قطعات یدکی ولکس c۳۰ را از کجا بخرید؟ اعتماد یدک

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۲:۳۵
کد خبر: ۱۴۸۰۲۲۱
قطعات یدکی ولکس c۳۰  را از کجا بخرید؟ اعتماد یدک

فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی اعتماد یدک انتخابی مطمئن برای خرید قطعات با کیفیت و قابل اعتماد برای خوردروی گریت وال ولکس سی 30 میباشد. ما به عنوان یکی از تامین کنندگان و وارد کنندگان قطعات یدکی ولکس c30  متعهد هستیم که بهترین محصولات و خدمات را با قیمت های رقابتی به مشتریان خود ارائه دهیم.

 

اعتماد یدک یکی از وارد کنندگان خوشنام لوازم یدکی انواع خودروهای چینی است: در زیر برخی از برندهایی که اعتماد یدک نمایندگی لوازم یدکی آنها را دارد ذکر شده استک

 اعتماد یدک تلاش دارد با ارتباط دائمی با مشتریان و تعمیرکاران، لوازم یدکی اصلی چین با بهترین کیفیت را به مشتریانش عرضه کند. سرمایه‌ی ما اعتماد شماست.

معرفی خودروی ولکس c30

خودروی ولکس C30 ساخت شرکت چینی گریت وال (Great Wall) است که تعداد محدودی از آن از سال 1391 تا 1395 وارد ایران شده است و در حال حاضر تولید این اتومبیل متوقف شده‌است.

3

 

ولکس سی 30 دارای 2 مدل دنده ای و اتومات با حجم موتور 1500 سی سی است و حداکثر سرعت آن 170 کیلومتر بر ساعت است. سیستم ترمز آن دیسکی می باشد و از نظر تودوزی به دو دسته الیت و اکسلنت تقسیم می شود. مدل الیت گریت وال ولکس c30 تودوزی کرم دارد و مدل اکسلنت دارای تودوزی طوسی است.

مقایسه مدل دنده ای با مدل دنده اتومات گریت وال ولکس c30

  • طراحی داشبورد این 2 مدل از نظر ظاهری با هم متفاوت است.
  • در برخی از لوازم یدکی داخل اتاق با هم تفاوت دارند.
  • تفاوت ها در لوازم یدکی مدل دنده ای و اتومات گریت وال ولکس C30
  • لوازم موتوری مدل دنده ای و مدل دنده اتومات ولکس سی ۳۰ یکسان است
  • جلو پنجره مدل دنده ای گریت وال ولکس C30 دو مدل دارد، جلو پنجره سه خط و چهار خط و مدل اتومات ولکس c30 دارا جلو پنجره دو خط است.
  • مه شکن های جلو این دو ماشین متفاوت است و ولکس سی 30 اتومات دارای دی لایت است.
  • شبکه یا توری داخل سپر جلو ولکس سی 30 اتومات و دنده متفاوت است.
  • سیستم گیربکس ولکس c30 دنده اتومات با ولکس سی ۳۰ دنده معمولی  نیز با هم تفاوت دارد.

4

معرفی فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک

در اعتماد یدک، ما اهمیت داشتن یک وسیله نقلیه قابل اعتماد و کارآمد را درک می کنیم به همین دلیل است که ما تنها با کیفیت ترین قطعات را برای خوردروی گریت وال ولکس سی 30 ارائه می دهیم. از جمله اجزای موتور، سیستم تعلیق، سیستم ترمز، سیستم انتقال قدرت، سیستم الکتریکی و موارد دیگر. لوازم یدکی ما مستقیماً از بهترین سازندگان قطعات یدکی گریت وال ولکس سی 30 از کشور چین تهیه می شوند و تضمین می کنیم که قطعات ولکس سی ۳۰ ارائه شده  در اعتماد یدک، یا OEM هستند یا کیفیتی برابر به قطعات OEM ارائه می‌دهند. در مورد قطعات oem  در ادامه توضیح خواهیم داد.

چرا باید  لوازم یدکی گریت وال ولکس C30 را از اعتماد یدک بخریم؟

با توجه به اینکه انواع مختلفی از لوازم یدکی خودروی ولکس سی ۳۰ در بازار وجود دارد، بایستی نسبت به اینکه لوازم یدکی را از نمایندگی‌های ولکس سی ۳۰ که قطعات با کیفیت بالا و اورجینال را به مشتریان عرضه می‌کنند، خریداری کنید. یکی از بزرگترین وارد کننده های لوازم یدکی گریت وال ولکس سی 30 ، شرکت اعتماد یدک  است که اکثر لوازم یدکی این خودرو را از چین وارد می کند. قطعات این ماشین را به صورت حضوری در تهران و آنلاین می توانید از فروشگاه اعتماد یدک تهیه کنید.

لوازم یدکی ای که توسط شرکت اعتماد یدک از چین وارد می شود، دو نوع اورجینال و افتر مارکت با کیفیت بالا است.  تولید کنندگان مختلفی در تولید لوازم ولکس سی 30 در چین فعالیت دارند که کیفیت کار همه آنها یکسان نیست.  باتوجه به اینکه اعتماد یدک بصورت تخصصی روی واردات قطعات یدکی خودروهای چینی تمرکز کرده‌است، این مجموعه در ارتباط با تعمیرکاران بوده و هموارد تلاش دارد بهترین لوازم یدکی خودروی ولکس سی ۳۰ را به مشتریان عرضه نماید.

یکی دیگر از مواردی که اعتماد یدک را از سایر خرده فروشان قطعات خودرو متمایز می کند، تعهد اعتماد یدک به رضایت مشتری است. ما درک می کنیم که خرید قطعات خودرو می تواند گیج کننده و طاقت فرسا باشد، به خصوص برای کسانی که با این صنعت آشنا نیستند. به همین دلیل است که تیم کارشناسان اعتماد یدک همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و به شما برای داشتن خریدی مطمئن کمک میکنند. هدف ما این است که تجربه خرید شما را تا حد امکان آسان و بدون استرس کنیم.

قیمت مناسب

 اعتماد یدک همچنین قیمت های رقابتی را برای همه محصولات خود ارائه می دهد. ما بر این باوریم که همه سزاوار دسترسی به قطعات باکیفیت هستند، به همین دلیل است که تلاش می کنیم تا حد امکان قیمت های خود را مقرون به صرفه نگه داریم. به علاوه، با طیف گسترده محصولات ما، می توانید مطمئن باشید که بهترین ارزش را برای پول خود دریافت می کنید.

اطلاعات کامل درباره قطعه یدکی

فروشگاه لوازم یدکی اعتماد یدک همچنین اطلاعات دقیقی در مورد هر قطعه، از جمله مشخصات و عکس قطعه، اطلاعات محصول و کد فنی را ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید و قطعه‌ای مطمئن بصورت آنلاین و ۲۴ ساعته در هفت روز هفته خریداری کنید.

پرداخت اینترنتی و ارسال فوری

اعتماد یدک به عنوان نمایندگی گریت وال ولکس سی 30  طیف وسیعی از گزینه های پرداخت و حمل و نقل را متناسب با نیازهای مشتریان ارائه می دهد. ما درک می کنیم که زمان شما ارزشمند است، به همین دلیل است که گزینه های حمل و نقل سریع و قابل اعتمادی را ارائه می دهیم تا قطعات یدکی را در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. امکان ارسال قطعات یدکی بصورت اسنپ در تهران و بصورت چاپار، تیپاکس، بابری برای شهرستان‌ها فراهم است. ما همچنین قیمت رقابتی ارائه می دهیم، بنابراین می توانید قطعات مورد نیاز خود را با قیمتی متناسب با بودجه خود تهیه کنید. مشتریان تهرانی در صورت تمایل این امکان را دارند تا با مراجعه حضوری به فروشگاه اعتماد یدک، خرید خود را بصورت حضوری انجام دهند.

5

انواع لوازم یدکی ولکس سی ۳۰

اصطلاحاتی در بازار لوازم یدکی خودرو در مورد نوع قطعه خودرو استفاده می شود که برای برخی از مشتریان تفاوت‌های آنها مبهم است. انواع لوازم یدکی موجود در بازار بصورت زیر تقسیم بندی می‌شوند:

 

  • لوازم یدکی OEM: کالای Original Equipment Manufacturer (OEM) کالا یا قطعه ای است که توسط تولیدکننده قطعات یدکی که لزوما خود شرکت خودروساز نیست، برای خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروسازی تولید می‌شود.
  • لوازم یدکی اصلی یا شرکتی: کالای OEM اگر توسط شرکت خودرو ساز با برند خودرو بسته بندی شود، این کالا، قطعه‌ی اصلی یا شرکتی نامیده می‌شود.
  • لوازم یدکی اورجینال: کالای OEM اگر با بسته‌بندی بدون برند خودرو یا بسته‌بندی دیگری وارد بازار شود، این کالا اورجینال یا اصلی است. لازم بذکر است که بخش اعظمی از لوازم یدکی اصلی بصورت عمده و روی جعبه‌های کارتنی بدون هیچگونه برند و نوشته‌ای وارد کشور می‌شوند.
  • لوازم یدکی افترمارکت یا وارداتی: قطعاتی است که توسط شرکت های تولید کننده دیگری ساخته می شود و در نتیجه دارای کیفیت های متفاوت و بسته بندی های متفاوتی از کالاهای OEM است. لوازم یدکی افترمارکت می‌توانند دارای برند یا بدون برند باشند. پس انواع مختلفی از لوازم یدکی افترمارکت برای خودروهای داخلی و خارجی و چینی در بازار وجود دارد و هر فروشنده تامین کننده متفاوتی دارد.

باید توجه داشت که تشخیص اصلی بودن یا تقلبی بودن اغلب لوازم یدکی خودرو در بازار ایران، کاری بسیار مشکل است و متاسفانه قطعات تقلبی بسیاری در بازار موجود است. تنها روش برای اطمینان از اینکه قطعه‌ای که خریداری می‌کنید کیفیت مطلوب را دارد، اطمینان به فروشگاه لوازم یدکی و خرید لوازم یدکی از فروشندگان و نمایندگی‌های معتبر است. پس باید نسبت به اینکه لوازم یدکی را از فروشندگان معتبر خریداری می‌کنید، اطمینان داشته باشید.

سخن آخر

در اعتماد یدک با ارائه خدمات و پشتیبانی در ساعات کاری به مشتریان، این امکان را فراهم میکنیم که شما با اطمینان و خاطری آسوده خرید خود را انجام دهید. اگر در مورد قطعات ما سوال یا ابهامی دارید، تیم کارشناسان متخصص اعتماد یدک همیشه برای کمک به شما آماده هستند. ما همچنین یک خط مشی بازگشت بدون دردسر ارائه می دهیم، بنابراین می توانید با اطمینان خاطر خرید کنید و بدانید که رضایت شما اولویت اصلی ما است.

در پایان، اگر به دنبال قطعات باکیفیت و قابل اعتماد و با قیمت مناسب برای ماشین گریت وال ولکس سی 30خود هستید، به سایت اعتماد یدک به ادرس https://etemadyadak.com/ مراجعه کنید. همین امروز از وب سایت ما دیدن کنید سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین شما سفارش خود را تحویل بگیرید. برای خرید حضوری از اعتماد یدک می‌توانید به آدرس ما واقع در تهران، میدان بهارستان، خیابان صفی علی شاه، پلاک ۴۰، طبقه همکف - کد پستی ۱۱۴۶۹۳۷۱۶۱ مراجعه بفرمایید. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش تلفنی با شماره تماس 02191007023 تماس بگیرید.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز