کسب و کار خانگی با درآمد میلیونی

۱۴۰۲/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۲:۰۱
کد خبر: ۱۴۷۸۸۸۸
کسب و کار خانگی با درآمد میلیونی

امروزه با افزایش تورم و گرانی، افراد خانوار تنها به یک نان آور اکتفا نکرده و هر کدام به دنبال ایجاد درآمد هستند. برخی نیز به دنبال راه اندازی کسب و کار هستند که درآمد بسیاری بالا داشته باشد. جدا از این که راه اندازی کسب و کار خود نیز ملزم به سرمایه ی قابل توجهی است. در این وهله، کارآفرین وارد عمل می شود و سعی در اشتغال زایی برای افراد جامعه می کند که بخشی از پیشرفت اقتصادی یک جامعه مرهون خدمات کارآفرینی است.

دو تن از کارآفرینان نمونه که در جهت پیشبرد اشتغال زایی برای کسب و کار و درآمد بالا قدم برداشته اند، جناب مهندس اسماعیل حفیظی و آقای احمد امینی هستند. ایشان در دو حوزه ی تولید دستگاه های صنایع غذایی بر محور سلامتی همچون دستگاه های روغن گیری پرس سرد، ارده گیری، دستگاه های کره گیری بادام زمینی و مغزیجات، میوه خشک کن و آسیاب و همچنین تولید محصولات طبیعی و ارگانیک، روغن های طبیعی، ارده، شیره و عرقیات اشتغال زایی کرده اند.

کسب و کار خانگی

شرکت اسوه صنعت اصفهان، تولید کننده ی دستگاه های صناعی غذایی متنوع از خانگی تا کارخانه ای و تولید انبوه می باشد. این دستگاه های خانگی از جمله دستگاه های آسیاب، روغن گیری، ارده گیری، کره گیری و خشک کن هستند و با حداقل سرمایه می توان یکی از این دستگاه ها را خریداری و کسب درآمد کرد.

کدام دستگاه پرسود تر است؟

همه ی این دستگاه ها پرسود هستند به شرط این که با شرایط محل زندگیتان سازگار باشد. برای مثال اگر در محلی همچون قمصر کاشان زندگی می کنید که گل و گیاه انبوه دارد، دستگاه های عرق گیری کسب و کاری پرسود برایتان خواهد بود.

8


خط تولید دستگاه های خشک کن اسوه

اگر باغ میوه دارید می توانید برای جلوگیری از دورریز شدن میوه ها و ارزش افزایی محصولان، دستگاه خشک کن و اسلایسر تهیه و خط تولید میوه خشک و لواشک راه اندازی کرد.

و یا اگر در محلی ساکن هستید که منبع غنی دانه های روغنی است، دستگاه روغن گیری پیشنهاد ویژه ی ماست.

9

دستگاه کره گیری مغزیجات چند مخزن که می توان کره ی معجون بادام زمینی، پسته، فندق، بادام و نارگیل تولید کرد.

 

آیا این کسب و کارها نیاز به مهارت خاصی دارد؟

صد در صد برای هرکاری می بایست مهارت لازم را کسب کرد. و شرکت اسوه صنعت اصفهان، دستگاه ها را با ضمانت و آموزش رایگان به مشتریان تحویل می دهد.

تسهیلات ویژه برای خرید دستگاه

برای این راه اندازی این کسب و کار تسهیلات ویژه ای برای هم میهنان عزیز با بضاعت مالی کم تعیین شده است. شرایط خرید دستگاه ها به صورت اقساطی است. علاوه براین، بنا به عقد قرارداد اسوه با بانک رسالت، می توان از طریق بانک رسالت این تسهیلات را دریافت کرد.

 

معرفی بیشتر شرکت اسوه صنعت اصفهان

گروه تولیدی شرکت اسوه صنعت اصفهان [K1] با مدیریت مهندس اسماعیل حفیظی در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه ساخت ماشین آلات صنایع غذایی با طراحی و ساخت دستگاه های روغنگیری پرس سرد آغاز نمود. و به پشتوانه طراحی مدرن و دانش به روز خود. با ساخت دستگاه های فول آپشن و حرفه ای به سرعت به عنوان یکی از معتبرترین برند های تولیدکننده دستگاه های صنایع غذایی در کشور شناخته شد. و بازار فروش خود را به خارج از مرز ها گسترش داد.

هولدینگ اسوه، در دو حوزه. شامل مجموعه ای از شرکت های اسوه سلامت ایرانیان. فعال در حیطه سلامت و با تولید بیش از سیصد نوع محصول و همچنین شرکت ماشین سازی اسوه صنعت فعال در زمینه ساخت دستگاه ها و تجهیزات صنایع غذایی و فرآوری محصولات کشاورزی می باشد.

هدف ما از این مجموعه فعالیت ها، ارزش آفرینی برای جامعه از طریق توسعه فرهنگ کار آفرینی و نو آوری اقتصادی، مبتنی بر فناوری و حفظ سلامت در جامعه می باشد.

گروه اسوه صنعت، در دو حوزه فعالیت خود را گسترش داد:

تولید و عرضه مواد غذایی سالم، با هدف سلامت محوری. تشویق مردم به مصرف غذاهای ارگانیک و ترویج فرهنگ زندگی سالم.

تولید دستگاه های متنوع در سایز ها و ابعاد مختلف و کاربرد های گوماگون دستگاه های چون: روغنگیری، ارده گیر، کره گیر و میوه خشک کن، آسیاب وتمام متعلقات مربوط به هر کدام از آن ها.

این دستگاه ها در مدل های خانگی. فروشگاهی و صنعتی طراحی، ساخته و به بازار عرضه می شوند. و قابلیت سفارشی سازی برای همه آنها وجود دارد.

شرکت اسوه صنعت در سال 1396 اقدام به اخذ استاندارد ایزو 9001 نمود. و به سرعت موفق به دریافت استاندارد اتحادیه اروپا CE و ایزو22000 HACCP/ BRSM/IAS  شد. و به پشتوانه کیفیت بالای متریال و همچنین به روز شدن طراحی و زیبا سازی دستگاه ها. محصولات خود را با 15 کشور جهان اعم از کشور های آسیای شرقی، آسیای میانه، خاور میانه و اروپا ارسال نموده است.

 

با سرمایه ای کم کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید و درآمد پرسود داشته باشید.

برای مشاهده ی محصولات به وب سایت سر بزنید:  www.osvehih.com

یا میتوانید حضوری از کارگاه تولیدی دیدن کنید. برای هماهنگی با این شماره تماس حاصل فرمایید: 09133395563

 

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز