۳ مقصد بی نظیر برای سفرهای رمانتیک

۱۴۰۲/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۴۸۰۱۲۲
۳ مقصد بی نظیر برای سفرهای رمانتیک

تصور کنید که روی یک تراس با منظره‌ای رو به جنگل و در میان هوای مه آلود مشغول خوردن یک صبحانه دل‌انگیز هستید و بعد از آن یک طبیعت‌گردی بکر قرار است شما را حسابی سر حال بیاورد. اگر علاقه‌مند هستید که این سفر رویایی را در واقعیت تجربه کنید، شهرهای شمالی با مناطق دست‌نخورده و فوق‌العاده‌ای که دارند، شما را به آرزویتان می‌رسانند. به خصوص در این روزهای گرم تابستانی، روستاهای ییلاقی شمال با هوای پاک و مطبوع و آبشارها و رودخانه‌های خنک، جانی تازه را برای شما به ارمغان می‌آورند.

این مناطق ییلاقی با طبیعت بی‌نظیر خود، یک فرصت عالی را برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید خستگی هفته‌های کاری را از تن خود بدر کنید. بی شک با توجه به ویژگی‌های خاصی که روستاهای ییلاقی شمال کشور دارند، احوالات بی‌نظیری را در سفرهای خود به این مناطق تجربه خواهید کرد.

با اجاره ویلا در این شهرها و روستاها می‌توانید چند روزی هر چند کوتاه را به دور از هیاهوی شهری سپری کنید و از تماشای مناظر خیره‌کننده نهایت لذت را ببرید. قطعا سفر به این شهرهای شمالی به یکی از ماندگارترین سفرهای شما تبدیل خواهد شد.

کشف زیبایی‌های ماسال در سفری رمانتیک

اجاره ویلا در ماسال

سفر به ماسال چیزی شبیه به وارد شدن به یک تابلوی نقاشی جذاب و رنگی است. این شهر ییلاقی در میان استان گیلان واقع شده است و در همسایگی شهرهایی مانند فومن، صومعه‌سرا، رضوانشهر و... قرار دارد. در این شهر تا چشم کار می‌کند فقط زیبایی و سرسبزی خواهید دید. ماسال شهری است که به ییلاق‌های منحصر به فرد خود معروف است. جایی که از بالای این ییلاقات می‌توانید دنیا را از نمایی دیگر تماشا کنید.

از جمله معروف‌ترین این ییلاقات می‌توان به ییلاق اولسبلنگاه، ییلاق سوئه چاله، ییلاق تلارگاه، ییلاق ملومه، ییلاق خندیله، ییلاق اسپی، ییلاق واشیار، ییلاق شالما، ییلاق دشت النزه، ییلاق خان بند و... اشاره کرد. رودخانه‌های پر آب، دشت‌های سرسبز و وسیع، چشمه‌های جوشان، آب و هوای سرد و روح افزای، ابرهای شناور در حال حرکت و... همگی باعث شده‌اند تا این مناطق ییلاقی به یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی ماسال تبدیل شوند. یکی از ییلاقات خوش آب و هوا که توصیه می‌کنیم حتما به این منطقه سفر کنید ییلاقات اولسبلنگاه منطقه ای در ارتفاعات ماسال است. پوشش گیاهی و چشم انداز این منطقه حتما باعث تعجب شما خواهد شد. از تهران تا این ییلاق زیبا حدودا 4 ساعت راه دارید. در این میان یاد آور شویم که اگر قصد بازدید از این منطقه را دارید بهتر است در فصل پاییز به این روستا سفر کنید.

 اگر سفر به ماسال را در ذهن خودتان پرورانده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که قبل از سفر نسبت به اجاره ویلا در ماسال اقدام کنید. چرا که این شهر بسیار کوچک است؛ بنابراین ممکن است در برخی از روزهای سال به خصوص ایام تعطیل با مشکل اقامتگاه ماسال روبرو شوید.

پارک جنگلی گیسوم سفری رویایی در میان ابرها

ویلا

اگر هوس نم باران کرده‌اید، بار سفر ببندید و راهی روستای گیسوم گیلان شوید. این منطقه زیبا و رویایی از یک طرف به دریا و از طرف دیگر به جنگل منتهی می‌شود. این ویژگی باعث شده است تا این منطقه جزو یکی از متفاوت‌ترین جاهای دیدنی گیلان به شمار بیاید. منطقه تفریحی گیسوم از جاهای دیدنی اسالم بوده و تنها با 90 کیلومتر رانندگی از رشت می‌توانید خودتان را به این منطقه برسانید.

پارک جنگلی گیسوم در فصل تابستان، هوایی مطبوع و دلپذیر دارد؛ بنابراین شما می‌توانید در هوای بسیار خنک این منطقه، لحظات پر آرامشی را تجربه کنید و از طبیعت زیبای اطراف خود نهایت لذت را ببرید. یکی از جذابیت‌های اصلی جنگل گیسوم، ساحل فوق‌العاده زیبای آن است که بازدید از آن قطعا برای شما همراه با حسی فوق‌العاده خواهد بود.

در اطراف این جنگل سرسبز و زیبا، امکان اجاره ویلا برای شما فراهم است. با اجاره ویلا شمال می‌توانید چند روزی در این روستا اقامت داشته باشید و از منطقه بکر آن نهایت لذت را ببرید.

جنگل گیسوم، جاهای دیدنی بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که بازدید از آنها خالی از لطف نیست. جاده رویایی اسالم به خلخال یکی از زیباترین جاده‌های شمالی است که در نزدیکی جنگل گیسوم واقع شده است. رانندگی در این جاده رویایی این حس را به شما می‌دهد که در میان اقیانوسی از ابرها در حال حرکت هستید.

نماد سر زندگی و خروش با آبشاری بلند در ماسال

ماسال شهری است که به آبشارهای خروشان مشهور است. این بهشت گمشده گیلان، آبشارهای بسیار زیادی را در دل خود جای داده است. یکی از شگفت‌انگیزترین آبشارهای ماسال، آبشار بکر و دست نخورده رامینه است. برای دسترسی به آبشار رامینه باید مسیر را به صورت پیاده طی کنید. اگرچه مسیر رسیدن به این آبشار کمی سخت و هیجانی است، اما بعد از این پیاده‌روی فوق‌العاده، زیبایی حیرت‌انگیز این آبشار در دل جنگل، خستگی را از تن شما بدر خواهد کرد.

این آبشار بلند و خروشان، در حدود 10 متر ارتفاع دارد. زیبایی این آبشار به اندازه‌ای است که ارزش بارها دیدن را دارد. اگر می‌خواهید که چند روزی در منطقه ماسال بمانید، توصیه می‌کنیم که قبل از حرکت، محل اقامت خود را مشخص کنید.

امکان اقامت در روستاهای نزدیک به این آبشار نیز وجود دارد. به خصوص اگر دوست دارید تا خوابیدن در یک کلبه جنگلی را تجربه کنید، ماسال جایی است که می‌توانید این حس خوب را در آنجا امتحان کنید. تجربه خوابیدن در کلبه‌های بکر و جنگلی با صدای دل‌نواز آب، می‌تواند حس و حالی شگفت‌انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما