیت ترین انواع کفپوش های فضای باز را معرفی می کنیم.

1- تایل ترمووود

امروزه معروف ترین و پر طرفدار ترین کفپوش برای فضای باز، کفپوش ترمو وود است. از چوب ترمووود برای ساخت پوشش سقف، کف ساختمان و فضای بیرون، استخر و سونا، روف گاردن، نمای ساختمان و ... استفاده می شود. تایل های ترمووود به دلیل ویژگی ها و خصوصیات برجسته ای که دارند نسبت به دیگر انواع متریال هایی که برای ساخت کفپوش استفاده می شوند، متمایز و برجسته هستند و طرفدارن زیادی دارند.

از مزایای تایل ترمووود برای کفپوش فضای باز چوبی، می توان به :

  • نصب راحت و سریع

  • مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت و نفوذ آب

  • مقاومت بالا در برابر نور خورشید و اشعه مضر uv

  • مقاومت در مقابل نفوذ حشرات و باکتری ها

  • قابلیت شستشوی سریع و آسان

  • دوام و ماندگاری طولانی

  • قیمت مناسب در مقابل طول عمر بالا

  • مقاوم در برابر آتش و گرما

  • مقاوم در برابر تغییر دما

و ویژگی ها و مزایای بسیار زیاد دیگری که تایل های ترمو وود را به یکی از بهترین انواع چوب ها برای استفاده در هر فضا و ساختمانی از جمله کفپوش فضای باز تبدیل کرده است. همانطور که گفتیم این محصول از قیمت مناسبی در کنار کیفیت و طول عمر بالا برخوردار است. برای اطلاع از قیمت این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید :

<< قیمت ترمووود تایلی >>

2- کفپوش فضای باز موزاییکی

کفپوش های موزاییکی ظاهری مدرن و زیبا دارند. همچنین نگهداری و شستشوی آن ها نیز راحت است. استفاده از کفپوش موزاییکی برای فضای باز انتخاب هوشمندانه ای است زیرا به راحتی می توانید فضای مورد نظرتان را شخصی سازی کنید. ولی در عین حال موزاییک به عنوان کفپوش فضای باز، معایبی نیز دارد. مانند سر و لیز بودن سطح موزاییک، خطرناک برای حضور کودکان، طول عمر کم، مقاومت کم در برابر رطوبت، مقاومت کم در مقابل تغییر دما، شکستگی، ساییدگی و ... که همه این ویژگی ها باعث ایجاد خسارات و هزینه های گزاف تعمیر و نگهداری می شوند.

3- کفپوش سنگی فضای باز

استفاده از سنگ طبیعی به عنوان کفپوش به دلیل طبیعی بودن، زیبایی و جلوه بسیاری به فضا می بخشد. همچنین شرایط نگهداری از سنگ نیز راحت است. سنگ های طبیعی با طبیعت سازگاری دارند و مقاومت زیادی در برابر تغییرات آب و هوا دارند. اما معایب فراوان این محصول باعث شده تا با وجود مزایایی که اشاره کردیم، افراد زیادی خواستار استفاده از آن برای کفپوش فضای باز نباشند. معایبی مانند سنگین بودن، نصب بسیار سخت، جابجایی سخت، نبود تنوع در طرح و رنگ، قیمت بسیار بالا و ... باعث شده تا سنگ برای کفپوش زیاد مورد استقبال و استفاده مردم قرار نگیرد.

4- چمن مصنوعی

استفاده از چمن مصنوعی برای کفپوش فضای باز انتخاب مناسبی برای محیط هایی است که بیشتر افراد بدون کفش روی آن راه بروند. همچنین برای ساخت یک فضای دلچسب برای مهمانی، روف گاردن، فضای بازی کودک و ... بسیار مناسب هستند. ولی چمن مصنوعی طول عمر بسیار پایینی دارد و همین عامل باعث افزایش هزینه نگهداری و تعمیر آن نیز می شود. به این وجود که هنگام خرید و صب چمن مصنوعی یک گزینه ارزان قیمت محصوب می شود ولی در مقایسه با کیفیت و دوام قابل مقایسه با تایل ترموود یا حتی مصالح دیگر برای فضای باز نیست.

قیمت بهترین کفپوش چوبی فضای باز

همانطور که گفتیم بهترین گزینه برای ساخت کفپوش فضای باز تایل ترمووود است. ولی به دلیل وجود عواملی مانند:

  • نوسانات بازار ارز و دلار

  • وجود وارد کنندگان و تولید کنندگان مختلف

  • هزینه های نصب

  • هزینه رفت و آمد و گمرک

  • تفاوت متراژ و مساحت فضای باز

و عوامل دیگر نمی توان یک قیمت ثابت برای تایل ترمووود به عنوان قیمت کفپوش چوبی فضای باز بیان کرد. شما عزیزان میتونید جهت استعلام قیمت کفپوش تایل ترمووود با شماره ۰۹۱۲۰۷۳۲۲۶۵ تماس گرفته یا به لیست قیمت زیر مراجعه نمایید :

<< قیمت کفپوش ترمووود >>

همچنین در صورت تمایل به خرید حضوری میتوانید به دفتر مرکزی مجموعه پویان وود به آدرس تهران ، شهرک صنعتی ، خاوران ، سایت چوبفروشان ، خیابان افرایکم ، پلاک ۷۴۱۶ مراجعه کنید.

جمع بندی

همانطور که متوجه شدید، تایل ترموود به دلیل مزایا و ویژگی های خاصی مانند مقاومت بسیار بالا در برابر آب، آتش، تغییر دما، نور خورشید، شکستگی و ساییدگی، حشرات، آلودگی و ... بهترین و با کیفیت ترین کفپوش چوبی فضای باز محسوب می شود. به دلیل پیشرفت این صنعت و وجود مراکز فروش ترمووود زیاد، شاید برای شما نیز سوال است که بهترین مرکز فروش تایل ترمووود در ایران کجاست؟ در حال حاضر مجموعه بزرگ پویان وود به عنوان بهترین و معتبر ترین مرکز فروش تایل ترمو وود و سایر محصولات ترمووود در ایران شناخته می شود که توانسته با ارائه محصولات با کیفیت با قیمت بسیار مناسب، مشتریان و طرفداران زیادی را کسب کند.

آدرس سایت پویان وود برای مشاوره، خرید و ارائه محصولات : www.pooyanwood.com

آدرس : تهران، شهرک صنعتی، خاوران، سایت چوب فروشان، خیابان افرا یکم ، پلاک ۷۴۱۶

شماره های تماس : ۰۹۱۲۰۷۳۲۲۶۵ - ۰۹۱۲۰۲۵۰۵۲۷

 

برچسب ها : چوب ترموود

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز