بهترین هتل‌های استانبول از دید مسافران

۱۴۰۲/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۱:۰۶
کد خبر: ۱۴۶۴۵۷۷
بهترین هتل‌های استانبول از دید مسافران

تیم گزارش‌گران میدانی برنانیوز این بار به سراغ مسافران ایرانی استانبول رفته تا از نحوه اقامت شان در هتل‌ها این شهر گزارشی تهیه کند، در این مطلب به هتل‌های محبوب شهر استانبول پرداخته ایم تا شما عزیزان بهترین انتخاب را در رزرو هتل استانبول داشته باشید. انتخاب بهترین هتل های استانبول به افراد اجازه می‌دهد تا سفر خوبی را تجربه نمایند.

هتل و مرکز اقامتی یکی از مهم ترین مواردی است که می‌تواند کیفیت سفر را تحت تاثیر خود قرار دهد. هرچه کیفیت هتل و محیط اقامت بهتر شود، تجربه ای که شما از سفر خواهید داشت هم بهتر خواهد شد. البته، به خاطر داشته باشید که افراد همواره باید بر اساس بودجه و محدودیت‌های بودجه ای خود یک هتل خاص را انتخاب نمایند تا در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند.

بهترین هتل های استانبول، نزدیک میدان تکسیم

اولین دسته بندی که در آن ما قصد بررسی بهترین هتل‌های استانبول را داریم، مربوط به میدان تکسیم است. میدان تکسیم یکی از معروف ترین میدان‌های شهر استانبول به حساب می‌آید. این منطقه هتل‌های زیادی را در خود جای داده و همین مسئله هم محبوبیت آن را دو برابر کرده است. این میدان در منطقه بی اوغلو قرار گرفته و در مرکز شهر استانبول واقع شده است. اقامت در این منطقه به شما اجازه می‌دهد تا خیلی راحت نسبت به تجربه سفری فوق العاده اقدام نمایید. در ادامه شما می‌توانید محبوب‌ترین هتل‌های استانبول نزدیک میدان تکسیم را مشاهده نمایید.

هتل سی وی کی پارک بسفر: این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و در دسته هتل‌های گران قیمت قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که با اقامت در این هتل شما می‌توانید به مراکز خرید و مناطق دیدنی استانبول به راحتی دسترسی پیدا کنید.

آدرس: استانبول، بی‌اوغلو، تکسیم، خیابان اینونو شماره هشت، گوموسویو ماه، هتل سی‌وی‌کی پارک بسفر

برای تماس با این هتل شما می‌توانید از شماره  00902123778888 استفاده کنید.

هتل سی پی وی

هتل مارمارا تکسیم: این هتل یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که محدودیت بودجه زیادی ندارند. این هتل محیط خانوادگی داشته و امکانات متعددی را نیز در خود جای داده است. جالب است بدانید که موقعیت‌های دیدنی استانبول در فاصله چند کیلو متری این هتل قرار دارند.

آدرس: استانبول، بی اوغلو، میدان تکسیم، هتل مارمارا تکسیم

برای تماس با این هتل شما می‌توانید از شماره 00902123348300 استفاده کنید.

3

هتل مارمارا تکسیم

بهترین هتل های نزدیک مراکز خرید

البته که لیست بهترین هتل های استانبول به همینجا ختم نمی‌شود. خیلی از افراد به دنبال استفاده از هتل‌هایی هستند که فاصله کمی با مناطق خرید کشور ترکیه دارند. به خاطر داشته باشید که بهترین هتل‌های نزدیک مراکز خرید به شما اجازه می‌دهند تا سرعت خرید خود در کشور ترکیه را افزایش دهید.

هتل ۳ ستاره موکارناس: این هتل در دسته بهترین هتل های استانبول قرار می‌گیرد. به خاطر داشته باشید که این هتل هم در منطقه تکسیم واقع شده است. استفاده از پرسنل مجرب همراه با فاصله کم با مناطق خرید به این هتل اجازه داده تا محبوبیت زیادی هم به دست آورد. به خاطر داشته باشید که این هتل امکانات گسترده ای را نیز در خود جای داده است.

آدرس این هتل برابر با (Katip Mustafa Çelebi, İpek Sk. No:6, 34433 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye) می‌باشد. برای تماس با این هتل شما می‌توانید از شماره 00902122511020 استفاده کنید.

4

 هتل ۳ ستاره موکارناس

هتل ۳ ستاره پرا: دیگر مورد از بهترین هتل های استانبول نزدیک مناطق خرید مربوط به پرا می‌باشد. پرا هم در قسمت اروپایی کشور ترکیه قرار گرفته است. مسافرین با حضور در این هتل می‌توانند به وسایل نقلیه و تجهیزات عمومی به راحتی دسترسی پیدا نمایند. به خاطر داشته باشید که این هتل کیفیت خدمات مطلوبی دارد. آدرس این هتل (Asmalı Mescit, Meşrutiyet Cd. No:113, 34470 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye) می‌باشد. برای تماس با این هتل شما می‌توانید از شماره 00902122925000 استفاده نمایید.

5

هتل پرا استانبول

بهترین هتل های استانبول، نزدیک بسفر

بهترین هتل های استانبول نزدیک بسفر دومین دسته بندی است که ما قصد صحبت در مورد آن را داریم. به صورت کلی، بسفر را می‌توان به عنوان یکی از دیدنی ترین مناطق قرار گرفته در کشور ترکیه در نظر گرفت. بسفر ویژگی‌های مثبت زیادی داشته و دیدن آن یکی از مهم ترین قسمت‌های سفر به ترکیه به حساب می‌آید.

هتل گزی بسفر: هتل گزی یا Gezi که در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است، به شدت به ایستگاه مترو تکسیم نزدیک است. این هتل 67 اتاق داشته و از حمام‌های مرمری و کف‌های چوبی استفاده می‌کند. آدرس این هتل برابر با (استانبول، بی‌اوغلو، تکسیم، خیابان میت شماره ۳۴، هتل گزی بسفر) می‌باشد. برای تماس با این هتل شما می‌توانید از شماره +90 212 393 27 00 استفاده کنید.

6

 هتل گزی بسفر

هتل سوئیس اوتل د بسفروس: این مورد از بهترین هتل های استانبول در سال 2016 راه اندازی شد. این هتل ایمنی زیادی داشته و 566 اتاق را نیز در خود جای داده است. به خاطر داشته باشید که این هتل 5 ستاره در دسته هتل‌های لوکس شهر استانبول قرار می‌گیرد. آدرس این هتل (Visnezade Mah Acısu Sok No: 19 Maçka، Besiktas، 34357) می‌باشد. برای تماس با این هتل شما می‌توانید از شماره 00902123261100 استفاده کنید.

هتل سوئیس اوتل د بسفروس

بهترین هتل های لوکس شهر استانبول

دیگر روش دسته بندی بهترین هتل‌های استانبول، توجه به میزان لوکس بودن این هتل‌ها می‌باشد. به صورت کلی، برخی از هتل‌های قرار گرفته در شهر استانبول نسبت به دیگر هتل‌ها لوکس تر بوده و امکانات گسترده تری را نیز در خود جای داده اند.

هتل ۵ ستاره دیوان استانبول: این هتل را می‌توان به عنوان یکی از بهترین هتل های استانبول از نظر قیمت و لوکس بودن در نظر گرفت. این هتل پرسنل حرفه ای داشته و همه امکانات رفاهی مورد نیاز را در اختیار مسافرین خود قرار می‌دهد. در ضمن، آدرس این هتل (استانبول، بی اوغلو، میدان تکسیم، هتل مارمارا تکسیم) است. شماره تماس این هتل هم 00902123155680 می‌باشد.

هتل دیوان استانبول

هتل ۴ ستاره رومانس استانبول: این هتل را نیز می‌توان به عنوان یکی از بهترین هتل‌های استانبول از دید مسافران در نظر گرفت. به صورت کلی این هتل در بافت اروپایی استانبول قرار گرفته و به جاذبه‌های دیدنی این شهر نزدیک است. به خاطر داشته باشید که آدرس این هتل (Hoca Paşa, Hüdavendigar Cd. No:5, 34110 Fatih/İstanbul, Türkiye) می‌باشد. همچنین شما می‌توانید از شماره 00902125128676 برای تماس با آن استفاده کنید.

هتل رومانس استانبول

بهترین هتل های استانبول، اقتصادی و ارزان

در نهایت، آخرین دسته بندی که برای بررسی بهترین هتل های استانبول شما می‌توانید به آن توجه داشته باشید مربوط به هتل‌های اقتصادی و ارزان است. خیلی از افراد بودجه کافی برای انتخاب هتل‌های گران قیمت را در اختیار ندارند. این افراد همواره باید هتل‌های خوش قیمت را به کار گیرند.

هتل اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول: این هتل را می‌توان به عنوان یکی از بهترین هتل‌های استانبول ارزان قیمت در نظر گرفت. این هتل در منطقه کوچک چکمجه قرار گرفته است. جالب است بدانید که این هتل فقط 3 کیلو متر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. آدرس این هتل (Kartaltepe, Pamuk Sk. No:18, 34295 Küçükçekmece/İstanbul, Turkey) بوده و شما می‌توانید از شماره 00902125999963 برای تماس با آن استفاده کنید.

هتل اینچی ایرپورت

در نهایت، اگر شما هم به دنبال رزرو هتل استانبول هستید می‌توانید هم اکنون خدمات مجموعه بوکینگ را مورد استفاده قرار دهید.

 

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز